0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

20 autómodell, ami nagyot szólhat 2020-ban

2020-ban ezt a 20 modellt mindenképp érdemes várni!

·
Címkék: autó, újdonságok

Aki kicsit is jártas az autók világában, nyilvánvalóan tudja: 2020 még több elektromos modellt hoz, ám ez nem jelenti azt, hogy vége lenne a lóerő-hajhászatnak.

%KA%A képen egy elektromos sportautó látható, Lotus és Ferrari is érkezik elektromos hajtással, igaz utóbbi szupergépében még van egy V8-as benzines is%KA%

A képen egy elektromos sportautó látható, Lotus és Ferrari is érkezik elektromos hajtással, igaz utóbbi szupergépében még van egy V8-as benzines is

Itt van 2020, életbe lép az autógyártók új, 95 g/km átlagértéket követelő flottaemissziós normája, ami számos márkát, autókategóriákat nyomoríthat meg, közben elektromos autóból lényegében bármilyen erejű és fogyasztású készülhet. Ezt pedig alaposan ki is használják a gyártók, temérdek új elektromos modell érkezik, jellemzően nem is szerény teljesítménnyel, miközben olcsó vagy legalább megfizethető modell mind kevesebb lesz.

Nézzük, nyilván a teljesség igénye nélkül, mely 20 modell szólhat nagyot 2020-ban!

%KA%1. Alfa Romeo Tonale − A Stelviónál kisebb, Jeep Renegade alapokra épülő, de kellően "olasz" kompakt SUV-ból állítólag plug-in hybrid verzió is lesz, utóbbi pedig remélhetőleg leviszi majd annyira a márka flottaátlagát, hogy a Stelvio QV is piacon maradhasson (Fotó: carscoops.com)%KA%

1. Alfa Romeo Tonale − A Stelviónál kisebb, Jeep Renegade alapokra épülő, de kellően "olasz" kompakt SUV-ból állítólag plug-in hybrid verzió is lesz, utóbbi pedig remélhetőleg leviszi majd annyira a márka flottaátlagát, hogy a Stelvio QV is piacon maradhasson (Fotó: carscoops.com)

%KA%2. Audi A3 − A fotón látható mostanit váltja a nyolcas Golffal közös alapokon és hozzá hasonlóan mild hybrid és plug-in hybrid hajtásláncokkal, nyilván a Golfból ismert technikai arzenállal, csak még finomabb belsővel érkező utód%KA%

2. Audi A3 − A fotón látható mostanit váltja a nyolcas Golffal közös alapokon és hozzá hasonlóan mild hybrid és plug-in hybrid hajtásláncokkal, nyilván a Golfból ismert technikai arzenállal, csak még finomabb belsővel érkező utód

%KA%3. BMW iX3 − a BMW első elektromos szabadidő-autója, rögtön nem szerény, 286 lóerős teljesítménnyel és 440 kilométeres hatótávval. Hajtáslánca már a BMW iNext modelljeit vetíti előre%KA%

3. BMW iX3 − a BMW első elektromos szabadidő-autója, rögtön nem szerény, 286 lóerős teljesítménnyel és 440 kilométeres hatótávval. Hajtáslánca már a BMW iNext modelljeit vetíti előre

%KA%4. Citroën C4 EV − miután a képen látható C4 Cactus nyugdíjazta a hagyományos C4-est, 2020-ban állítólag mégis visszatér a C4, hogy elektromos hajtáslánccal vegye fel a kesztyűt a kompakt kategória versenyzőivel. Részletek még nem ismertek róla, ugyanis megjelenése, csak az őszi Párizsi Autószalonon várható, az viszont természetesen biztos, hogy a CMP platformra fog épülni%KA%

4. Citroën C4 EV − miután a képen látható C4 Cactus nyugdíjazta a hagyományos C4-est, 2020-ban állítólag mégis visszatér a C4, hogy elektromos hajtáslánccal vegye fel a kesztyűt a kompakt kategória versenyzőivel. Részletek még nem ismertek róla, ugyanis megjelenése, csak az őszi Párizsi Autószalonon várható, az viszont természetesen biztos, hogy a CMP platformra fog épülni

