0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Felkapcsolják a villanyt! Íme a Toyota 5 éves terve

5 éven belül 10 villanyautót ígér a Toyota – egyebek mellett

·

Tavaly több mint egymillió autót értékesített a Toyota, 2025-re 1,4 millió a cél, felfedték, milyen modellekkel, miként képzelik el a közeljövőt.

%KA%Ötéves terv nem csak a KGST-ben létezett, a japánoknál is van, a Toyota az Amszterdamban rendezett Kenshiki Forumon mutatta be az övét%KA%

Ötéves terv nem csak a KGST-ben létezett, a japánoknál is van, a Toyota az Amszterdamban rendezett Kenshiki Forumon mutatta be az övét

Toyota Kenshiki Forum – ezen a néven tartotta az elkövetkezendő 5 évének bemutatására szolgáló eseményét a japán márka Amszterdamban. A Kenshiki japán szó, bepillantást, megértetést jelent, ezeket a célokat szolgálta a meglehetősen tömény esemény, ahol összesen 5 előadásban hallhattuk, milyen eszközökkel, milyen modellekkel kívánja a tavalyi, már 1,089 milliós, 5,3 százalékos világpiaci részesedést jelentő eladását csaknem 30 százalékos növeléssel, 1,4 milliósra növelni a cég.

%KA%Kitiltják Európa nagyvárosaiból a dízeleket? Persze nem a legfrissebbeket, de a Toyota mégis örül, mert a hibridekből a tizenéveseket sem vegzálják, a vevők is szeretik, hiszen tartósak és már felénk is megfizethetők%KA%

Kitiltják Európa nagyvárosaiból a dízeleket? Persze nem a legfrissebbeket, de a Toyota mégis örül, mert a hibridekből a tizenéveseket sem vegzálják, a vevők is szeretik, hiszen tartósak és már felénk is megfizethetők

A Toyota – 1997-ben – az első Prisusszal kezdett hibridesítése most tűnik igazán beérettnek, mivel ma már európai értékesítésének 60 százalékát a hibridek adják (a Lexusnál 96%). A Toyota röhögve mondja azt, hogy üdvözli és betartja a 2021-re célul tűzött és később tovább szigorodó emissziós szintet. Ehhez persze jelentősen elektromosítja palettáját.

2025-ig, azaz az elkövetkezendő 5 évben 25 frissített vagy teljesen új hibrid modell mellett évente legalább egy plug-in hybrid és összesen legalább 10 emissziómentes modellt ígér a Toyota.

Utóbbiak közé nem csak a teljesen elektromos, hanem az üzemanyagcellás modellek értendők. Nem mellesleg mindből érkezik már idén is egy-egy, s ezeket láthattuk, tapinthattuk is.

%KA%Dr. Johan van Zyl − a Toyota Motor Europe elnöke sok más mellett büszkén hangoztatta, hogy az Európában eladott Toyoták 75 százaléka Európában is készül (ez jót tesz az áraknak), nem mellesleg már komplett modellváltások, új modellek is Európában, európai ízlés szerint készülhetnek%KA%

Dr. Johan van Zyl − a Toyota Motor Europe elnöke sok más mellett büszkén hangoztatta, hogy az Európában eladott Toyoták 75 százaléka Európában is készül (ez jót tesz az áraknak), nem mellesleg már komplett modellváltások, új modellek is Európában, európai ízlés szerint készülhetnek

Jelen volt az új, a Prius IV-ben debütált és a Corollában valamint az aktuális RAV4-ben is szolgáló, negyedik generációs hibrid rendszert alkalmazó Yaris, a 65 kilométeres WLTP szerinti elektromos hatótávot adó plug-in hybrid RAV4, a konszern első – európai piacon is megjelenő – elektromos autója, a 400 kilométeres (NEDC) hatótávval kecsegtető Lexus UX 300e és a második generációs Mirai is. Mind a Toyota moduláris, TNGA platformjára épülnek, ahogyan a ma kapható autóik fele is, 2025-re a Toyoták 90 százalékban ezen – bármilyen hajtásláncot és hajtásmódot támogató – építőkészleten érkezik majd. Ha már százalékok: a Toyota számításai szerint 2025-re eladásainak 70 százalékát fogják adni a hibridek, ami önmagában is jelentős előrelépés a nem mellesleg ma is piacvezető bázishoz mérten, de további 10-10 százalék lesz a plug-in hybrid és zéró emissziós (elektromos és üzemanyagcellás) modelleké, s bizony csupán 10 százalék marad majd a csupán belső égésű motoros modellek piacrésze.

