0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Felkapcsolják a villanyt! Íme a Toyota 5 éves terve

5 éven belül 10 villanyautót ígér a Toyota – egyebek mellett

·

Tavaly több mint egymillió autót értékesített a Toyota, 2025-re 1,4 millió a cél, felfedték, milyen modellekkel, miként képzelik el a közeljövőt.

%KA%Ötéves terv nem csak a KGST-ben létezett, a japánoknál is van, a Toyota az Amszterdamban rendezett Kenshiki Forumon mutatta be az övét%KA%

Ötéves terv nem csak a KGST-ben létezett, a japánoknál is van, a Toyota az Amszterdamban rendezett Kenshiki Forumon mutatta be az övét

Toyota Kenshiki Forum – ezen a néven tartotta az elkövetkezendő 5 évének bemutatására szolgáló eseményét a japán márka Amszterdamban. A Kenshiki japán szó, bepillantást, megértetést jelent, ezeket a célokat szolgálta a meglehetősen tömény esemény, ahol összesen 5 előadásban hallhattuk, milyen eszközökkel, milyen modellekkel kívánja a tavalyi, már 1,089 milliós, 5,3 százalékos világpiaci részesedést jelentő eladását csaknem 30 százalékos növeléssel, 1,4 milliósra növelni a cég.

%KA%Kitiltják Európa nagyvárosaiból a dízeleket? Persze nem a legfrissebbeket, de a Toyota mégis örül, mert a hibridekből a tizenéveseket sem vegzálják, a vevők is szeretik, hiszen tartósak és már felénk is megfizethetők%KA%

Kitiltják Európa nagyvárosaiból a dízeleket? Persze nem a legfrissebbeket, de a Toyota mégis örül, mert a hibridekből a tizenéveseket sem vegzálják, a vevők is szeretik, hiszen tartósak és már felénk is megfizethetők

A Toyota – 1997-ben – az első Prisusszal kezdett hibridesítése most tűnik igazán beérettnek, mivel ma már európai értékesítésének 60 százalékát a hibridek adják (a Lexusnál 96%). A Toyota röhögve mondja azt, hogy üdvözli és betartja a 2021-re célul tűzött és később tovább szigorodó emissziós szintet. Ehhez persze jelentősen elektromosítja palettáját.

2025-ig, azaz az elkövetkezendő 5 évben 25 frissített vagy teljesen új hibrid modell mellett évente legalább egy plug-in hybrid és összesen legalább 10 emissziómentes modellt ígér a Toyota.

Utóbbiak közé nem csak a teljesen elektromos, hanem az üzemanyagcellás modellek értendők. Nem mellesleg mindből érkezik már idén is egy-egy, s ezeket láthattuk, tapinthattuk is.

%KA%Dr. Johan van Zyl − a Toyota Motor Europe elnöke sok más mellett büszkén hangoztatta, hogy az Európában eladott Toyoták 75 százaléka Európában is készül (ez jót tesz az áraknak), nem mellesleg már komplett modellváltások, új modellek is Európában, európai ízlés szerint készülhetnek%KA%

Dr. Johan van Zyl − a Toyota Motor Europe elnöke sok más mellett büszkén hangoztatta, hogy az Európában eladott Toyoták 75 százaléka Európában is készül (ez jót tesz az áraknak), nem mellesleg már komplett modellváltások, új modellek is Európában, európai ízlés szerint készülhetnek

Jelen volt az új, a Prius IV-ben debütált és a Corollában valamint az aktuális RAV4-ben is szolgáló, negyedik generációs hibrid rendszert alkalmazó Yaris, a 65 kilométeres WLTP szerinti elektromos hatótávot adó plug-in hybrid RAV4, a konszern első – európai piacon is megjelenő – elektromos autója, a 400 kilométeres (NEDC) hatótávval kecsegtető Lexus UX 300e és a második generációs Mirai is. Mind a Toyota moduláris, TNGA platformjára épülnek, ahogyan a ma kapható autóik fele is, 2025-re a Toyoták 90 százalékban ezen – bármilyen hajtásláncot és hajtásmódot támogató – építőkészleten érkezik majd. Ha már százalékok: a Toyota számításai szerint 2025-re eladásainak 70 százalékát fogják adni a hibridek, ami önmagában is jelentős előrelépés a nem mellesleg ma is piacvezető bázishoz mérten, de további 10-10 százalék lesz a plug-in hybrid és zéró emissziós (elektromos és üzemanyagcellás) modelleké, s bizony csupán 10 százalék marad majd a csupán belső égésű motoros modellek piacrésze.

