0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Így kell luxusautóval spórolni

"A közlekedés szórakoztató taktikai játék..."

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A környezettudatos autózás, és ezzel összefüggésben az alacsony fogyasztás voltaképpen csak elhatározás kérdése. Nem a levegőbe beszélünk, íme, a bizonyíték.

Lexus IS 220d, 2007, 134 ezer km

Lexus IS 220d, 2007, 134 ezer km

Jó eséllyel mindenki ismeri a mostanában különösen aktuális viccet, miszerint nem igaz, hogy emelkednek az üzemanyagárak, hiszen mindig ötezerért kell tankolni, és kész. Sajnos, a valóságban nem ilyen egyszerű a helyzet, a benzin és a gázolaj árának meredek emelkedése bizony egyre többeket ösztönöz arra, hogy letegyék az autót, és nélkülözzék, vagy csak a legszükségesebb esetben élvezzék a gépkocsi nyújtotta szolgáltatásokat. Persze, a drágulásnak vannak járulékos előnyei is, akik még bírják anyagiakkal a drága naftát, azoknak örömteli a kevesebb autó, a dugók mértékének a csökkenése, valamint a picivel könnyebb parkolás. Ha nyitott szemmel járunk, igazából a járműpark összetételén nem látszik semmi változás, nem lett számottevően több az olcsó, kis fogyasztású autó, mint ahogy mély a merítési lehetőség a tíz-, húszmilliós limuzinokból, terepjárókból is. Az ember könnyen azt gondolná, egy luxusautó tulajdonosát vajmi keveset érdekli, mennyi üzemanyagot pusztít el a kocsija, magasról tesz a szén-dioxid kibocsátásra, de ez nem igaz, nem szabad általánosítani, és ennek örömteli igazolására álljon itt a következő történet.

Nagyon fontos a tökéletes műszaki állapot, István autója is rendszeres karbantartásban részesül. A kíméletes vezetéstechnika mellett olyan apróságok is számítanak a jó fogyasztás elérésében, mint a gumiabroncsok megfelelően beállított nyomása

Nagyon fontos a tökéletes műszaki állapot, István autója is rendszeres karbantartásban részesül. A kíméletes vezetéstechnika mellett olyan apróságok is számítanak a jó fogyasztás elérésében, mint a gumiabroncsok megfelelően beállított nyomása

Kedves olvasónkkal, Gróf Istvánnal a némely esetben komoly indulatokat kiváltó japán autós cikkünk kapcsán ismerkedtünk meg. A levélváltások során kiderült, István egy Lexus IS 220d tulajdonosa, és egy különleges baráti kör tagja. Ha érdekel benneteket, mit is csinálunk, akkor találkozzunk, szívesen mesélek. – invitált minket, és mi örömmel fogadtuk el a meghívását. Pontos ember, a megbeszélt helyszínre óramű pontossággal fut be a fekete, négy éves, makulátlan állapotú japán autóval, amely voltaképpen egy futamvezető versenyautó – csak kicsit másképpen. Némi képzavarral élve, egy kávé mellett azonnal bele is csapunk a lecsóba. Kiderül, az IS 220d teljesen gyári állapotú, semmilyen módosítást nem végeztek rajta, és István egy nemzetközi méreteket öltő privát fogyasztásverseny résztvevője. Barátjával véletlenül találtak rá egy speciális, német honlapra, ahol e cikk írásának idején a regisztrált Lexus tulajdonosok száma 421, ebből az IS 220d modell 43, és mind a saját kategóriáját, mind az abszolút Lexus mezőnyt Gróf István vezeti! A feltételek egyszerűek, mindenki méri a fogyasztását, pontosan, dátumszerűen könyveli a tankolásokat, a megtett kilométereket, vannak egységesen használandó specifikációk (időjárás, utak, forgalmi körülmények, stb.), és így jön ki azon átlag, ami a sorrendet meghatározza. Kérdésemre, hogy mi garantálja az eredmény hitelességét, István csak annyit válaszol, hogy a lelkiismeret. Nincs semmilyen direkt, vagy közvetett ellenőrzési forma, ez amolyan becsületkassza jellegű „intézmény”, de ha valaki csal, az voltaképpen saját magát csapja be, nem másokat. Az önkéntes játékban természetesen nem csak Lexus-rajongók vesznek részt, az oldalon összesen 277 ezer regisztrált jármű található, a személyautóktól kezdve a motorkerékpárokon át a haszonjárművekig, sőt, külön quad kategória is létezik.

