0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Az ismeretlen vászontetős - Opel Ascona kabrió

Veterán ritkaság: Opel Ascona Voll kabrió 1983-ból

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Mitől lesz egy kocka-Ascona érdekes veterán? Hogy a kétajtósra épített és gyárinak elismert, de kisszériás kabrió. Ugye, hogy különleges?

Jó kiállású, arányos kockakabrió. Gyakorlatilag gyári. Opel márkakereskedésben lehetett rendelni 12 ezer márkás felárral

Jó kiállású, arányos kockakabrió. Gyakorlatilag gyári. Opel márkakereskedésben lehetett rendelni 12 ezer márkás felárral

Nem hallottak az Ascona C kabrióról? Nem csodálkozom ezen, bevallom, nem sokkal ezelőttig én sem. Viszont olyan nagy szerencsénk van, hogy egy kedves olvasónk, Péter felajánlotta, hogy megmutatja az autóját a nagyközönségnek. Maga az Ascona C nem sokkal ezelőttig nem volt túl érdekes darab. Egy már viszonylag modern, elsőkerékhajtású középkategóriás, amit 1981 és 1988 között gyártott az Opel, a Vectra megjelenése előtt. Az idősebbeknek talán ismerősebb a típus, a rendszerváltás idején a csepp, azaz az E Kadett mellett ebből is elég sok futott az útjainkon. Akinek volt, szerette, a taxisoknak is bevált, csak az 1.6-os dízel elfogyó kompressziója miatt panaszkodtak.

A Voll átépítéshez lepatentolható vászontető és hajlékony műanyag hátsó ablak járt. Csukva olyan a  sziluett, mint a kétajtós szedáné

A Voll átépítéshez lepatentolható vászontető és hajlékony műanyag hátsó ablak járt. Csukva olyan a sziluett, mint a kétajtós szedáné

Mi tudunk még róla? Hogy mint minden korabeli Opelnek, ennek sem a precíz váltó az erőssége, és bár a Ladákban pont nagyon jó volt a váltásérzet, aki valami szocialista típusból ült át, annak nagyon nagy ugrás volt az Ascona. Az Ascona, abból is a C sorozat, ami a GM J platformjára épült. Később nem csak a hírhedt Daewoo Espero épült még erre az alapra, hanem gyártották Isuzu Aska néven, sőt némileg modernizálva egészen 2005-ig készült Pontiac Sunfireként. A korai Asconák közül szépen megmaradt eredeti állapotú példányok mára elkezdtek felértékelődni. Egy gyári sportkivitel kortól függően megbecsült young-, vagy oldtimer. A kétajtós nekem is tetszik, mert nem kupé, hanem szedán, rendes ajtókerettel. Egy már letűnt kor terméke.

Ebben az pózban csak a fotó kedvéért áll a tető. Kézi mozgatású és két retesz rögzíti

Ebben az pózban csak a fotó kedvéért áll a tető. Kézi mozgatású és két retesz rögzíti

A piros kabrió tulajdonosa, Péter nem ma kezdte az Opelezést. 18 évesen az első autója egy 1953-as évjáratú Olympia volt, ma is Opellel jár. Az elmúlt években mindig volt Asconája; napi járósnak, aztán hobbiautónak. Az elsőt még 1986-ban vette, amikor külföldön dolgozott, abban is 115 lóerős 1.8-as injektoros motor volt, mint a Voll kabrióban. Eddig összesen hat volt neki, köztük a nagyon ritka 2.0 i Sprint is. Jó tíz évig használt Asconákat, aztán újabb típusra váltott. Volt mindenféle autója, de a kedvenc márkájához mindig visszatért. Gondolom kitalálták, hogy az Opel az. Ennek az autónak ismerte a tulajdonosát, évekig járt a nyakára, míg végül 2000-ben az övé lett a kocsi.

Kint van az elektromos antenna, fent a tető és fent a hátsó ablak. Így viniltetős kupénak látszik a fekete szélvédőkerettel

Kint van az elektromos antenna, fent a tető és fent a hátsó ablak. Így viniltetős kupénak látszik a fekete szélvédőkerettel

A képeken is látható Ascona kabriót 1983-ban gyártották, kezdetben Bajorországban használta egy idős hölgy. A tündérmese folytatása szerint az első magyar tulajdonosa 1989-ben hozta be az országba, másik 5 autó mellé szeretetből, amikor a kilométeróra 26 ezret mutatott. Hogy most miért mutat 15-öt? Az első magyar tulaj úgy gondolta, hogy örökké az övé marad az Ascona, és nemes egyszerűséggel új időszámítást kezdett. Egy riasztó beszerelésekor került ki a kilométerszámláló és egyszerű mechanikus szerkezet lévén nem volt nagy kunszt visszaállítani nullára. Péter 14 éve 8 ezer kilométerrel vette meg a kocsit, most 15 ezernél tart, és ha 41 ezerrel számolunk, akkor is valószerűtlenül újszerű még ma is.

