0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Fullos Daciát egy normál Lada Vesta áráért?

Árversenyben a Lada Vesta, avagy ezt kínálják mások 3,5 millióért

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nagyot dobbantott a Lada Vesta kishazánkban, a nosztalgia övezte márkát megrohanták a vásárlók, vitték a fullos Vestákat. De vajon mit kaphatnak a pénzükért azok, akik csak egy normál Vesta árát szánják új autóra?

%KA%2015-ös modell, hozzánk csak idén érkezett a Lada legmodernebb autója, a Vesta. Három felszereltségi szinttel, a másodiktól klímával, tolatóradarral és tempomattal érhető el − kevesebb mint 3,5 millió forintért%KA%

2015-ös modell, hozzánk csak idén érkezett a Lada legmodernebb autója, a Vesta. Három felszereltségi szinttel, a másodiktól klímával, tolatóradarral és tempomattal érhető el − kevesebb mint 3,5 millió forintért

Jól mutatja, mennyire várták sokan a Lada legmodernebb autójának érkezését Magyarországon, hogy az első eladott példányt új tulajdonosa vakon rendelte. Emellett a Lada Vestából összesen 20 darab kelt el rögtön az első héten. Tavaly a várttal szemben több fogyott új Ladából, meglépték az ezres eladott darabszámot, így látható, hogy még a magyar képviselet sem számított ekkora érdeklődésre. A Vesta ígéretes, jobban, mint a már próbált Granta és Kalina, árával mégis akadnak kihívók, nem is akármilyenek. A Vesta három felszereltségben érkezett hazánkba, Standard, Comfort és Lux kivitelben, utóbbihoz akár robotizált automata váltó is kérhető. A Vestát úgy lőtték be, hogy a bűvös 3 milliós árhatár alatt kezdődjön, igaz, csupán 1000 forinttal, de mégis csak 2-essel kezdődik az ára, ami sokaknak meglehetősen csábító. Ugyanakkor ezért a pénzért igencsak gyér a felszereltség, így érdemes eggyel feljebb, a 3 499 000 forintnál induló Comfort felszereltséget nézni alapként, mivel itt kapunk olyan felszereltséget, mint máshol a legalján, persze még ez az ár is igencsak kedvező.

%KA%Ellátmánya csak a második, Comfort felszereltségtől bőséges, motorja egyféle van, 1,6-os szívó benzines 106 lóerővel, 5 fokozatú kézi váltóval, Lux szinten akár robotizált automatával%KA%

Ellátmánya csak a második, Comfort felszereltségtől bőséges, motorja egyféle van, 1,6-os szívó benzines 106 lóerővel, 5 fokozatú kézi váltóval, Lux szinten akár robotizált automatával

Lada Vesta és kategóriatársai − méretek
Hosszúság [mm] Szélesség [mm] Magasság [mm] Tengelytáv [mm] Csomagtér [l]
Citroën C-Elysée 4419 1748 1466 2652 506
Dacia Logan 4358 1733 1517 2635 510
Fiat Tipo 4532 1792 1497 2636 520
Lada Vesta 4410 1764 1497 2635 480
Peugeot 301 4442 1748 1466 2652 506

%KA%Ígéretes a Fiat Tipo, a legnagyobb és a legtágasabb csomagteret adó szedán az összemért modellek közül, ára is magasabb náluk, a Vestához képest, nem ad tolatóradart és tempomatot sem%KA%

Ígéretes a Fiat Tipo, a legnagyobb és a legtágasabb csomagteret adó szedán az összemért modellek közül, ára is magasabb náluk, a Vestához képest, nem ad tolatóradart és tempomatot sem

Ugyanakkor első körben a magyar képviselethez csak a közel 3,9 milliótól induló majdnem teljesen felszerelt Lux érkezett, ez a vásárlókat annyira nem zavarja, ahogy az első heti eladásokból megtudhattuk, ez is jól fogyott raktárról. Ennyiért már szép a választék az új- és használtautó-piacon is, van, aki erősen alá is licitál, komolyabb felszereltséggel. Először is nézzük, mit ad a Vesta, és mi az, amiről nem mondunk le más márkáknál sem. A Comfort felszereltség már állítható magasságú ülést, automata fényszórókapcsolást, fűthető üléseket ad, de ami nélkül már sok autós nem lenne meg, az a klíma. Igaz, csak manuális, de annyi már bőven elég, hogy ne főjünk meg odabent nyáron sem. Van még kormányról vezérelhető rádió, hármat villantó komfortindex és távirányítós központi zár is. Ami már a maximális kényelmet tetézi egy Ladában, az a négy irányban állítható kormány, a tempomat és a tolatóradar, de van riasztó is, mindez a Comfort szintű Vestában éppen 3,5 millió alatt. Ennyi már csak elég, persze ott vannak az alapjellemzők is, mint a 480 literes csomagtér és a bőséges hátsó lábteret is adó 2635 milliméteres tengelytáv. Hogy kik az esélyes konkurensek?