Sokat elárul a vezetőről, hogy a 134 ezer kilométert futott autóban még eredetiek a fékbetétek. A könnyűfém felni megfelel a gyári előírásnak, a 17 colos mérethez nyáron 225/45-ös gumik járnak

Sokat elárul a vezetőről, hogy a 134 ezer kilométert futott autóban még eredetiek a fékbetétek. A könnyűfém felni megfelel a gyári előírásnak, a 17 colos mérethez nyáron 225/45-ös gumik járnak

De mi visz rá egy Lexus tulajdonost, hogy tojással a talpán vezessen? Meglepő válaszokat kapunk. Először is, István nem vezet tojással a talpán. Elmondása szerint nincs agyafúrt technikája, imádja az autóját, az IS 220d szinte családtag, és meg is hálálja a gondoskodást. A közlekedés számomra szórakoztató taktikai játék. A lényeg, hogy a lehetőségekhez mérten mindig előre gondolkodom: ha messziről látom a pirosra váltó lámpát, akkor nem taposom a gázt, nem esek be satufékkel, és hasonló apróságok. Továbbá betartom a szabályokat, például ahol 70 km/h a megengedett, ott annyival megyek, autópályán is tartom a 130 km/órát, és nem csinálok belőle presztízskérdést, ha olcsóbb, netán gyengébb teljesítményű autóval megelőznek. Szeretek stressz-mentesen, senkit fel nem tartva nyugodtan haladni, ez plusz biztonságérzetet ad. Üzletember vagyok, mégis mindenhova időben odaérek, viszont számomra fontos, hogy felesleges üzemanyag-pazarlással ne szennyezzem a környezetet, és ez végeredményét tekintve járulékosan a tárcámat is jótékonyan érinti. Arról már nem is beszélve, hogy az autóm négy év használat után újszerű állapotban van. A 177 lóerős, manuális váltós fekete Lexus számlálója átlépte a 134 000 kilométert, István 83 ezres óraállásnál csatlakozott az internetes közösséghez, és ezen idő, illetve 51 000 kilométer megtétele alatt picivel kevesebb, mint háromezer liter gázolajat tankolt, amely 5,67 literes átlagfogyasztást jelent – a pontos adatok a honlapon megtalálhatók, elemezhetők. Ehhez kapcsolódik a szén-dioxid kibocsátás, ami nagyjából 7,7 tonnát tesz ki. Büszke lehetne az eredményére, de nem kérkedik vele, csak szerényen mosolyogva kortyolja a feketét, a témához való hozzáállása pedig Magyarországon még korán sem általános társadalmi jelenség. A környezetvédelem tudatossága nagyon összetett dolog, de a jövőnk, az utódaink, a gyerekeink léte nagymértékben ettől függ. Ha egy porszemnyivel hozzá tudok járulni ahhoz, hogy nekik jobb legyen, és ezért „csak” ésszel kell nyomnom a gázt, azt nagyon fontosnak érzem. Hogy mindemellett gépészként még az is érdekel, hol húzódik az autóm teljesítőképességének a határa, az már hab a tortán.

A közlekedés számomra szórakoztató taktikai játék...

A beszélgetés után gondolataimba merülve autóztam hazafelé, a Budaörsi úton 60-as tábla, a szemem sarkából látom, a digitális sebességmérő kijelzője a 70-es szám körül táncol. Hátulról egy sötét Passat viharzik. Neki az is kevés, amennyivel én haladok, mögém ér, kivág, padlógáz, fekete füstöt okád a vélhetően csiptuningos TDI, csak úgy porzik utána az aszfalt, aztán hosszan ég a féklámpája, és később ugyanúgy mellégurulok a piros lámpánál. Átnézek. Citroënben ülök, nem Lexusban, mégis kiröhögöm.

Ez is érdekes lehet:
 

Idén húzhatja be a harmadik X-et a Renault Clio

A világ legkelendőbb francia autója idén tölti be a harmincadik életévét. Persze hivatalosan...

Elstartolt a Budapest-Bamako Rally olyan masinákkal, amire nem számítasz

Már 15 éve, hogy elrajtolt az első Budapest-Bamako Rally, amely egyre nagyszabásúbb rendezvénnyé...

Teslát idéző megoldásokat is kínál a hazai fejlesztésű Gorilla S10 autóvédelmi rendszer

Egy profi autóvédelmi rendszerrel nem csupán egy terméket, hanem szolgáltatást is vásárolunk...

