0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Most akkor jó egy Fiat, vagy nem jó?

A Fiat Bravo használtteszt margójára

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Önnek német autója van? Akkor valószínűleg lenézi az olaszokat. Önnek japán autója van? Minden bizonnyal szánja a macskazabálókat. Önnek olasz autója van? Szereti? Nyilván. Hol itt a probléma?

Itt van ez a cikk, egy 2009-es Fiat Bravóról írt használtteszt, s az érkező hozzászólások megihlettek. Ha most arra tetszik gondolni, hogy védem a mundér becsületét, ám nyugodtan, én viszont inkább azt szeretném, ha tiszta vizet öntenénk a pohárba.

Azoknak, akik nem olvassák el a teljes cikket, de belekattintottak, s csak eddig a képaláírásig jutottak: ha 2 millió forint körüli áron keresnék 2 éves kompaktot, én bizony megnézném ezt a Bravót. De tény, hogy béna a futóműve és a kormányzása

Azoknak, akik nem olvassák el a teljes cikket, de belekattintottak, s csak eddig a képaláírásig jutottak: ha 2 millió forint körüli áron keresnék 2 éves kompaktot, én bizony megnézném ezt a Bravót. De tény, hogy béna a futóműve és a kormányzása

A lehető legtömörebben összefoglalva, Katona Mátyás főszerkesztő ezeket jegyezte le a próba után: a Bravo formás, csomagtartója öblös, bár pereme magasan van; utastere tágas, ellenben ülései nem a legkényelmesebbek; könyöklője korlátozottan használható; hátsó lábtere azért elegendő, mert az első támlák trükkösen mélyítettek; a felhasznált műanyagok kemények; felszereltsége gazdag, ugyanakkor a hátsó ablak kurblis; a tárolóhelyek zöme szűk; az 1,4 literes benzinmotor indulásnál nyomatékszegény, aztán bezzeg szépen teszi a dolgát, csendesen és takarékosan; futóműve gatya, egyenesfutása bizonytalan, a karosszéria oldaldőlése jelentős; a kormány pontatlan; ára alacsony, akárcsak a presztízse.

Egyetért? Ismeri a konkrét típust? Vezetett már ilyet, ült benne? Önnek is Bravója van? Fiatos? Olaszautó-rajongó? Autósújságíró-gyűlölő? A hosszászólók némelyike szakmailag rossznak tartotta a cikket, s erre nekem az a válaszom, kedves hölgyem/uram, elhiszem önnek, hogy szereti a kocsit, de tényleg van jobb nála, nem is egy a kategóriában. Mondom ezt úgy, hogy én is szeretem a Bravót, meg úgy általában a Fiatokat és az olaszokat. Az olasz kultúrát, az olasz kaját, az olasz focit (fogalmam sincs, miért), az olasz nyelvet, Itáliát, ahogy van, nem mintha ez idetartozna.

Még ma is milyen frissen néz ki ez 4-5 éves típus! A piros alapszín is jól áll neki Még ma is milyen frissen néz ki ez 4-5 éves típus! A piros alapszín is jól áll neki

Még ma is milyen frissen néz ki ez 4-5 éves típus! A piros alapszín is jól áll neki

Vezettem korábban ilyen Bravót 1,4-es benzinesként, majd most hősünket, ez így kettő. Volt szerencsém az 1,9 literes Multijethez, az 1,6 dízelből hármat is hajtottam, a kétliterest szintén próbáltam. Ez így hat. Az 1.6 MJet-ek közül kettővel ráadásul hosszú hónapokon és több tízezer kilométeren át barátkoztunk. Imádtam őket, mert elég nagyok voltak, de nem túl, fölöslegesen nagyok, motorjukat pedig erősnek, bár turbólyukasnak ismertem meg a hidegen kerepelésért kárpótló szerény fogyasztással. A futóműve ellenben mindnek gatya volt. Kóválygós, kanyarban oldaldőlős, pályán bizonytalan egyenesfutású, állandóan kormányzós-korrigálós. Igen, a Bravo-kormány és a pontosság közé nem tehető egyenlőségjel.