A ködlámpa és a fényszórómosó is gyári Opel. Az oldalablakok és a tetőmechanika viszont saját fejlesztés. A Voll kabriók elöl fix, hátul lebukva nyíló kisablakosak A ködlámpa és a fényszórómosó is gyári Opel. Az oldalablakok és a tetőmechanika viszont saját fejlesztés. A Voll kabriók elöl fix, hátul lebukva nyíló kisablakosak A ködlámpa és a fényszórómosó is gyári Opel. Az oldalablakok és a tetőmechanika viszont saját fejlesztés. A Voll kabriók elöl fix, hátul lebukva nyíló kisablakosak

A ködlámpa és a fényszórómosó is gyári Opel. Az oldalablakok és a tetőmechanika viszont saját fejlesztés. A Voll kabriók elöl fix, hátul lebukva nyíló kisablakosak

És tényleg minden olyan mint újkorában, hiszen eredeti állapotában megőrzött. Az OT vizsgán első körben megbukott, mert 15 colos Irmscher felnikkel és az Ascona GT morcosabb hűtőmaszkjával futott akkor. Mivel minden kicserélt alkatrész megvolt hozzá, ezért visszakerült rá a Berlina felül vékony krómszegélyes hűtőrácsa és a gyönyörű szép, kétszínű és 14 colos mérete ellenére sem kicsi gyári felniszett. Korábban keményebb gátlók és ültetőrugók voltak az autó alatt, de ezeket Péter már a birtokbavételkor visszaépítette a szériatípuséira.

A hangszóró csak a veteránvizsgán hiba, egyébként nem lóg ki az összképből. A műszerfal alatt pluszmerevítés és megerősített küszöb csökkenti a csavarodási hajlamot

A hangszóró csak a veteránvizsgán hiba, egyébként nem lóg ki az összképből. A műszerfal alatt pluszmerevítés és megerősített küszöb csökkenti a csavarodási hajlamot

Jelenlegi állapotához dukált egy új kipufogórendszer. A típus alapját adó 1.8-as kétajtóshoz még 7 gyári új volt raktáron Németországban, Péter el is hozott kettőt az Opel még meglévő készletéből. A második nekifutásra sikeres OT vizsgán a 100-ból 2 százalék elúszott az autónál picit újabb Magnat hangszórók miatt, nagy dicséret járt viszont a gyári fényezésért, ez eredeti dekorcsíkokért, a kétszínű felnikért és a teljesen eredeti fényszórómosókért is. Az autóba egy másik kétajtós, persze nem kabrió bontásából került szervokormány, ami nem típusidegen, hiszen rendelhető extra volt. Péter kertjében egyébként két szedán most is áll donorautóként.

Sportkormánnyal és sportüléssel a sima Ascona is gusztusos. A kárpit és a kiegészítők az SR/E kivitelből származnak

Sportkormánnyal és sportüléssel a sima Ascona is gusztusos. A kárpit és a kiegészítők az SR/E kivitelből származnak

Sokat nézegettem a képeit, de nekem már élőben is az E Rekord 1977 és 1982 közötti első szériája jutott eszembe erről a kabrióról. Egyrészt nyitott tetővel nagyobbnak láttatja magát, másrészt nekem az Ascona újabb kiadása volt ismerős, aminek más az eleje. 1984-ben volt egy kis ráncfelvarrás, jöttek az új lámpák szélesebb hűtőmaszk rácsozással, aztán 1986-tól meg a színrefújt maszk. A Rekord-flessem valódi oka, hogy egy piros, fekete viniltetős, automataváltós 2.0 S Berlina volt az utcaszomszédunk gyerekkoromban. A fotók készítéséhez eltávolodva a kocsitól a tudatomba égett gyerekkori autót láttam megelevenedni magam előtt.