Trükkös csalások használt autókkal

Megvan álmaink autója! Remek kondíció, kedvező évjárat, és amit végképpen alig hiszünk: az ár...

Egy kis történelmi kalandozás a Skoda 125. szülinapja alkalmából

Tudtad, hogy a Skoda kerékpárok gyártásával kezdte és valójában nem is Skoda néven? Most, hogy...

Ikarus 30: hatvan éves a nejlonbusz

Botránnyal kezdődött az élete, igazából nem vált be a forgalomban sem, mégis maradandó nyomott...

Több mint százezer termék közt sem veszel el – Szétnéztünk a SzerszamKell.hu-nál!

Nem csak online webáruház a SzerszamKell.hu, tisztességes üzletet tartanak fenn, ahol az összes...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

Ínségpróbán a hibrid, a dízel, a szívó és a turbós benzines

Nem összehasonlító teszt, csak fogyasztáspróba: négy teljesen különböző, ám kivétel nélkül családi...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (17 db)

Vagyonmentor írta: 2012 július 16., hétfő 08:10:19

Ilyen márkatulajdonos vagyok én is. Tanulni szeretnék Gróf Istvántól. Hogyan lehet (városban) ezt a kis fogyasztást tartani? +36307373060

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2011 július 04., hétfő 20:21:47

Szép napot!

Felkeltette az érdeklődésemet a Spritmonitor. Két hónapja egy gázos IS200 az útitársam. Szerettem volna regisztrálni az oldalon de a következő mezőt sehogy sem tudom kitölteni:
Optional data
License number
Country City REST.
Elnézést a fél üzenet lemaradt.
Bármit írok a mezőbe legyen az betű, vagy szám a következő hibaüzenet jelenik meg, amit sehogy sem tudok értelmezni, és ettől a regisztrációt befejezni:
'%value'% may only consist of %'max%' characters

Mit jelent ez? Mit kell ide beírnom? Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Z

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2011 július 04., hétfő 20:18:16

Szép napot!

Felkeltette az érdeklődésemet a Spritmonitor. Két hónapja egy gázos IS200 az útitársam. Szerettem volna regisztrálni az oldalon de a következő mezőt sehogy sem tudom kitölteni:
Optional data
License number
Country City REST.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Egükém írta: 2011 április 11., hétfő 21:01:50
Pitty írta: 9 éve

A mostani dízeleket sem kell pörgetni, sőt, teljesen felesleges is, mert 3000 fölött már nem csinálnak semmit.


Előzmények megtekintése

Zárójelben jegyzem csak meg, 220d-6dikba

1100RPM=80KM/h

2000RPM=140KM/h

3000RPM=200KM/h

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pitty írta: 2011 április 11., hétfő 20:09:32
Bure írta: 9 éve

Toljad, vagy ne toljad, ez itt a kérdés...

Általános sulis haver TDI Octaviája szerintem még nem pörgött 2e/min felett, úgy használja, igaz így nem is fogyaszt 5l fölött nagyon! Én így nem is tudtam menni a Versoval, mert jóval hosszabb fokozatok voltak abban, szinte mindent erőből oldott meg. Ezért voltak véleményem szerint jobbak a régi dieselek, nem kellett pörgetni, mégis volt erejük alapjárat után egyből, de ugye az is igaz, hogy nem 1,3 és 1,6 literesek voltak, hanem min. 1,8-1,9 cccm között, de ez más tészta!

Én a jó fogyit max. 2800 ford/min-ig pörgetve értem el, felesleges volt jobban pörgetni, de persze ez benzinesnél tuti magasabb.


Előzmények megtekintése

A mostani dízeleket sem kell pörgetni, sőt, teljesen felesleges is, mert 3000 fölött már nem csinálnak semmit.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bure írta: 2011 április 10., vasárnap 20:03:09
Pitty írta: 9 éve

Éppen mostanában olvastam valahol, hogy a mai autók fogyasztásának jobb, ha dinamikusan vezetünk. Nem agyon pörgetve, de a felkapcsolási fordulatszámot mihamarabb elérve, illetve, érdemes 3-4 ezerig kihuzatni és utána felkapcsolni. Szerintem, az Ön példája ékes bizonyíték erre.