Bántott a sok kemény műanyag? Engem speciel nem, mert nem zörögtek vagy lógtak, s kopogtatni sem szoktam, hogy juj, vajon kemények-e, de amúgy tényleg kemények. A váltóban azt díjaztam, hogy 6 fokozatú, egyébiránt akadozott az összes próbált autóban. Az ülésben hosszabb távokon fészkelődtem. A tartósan használtakkal semmi probléma nem volt. Semmi. No és még ma is szeretem a Bravo formáját, de.

Nem ez az 1,4-es szívó benzines a kedvenc motorom, de nincs vele különösebb gond. Különben az erős és takarékos, akár 5 liter gázolajjal is elketyegő 1.6 MJetek sem vészesen drágák, sőt − van pár csinos darab a Használtautó.hu oldalon

Nem ez az 1,4-es szívó benzines a kedvenc motorom, de nincs vele különösebb gond. Különben az erős és takarékos, akár 5 liter gázolajjal is elketyegő 1.6 MJetek sem vészesen drágák, sőt − van pár csinos darab a Használtautó.hu oldalon

De ettől még a Bravo nem az a hű, de jó autó. Ami megszépíti, az a konkurenciához viszonyított olcsósága, ami sajnos azt is jelenti, lássuk be, hogy nincs presztízse. Ó, el ne felejtsem megemlíteni, hogy ennek az ex-céges piroskának a gyári dísztárcsái már-már alufelnit idézőek, le a kalappal. Mit is akartam még mondani? Ja, hogy teljesen érthető, ha az olaszpártiak felhorkannak egyik kedvencük − jogos − kritizálásakor. Megdobban a cuore, a szív, az értelmet lazán kenterbe veri az érzelem − én is tudom, hogy megy az ilyesmi, nem véletlenül nyüstöltem Unót (hej, az a Turbo mekkorát lépett), Tipókat, Panda 100HP-t, Lancia Kappát... Könnybe lábad a szemem egy Delta Integrale − fotó, videó − láttán.

Aztán: hogy az elfogult zsurnalisztáknál mindig a németek a nyerők? Nem tudom. Ezt a Bravót egyszerre próbáltuk egy 2010-es H Atrával, azaz Classic III-mal, a következő használtteszt róla fog szólni, ha ezt elárulhatom. Már el is árultam. Önök szerint az jobban tetszett nekünk, mint a Bravo? Biztos, mert germán, ugye? Folytköv. a jövő héten itt az interneten, ahol persze "azt írnak, amit csak akarnak".

Ez is érdekes lehet:
 

Több mint százezer termék közt sem veszel el – Szétnéztünk a SzerszamKell.hu-nál!

Nem csak online webáruház a SzerszamKell.hu, tisztességes üzletet tartanak fenn, ahol az összes...

Teslát idéző megoldásokat is kínál a hazai fejlesztésű Gorilla S10 autóvédelmi rendszer

Egy profi autóvédelmi rendszerrel nem csupán egy terméket, hanem szolgáltatást is vásárolunk...

Szeptember 1-től fokozott rendszám ellenőrzés

Ellentmondásos hírek keringenek a sajtóban, miszerint hiába ellenőrzik fokozottan a külföldi...

Elstartolt a Budapest-Bamako Rally olyan masinákkal, amire nem számítasz

Már 15 éve, hogy elrajtolt az első Budapest-Bamako Rally, amely egyre nagyszabásúbb rendezvénnyé...

Ha ma gyártanák, akkor is menő lenne - Veterán az Opel Calibra!

Különösen veszélyes, ha az ember fotókat kezd el keresni az Opel Calibráról. Még ma is éppen...

Budapest-Bamako: a befutó után is érkeznek még érdekes beszámolók

Bár a Budapest-Bamako mezőnye vasárnap befutott Sierra Leone fővárosában a célba, a nagy hajtás...