%KA%5. Cupra Formentor − még mindig az Ateca alapjain, de a márka első teljesen önálló modelljeként, egy hajszálnyit kisebb SUV-ként érkezik, a konszern plug-in hybrid hajtásláncával is, 245 lóerős teljesítménnyel és csaknem 50 kilométeres emissziómentes hatótávval%KA%

5. Cupra Formentor − még mindig az Ateca alapjain, de a márka első teljesen önálló modelljeként, egy hajszálnyit kisebb SUV-ként érkezik, a konszern plug-in hybrid hajtásláncával is, 245 lóerős teljesítménnyel és csaknem 50 kilométeres emissziómentes hatótávval

%KA%6. Ferrari SF90 Stradale − a márka első plug-in-hybrid modelljeként érkezik, V8-as motorral és 986 lóerős teljesítménnyel, 800 Nm nyomatékkal, amivel 2,5 másodperc alatt képes lesz elérni a 100 km/órás tempót. 7,9 kWh-ás akkumulátorával 25 kilométeres emissziósmentes hatótávot ígér, ráadásul úgy, hogy akár 135 km/órás tempót is tudhat benzinégetés nélkül%KA%

6. Ferrari SF90 Stradale − a márka első plug-in-hybrid modelljeként érkezik, V8-as motorral és 986 lóerős teljesítménnyel, 800 Nm nyomatékkal, amivel 2,5 másodperc alatt képes lesz elérni a 100 km/órás tempót. 7,9 kWh-ás akkumulátorával 25 kilométeres emissziósmentes hatótávot ígér, ráadásul úgy, hogy akár 135 km/órás tempót is tudhat benzinégetés nélkül

%KA%7. Fiat 500 Electric − A 2007 óta futó, még most is sikeres sorozat jövőre ismét új generációval jelentkezhet. Állítólag már csakis elektromos modellek készülnek majd belőle, akár 480 kilométeres hatótávval, alapjain pedig a hírek szerint új Pandát is várhatunk (Fotó: motor1.com)%KA%

7. Fiat 500 Electric − A 2007 óta futó, még most is sikeres sorozat jövőre ismét új generációval jelentkezhet. Állítólag már csakis elektromos modellek készülnek majd belőle, akár 480 kilométeres hatótávval, alapjain pedig a hírek szerint új Pandát is várhatunk (Fotó: motor1.com)

%KA%8. Ford Mach E − a hibrid Mustang, a Puma és plug-in hybrid verzióval is érkező új Kuga, vagy épp az akkumulátoros Transit modellek mellett mégiscsak az elektromos SUV a legnagyob durranás a Fordtól. Róla amúgy már szinte mindent tudunk, itt meg is írtuk%KA%

8. Ford Mach E − a hibrid Mustang, a Puma és plug-in hybrid verzióval is érkező új Kuga, vagy épp az akkumulátoros Transit modellek mellett mégiscsak az elektromos SUV a legnagyob durranás a Fordtól. Róla amúgy már szinte mindent tudunk, itt meg is írtuk

%KA%9. Honda e − a retrós külsejű elektromos kisautó az első modell, ami alapáron visszapillantó tükrök nélkül, azokat helyettesítő kamerákkal készül, már ősz óta rendelhető hazánkban is, alapváltozata 9,6, 154 lóerős csúcsverziója 11 millió forintért érhető el a 1,5 millió forintos állami támogatással%KA%

9. Honda e − a retrós külsejű elektromos kisautó az első modell, ami alapáron visszapillantó tükrök nélkül, azokat helyettesítő kamerákkal készül, már ősz óta rendelhető hazánkban is, alapváltozata 9,6, 154 lóerős csúcsverziója 11 millió forintért érhető el a 1,5 millió forintos állami támogatással

%KA%10. Lotus Evija − a négy villanymotorral hajtott, 1972 lóerő összteljesítményű, 1700 Nm nyomatékú, 100 km/órás tempóra 3 másodpercnél is gyorsabban érő elektromos gép már tavaly nyáron bemutatkozott, de a piacra csak idén nyáron várható. 400 kilométeres hatótávja mellé 800 kW-os villámtöltést is ígér, amivel benzines autókkal is felveheti majd a versenyt%KA%