%KA%A Peugeot és a Citroën kis szedánja lényegében ugyanaz a modell, motorkínálatuk mégis eltér. Csak egy irányban állítható kormányt adnak, viszont hatalmas hátsó lábteret és 506 literes csomagteret, de még így is magasabb áron, mint a Lada%KA% %KA%A Peugeot és a Citroën kis szedánja lényegében ugyanaz a modell, motorkínálatuk mégis eltér. Csak egy irányban állítható kormányt adnak, viszont hatalmas hátsó lábteret és 506 literes csomagteret, de még így is magasabb áron, mint a Lada%KA%

A Peugeot és a Citroën kis szedánja lényegében ugyanaz a modell, motorkínálatuk mégis eltér. Csak egy irányban állítható kormányt adnak, viszont hatalmas hátsó lábteret és 506 literes csomagteret, de még így is magasabb áron, mint a Lada

A méretből nem adtunk lejjebb, így hiába ad nagy kedvezményeket a Suzuki, sem a Baleno, sem pedig az új Ignis nem fért be a sorba. A franciáknál a Peugeot 301/Citroën C-Elysée páros lehetne ellenfele, a két szedán viszont egyaránt 3 645 000 forintnál kezdődik, alapáron adnak klímát, ISOFIX gyerekülés rögzítési pontokat és távirányítós központi zárat, kormányuk csak magasságban állítható és a parkolóradar, valamint a tempomat is kimarad ezért az árért. Ezzel a franciák igaz stílusosabb autókat adnak, de szerényebb felszereltséggel, drágábban, így nem igazi vetélytársak. Az új Tipo viszont már ígéretes, az olaszok híres (vagy hírhedt?) típusnevét visszahozó modell szedán kivitele érkezett elsőként. A Tipo rálicitál ugyan a Vestára több mint 200 ezer forinttal, csomagtere 40 literrel bővebb, a Vesta Comforthoz kínált legtöbb felszereltséget adja, tempomaton és tolatóradaron kívül, ugyanakkor egy fokkal komolyabb autónak mutatkozik. Persze ez az ár az 1,4-es, tesztünkben kicsit kevésnek érződő szívómotorral értendő.

%KA%Egyértelműen a Vesta legnagyobb ellenfele a Dacia Logan, bár a két márka közül utóbbira rosszabb véleménnyel van a közönség, árban alá, kínálatban viszont erősen a Vesta fölé lő a Logan, 2 millió alatt indul, 3,5-be már szinte minden belefér%KA%

Egyértelműen a Vesta legnagyobb ellenfele a Dacia Logan, bár a két márka közül utóbbira rosszabb véleménnyel van a közönség, árban alá, kínálatban viszont erősen a Vesta fölé lő a Logan, 2 millió alatt indul, 3,5-be már szinte minden belefér

Lada Vesta és kategóriatársai − műszaki adatok
Dacia Logan 1.5 dCi Citroën C-Elysée 1.2 PureTech 82 Fiat Tipo 1.4 Lada Vesta 1.6L Peugeot 301 1.2 VTi
Üzemanyag Dízel Benzin
Emissziós norma Euro 6
Hengerűrtartalom [cm3] 1461 1199 1368 1596 1199
Hengerek/szelepek száma 4/16 3/12 4/16 3/12
Váltófajta/-fokozat kézi/5 kézi/5 kézi/6 kézi/5 kézi/5
Teljesítmény [LE (1/min)] 90 (4000) 82(5750) 95(6000) 106 (5800) 72 (5500)
Nyomaték [Nm (1/min)] 220 (1750) 148 (4200) 127 (4500) 148(4200) 110 (3000)
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 11,8 12,9 11,5 11,2 15,9
Végsebesség [km/h] 173 169 185 175 160
Fogyasztás − vegyes [l/100 km] 3,6 4,8 5,7 6,9 5,3
CO2-kibocsátás [g/km] 93 110 133 138 114
Saját tömeg [kg] 1155 980 1150 1230 980
Megengedett össztömeg [kg] 1590 1470 1650 1670 1459