A műbőr ajtókárpit kissé sivár, a gombok ismerősek más Opelről, ahogy az ablaktekerő is. A hátsó mechanika a Voll művek sajátja A műbőr ajtókárpit kissé sivár, a gombok ismerősek más Opelről, ahogy az ablaktekerő is. A hátsó mechanika a Voll művek sajátja A műbőr ajtókárpit kissé sivár, a gombok ismerősek más Opelről, ahogy az ablaktekerő is. A hátsó mechanika a Voll művek sajátja

A műbőr ajtókárpit kissé sivár, a gombok ismerősek más Opelről, ahogy az ablaktekerő is. A hátsó mechanika a Voll művek sajátja

Ebben a kocsiban is az Ascona akkori legerősebb motorja van. 1983-tól lehetett ötfokozatú sebességváltót rendelni, de a 18E jelű 1796 köbcentis motor már egy évvel előtte rendelhető volt. 115 lóerejét Bosch LE-Jetronic, elektronikus hengerenkénti befecskendezéssel érte el 5800-as fordulaton. A szürkeöntvényes blokk ezen változatához a normálnál magasabb oktánszámú benzin dukál, és akkor meglesz a 151 Nm nyomaték is 4800-on. A váltó fokozatai nem túl hosszúak, de az újabb 2,0 literes motorhoz volt még ennél is rövidebb váltó. Az Ascona kabrió 100 km/h-nál olyan 2600 körül forog, és érzésre nagyon jól gyorsul ma is.

A klasszikus, korabeli Opel óra, a Recarók és a keskeny hátsó helyek. Négyszemélyes, de a típusbizonyítvány miatt be kellett rakni egy ötödik biztonsági övet A klasszikus, korabeli Opel óra, a Recarók és a keskeny hátsó helyek. Négyszemélyes, de a típusbizonyítvány miatt be kellett rakni egy ötödik biztonsági övet A klasszikus, korabeli Opel óra, a Recarók és a keskeny hátsó helyek. Négyszemélyes, de a típusbizonyítvány miatt be kellett rakni egy ötödik biztonsági övet

A klasszikus, korabeli Opel óra, a Recarók és a keskeny hátsó helyek. Négyszemélyes, de a típusbizonyítvány miatt be kellett rakni egy ötödik biztonsági övet

Nem fullkabrió, Voll Kabrió

Bár többen előálltak "tetőtlenítési" tervekkel, 1983 és 1988 között körülbelül 2900 Voll, és jó 400 Keinath átépítés készült, ezzel az Ascona kabrió egy alig 3300 példányos széria. Ritkaságfaktorát tekintve a Keinath a legdurvább. A reutlingeni Horst Keinath Opel kereskedő volt, autóépítői karrierjét Opel GT átépítéssel kezdte. Az ő Ascona alapú kocsija Keinath C3 néven futott, és a Voll átépítéshez hasonlítva tuntingautósabb, a korszakban talán menőbb is volt és sokkal drágább. Ennek az oka, hogy elektromos tetőnyitást konstruált, és a legtöbb autó beltere teljesen le volt bőrözve, így a horror, 40 ezer márkás ár volt az alap. A két változat közti legnagyobb különbség, hogy a Keinath küszöbtoldata nem csak stíluselem volt, ott így, a bódén kívül oldották meg az utólagos megerősítést. A würzburgi Karosseriefabrik Voll speciális felépítményekre szakosodott, náluk szinte nagyüzemi körülmények között, előre gyártott elemekből készült a legtöbb nyitott Ascona, aminek a fele jobbkormányos. Vauxhall Cavalier Convertible néven Nagy-Britanniában is meg lehetett rendelni, Németországban meg először csak a müncheni Opel Häusler kereskedésben, aztán bárhol. Az átépítést kvázi gyári extraként lehetett kérni az alap autóhoz. Az ára 12 ezer maki volt, és ha új kocsihoz kérték, akkor a gyár az egyszerűség kedvéért bélés és üvegek nélkül szállította az autót. Így kerülhettek a bemutatott autóba is a Berlina és az SR/E felszereltséghez tartozó elemek vegyesen. Pénzügyi nehézségei miatt a Voll el kellett adja üzemét, így 1985 után már Hammond & Thiede márkanév alatt ment az átépítés, ezért a korai Voll autók az érdekesebbek, mint amilyen ez is.