10. Lotus Evija − a négy villanymotorral hajtott, 1972 lóerő összteljesítményű, 1700 Nm nyomatékú, 100 km/órás tempóra 3 másodpercnél is gyorsabban érő elektromos gép már tavaly nyáron bemutatkozott, de a piacra csak idén nyáron várható. 400 kilométeres hatótávja mellé 800 kW-os villámtöltést is ígér, amivel benzines autókkal is felveheti majd a versenyt

%KA%11. Mercedes-Benz EQA − elkészül a 2017-ben koncepcióként már látott A-osztály alapú elektromos SUV, azaz a Mercedes-Benz elektromos modelljeinek második tagja. Az EQC méltó kistesója lesz, 5 másodperces 100 km/órára gyorsulással, 286 lóerős teljesítménnyel és 60 kWh-ás akkumulátorral, 400 kilométeres hatótávval%KA%

11. Mercedes-Benz EQA − elkészül a 2017-ben koncepcióként már látott A-osztály alapú elektromos SUV, azaz a Mercedes-Benz elektromos modelljeinek második tagja. Az EQC méltó kistesója lesz, 5 másodperces 100 km/órára gyorsulással, 286 lóerős teljesítménnyel és 60 kWh-ás akkumulátorral, 400 kilométeres hatótávval

%KA%12. Nissan Qashqai − a második generációs, tavaly érkezett Juke vonalaival várhatjuk a Qashqai harmadik generációját, ami továbbra is a márka legfontosabb modellje lesz. E-Power hajtáslánca egy áramtermelésre használt benzinmotort és elektromos hajtómotort fog alkalmazni%KA%

12. Nissan Qashqai − a második generációs, tavaly érkezett Juke vonalaival várhatjuk a Qashqai harmadik generációját, ami továbbra is a márka legfontosabb modellje lesz. E-Power hajtáslánca egy áramtermelésre használt benzinmotort és elektromos hajtómotort fog alkalmazni

%KA%13. Opel Mokka utód − még nem tudni, hogy milyen néven, de alighanem a Peugeot 2008 alapjain jön majd a Mokka utódja, amiből szintén lesz elektromos verzió. Az Opel egyebekkel is készül: frissül a még GM alapokra épülő Insignia, elektromos hajtás pedig a Vivaróba és a Zafira Life-ba is kerül az év során%KA%

13. Opel Mokka utód − még nem tudni, hogy milyen néven, de alighanem a Peugeot 2008 alapjain jön majd a Mokka utódja, amiből szintén lesz elektromos verzió. Az Opel egyebekkel is készül: frissül a még GM alapokra épülő Insignia, elektromos hajtás pedig a Vivaróba és a Zafira Life-ba is kerül az év során

%KA%14. Peugeot 3008 Hybrid 4 − virtuális összkerékhajtást, 300 lóerős rendszerteljesítményt és 50 kilométer feletti emissziómentes hatótávot is ígér a 3008 hibrid verziója, mellé egyébként az 508 is érkezik "konnektorosan", ő már 350 lóerős rendszerteljesítményt és 5 másodperc alatti 100 km/órás gyorsulást ígér. További infók róluk itt%KA%

14. Peugeot 3008 Hybrid 4 − virtuális összkerékhajtást, 300 lóerős rendszerteljesítményt és 50 kilométer feletti emissziómentes hatótávot is ígér a 3008 hibrid verziója, mellé egyébként az 508 is érkezik "konnektorosan", ő már 350 lóerős rendszerteljesítményt és 5 másodperc alatti 100 km/órás gyorsulást ígér. További infók róluk itt

%KA%15. SEAT EL Born − ami a Volkswagennél az ID.3, az a SEAT-nál a szintén az MEB platformra épülő EL-Born, tágas belterű, elektromos modell, ami mellé természetesen új Leon is érkezik a Golf, Octavia, A3 sor spanyol megfelelőjeként%KA%