%KA%A Logan MCV outdoor csak nemrég jelent meg, tágas, családi autónak is kiváló, kívülről pedig vagány kiegészítők dobják fel. Alapfelszereltsége bővebb a lépcsőshátú Logannél, viszont még belepakolt extrákkal is az alatt, 3,409 millió körül ér véget%KA%

A Logan MCV outdoor csak nemrég jelent meg, tágas, családi autónak is kiváló, kívülről pedig vagány kiegészítők dobják fel. Alapfelszereltsége bővebb a lépcsőshátú Logannél, viszont még belepakolt extrákkal is az alatt, 3,409 millió körül ér véget

Egyértelműen a Dacia lehet a legfőbb problémája a Lada Vestának, a milliméterre azonos tengelytávú Logan 2 millió forint alatt kezdődik, így tulajdonképpen bőségesen konfigurálhatjuk a Renault olcsó márkájának kis szedánját. Tulajdonképpen a csúcsfelszereltségű Arctic is belefér a 3,5 milliós határba, ráadásul a már sokszor bizonyított 1,5 literes dízelmotor már erősebb, 90 lóerős kivitelével is. A Vestához csak 1,6-os szívó benzines motor érhető el, így a Daciát ezzel a motorral nem sportszerű versenybe küldeni. Szívómotor csak az 1,0 literes 75 lóerős érhető el a Logannél, ami gyengébb a Lada 1,6-osánál, a turbóktól félőknek viszont csak ez van. Erre valószínűleg sokan mondanák azt, hogy kevés, mégis a Logan még ezzel is teljesen tűrhetően mozog. Ha nyitottak vagyunk a modern, turbós motorok iránt, akkor van választék a Daciánál, bármelyik egység belefér az árba. Tulajdonképpen nehezen tudjuk elkölteni a 3,5 millió forintunkat náluk, egy tolatóradarral és kamerával, navigációs érintőkijelzős fejegységgel, tempomattal és hátsó elektromos ablakokkal felszerelt Logan is megáll alatta. Mondunk szebbet, a frissített Logan MCV, tehát a kombi, ráadásul annak Outdoor, amolyan Audi allroad-osan körbeműanyagozott, közel teljes felszereltségű legmagasabb kivitele jelenleg még a Logannál is olcsóbb, pontosan 3 409 000 forint, metálfény nélkül, de azt a Ladához sem kértünk.

Lada Vesta és kategóriatársai − alapárak
Motor Felszereltségi szint Alapár[Ft]
Citroën C-Elysée 1.2 PureTech 82 Benzin Collection 3 645 000
Dacia Logan 1.5 dCi 90LE Dízel Arctic 3 199 000
Fiat Tipo 1.4 16V Benzin 1.4 16V 3 705 000
Lada Vesta Benzin Comfort 3 499 000
Peugeot 301 Benzin Active 3 645 000
Ford Focus 1.6 TDCi* Dízel Technology 3 299 000
Opel Astra J Sport Tourer 1.4* Benzin Enjoy 3 390 000
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi* Dízel Business 3 299 000
(*használt, 2 évnél nem idősebb autók)

%KA%A használtpiac egy új Vesta áráért egy kategóriával nagyobb, ám alig kétéves autókat is kínál. Renault Megane-ból még garanciális is akad%KA% %KA%A használtpiac egy új Vesta áráért egy kategóriával nagyobb, ám alig kétéves autókat is kínál. Renault Megane-ból még garanciális is akad%KA% %KA%A használtpiac egy új Vesta áráért egy kategóriával nagyobb, ám alig kétéves autókat is kínál. Renault Megane-ból még garanciális is akad%KA%

A használtpiac egy új Vesta áráért egy kategóriával nagyobb, ám alig kétéves autókat is kínál. Renault Megane-ból még garanciális is akad