Keresztmotort és elsőkerékhajtást kapott a C Ascona. Ez már nem a CIH széria, hanem a tényleg felülvezérelt Family II motor, ami még ma is készül Szentgotthárdon. A toronymerevítő utólag került fel, de ez is gyári alkatrész

Keresztmotort és elsőkerékhajtást kapott a C Ascona. Ez már nem a CIH széria, hanem a tényleg felülvezérelt Family II motor, ami még ma is készül Szentgotthárdon. A toronymerevítő utólag került fel, de ez is gyári alkatrész

Bár az oldalsó felirat szerint Berlina, de a felszereltségét tekintve inkább az SR/E kivitelre épített a Voll. A sportosabb változatból érkezett a sportkormány, a Recaro sportülések és a műszerfal a beépített fordulatszám-, feszültség- és olajnyomásmérővel. Ezek önmagukban ritka felszerelések, ezért asconás körökben nagyra tartottak.

Egy rövidebb kör után, zárt tetővel kimegyünk autópályára is a kabrióval. Péter 14 év alatt egyetlen egyszer, a Balatonról hazafelé ment esőben az autójával. Ehhez mérten nem túlzás, hogy szeptemberben már túl volt a téli felkészítsen. Ennek része, hogy a féléves állásra készülve kissé túlfújja a gumikat. Az abroncsoknak ez még persze bőven a gyárilag megadott tűréshatáron belül van, de így már nagyon ráz a mai szemmel csavarodásra hajlamos kabrió. Péter csóválja a fejét, az idegen neszek miatt, de már nem volt ideje a találkozónk előtt nyomást állítani. Meg kell jegyezni, hogy a Voll kabrió utólagos átépítéshez mérten és a korabeli vászontetősökhöz képest sem csavarodik vészesen. És a hazai közúthálózat csodája: végre van egy szakasz ahol hibátlan az aszfalt és zörejek nélkül, szinte repülünk.

Limuzincsomagtartó az eredeti pótkerékkel, az eredeti elsősegély dobozzal. Persze eldugva van egy érvényes szavatosságú is Limuzincsomagtartó az eredeti pótkerékkel, az eredeti elsősegély dobozzal. Persze eldugva van egy érvényes szavatosságú is Limuzincsomagtartó az eredeti pótkerékkel, az eredeti elsősegély dobozzal. Persze eldugva van egy érvényes szavatosságú is

Limuzincsomagtartó az eredeti pótkerékkel, az eredeti elsősegély dobozzal. Persze eldugva van egy érvényes szavatosságú is

A katalizátor és mindenféle fojtás nélküli motor hangja egész jó, érces. Kihúzatva nagyon megy az Ascona, és mindeközben kényelmesen ülünk a Recarókban, sőt még fék is van. Kérdezem Pétert, hogy mennyit érhet ma az autója. Ő egy darabról tud még, ami az országban volt, évekkel ezelőtt, lepusztult állapotban. Német hirdetési oldalakon találni ma is eladó példányt. Pár ezer eurótól indulnak, de az emészthetőbb darabokat 5 és 8 ezer euró között kínáljak. Tehát az alap kocsi 1,5 és 2,5 millió forint lenne, a behozatal költségei és a tákolási nyomok eltávolítása nélkül. Hol van még a gyári állapot és a muzeális minősítés ettől? Talán jobb nem is belegondolni. Péter azt mondja, nincs az a pénz, amiért megválna autójától. Egy átdolgozott élet után megteheti, hogy ne fogadja el a kocsijára tett jobb ajánlatokat sem. Hamiskás mosollyal azért megjegyzi, cserealapnak egy új Cascadáért talán mégis belemenne a boltba.

A piaci értéke egyre nő, ahogy az alap Asconáé is. Ritkasága miatt nem túlzás egy többmilliós ajánlat

A piaci értéke egyre nő, ahogy az alap Asconáé is. Ritkasága miatt nem túlzás egy többmilliós ajánlat

A fotózáshoz biztosított helyszínt köszönjük a Budaörsi repülőtérnek.

Ez is érdekes lehet:
 

A Tesla alapítója igazi benzinvérűként nem vetette meg a különleges sportkocsikat sem

Elon Musknak természetesen a Tesla összes modelljéből van egy példánya, de az autórajongása nem...

Megnéztük a legújabb rendőrautókat. Erősek, mutatósak, de vajon mennyire lesznek tartósak?

December 23-án 385 új rendőrautó állt szolgálatba, idén még 1202 érkezik. Az új szirénásokból...

Árversenyben a Lada Vesta, avagy ezt kínálják mások 3,5 millióért

Nagyot dobbantott a Lada Vesta kishazánkban, a nosztalgia övezte márkát megrohanták a vásárlók...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

Autós kontra kerékpáros a zebránál

Egy forgalmas kereszteződés különösen veszélyes, főleg ha a zebrára takarásból érkeznek a bringások...