Ínségpróbán a hibrid, a dízel, a szívó és a turbós benzines

Nem összehasonlító teszt, csak fogyasztáspróba: négy teljesen különböző, ám kivétel nélkül családi...

Megnéztük a legújabb rendőrautókat. Erősek, mutatósak, de vajon mennyire lesznek tartósak?

December 23-án 385 új rendőrautó állt szolgálatba, idén még 1202 érkezik. Az új szirénásokból...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (17 db)

matyusv írta: 2013 május 20., hétfő 22:15:41
Törölt felhasználó írta: 8 éve

Én tudom,hogy az 1.9 es vagyis(a régi 150 le-s az a fiat 16V-ese) a 2000rea a fiat motor,és az új a "dupla" turbós a fiat-é! ezzel tisztában vagyok.a Saab-ban tesztelték le,és az Alfa-ba rakták bele utána. az,hogy a generátor tönkremegy az nem a fiat motor hibája mivel nem minden alkatrésze olasz,illetve fiat fejlesztés,de tény,hogy a dupla turbos változat nagyon jól muzsikál az alfában.a benzines nem a fiat-é ez tény. Amúgy meg boldog karit,és nem kötekedésből írtam. Én szeretem az én autómat,és nekem többet ér mindennél mivel párban cseréltem az izzót 70000-nél,és ez volt amit rá kellett költenem! Ez nem jó szerinted?


Előzmények megtekintése

A dupla turbós 1.9-es (opel 2.0-nak hívja..) Alfába nem tették. Először pedig nem Saab-ba került, hanem az új Deltába.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 2012 január 17., kedd 22:38:28
Gábor írta: 8 éve

Neked fantasztikus tapasztalataid vannak váltóügyben. Esetleg történelmi visszatekintésnek jó lesz a múzeumban:) Ascona, record....itt most 0-3 éves autókról van szó!

Nem tudsz 1-es tenni egy insigniába, vagy egy astra 1.6 turboba???


Előzmények megtekintése

Most mi a probléma?Írtam fiatalabb autóról is véleményt.Sőt a teszteken is sokszor előfordul hogy igencsak fikázzák egyes típusok váltókezelését...Szóval azért most sem olyan tökéletes a technika, és elég gáz hogy némely huszonéves autóban jobb a váltó mit egy maiban.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Gábor írta: 2012 január 04., szerda 08:48:03
Combi27 írta: 8 éve

Egy valami biztos tény: Az Opelnál tuti nem tudnak rendes váltót csinálni, csak ritkán....

Volt 2 Ascona B-nk a családba (1978-és egy 79-es).Egyest nem lehetett tenni bennük csak ha állt a kocsi.

Opel Kadett E, ott akadozva kattantak a fokozatok, Corsa B 2db, mindkettőbe nehéz volt a fokozatok között váltani, sokszor elsőre nem is sikerült.Astra F-G, ugyan az amint a Corsa B, Astra H kicsit jobb de még mindig akadozik.

Egy igazán jó Opel váltóval találkoztam, a B Asconámba tettem be, de sajna nem tudom melyik Opelből való volt.Asszem Talán a Rekord 2.3D-ből...5 sebességes volt, és nem a szokásos Opeles "felhúzós" rükverces, hanem erősen balra kellett húzni, majd előre az egyes fokozat felé.Olyan váltóval a mai napig csak egy Mitsu Coltban találkoztam.Pontos, szinte észrevétlenül lehet kapcsolni a sebességeket, nem akad, jó és rövid úton járt, valamint extrém helyzeteket is gond nélkül kezelte (visszaváltás 1-be 40-nél, vagy 2-be 80-nál..se egy reccsenés, se egy akadás)



Amúgy meg minden autóban van valami kicsi jó, és kicsi rossz is :)


Előzmények megtekintése

Neked fantasztikus tapasztalataid vannak váltóügyben. Esetleg történelmi visszatekintésnek jó lesz a múzeumban:) Ascona, record....itt most 0-3 éves autókról van szó!
Nem tudsz 1-es tenni egy insigniába, vagy egy astra 1.6 turboba???