Érdemes körülnézni a használtautó-piacon is, a kiírt keretért akár az új autók ütőkártyáját, a garanciát is megkaphatjuk, 1-2 éves modelleknél. Természetesen itt sem mondtunk le a helykínálatról, így a legfeljebb kétéves autók között leginkább a kombik rúghatnak labdába. Itt már olyan modellekről beszélhetünk, mint a Renault Megane Grandtour, a Ford Focus Kombi, vagy az Opel Astra J Sports Tourer. A francia a legolcsóbb, 3,299 millióért még éppen garanciális, persze csak pár hónapig, a 2015-ös kombi órája pedig csak 43 200 kilométernél jár. Igaz, ez évi több mint 20 000 km-es futást jelent, de 100 ezer forinttal magasabb áron kínálják a tízezerrel kevesebbet futott Opel Astrát. Ezek már komolyabb autók, persze nem újak, így sokaknál szóba sem jönnek, pedig ennyiért szinte ugyanazokat az extrákat kínálják, ráadásul egy kategóriával nagyobbak. A Lada Vesta ígéretesen kezdett itthon és egy fokkal komolyabb, masszívabb megjelenésű autó, mint a Dacia Logan. Sokaknál ez, valamint a régről kellemesebb emlékeket idéző márkanév nagyban hozzájárulhat a választásához. Kíváncsian várjuk az első tesztautót, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy aki vakon rendelt, az jól döntött-e.

Ez is érdekes lehet:
 

Teslát idéző megoldásokat is kínál a hazai fejlesztésű Gorilla S10 autóvédelmi rendszer

Egy profi autóvédelmi rendszerrel nem csupán egy terméket, hanem szolgáltatást is vásárolunk...

Óriás tér 1 millió alatt - Mazda E 2200 használtan

Ritka az ilyen őszinte és elnyűhetetlen autó, mint a Mazda E 2200, ami ráadásul 6 üléssel is...

A BKV kelenföldi autóbuszgarázsában néztük meg a cég két nosztalgiabuszát

Az Ikarus 260-ast mindenki ismeri, aki az elmúlt negyven évben Budapesten buszozott, na de a...

Típustörténet: a Hódgép Puli rövid tündöklése és bukása

Ő lehetett volna a hazai járműgyártás első számú exportslágere, helyette csúnya lebőgés lett...

Dacia Sandero 1.5 dCi Arctic - hosszútávú próba a nyaralás alatt

Milyen volt a nyaralás? Csodás, és az úton remekül összeszoktunk utastársunkkal, a Dacia Sanderóval...

Ismét érdekesen alakult a rendőrségi autók árverése

Idén is az Opel Maxabo telephelyén lehetett licitálni a rendőrségi állományból leselejtezett...

A piac legkedvezőbb árú hibrideit kínálja a Suzuki

Ma már nem feltétlenül kell drágább autókra gondolni, ha a hibridek kerülnek szóba. A Suzuki...

Autók akcióban: a legjobb filmes autós üldözések, szerintem

Az autó sem mindegy milyen, de az legjobb, ha az üldözés szerves része a történetnek. Autóbuzik...

Az évtized autós mozijának is nevezhetnénk a Ford v Ferrari filmet

Előre szólok, hogy NEM leszek SPOJLERMENTES. Most már eltelt több, mint egy hét a film bemutatója...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (50 db)

ppgergő írta: 2017 március 20., hétfő 13:23:41

Érdekes, majdnem 7 évig volt franciám (benzinesben) de HDi motorral szerelt forumozók nem panaszkodtak a "kisebbik" diesel miatt, pedig nem egy 400e+km futással használta és nem taxiüzemben. (bár igaz, hogy előtte abba a karosszériába is a 2.0 HDi-t szerelték kezdetekben (Xsara Picasso))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Macan írta: 2017 március 19., vasárnap 16:26:03

Milan, nem a helyesírásra gondoltam amit írtam. Máskülönben a magyar nem az anyanyelvem így ...
Ami a csavart illeti mellékes hogy melyik, lényeg hogy a gyár tapasztalata /hibajelenségek/ miatt
hívta vissza az autókat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 2017 március 18., szombat 22:23:58
Tizenkettő írta: 3 éve

Te kinézet alapján döntöd el melyik a jobb? Nem hinném, hogy ez túl bölcs dolog lenne. Kár tovább ragozni a dolgot ez az autó a valóságban kb egy Logan szintjét hozza műszakilag, de a motorok szempontjából még azt sem. És drágább. Persze ettől még nem feltétlenül rossz autó de továbbra is az a véleményem hogy 500 ezerrel drágább mint amennyit ér.