%KA%A Toyota 2025-re prognosztizált európai hajtáslánc-megoszlása: csupán 10 százalékot adnak a kizárólag belső égésű motoros autóknak, ugyanennyit a (helyi szinten) emissziómenteseknek és a plug-in hybrideknek, a legnagyobb részt a hibridek adják majd − kevéssé meglepő módon, hiszen Nyugat-Európában ez már ma is így van%KA%

A Toyota 2025-re prognosztizált európai hajtáslánc-megoszlása: csupán 10 százalékot adnak a kizárólag belső égésű motoros autóknak, ugyanennyit a (helyi szinten) emissziómenteseknek és a plug-in hybrideknek, a legnagyobb részt a hibridek adják majd − kevéssé meglepő módon, hiszen Nyugat-Európában ez már ma is így van

Mit tud az új Yaris, mit tudni az annak alapjain várható új SUV modellről és a GR Yarisról, milyen a második generációs Mirai, a plug-in hybrid RAV4, az elektromos Lexus UX 300e, mit tartogat a Toyota sportvonala a Gazoo Racing által, milyen autómegosztásokat kínál a Toyota Kinto almárkája és milyen jövőautót képzelnek el a japánok a Lexus LF30 electrified által 2030-ra? Maradjatok velünk, hamarosan mutatjuk őket testközelből!

%KA%Az autók zöme legalább részint elektromos lesz, és persze jönnek a hálózatba kapcsolt, önvezető autók, amelyek okos rendszereikkel a megoszthatóságot, a jobb kihasználást, a költséghatékonyságot és a környezetvédelmet is magukkal hozzák%KA% %KA%Az autók zöme legalább részint elektromos lesz, és persze jönnek a hálózatba kapcsolt, önvezető autók, amelyek okos rendszereikkel a megoszthatóságot, a jobb kihasználást, a költséghatékonyságot és a környezetvédelmet is magukkal hozzák%KA%

Az autók zöme legalább részint elektromos lesz, és persze jönnek a hálózatba kapcsolt, önvezető autók, amelyek okos rendszereikkel a megoszthatóságot, a jobb kihasználást, a költséghatékonyságot és a környezetvédelmet is magukkal hozzák

%KA%A Toyota új csúcsmodellje a Mirai: 30 százalékkal növelt, több mint 500 kilométeres hatótávval jön az üzemanyagcellás jövőautó második generációja%KA%

A Toyota új csúcsmodellje a Mirai: 30 százalékkal növelt, több mint 500 kilométeres hatótávval jön az üzemanyagcellás jövőautó második generációja

Ez is érdekes lehet:
 

Elstartolt a Budapest-Bamako Rally olyan masinákkal, amire nem számítasz

Már 15 éve, hogy elrajtolt az első Budapest-Bamako Rally, amely egyre nagyszabásúbb rendezvénnyé...

Piaci körkép - stílusos autók 500 ezer forintig

Az értékvesztést a típus híre és a márka presztízse határozza meg. Tizenéves kedvencünket új...

Ha ma gyártanák, akkor is menő lenne - Veterán az Opel Calibra!

Különösen veszélyes, ha az ember fotókat kezd el keresni az Opel Calibráról. Még ma is éppen...

Hedonista benzinégetés és spórolós hibridek legfrissebb podcastban

Minden ötödik magyar elkövet valami hibát autóvásárláskor. Kielemeztük a témát és szót ejtettünk...

