0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Valentino Rossi a Formula-1-ben folytatja a Ducati után?

A papa szerint Vale előtt nyitva a kapu a Formula-1 felé

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bár az elkövetkezendő két évben biztosan a Moto GP-ben versenyez az olasz, az F1-ben sem kell letennünk róla.

Még nem kell feladni a reményt, hogy Rossit az F1-ben láthassuk

Még nem kell feladni a reményt, hogy Rossit az F1-ben láthassuk

A hétvégén jelentette be Valentino Rossi, hogy 2012 végéig a Ducati Moto GP csapatához szerződik.

Sokan ezt a döntését úgy értékelték, hogy ezzel elveszett minden maradék remény, hogy az olasz motoros fenomén valaha is a Formula–1-ben folytassa pályafutását.

Édesapja, Graziano Rossi azonban nem osztja ezt a véleményt. Szerinte a ducatis szerződés előrelépés a Formula–1-felé, és arra számít, hogy fia négy éven belül a Ferrarinál folytatja.

„Valentino egyelőre nem tudja abbahagyni a motorversenyzést” – mondta az idősebb Rossi. „De ha három-négy éven belül a Formula–1-be akar kerülni, akkor mi lehetne oda jobb út, mint a Ducati? Szerintem ez nagy előrelépés volt (az F1 felé).”

A Ducati éppúgy nemzeti kincsnek számít Olaszországban, mint a Ferrari. A két olasz csapatnak pedig a Marlboro révén közös szponzora is van.

Legutóbb idén januárban tesztelte a Ferrari egyik korábbi évjáratú autóját

Legutóbb idén januárban tesztelte a Ferrari egyik korábbi évjáratú autóját

Rossit korábban többször is hírbe hozták a Scuderia Ferrarival, amely több tesztlehetőséget biztosított már számára. A váltáshoz azonban Rossi szerint egy év tesztelés szükségeltetne, amelyet a teszttilalom ellenére egy korábbi évjáratú autóval meg tudna tenni.

Három-négy év múlva azonban 34-35 éves lesz, ha pedig még egy évet akar tesztelni, akkor újonc létére a Formula–1 egyik legidősebb versenyzője lenne.

3-4 év múlva az egyik legidősebb F1-es versenyző lenne

3-4 év múlva az egyik legidősebb F1-es versenyző lenne

A Formula–1 mellett a rali világbajnokságon is érdeklődnek az olasz után, a Citroën és a Ford is szívesen adna számára gyári versenyautót, akár egy-egy futamra is.

Rossi korábban 2000 és 2003 között négy évet versenyzett az akkor verhetetlennek hitt Honda színeiben a gyorsasági motoros világbajnokság királykategóriájában, és nyert három világbajnoki címet.

2004-ben szerződött az akkor nem túl erősnek vélt Yamahához, és már az első szezonjában világbajnok lett, amelyet később további három címmel egészített ki. Az utóbbi hét esztendőt ennek a márkának a színeiben töltötte.

2000 óta versenyez a Moto GP (korában 500-as) kategóriában, ami alatt hét világbajnoki címet nyert és mindössze háromszor – első szezonjában 2000-ben, valamint 2006-ban és 2007-ben – nem ő végzett a világbajnokság élén.

Jelenleg a balesete miatt kihagyott négy verseny után az ötödik helyen áll a bajnokságban.

Ez is érdekes lehet:
 

Így néz ki egy évi 2100 kilométert futott negyed század után Lexus LS

Nincs itt kérem semmi meglepetés, egy évente alig több mint kétezer kilométert futott Lexus LS...

Amikor egy olasz formatervező rajzol francia autót - Peugeot 504 kupé és kabrió

Többnyire jól sül el, amikor Sergio Pininfarina tollat ragad. A Peugeot-val különösen jól megértették...

Az évtized autós mozijának is nevezhetnénk a Ford v Ferrari filmet

Előre szólok, hogy NEM leszek SPOJLERMENTES. Most már eltelt több, mint egy hét a film bemutatója...

Teslát idéző megoldásokat is kínál a hazai fejlesztésű Gorilla S10 autóvédelmi rendszer

Egy profi autóvédelmi rendszerrel nem csupán egy terméket, hanem szolgáltatást is vásárolunk...

Autók akcióban: a legjobb filmes autós üldözések, szerintem

Az autó sem mindegy milyen, de az legjobb, ha az üldözés szerves része a történetnek. Autóbuzik...

A rend őrei sem vetik meg a luxust és a tempót

A hazai rendőrség állományát jórészt Skoda Octaviák teszik ki, de persze itthon is találni néhány...

Tovább csökkent a dízel autók népszerűsége, de vajon mi kell a népnek? Mutatjuk!