15. SEAT EL Born − ami a Volkswagennél az ID.3, az a SEAT-nál a szintén az MEB platformra épülő EL-Born, tágas belterű, elektromos modell, ami mellé természetesen új Leon is érkezik a Golf, Octavia, A3 sor spanyol megfelelőjeként

%KA%16. Porsche Taycan − a villanyautó, amiből Turbo verzió is készül. A Porsche első elektromos modellje, ami az idei évben  kívánja megmutatni, milyen egy prémiumgyártó minden igényt kielégítő luxus-szupersport modellje%KA%

16. Porsche Taycan − a villanyautó, amiből Turbo verzió is készül. A Porsche első elektromos modellje, ami az idei évben kívánja megmutatni, milyen egy prémiumgyártó minden igényt kielégítő luxus-szupersport modellje

%KA%17. Skoda Vision E − a koncepciómodellként látott Vision E nyomdokain és a konszern MEB platformján két elektromos modellt is várhatunk a csehektől: egy Kodiaq méretű SUV-t és egy kupésabb modellt is. Alighanem biztos sikerre játszanak%KA%

17. Skoda Vision E − a koncepciómodellként látott Vision E nyomdokain és a konszern MEB platformján két elektromos modellt is várhatunk a csehektől: egy Kodiaq méretű SUV-t és egy kupésabb modellt is. Alighanem biztos sikerre játszanak

%KA%18. Tesla Model Y − a márka kisebbik, európai utakon is elviselhető méretű, már a Model 3-ra épülő SUV-ja talán minden eddiginél jelentősebb keresletre számíthat, ha ez nem lenne elég, új Roadstert is hoz a márka, 1,9 másodperces 100-ra gyorsulással és elképesztő, 200 kWh kapacitású akkumulátorral, 400 km/órás végsebességgel%KA%

18. Tesla Model Y − a márka kisebbik, európai utakon is elviselhető méretű, már a Model 3-ra épülő SUV-ja talán minden eddiginél jelentősebb keresletre számíthat, ha ez nem lenne elég, új Roadstert is hoz a márka, 1,9 másodperces 100-ra gyorsulással és elképesztő, 200 kWh kapacitású akkumulátorral, 400 km/órás végsebességgel

%KA%19. Toyota Yaris − már láttuk, februárban vezethetjük is. Természetesen hibrid, de még összkerékhajtású GR verzió is lesz belőle, amivel összességében minden bizonnyal az egyik legérdekesebb kisautó lesz%KA%

19. Toyota Yaris − már láttuk, februárban vezethetjük is. Természetesen hibrid, de még összkerékhajtású GR verzió is lesz belőle, amivel összességében minden bizonnyal az egyik legérdekesebb kisautó lesz

%KA%20. Volkswagen ID.3 − nem csak egy új modell, egy új sorozat, ami a Volkswagen szerint hasonló mérföldkő, mint az első Bogár vagy az első Golf. Az ID.3 előjegyzése már tavaly megkezdődött, idén pedig maguk − a kívülről Golf, belülről Passat méretű, annál nem is nagyon drágább − autók is megérkeznek%KA%

20. Volkswagen ID.3 − nem csak egy új modell, egy új sorozat, ami a Volkswagen szerint hasonló mérföldkő, mint az első Bogár vagy az első Golf. Az ID.3 előjegyzése már tavaly megkezdődött, idén pedig maguk − a kívülről Golf, belülről Passat méretű, annál nem is nagyon drágább − autók is megérkeznek

Ha csupán a fenti modellek érkeznének idén, már akkor gazdag lenne az újdonságok sora, de biztosak lehetünk abban, hogy még sokkalta több érdekes újdonság jön az év során, ami kívánjuk, hogy legyen mindenkinek boldog és sikeres!

Ez is érdekes lehet:
 

Formája volt a legnagyobb sikere, ritka veteránná érett a Citroën XM

A prémium szegmensben indított francia nagyautók bája egészen a ’90-es évek közepéig elbűvölte...

Harmadik üteméhez ért a Hankook magyarországi beruházása és termelése

Újabb fázisához ért a Hankook mind jelentősebb hazai gumigyártása. Benéztünk a gyárba, ahol az...