A válaszoláshoz belépés szükséges
saabracinghungary írta: 2011 december 28., szerda 16:39:38

a DI panel mindig benn van a csomagtarómba és egy tarcsi fojtószelepház is. jellemzően 6 évente szarik be a di panel(21 éve csak saabjaim vannak)

A válaszoláshoz belépés szükséges
fonema írta: 2011 december 26., hétfő 12:41:35
róbert írta: 8 éve

Ha annyira szereted az olasz kultúrát, akkor meg kellene jegyezni, hogy az olaszok nem esznek macskát. Ették akkor, amikor mindenki más is ette a lóval, meg a patkánnyal együtt. Vagyis a világháborúban. De ne aggódj, a nagyapád is azt ette.

Ez az egyik. A másik, a cikk tényleg hagy kívánni valót maga után.

A harmadik, valaki meg tudná mondani, miért fagy le mindig a gép, ha erre az oldalra belépek?


Mikor lesz már egy olyan használtteszt, amelyikben kb 250 ezer megtett km után tesztelik az autót. Szerintem ugyanis egy autó minőségét az mutatja a legjobban, hogy 10 évesen 250000-300000 kilóméterrel a háta mögött háby db. eredeti és hány cserélt alkatrész van benne. Nem a 10-20 ezret alig futott gépeket kell elemezgetni...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2011 december 25., vasárnap 20:06:33
saabracinghungary írta: 8 éve

maszkak

a saabnál nincs 1.3 as motor. a saab nak a 2.0 és a 2.3 as benzines motor a saját fejlesztése és ezek a legjobbak a többi máshonnan van pl 3.0 diesel isuzutól az új 2.8 as v6 os a régi 3.0 v6 os benzines meg az 1.9 tid ezek nem saab motorok. saabéknál 3 darab jó motor van ami nem megy tönkre és nem szarik be mint a 3.0 ezres isuzu dízel. a 3 normális motor a 2.0 bnzines turbós a legjobb a 2.3 as benzines turból és az elfogadható az 1.9 dízel takarékos nagy nyomatékú biturbó ám ott típushiba hogy a generátor állandoan szar illetve a turbó csöveit tisztogatni kell mert eldugulnak és megállnak tőle a turbók szóval nem a legmegbízhatóbb


Előzmények megtekintése

Én tudom,hogy az 1.9 es vagyis(a régi 150 le-s az a fiat 16V-ese) a 2000rea a fiat motor,és az új a "dupla" turbós a fiat-é! ezzel tisztában vagyok.a Saab-ban tesztelték le,és az Alfa-ba rakták bele utána. az,hogy a generátor tönkremegy az nem a fiat motor hibája mivel nem minden alkatrésze olasz,illetve fiat fejlesztés,de tény,hogy a dupla turbos változat nagyon jól muzsikál az alfában.a benzines nem a fiat-é ez tény. Amúgy meg boldog karit,és nem kötekedésből írtam. Én szeretem az én autómat,és nekem többet ér mindennél mivel párban cseréltem az izzót 70000-nél,és ez volt amit rá kellett költenem! Ez nem jó szerinted?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 2011 december 25., vasárnap 16:56:16

A Saabokban egy típushiba volt a morűtorjaiknál, mégpedig a DI panel :) Ezt minden Saabos elismeri :)
Maguk a motorok azok jók voltak, az ISUZU kifejezetten jó fejlesztés volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
miki írta: 2011 december 24., szombat 22:22:25
saabracinghungary írta: 8 éve

maszkak

a saabnál nincs 1.3 as motor. a saab nak a 2.0 és a 2.3 as benzines motor a saját fejlesztése és ezek a legjobbak a többi máshonnan van pl 3.0 diesel isuzutól az új 2.8 as v6 os a régi 3.0 v6 os benzines meg az 1.9 tid ezek nem saab motorok. saabéknál 3 darab jó motor van ami nem megy tönkre és nem szarik be mint a 3.0 ezres isuzu dízel. a 3 normális motor a 2.0 bnzines turbós a legjobb a 2.3 as benzines turból és az elfogadható az 1.9 dízel takarékos nagy nyomatékú biturbó ám ott típushiba hogy a generátor állandoan szar illetve a turbó csöveit tisztogatni kell mert eldugulnak és megállnak tőle a turbók szóval nem a legmegbízhatóbb