Előzmények megtekintése

Nem - csak - a kinézet alapján döntöm el, hogy melyik a jobb autó. De első mindenképpen a kinézet, hiszen ha autót veszek, akkor amelyik nem tetszik, az ki is esett a lehetséges választások közül. Ha pénzt adok valamiért, az a minimum, hogy tetszen ránézésre. Olyan ez, mint a nőknél, aki nem tetszik 5 méterről, ahhoz nem fogok odamenni beszélgetni, pedig lehet, hogy okos, ügyes, szorgalmasan főz, mosogat, sőt lehet másban is jó :)
Amelyikek tetszenek, azok közül kell aztán kiválasztani a legjobbat.
Azt mégegyszer elmondom, nem az a kérdés melyik a jobb autó, hanem az, hogy amennyivel jobb a Lada megéri-e a felárat. Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie a saját pénztárcája szerint.
Azért érdemes lenne kicsit utánaolvasni a teszteknek több oldalon is, mert azokból pár dolog világos lesz. Pl.: "... ha a platform közös is, maga a ráépülő autó más...." vagy ".... ami a belső kivitel illeti...... : korrekt" és "... a motor kultúrált..." továbbá " .... a Lada a Vestával szintet lépett ....... teljesen lecserélte a műszaki alapokat...." valamint " .... kidolgozottságban lehagyja a Daciat....".
A beszállítók kérdése annál azért kicsit bonyolultabb, mint az egyszerű ember gondolja. Nekem volt szerencsém egy VIP látogatáson járni az Audi gyárban. Szakmám miatt elsősorban a gyár informatikai rendszereit mutatták be nekünk, de azért egy-két órára a gyártásba is betekintettünk. A csoport egyik tagja megkérdezte, hogy mennyi a hazai beszállítók aránya. A válasz az volt, hogy ez 10 % alatt van. Szóval ahol 60% a hazai beszállító, az óriási dolog (pláne, ha felviszik 80%-ra), még akkor is, ha a gyártott alkatrészek egy része külföldi licence alapú.
Az is igaz, hogy az Audinál azért sem nagyon tud emelkedni a magyar beszállítók aránya, mert az Audi egy, a saját rendszerével együttműködő informatikai rendszert vár el a beszállítóktól, amit egy magyar kis- és/vagy középvállalkozás nem nagyon tud finanszírozni (de ebbe már nem mennék bele).

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 2017 március 18., szombat 21:57:02

Na akkor leírom hosszabban a teória gyártóknak és okvetetlenkedőknek.
Az autó új kora óta lízingelve van. Renault márka-szervízbe hordjuk mindig , ha kell, meg kéri a kompúter, vagy van vmi, nem a sarki lakatoshoz. Amúgy van ezekben a motorokban egy másodlagos olajszűrő, ami egy rács egy furatban, amit nem lehet tisztítani ha jól tudom. Na mármost ha betartod a 20ezres ciklust akkor az lehet hogy 100ezerre el is tömődik, pláne városi használat mellet, nemde?
De látom a legnagyobb Renault fanoknak rögtön az a reflexük ha vmi gebasz van hogy bezzeg a júzer, meg a kókler szerelő. Aha, egyre hitelesebbek vagytok srácok ;)
Igen felrobbant a főnök alatt, nem én találtam ki. Gondolom gombafelhő meg lángoszlop nem volt, csak egy pukk. Ennek ellenére igaz a sztori.
Amúgy ti mesélitek hogy felezni kell, meg harmadolni a gyár ciklust, azért ez nem semmi lássuk be.
Meg azt is hogy aki irodában melózik az nem ilyenekkel fog foglalkozni, mert nem az a dolga hogy aggódjon a cége lízingelt autójának a típushibái miatt. Amúgy télleg nincs benne 100e km. De nem 100 ezrenként cserélünk benne olajat oké Milán? Nem tudom ezt honnan vetted.
Ennyi a helyzó.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2017 március 18., szombat 17:50:45