Idén húzhatja be a harmadik X-et a Renault Clio

A világ legkelendőbb francia autója idén tölti be a harmincadik életévét. Persze hivatalosan...

5 éven belül 10 villanyautót ígér a Toyota – egyebek mellett

Tavaly több mint egymillió autót értékesített a Toyota, 2025-re 1,4 millió a cél, felfedték...

Igazi ámokfutót csíptek el ezúttal a rendőrök

A szabályos és biztonságos előzés alapvető feltétele, hogy belássuk azt az útszakaszt, amelyen...

Mivel telt a hetünk? Elmeséljük!

Elindítottuk az Autónavigátor podcastját, az első adást már hallgathatjátok is!

Ínségpróbán a hibrid, a dízel, a szívó és a turbós benzines

Nem összehasonlító teszt, csak fogyasztáspróba: négy teljesen különböző, ám kivétel nélkül családi...

Ítélet született lézerblokkoló-ügyben

Mint az ismert, tavaly ősszel egy békéscsabai autóstól nem csak elkobozták lézerblokkolóját...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Friss tesztek

Honda HR-V 1.5 VTEC Turbo Sport teszt - Inkább nyugalmat, mint adrenalint ad

A legvagányabb Jazz? Honda HR-V Sport teszt

Tavaly turbómotort és Sport felszereltséget is kapott a Jazzre épülő Honda HR-V. Velük, valamint CVT váltóval kellemes, ám nem olcsó.


Önzáró difi és sportos külső? Egész vonzó ez a Passat!  - Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG R-Line

Az üzlet, az üzlet – VW Passat R-Line

Sokat nem lett volna értelme változtatni a 2015-ös Év Autóján. A Passat enyhe külső frissítése jól áll neki, új technológiai részletei miatt pedig igazán modern. Unalmas? Én is azt gondoltam…


Ha tényleg kemény vagy, SUV helyett ilyennel jársz – Mitsubishi L200 teszt

Alig ismerni rá – Mitsubishi L200

A SUV őrület szinte teljesen romba döntötte mindazt, amiért egy autót önmagában a technika miatt értékelni lehet. Látványos? Nagy? Tekintélyt parancsoló? Puhány! Az önző óriások között egy pickup legalább tényleg fickós - mint az L200.

Még több teszt
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

E10, hibridek, Ford Puma és Opel Grandland X - heti podcastunk

Podcast: ismét mesélünk egy kicsit a hét autós történéseiről

21 órája – Sztori

E héten sem blicceltük a podcast-gyártást, szóban is elmondjuk mindazt, amivel a héten foglalkoztunk, meg egy kicsit többet is. Hallgassátok!


Az új maszk már csakis elektromos hajtást takarhat – vezettük az új smartokat

Ők már meglépték: villanyautókat adnak, viszonylag olcsón

24 órája – Újdonság

A smart elsőként tért át teljes kínálatával az elektromos hajtásra, ezt palettájuk frissítésével is nyomatékosítják. A megújult kínálatot Valenciában vezethettük.


Már nemcsak technikájával, formájával is meggyőző a második generációs Toyota   Mirai

Hátul hajt és emissziómentes az új Toyota Mirai

2 napja – Újdonság

Az első Miraival a hibridek után az üzemanyagcellás autók piacán is piacvezető lett a Toyota, a második már formájával is meggyőző, persze a technika is tovább finomodott, ismét a jövőt mutatja!


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF VI 2.0 TDi Comfortline Friss műszaki. Gtd / Gti optika

VOLKSWAGEN GOLF VI 2.0...

Ár: 1.875.000 Ft

Évjárat: 2009 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

NISSAN NAVARA 2.3 dCi 190 Double Tekna (Automata) EURO6

NISSAN NAVARA 2.3 dCi...

Ár: 6.750.000 Ft

Évjárat: 2017 / 5

Kivitel: Pickup

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ ML 280 CDI (Automata) GARANCIA KIVÁLÓ

MERCEDES-BENZ ML 280 C...

Ár: 2.988.000 Ft

Évjárat: 2006 / 12

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!