Előzmények megtekintése

Egy kis OFF . A SAAB motorokat , pláne a 150-es turbóst kár fényezned , kohótöltelék az ősszes !!

A válaszoláshoz belépés szükséges
saabracinghungary írta: 2011 december 24., szombat 21:51:44

maszkak
a saabnál nincs 1.3 as motor. a saab nak a 2.0 és a 2.3 as benzines motor a saját fejlesztése és ezek a legjobbak a többi máshonnan van pl 3.0 diesel isuzutól az új 2.8 as v6 os a régi 3.0 v6 os benzines meg az 1.9 tid ezek nem saab motorok. saabéknál 3 darab jó motor van ami nem megy tönkre és nem szarik be mint a 3.0 ezres isuzu dízel. a 3 normális motor a 2.0 bnzines turbós a legjobb a 2.3 as benzines turból és az elfogadható az 1.9 dízel takarékos nagy nyomatékú biturbó ám ott típushiba hogy a generátor állandoan szar illetve a turbó csöveit tisztogatni kell mert eldugulnak és megállnak tőle a turbók szóval nem a legmegbízhatóbb

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2011 december 24., szombat 17:22:32
saabracinghungary írta: 8 éve

a fiattól isten mentsen!!! a volt csajom faterjának doblo ja volt 1.3 diesel. egy igazi rakat sz*r annyit róla hogy meredeken alig bírt felmenni ha tele volt emberrel (7 ülés) akkor fel sem bírt menni a hegyre. kuplung indirekt és autópályán halásosan fos volt 12-130 a végsebessége de ha 7 en ültünk benne akkor max 100 szoval doblot 1.3 motorral senki se vegyen mert az egy nulla autó 0-100 az volt kb 70 másodperc elég siralmas. egy szó mint száz egy akkora fakockába mint a doblo egy minimum 2000 turbódízel való


Előzmények megtekintése

Látom Saab fan vagy. Hát abban is csak Fiat diesel van. Amúgy a Doblo-ról,én is hallottam rosszat,igaz azok postás autók voltak. 1.3-as motor pedig egy nagyon jó konstrukció. Nem hiába veszi sok gyártó,és rakja bele az autójába,ahogy azt tette még a Saab is,amíg májusban be nem csődölt! Azért az megy jobban is,sztem ott más baj lesz!
A másik,hogy ha valaki 1 autóról ítéli meg a márkát,az azért fura. Mert ugye ez az amiért mi Fiatosok ki vagyunk akadva. Vagy ha egy német autót szidunk,mert van az unokatesómnak a szobatársának a barátjának,és akkor az már szar. A lényeg ne 1 autóból ítélkezzünk.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Friss tesztek

Dögös köntösbe bújtatták a Prius II. hajtásláncát

Absztinens sporttörpe - Toyota Yaris GR Sport Edition teszt

Idén kifut a Yaris jelenlegi generációja, ám mielőtt elfogynak a kereskedésből a modellek és megérkezik az új generáció,, néhány egyedi szériával kedveskedik a Toyota. Például a GR Sport változattal.


Jelentős fogyókúra és teljes stílusváltás – Opel Corsa 1.2 Turbo 100 HP teszt

Csak könnyedén – Opel Corsa teszt Videó

Egyre biztosabb, hogy a PSA házasság az Opel számára minden tekintetben kifizetődő lesz. Az új Corsában már csak az embléma német, és ennek mindenki csak örülhet.