Az autóátírás költségei gátolják az autópark frissülését

Tekintélyes költségeket jelent egy-egy autó átírása, ezért sokan újabb vásárlása helyett kitartanak...

Így néz ki egy évi 2100 kilométert futott negyed század után Lexus LS

Nincs itt kérem semmi meglepetés, egy évente alig több mint kétezer kilométert futott Lexus LS...

Az évtized autós mozijának is nevezhetnénk a Ford v Ferrari filmet

Előre szólok, hogy NEM leszek SPOJLERMENTES. Most már eltelt több, mint egy hét a film bemutatója...

Tovább csökkent a dízel autók népszerűsége, de vajon mi kell a népnek? Mutatjuk!

Az év háromnegyede már elmúlt, érdekes tendenciák láthatók az autópiacon. Mutatjuk a vevők új...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Olyan, mintha, de közben mégsem – BMW 118i Luxury teszt

Mindenmentes - BMW 118i Videó

Tolnál egy burgert, de zavar, hogy állatot ölnek miatta? No para, ma már kérhetsz húsmenteset is, ami úgy néz ki, igazából az íze sem rossz, de azért nem igazi hamburger. Hogy milyen a vegán BMW?


Mazda CX-30 G122 teszt

Szép, de mi az értelme? - Mazda CX-30 G122

Rejtő Jenő humornak szánt, de vitatható példáját picit átszerkesztve: a szabadidő-autók olyanok mint a költői hasonlatok - ha szépek, az sem baj, ha semmi értelmük.


Renault Talisman Blue dCi 150 Limited teszt

A legjobb cégautó? Renault Talisman Limited teszt

Ha csak egy modellt lehet választani, hozzá pedig extrákat nem, a Renault ajánlata nagyon nyerő: a Talisman mindenképp korrektül felszerelt.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

OPEL tesztek

Villámpróba: Opel Combo Life 1.5 Turbo D

Ez most a legjobb vétel? Próbán az Opel legújabb családi autója

A PSA Autobest díjas egyeterű családjába immár az Opel Combo Life is beletartozik. Eláruljuk, miért számíthat ez a legjobb eladási adatokra!


Opel Grandland X 1.2 Innovation teszt

Szépített a válogatott - Opel Grandland X Videó

Az Opel és a franciák házassága először nem volt valami meggyőző, persze az Opel ebből csak jól jöhet ki. És a vásárlók is, de hagyják a kisebbet, a Grandland X lett igazán jó.


Opel Crossland X Innovation B1.2XHT MT6 teszt

Keresztre feszítve - Opel Crossland X

Nehéz Opelként nézni a Crossland X-re, pláne úgy, hogy a motorteret felnyitva rám ordít egy oroszlán. Ennél az Opel sokkal finomabban tudná azt, amit csinálnia kell.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

A Tesla alapítója igazi benzinvérűként nem vetette meg a különleges sportkocsikat sem

Ilyen autókat hajtott Elon Musk

24 órája – Sztori

Elon Musknak természetesen a Tesla összes modelljéből van egy példánya, de az autórajongása nem merül aki a villanyautókban, jelenleg is áll ritka benzines modell a cégvezér garázsában.


Így néz ki egy évi 2100 kilométert futott negyed század után Lexus LS

Full bőr, kevés km: makulátlan állapotú Lexus LS 1993-ból

5 napja – Sztori

Nincs itt kérem semmi meglepetés, egy évente alig több mint kétezer kilométert futott Lexus LS, pláne ha még az időjárás és az egyéb erők sem gyilkolták, bő negyed évszázad után is jó állapotban kell legyen. Íme egy valóban szép példány.


Kommunikál a többi autóval is, a megoldás első lépése az új VW Golf!

Maximalista kortárs – Volkswagen Golf VIII

5 napja – Újdonság

Amennyire kompakt, annyira összetett az új Golf, ami tökéletesen őrzi az eredeti értékeket, miközben a precíz technológiai megoldásaival és a jövő egy nagyon fontos lépésével halmoz el.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL ZAFIRA A 1.6 16V Comfort

OPEL ZAFIRA A 1.6 16V...

Ár: 600.000 Ft

Évjárat: 1999 / 11

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA 1.4 16V Comfort

OPEL ASTRA 1.4 16V Com...

Ár: 450.000 Ft

Évjárat: 2002

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin/Gáz

OPEL ASTRA G 1.2 16V Viva Klíma!

OPEL ASTRA G 1.2 16V V...

Ár: 299.000 Ft

Évjárat: 2004 / 1

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!