Megnézel egy olajszűrőt alulról (nem a betétes, más néven cartridge szűrőket) belül a közepén fogsz látni egy kis rugós szerkezetet, az a megkerülő szelep. Oldalt a kis lyukak alatt pedig szokott lenni a visszacsapó szelep ami a szűrőből az olaj visszafolyását akadályozza meg az olyan autóknál, ahol úgy van elhelyezve a szűrő, hogy vissza tud folyni belőle álló helyzetben az olaj az olajteknőbe. Ez pl nem mindegyikben van. A cartridge típusúnál is kell lennie megkerülő szelepnek (bypass valve) de itt ez a blokkban van. Én még nem láttam olyat, hogy ne lenne ilyen, ettől függetlenül lehet, hogy létezik. Már csak azért is kell és kicsit furcsállom, hogy ne lenne mert az a legnagyobb baj, ha a motor nem kap olajat. Még az is sokkal kisebb probléma, ha esetenként szűretlenül kapja. És a szivattyút is terheli, ha eltömődik a szűrő, az is károsodhat, mert vagy jobban terheli a szerkezetét feleslegesen, vagy ott is a nyomáskorlátozó kinyit és elmegy arra az olajnyomás ami szintén nem jó mert a motor megint csak kenés nélkül marad. Ezek a megkerülő szelepek egyébként viszonylag alacsony nyomáson nyitnak, olyan 1 bar körül. Sőt, bizonyos üzemállapotban is nyitnak, amikor pl hidegben sűrű az olaj és emiatt megnő az átfolyás ellenállása és nehezebben folyna át a papírbetéten az olaj.
Ha tudsz mondani típust utánanézek ennek a Lancia-nak, kíváncsi vagyok rá.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2017 március 18., szombat 17:30:29
Macan írta: 3 éve

Bizony vannak "gyöngyszemek" az írások között, felrobban, hibás szerelés meg miegymás. Legjobbak az

orosz fóbiás hozzászólásai. Netán ő szereli a szűrőt , előtte nem olajozza meg a tömítést ..és gondolom

profi létére addig nyomná míg elfolyik az össz olaj .

Akkor cserélhetné még a főtengely csapágy rögzítő csavarjait is mint a Kia /igaz hogy ott gyenge anyagból készült csavarok miatt hívták be az autókat./

12-ő nem kell sokat "agyalni" azon hogy akár verseny vagy utcai de a Vesta is OROSZ autó !!




Továbbra is várom a választ a kérdésre.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2017 március 18., szombat 17:28:35

A fémházas szűrőknél a szűrőben van. Ne keverd össze a nyomáskorlátozó szeleppel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 2017 március 18., szombat 16:22:29

A megállapításod minden turbós motorra igaz, mármint célszerű rövidíteni (ésszel használva felezni) a csereperiódust.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 2017 március 18., szombat 16:18:42
Velokex írta: 3 éve

Ha a felár "csak" félmillió, mennyi idő kell egy átlagautósnak, hogy behozza?


Előzmények megtekintése

Azért írtam a "csak"-t a felár elé, mert nézd meg, alapból egy benzines és egy diesel között a felár lassan az egymillió forint körüli értékeket nyaldossa. Így ez a 400e forint már sokkal barátibb érték, magyarul hamarabb kiautózható. Az, hogy mennyivel, csak a vásárlón múlik, ha én most keresnék magamnak egy sedan formájú autót 4millió körül, akkor lehet megvennem a HDi CEllysée-t. Sokkal inkább, mint egy 105LE szívó Ladát.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Macan írta: 2017 március 18., szombat 15:45:27

Bizony vannak "gyöngyszemek" az írások között, felrobban, hibás szerelés meg miegymás. Legjobbak az
orosz fóbiás hozzászólásai. Netán ő szereli a szűrőt , előtte nem olajozza meg a tömítést ..és gondolom
profi létére addig nyomná míg elfolyik az össz olaj .
Akkor cserélhetné még a főtengely csapágy rögzítő csavarjait is mint a Kia /igaz hogy ott gyenge anyagból készült csavarok miatt hívták be az autókat./
12-ő nem kell sokat "agyalni" azon hogy akár verseny vagy utcai de a Vesta is OROSZ autó !!

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh

Friss tesztek

A puttonyosban még sosem kellett csalódnunk – BMW 330d xDrive Touring

Van zsákjában minden jó! – BMW 330d Touring

Történnek furcsa dolgok a BMW-nél, de szerencsére, ami igazán fontos, arra többszörösen koncentrálnak. A 3-as sosem volt ennyire jó, mint most, hat hengerrel pedig azt adja, amit kell.