Az év háromnegyede már elmúlt, érdekes tendenciák láthatók az autópiacon. Mutatjuk a vevők új...

Botránysorozat a német ADAC-nál

Először a Sárga Angyal díj körüli manipuláció, most meg az derült ki, mentőhelikopterrel jártak...

Dacia Duster 1.2 TCe kontra Suzuki SX4 S-Cross 1.6l VVT összehasonlító teszt

Vajon a magyar gyártású Suzuki SX4 S-Cross lenyomja a piac kedvencét, a Dacia Dustert? Melyik...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Friss tesztek

Turbóval is érezhetően japán – Toyota Corolla Touring Sports teszt

Egymillióval rövidebb, egy turbóval több – Toyota Corolla

Jelentős változás érte a japán márka rajongóit, szívómotor már csak a szedán Corollához kérhető, de mi lesz azokkal, akik a hibridet nem tudják, vagy nem akarják megfizetni? Nos, nem járnak rosszul.


Audi e-tron 55 quattro teszt

Nagyfogyasztó - Audi e-tron teszt

Elektromos is, SUV is - az Audi e-tron a trendiség csúcsa. Takarékosnak azonban zéró helyi emissziója mellett sem nevezhető.


A puttonyosban még sosem kellett csalódnunk – BMW 330d xDrive Touring

Van zsákjában minden jó! – BMW 330d Touring

Történnek furcsa dolgok a BMW-nél, de szerencsére, ami igazán fontos, arra többszörösen koncentrálnak. A 3-as sosem volt ennyire jó, mint most, hat hengerrel pedig azt adja, amit kell.

Még több teszt
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Így néz ki egy évi 2100 kilométert futott negyed század után Lexus LS

Full bőr, kevés km: makulátlan állapotú Lexus LS 1993-ból

11 órája – Sztori

Nincs itt kérem semmi meglepetés, egy évente alig több mint kétezer kilométert futott Lexus LS, pláne ha még az időjárás és az egyéb erők sem gyilkolták, bő negyed évszázad után is jó állapotban kell legyen. Íme egy valóban szép példány.


Kommunikál a többi autóval is, a megoldás első lépése az új VW Golf!

Maximalista kortárs – Volkswagen Golf VIII

24 órája – Újdonság

Amennyire kompakt, annyira összetett az új Golf, ami tökéletesen őrzi az eredeti értékeket, miközben a precíz technológiai megoldásaival és a jövő egy nagyon fontos lépésével halmoz el.


Ha Suzukid van, csapatod is van!

Nem engedi el ügyfelei kezét a Suzuki

3 napja – Sztori

Aki már belépett a Suzukisok népes családjába, tanúsíthatja, hogy azt követően minden, amire autójához technikai értelemben szüksége lesz, karnyújtásnyira kerül tőle.


Cikk ajánló

Alig egy órát vezette új Ferrariját, mielőtt porrá égett

Egy órával az átvétel után porrá égett a Ferrari

2 éve – Autósvilág hírei

Ezúttal nem idehaza, hanem Angliában történt meg az az eset, hogy a Ferrari tulajdonos röviddel az átvétel után törte össze olasz szupersportkocsiját.


Az olaszországi földrengések károsultjainak segítenek majd az 500. LaFerrari árából

Jótékony célokat szolgál az utolsó LaFerrari

3 éve – Autósvilág hírei

Az Enzo legutolsó darabját is elárverezték, miután tulajdonosa, II. János Pál pápa elhunyt. A jelenlegi csúcs Ferrarival is tartani szeretnék a hagyományt, van is kinek ajándékozni a pénzt.


Óriási összeget kéne fizetnie egy tajvani fiatalnak négy lezúzott Ferrariért

Négy Ferrarit tört össze, és nem ez a leginkább szívszorító

12 hónapja – Autósvilág hírei

Elaludt a volánnál, négy Ferrariba csapódott egy tajvani fiatalember, aki a családi vállalkozásban segített épp édesanyjának saját munkája után. Ki kell fizetnie a kárt, a város pedig mellé áll.


Használtautó.hu

OPEL ZAFIRA B 1.7 CDTI 111 Years SPORT. PANORÁMA TETŐ EURO 5

OPEL ZAFIRA B 1.7 CDTI...

Ár: 1.899.000 Ft

Évjárat: 2011 / 9

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

DACIA DUSTER 1.6 Urban Explorer MAGYARORSZÁGI! SZERVIZKÖNYV!

DACIA DUSTER 1.6 Urban...

Ár: 3.797.000 Ft

Évjárat: 2016 / 8

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA H Caravan 1.6 Cosmo 141.000km SZERVIZKÖNYV

OPEL ASTRA H Caravan 1...

Ár: 1.799.000 Ft

Évjárat: 2010 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!