%KA%A Toyota 2025-re prognosztizált európai hajtáslánc-megoszlása: csupán 10 százalékot adnak a kizárólag belső égésű motoros autóknak, ugyanennyit a (helyi szinten) emissziómenteseknek és a plug-in hybrideknek, a legnagyobb részt a hibridek adják majd − kevéssé meglepő módon, hiszen Nyugat-Európában ez már ma is így van%KA%

A Toyota 2025-re prognosztizált európai hajtáslánc-megoszlása: csupán 10 százalékot adnak a kizárólag belső égésű motoros autóknak, ugyanennyit a (helyi szinten) emissziómenteseknek és a plug-in hybrideknek, a legnagyobb részt a hibridek adják majd − kevéssé meglepő módon, hiszen Nyugat-Európában ez már ma is így van

Mit tud az új Yaris, mit tudni az annak alapjain várható új SUV modellről és a GR Yarisról, milyen a második generációs Mirai, a plug-in hybrid RAV4, az elektromos Lexus UX 300e, mit tartogat a Toyota sportvonala a Gazoo Racing által, milyen autómegosztásokat kínál a Toyota Kinto almárkája és milyen jövőautót képzelnek el a japánok a Lexus LF30 electrified által 2030-ra? Maradjatok velünk, hamarosan mutatjuk őket testközelből!

%KA%Az autók zöme legalább részint elektromos lesz, és persze jönnek a hálózatba kapcsolt, önvezető autók, amelyek okos rendszereikkel a megoszthatóságot, a jobb kihasználást, a költséghatékonyságot és a környezetvédelmet is magukkal hozzák%KA% %KA%Az autók zöme legalább részint elektromos lesz, és persze jönnek a hálózatba kapcsolt, önvezető autók, amelyek okos rendszereikkel a megoszthatóságot, a jobb kihasználást, a költséghatékonyságot és a környezetvédelmet is magukkal hozzák%KA%

Az autók zöme legalább részint elektromos lesz, és persze jönnek a hálózatba kapcsolt, önvezető autók, amelyek okos rendszereikkel a megoszthatóságot, a jobb kihasználást, a költséghatékonyságot és a környezetvédelmet is magukkal hozzák

%KA%A Toyota új csúcsmodellje a Mirai: 30 százalékkal növelt, több mint 500 kilométeres hatótávval jön az üzemanyagcellás jövőautó második generációja%KA%

A Toyota új csúcsmodellje a Mirai: 30 százalékkal növelt, több mint 500 kilométeres hatótávval jön az üzemanyagcellás jövőautó második generációja

Ez is érdekes lehet:
 

Renault Grand Scénic 1.6 dCi Stop&Start Privilége teszt

Alapos nyúzópróbának vetettük alá a tökéletes családi autónak ígérkező Renault Grand Scénicket...

Trükkös csalások használt autókkal

Megvan álmaink autója! Remek kondíció, kedvező évjárat, és amit végképpen alig hiszünk: az ár...

60 éves a Citroën Kacsa

Az 1948-as párizsi autószalonon mutatták be a Citroën legendássá vált kisautóját, a 2CV-t - magyarul...

Hedonista benzinégetés és spórolós hibridek legfrissebb podcastban

Minden ötödik magyar elkövet valami hibát autóvásárláskor. Kielemeztük a témát és szót ejtettünk...