Íme, a vásárlók igénye – Csúcsmotorjával próbáltuk a Skoda Kamiqot

Közkívánatra – Skoda Kamiq

Túllépett már áraival azon a Skoda, hogy egyszerű népautónak mondhassuk, ehhez igazodik a minőség, a konstrukció és a kivitelezés is. Legkisebb crossoverükbe, a Kamiqba se lehet belekötni.


Citroën Grand C4 SpaceTourer 1.5 BlueHDi 130 Automata Feel teszt

Kényelemre vágyó nagycsaládosoknak: Citroën Grand C4 SpaceTourer

Hat évvel ezelőtt debütált a Citroën C4 Picasso harmadik, egyben a Grand C4 Picasso második generációja. Tavaly leginkább nevet váltottak: C4 SpaceTourer és Grand C4 SpaceTourer néven folytatták karrierjüket.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh
Hirdetés

LADA tesztek

Lada Vesta SW CROSS LUX 1.6 teszt

Egy kedvelhető rohamosztagos - Lada Vesta SW Cross teszt

A fehérben pompázó, emelt hasmagasságú Lada Vesta kombival farkasszemet nézve kicsit olyan érzése van az élénk fantáziájú embernek, mintha a Star Wars űroperából megelevenedett rohamosztagos nézne vissza rá. Ám a Vesta inkább kedvelhető karakter.


Lada 4x4 Urban ötajtós teszt

A tajga terep-Csajkája - Lada 4x4 ötajtós teszt

A Niva csak nevében változott 4x4-re, technikailag szinte ugyanazt adja, mint 20-30 évvel ezelőtt. Ezen felül 50 centi plusz tengelytávot és fejedelmi hátsó lábteret. Lássuk, mit kapunk az új ötajtós terep Ladától!


Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Jó, Ladába be, ablakot le! - Lada Vesta teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada Vestát. Azért még mindig van hova fejlődni.


Lada Kalina LUX AT 1.6 teszt

Sárga Zsiguli – Lada Kalina LUX teszt Videó

Az automataváltó a legjobb része a nálunk jelenleg kapható legmodernebb Ladának. Tömve extrával nagyon sokat nyújt, csak nem mindegy, hogyan.


Lada 4X4 Urban teszt

Garanciális veteránautó – Lada 4X4 Urban Videó

Az első nap csodás nosztalgiával telt az új Lada Nivával, bocsánat, 4X4-gyel, még talán a második is, de a végére már fájt. Célgépnek viszont még mindig nincs jobb!


Még több LADA teszt

Címlapon


Friss cikkek

A piac legkedvezőbb árú hibrideit kínálja a Suzuki

Megfizethető hibridekkel erősít a Suzuki Videó

17 órája – Sztori

Ma már nem feltétlenül kell drágább autókra gondolni, ha a hibridek kerülnek szóba. A Suzuki minden eddiginél elérhetőbbeket kínál, az Ignis esetén ráadásul alapáron.


Alig két hete, hogy bemutatták, de már hazánkba is ellátogatott az Aston Martin DBX

Amikor az orrunkat megcsapja a finom bőr illata: Aston DBX

21 órája – Újdonság

Exkluzív élményben lehetett részünk, hiszen még a potenciális vásárlók előtt tekinthettük meg a brit gyártó legújabb modelljét. Nem árt tudni róla, hogy a legkomolyabb ligába érkezik a DBX, ahol Bentley és Porsche modellekkel mérkőzik.


Kipróbáltuk a piac legolcsóbb villanyautóját - Skoda CITIGOe iV  menetpróba

Hága városában vallattuk a villanyhajtású Skoda Citigót

Múlt héten – Újdonság

A Skoda 124 éves történetének első villanyautója a CITIGOe iV. Még akkor is, ha igazából egy VW e-up! átmaszkírozva.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LADA NIVA 21214

LADA NIVA 21214

Ár: 650.000 Ft

Évjárat: 2000 / 9

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

LADA 2107

LADA 2107

Ár: 565.000 Ft

Évjárat: 1994 / 4

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

LADA NIVA 21213

LADA NIVA 21213

Ár: 600.000 Ft

Évjárat: 1994 / 7

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!