Trükkös csalások használt autókkal

Megvan álmaink autója! Remek kondíció, kedvező évjárat, és amit végképpen alig hiszünk: az ár...

Idén húzhatja be a harmadik X-et a Renault Clio

A világ legkelendőbb francia autója idén tölti be a harmincadik életévét. Persze hivatalosan...

Elkezdődött a PSA-motorok sorozatgyártása Szentgotthárdon

Néhány hete már felkészült a szentgotthárdi gyár és személyzete az új motorok gyártására, ám...

Szeptember 1-től fokozott rendszám ellenőrzés

Ellentmondásos hírek keringenek a sajtóban, miszerint hiába ellenőrzik fokozottan a külföldi...

Minden az LPG átépítésről és a gazdaságosságáról

Az autógáz még ma is bőven gazdaságos. De kinek éri meg ez a környezetkímélő üzem? Milyen egy...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Friss tesztek

Dögös köntösbe bújtatták a Prius II. hajtásláncát

Absztinens sporttörpe - Toyota Yaris GR Sport Edition teszt

Idén kifut a Yaris jelenlegi generációja, ám mielőtt elfogynak a kereskedésből a modellek és megérkezik az új generáció,, néhány egyedi szériával kedveskedik a Toyota. Például a GR Sport változattal.


Jelentős fogyókúra és teljes stílusváltás – Opel Corsa 1.2 Turbo 100 HP teszt

Csak könnyedén – Opel Corsa teszt Videó

Egyre biztosabb, hogy a PSA házasság az Opel számára minden tekintetben kifizetődő lesz. Az új Corsában már csak az embléma német, és ennek mindenki csak örülhet.


Mazda CX-30 Skyactiv-X teszt

Nincsenek csodák? - Mazda CX-30 Skyactiv-X teszt

Nemes céllal született meg a Skyactiv-X motor, hiszen a fogyasztáscsökkentés és a károsanyag-kibocsátás mérséklése lebegett a tervezők szeme előtt a megalkotásakor. Most elmesélem, hogy ez mennyire sikerült egy SUV-ban.

Még több teszt
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Könnyű-hibrid rendszert kapott a Suzuki Vitara, végre kipróbálhattuk!

Hibriddé vált a kedvenc autónk – Kipróbáltuk az új Vitarát!

5 órája – Újdonság

Nem kell túlmisztifikálni, de tény, hogy jelentősen modernebb technikával folytatja életét Magyarország legnépszerűbb új autója, a Suzuki Vitara. Kipróbáltuk az új hibridet!


Budapest-Bamako: a befutó után is érkeznek még érdekes beszámolók

Hét óra utazás a senki földjén? Ilyen is volt a Budapest-Bamakón

2 napja – Sztori

Bár a Budapest-Bamako mezőnye vasárnap befutott Sierra Leone fővárosában a célba, a nagy hajtás után is érkeznek még beszámolók.


Fejpénz, autópénz, hídpénz, biztosítás, útadó és sorompó nyitási hozzájárulás -  belépők Szenegálba

Mauritán határ: okostelefon a kilépésért, pénz a belépésért

5 napja – Sztori

A célhoz közelítve egyre viszontagságosabb körülményekről számolnak be a Budapest-Bamako résztvevői. Úttalan utak, hatalmas por és korrupt határőrök a hírekben.


Használtautó.hu

OPEL ZAFIRA B 1.6 Enjoy TEMPOMAT+TOLATÓRADAR 121000 KM!!!

OPEL ZAFIRA B 1.6 Enjo...

Ár: 1.399.000 Ft

Évjárat: 2007 / 12

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

FIAT FREEMONT 2.0 Mjet Lounge 4x4 (Automata) GARANCIA!! AUT - NAVI - BŐR - KAMERA - ÜLÉSFŰTÉS

FIAT FREEMONT 2.0 Mjet...

Ár: 4.099.000 Ft

Évjárat: 2015 / 4

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

FIAT BRAVO 1.2 80 16V SX

FIAT BRAVO 1.2 80 16V SX

Ár: 300.000 Ft

Évjárat: 2000 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!