Előzmények megtekintése

Toljad, vagy ne toljad, ez itt a kérdés...
Általános sulis haver TDI Octaviája szerintem még nem pörgött 2e/min felett, úgy használja, igaz így nem is fogyaszt 5l fölött nagyon! Én így nem is tudtam menni a Versoval, mert jóval hosszabb fokozatok voltak abban, szinte mindent erőből oldott meg. Ezért voltak véleményem szerint jobbak a régi dieselek, nem kellett pörgetni, mégis volt erejük alapjárat után egyből, de ugye az is igaz, hogy nem 1,3 és 1,6 literesek voltak, hanem min. 1,8-1,9 cccm között, de ez más tészta!
Én a jó fogyit max. 2800 ford/min-ig pörgetve értem el, felesleges volt jobban pörgetni, de persze ez benzinesnél tuti magasabb.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pitty írta: 2011 április 09., szombat 16:35:44
Bure írta: 9 éve

Sziasztok!

2006-ban nyertem egy IS220D-t egy egész hétvégére. Nyugodtan vezetve 8,5 átlagot mutatott a fedélzetin, igaz előttem ki tudja hányan nyüstölték szegényt. Később egy Corolla Verso lett a családtagunk. Ezt 96e km-en át használtuk a párommal, nála 8-9l között, nálam 6,5-7,2l között. Érdekes volt, mert nem szerette, ha tötyögtek vele, viszont normálisan, szabályok között használva egyből jó lett az átlag. Versenyeztünk is, hogy kinél mennyi lesz, Alföldi túra alkalmával volt 5,6 átlag is! Véleményem szerint érezni kell egy autónál, hogy mi az a fordulat,amit szeret és ott, vagy akörül kell tartani azt. Valakinek ez jobban megy, valakinek kevésbé. Gépészmérnök vagyok, de semmi köze ennek ahhoz, hogy mennyire érzem az autót. Viszont meggyőződésem, hogy hallás-érzék annál fontosabb a jó használat-fogyasztás érdekében.

Természetesen gratula a tulaj ügyességéhez, de még inkább a zsír VERDÁÉRT!


Előzmények megtekintése

Éppen mostanában olvastam valahol, hogy a mai autók fogyasztásának jobb, ha dinamikusan vezetünk. Nem agyon pörgetve, de a felkapcsolási fordulatszámot mihamarabb elérve, illetve, érdemes 3-4 ezerig kihuzatni és utána felkapcsolni. Szerintem, az Ön példája ékes bizonyíték erre.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bure írta: 2011 április 08., péntek 22:19:28

Sziasztok!
2006-ban nyertem egy IS220D-t egy egész hétvégére. Nyugodtan vezetve 8,5 átlagot mutatott a fedélzetin, igaz előttem ki tudja hányan nyüstölték szegényt. Később egy Corolla Verso lett a családtagunk. Ezt 96e km-en át használtuk a párommal, nála 8-9l között, nálam 6,5-7,2l között. Érdekes volt, mert nem szerette, ha tötyögtek vele, viszont normálisan, szabályok között használva egyből jó lett az átlag. Versenyeztünk is, hogy kinél mennyi lesz, Alföldi túra alkalmával volt 5,6 átlag is! Véleményem szerint érezni kell egy autónál, hogy mi az a fordulat,amit szeret és ott, vagy akörül kell tartani azt. Valakinek ez jobban megy, valakinek kevésbé. Gépészmérnök vagyok, de semmi köze ennek ahhoz, hogy mennyire érzem az autót. Viszont meggyőződésem, hogy hallás-érzék annál fontosabb a jó használat-fogyasztás érdekében.
Természetesen gratula a tulaj ügyességéhez, de még inkább a zsír VERDÁÉRT!

A válaszoláshoz belépés szükséges
zsukov írta: 2011 április 06., szerda 09:52:42

Drága Uraim!Ez a ki mennyit milyen autóval játék egy kicsit nevetséges duma parti.Először is mi az, hogy átlag fogyasztás? Jó magam egy M-B e200 cdi tulajdonosa használója vagyok.Az autó két éves,60000km vanbenne amit én tettem bele.Amikor ment a szekér havi TIZENKÉT Mosonmagyaróvár-Budapest út mellett nem igazán keveregtem városban,mellék utakon,az auttó nem kell elhinni még az öt litert sem akarta megenni.Most,hogy csak hat-hét esetben járok a nagyfaluba és Szombathelyre kell járnom a 86-oson,km-ben majdnem annyit megyek és máris 6 lityi lett afogyás.Nyaralás: egy hónap Balaton oda vissza 360km strandra átjárás napi 15km. Fogyasztás 7 l.na most akkor kinek mérjük a fogyasztását? Pedig egyík esetben sem beszéltem egy 50-es lábu"autóversenyzőröl" hanem egy egymillió km-ert messze túllépő 55-ös nyugodt vezetőröl aki imád vezetni és nem igazán érdekli,hogy mennyit eszik az autója.Annál jobban az üzemanyag ára!!!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2011 április 05., kedd 19:32:37