Szívesen éltünk volna a világ másik felén miatta – 50 éves a GT-R történet

Az év talán legfontosabb évforulóját könyvelhetik el a japánok. A felejthetetlen Nissan Skyline...

Már Szenegálban jár a több mint egymillió kilométeres Toyota Hiace

Teréz Anya Gyermekei, avagy a csapat, amely egy több mint egymillió kilométeres Toyota Hiace...

Több európai autó elbukott az amerikai törésteszten, az ügyben azóta mégis kevés történt

Amióta az IIHS bevezette a kisátfedéses töréstesztjeit, csak az biztos, hogy a jelenlegi európai...

Megnéztük a legújabb rendőrautókat. Erősek, mutatósak, de vajon mennyire lesznek tartósak?

December 23-án 385 új rendőrautó állt szolgálatba, idén még 1202 érkezik. Az új szirénásokból...

Elkezdődött a PSA-motorok sorozatgyártása Szentgotthárdon

Néhány hete már felkészült a szentgotthárdi gyár és személyzete az új motorok gyártására, ám...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Friss tesztek

Mazda CX-30 Skyactiv-X teszt

Nincsenek csodák? - Mazda CX-30 Skyactiv-X teszt

Nemes céllal született meg a Skyactiv-X motor, hiszen a fogyasztáscsökkentés és a károsanyag-kibocsátás mérséklése lebegett a tervezők szeme előtt a megalkotásakor. Most elmesélem, hogy ez mennyire sikerült egy SUV-ban.


Skoda Kamiq Style 1.0 TSI DSG teszt

Éretlen? - Skoda Kamiq 1.0 TSI DSG teszt

Az egyliteres motorral felszerelt Skoda Kamiq járt már nálunk, ám korábban manuális váltóval. Most megnéztük, hogy mit tud a hétfokozatú DSG-vel.


Villámpróba: csúcsverziójával, itthon vezettük a Renault Zoét

3 millió forint kedvezménnyel eléggé élhető az új Renault Zoe

Tavaly megújult, idén már a hazai piacon is erős ajánlattal csábít a Renault Zoe. Izmosított akkumulátorával korrekt hatótávot ad, de utasterével és sofőrsegédeivel is nagyot frissült.

Még több teszt
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Fejpénz, autópénz, hídpénz, biztosítás, útadó és sorompó nyitási hozzájárulás -  belépők Szenegálba

Mauritán határ: okostelefon a kilépésért, pénz a belépésért

2 napja – Sztori

A célhoz közelítve egyre viszontagságosabb körülményekről számolnak be a Budapest-Bamako résztvevői. Úttalan utak, hatalmas por és korrupt határőrök a hírekben.


Több mint százezer termék közt sem veszel el – Szétnéztünk a SzerszamKell.hu-nál!

Megtalálod, amit keresel! – Bejártuk a SzerszamKell.hu üzletét

2 napja – Sztori

Nem csak online webáruház a SzerszamKell.hu, tisztességes üzletet tartanak fenn, ahol az összes raktáron lévő termék megtalálható. Körülnéztünk náluk.


Hedonista benzinégetés és spórolós hibridek legfrissebb podcastban

Így vegyél és így NE vegyél autót. Hibridek vs. benzinégetők

3 napja – Sztori

Minden ötödik magyar elkövet valami hibát autóvásárláskor. Kielemeztük a témát és szót ejtettünk a Toyota leköszönő és legfrissebb hibrid Yarisáról, de egy 510 lóerős BMW-ről is hallhatsz tőlünk.


Használtautó.hu

SEAT CORDOBA 1.2 Reference KLIMA!!ABS!!VONOHORÓG!!

SEAT CORDOBA 1.2 Refer...

Ár: 980.000 Ft

Évjárat: 2008 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

BMW 218d Advantage

BMW 218d Advantage

Ár: 4.290.000 Ft

Évjárat: 2016 / 3

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 2.0 PD TDI

AUDI A4 Avant 2.0 PD TDI

Ár: 1.470.000 Ft

Évjárat: 2005 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!