Mazda CX-30 Skyactiv-X teszt

Nincsenek csodák? - Mazda CX-30 Skyactiv-X teszt

Nemes céllal született meg a Skyactiv-X motor, hiszen a fogyasztáscsökkentés és a károsanyag-kibocsátás mérséklése lebegett a tervezők szeme előtt a megalkotásakor. Most elmesélem, hogy ez mennyire sikerült egy SUV-ban.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0
Hirdetés

FIAT tesztek

Fiat 500X S-Design 1.6 MultiJet teszt

Harcos ötszázas - Fiat 500X teszt

Már több mint három éve mutatták be a Fiat 500 kigyúrt változatát, az X-modellt. Hogy ne csökkenjen iránta az érdeklődés, egyedi szériát dobtak piacra belőle S-Design néven.


Fiat Talento 2.7t 1.6 Mjet 120LE L1H1 E6 teszt

Egy Renault Fiat emblémával? Gyakorlatilag ez a Fiat Talento

Már Fiatként is elérhető a Renault Trafic, így is remek. De vajon miért kelljen nekünk a Fiat, ha Opelként és Renault-ként is szinte ugyanezt vehetjük meg?


Fiat 124 Spider 1.4 MultiAir T teszt

Fiat 124 Spiderrel a Transzfogarasira Videó

Először az MX-5-höz hasonlítgatod, aztán rájössz, hogy szükségtelen. A 124 Spider nem kevésbé vérpezsdítő olasz sportautó, mint elődje.


Fiat Fullback 2.4 180 LX 4x4 MT6 Silver teszt

Az öltönye olasz - Fiat Fullback

Jó boltokat csináltak mostanában az olaszok, a Fullback nem más, mint egy Mitsubishi L200, de még annyira sem alakították át, mint a Mazda MX-5-öt, amikor 124 Spider lett belőle. És ez így jó!


Fiat Tipo 1.4 16V Opening Edition teszt

Lusta, de szerethető családtag - Fiat Tipo teszt

Rég járt nálunk Fiat tesztautó, ezért nagy lelkesedéssel vártuk, mit nyújt majd az új Tipo. Az alapmotornak számító 1.4-essel próbáltuk.


Még több FIAT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Könnyű-hibrid rendszert kapott a Suzuki Vitara, végre kipróbálhattuk!

Hibriddé vált a kedvenc autónk – Kipróbáltuk az új Vitarát!

Tegnap – Újdonság

Nem kell túlmisztifikálni, de tény, hogy jelentősen modernebb technikával folytatja életét Magyarország legnépszerűbb új autója, a Suzuki Vitara. Kipróbáltuk az új hibridet!


Budapest-Bamako: a befutó után is érkeznek még érdekes beszámolók

Hét óra utazás a senki földjén? Ilyen is volt a Budapest-Bamakón

3 napja – Sztori

Bár a Budapest-Bamako mezőnye vasárnap befutott Sierra Leone fővárosában a célba, a nagy hajtás után is érkeznek még beszámolók.


Fejpénz, autópénz, hídpénz, biztosítás, útadó és sorompó nyitási hozzájárulás -  belépők Szenegálba

Mauritán határ: okostelefon a kilépésért, pénz a belépésért

6 napja – Sztori

A célhoz közelítve egyre viszontagságosabb körülményekről számolnak be a Budapest-Bamako résztvevői. Úttalan utak, hatalmas por és korrupt határőrök a hírekben.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FIAT BRAVO 1.4 16V Dynamic 105e.km!

FIAT BRAVO 1.4 16V Dyn...

Ár: 1.599.000 Ft

Évjárat: 2009 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FIAT BRAVO 1.6 16V SX

FIAT BRAVO 1.6 16V SX

Ár: 240.000 Ft

Évjárat: 1996 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FIAT BRAVO 1.4 16V Dynamic Mo-i. első tulajdonos

FIAT BRAVO 1.4 16V Dyn...

Ár: 1.399.000 Ft

Évjárat: 2008 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!