A lényeg nem a fogyasztási adatokon hanem a vezetési stíluson van.Szerintem.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==

Friss tesztek

Hyundai Kona 1.6 GDi HIBRID 2 WD DCT teszt

Arany középút - Hyundai Kona hibrid teszt

Nem bízza a véletlenre a Hyundai, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő Kona modellt. Rendelhető benzines, dízel, villanyhajtású és most már hibrid változat is. Utóbbi egy igazi arany középútnak tűnik.


Keménykedés mindenek felett – BMW X4 M Competition teszt

Menőségérzet – BMW X4 M Competition

A Competition modellek nem épp versenyautókat takarnak a BMW-nél, csupán a legkeményebb kiviteleket. Ez pedig az X4 M Competition esetében 510 lóerőt és őrülten jó stabilitást jelent.


Renault Zoe Z.E. R135 Intens teszt

Vajon mit tud az új Renault Zoe? Kifaggattuk!

Növelt kapacitású akkumulátor, erősített motor, villámtölthetőség opciója - a Renault Zoe továbbra is erős ajánlat a piacon. Megnéztük, miként fogyaszt valós, egyhetes használatban.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==
Hirdetés

LEXUS tesztek

Lexus RC 300h teszt

Úriemberek sportautója - Lexus RC 300h teszt

Óvatosan frissítettek a Lexus RC vonalain, amely valójában egy nagyon csalóka sportautó. Vagyis inkább túakupé.


Megtartottam volna: Lexus ES 300h teszt

Józanul űznéd a fényt? A Lexus ES a te autód (is)! Videó

Nagyon ritka az olyan tesztautó, amit a próbaidőszak után fájó szívvel adok vissza, a Lexus ES ilyen volt. Hozzánk csakis hibridként érkezik, kellő erővel, szerény fogyasztással.


Lexus NX 300h Luxury teszt

Különc, de csak külsőre - Lexus NX 300h

Tegye fel a kezét, aki látja, hogy frissítették az NX-et? Senki? Nem baj, nagyjából ez is volt a céljuk, hisz kívülről nem akartak változtatni a karakteren, csak amin kellett, apróságokon.


Lexus LS 500h AWD Supreme teszt

Földöntúli látvány, emberközeli élmény - Lexus LS

Rendkívül erős most a limuzinok szegmense, bár a nagyágyúk egy része épp csak friss, az LS teljesen új és különleges technikát mutat. A hibrid igazi csemege, mégis kétes érzéseim vannak utána.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


Még több LEXUS teszt

Címlapon


Friss cikkek

Lényegében 2012-ben változott utoljára a regisztrációs adó - van is baj vele

Elavult regisztrációs adónk bünteti a modern hibrideket

Tegnap – Sztori

Egyre több a hibrid autó a piacon, ez pedig a kisebb belső égésű motoros autóknál megdöbbentő módon jelentősebb regisztrációs adót jelent. Mutatjuk, miért.


Nem ígérkezik unalmasnak 2020 sem, a naptár máris tele van friss típusokkal

Tíz idei újdonság, amiket nagyon várhatunk

2 napja – Sztori

Idén sem pihen meg az autóipar, rengeteg újdonsággal lehet majd találkozni a szalonokban, ebből a színes felhozatalból választottunk ki tíz modellt.


Egy kis történelmi kalandozás a Skoda 125. szülinapja alkalmából

Idén 125 éves a Skoda!

3 napja – Sztori

Tudtad, hogy a Skoda kerékpárok gyártásával kezdte és valójában nem is Skoda néven? Most, hogy 125 éves lett a gyár, nézzünk egy picit körül a történelmében!


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LEXUS IS 300 Sport Cross Sport (Automata)

LEXUS IS 300 Sport Cro...

Ár: 2.180.000 Ft

Évjárat: 2001 / 11

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

LEXUS IS 200 (Automata)

LEXUS IS 200 (Automata)

Ár: 1.200.000 Ft

Évjárat: 2000 / 2

Kivitel: Lépcsőshátú

Üzemanyag: Benzin

LEXUS IS 200 Sport SZERVIZKÖNYV.ÜLÉSFŰTÉS.BŐR.1TULAJ

LEXUS IS 200 Sport SZE...

Ár: 1.499.000 Ft

Évjárat: 2002 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!