0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nincsen hozzá fogható - Ford GT menetpróba

Az M-Sport főhadiszállásán próbáltuk ki a Ford GT sportautót

Egy Le Mans-i versenyautó utcára. Röviden így foglalható össze a Ford GT, de a vezetésének élményét már nem lehet elintézni ennyivel. Főleg, hogy a benzinvérűek egyik szent helyén adott lehetőséget a Ford a terelgetésére.

%KA%A szó legszorosabb értelmében versenyautó a Ford GT utcai változata is%KA%

A szó legszorosabb értelmében versenyautó a Ford GT utcai változata is

Vannak dolgok, amiről mindig csak álmodozunk, de nagyon kicsinek látjuk a valószínűségét, hogy megtörténik, vagy megkapjuk, attól függően, hogy az egy tárgy vagy épp egy élmény. Olyasmikre gondolok, mint pl. a lottó főnyeremény hazavitele, egy álomnyaralás valami eldugott Csendes-óceáni szigeten, vagy épp egy vizsga sikeres teljesítése, amikor egy percet nem tanultunk rá. Az autóbolondok számára azonban léteznek más listák is, rajta különböző márkanevekkel és típusokkal, hiszen ahány ember, annyiféle ízlés. Ám valószínűnek tartom, hogy a Ford GT sokunk álmainak főszereplője. Én pedig még most – miközben ezeket a sorokat írom – sem hiszem el, hogy vezethettem az egyik példányt.

%KA%Külön öröm, hogy versenypályán próbálhattuk ki a GT-t!%KA%

Külön öröm, hogy versenypályán próbálhattuk ki a GT-t!

Ráadásul az élményt a helyszín még jobban megdobta, ugyanis az M-Sport főhadiszállásán történt meg a csoda. A név leginkább a ralirajongók számára lehet érdekes. Malcolm Wilson alapította még 1979-ben a vállalkozást (így már érted miért M-Sport ugye?) és az elmúlt évtizedek alatt olyan versenyzők FORDultak meg náluk, mint például Carlos Sainz és Colin McRae, hogy csak a legnagyobb közönségkedvenceket említsem. A csapat 1997-től a Ford gyári raliprogramjáért is felel, ráadásul azóta lényegében egy fejlesztőközponttá nőtték ki magukat. Több alkatrészt, köztük a futómű elemeit is a saját műhelyükben tervezik, fejlesztik és gyártják, de a Fordtól vásárolt motorokat is szétszedik, majd a szabályok szabta keretek között, továbbfejlesztett alkatrészeket használva rakják össze és szerelik be a versenyautókba. A Ford mellet egyébként még GT3-as Bentley versenyautókkal és a Jaguar I-Pace versenyváltozataival is foglalkozik az M-Sport, ám sajnos az 5575 négyzetméteres szerelőcsarnokban nem engedtek fényképezni.

%KA%Egyetlen gyári képet kaptunk az M-Sport szerelőcsarnokának mindennapjairól. Külön teremben kapott helyet a motorokkal és a váltókkal foglalkozó részleg, emellett van még CNC gépekkel teletömött épületrész is, ám ezeken a területeken tilos fotózni%KA% %KA%Egyetlen gyári képet kaptunk az M-Sport szerelőcsarnokának mindennapjairól. Külön teremben kapott helyet a motorokkal és a váltókkal foglalkozó részleg, emellett van még CNC gépekkel teletömött épületrész is, ám ezeken a területeken tilos fotózni%KA%

Egyetlen gyári képet kaptunk az M-Sport szerelőcsarnokának mindennapjairól. Külön teremben kapott helyet a motorokkal és a váltókkal foglalkozó részleg, emellett van még CNC gépekkel teletömött épületrész is, ám ezeken a területeken tilos fotózni

%KA%A Mustang mögött álló épület is patinás, hiszen a farmon, ahol az M-Sport berendezkedett, már a 12. században is ott állt a ház%KA%

A Mustang mögött álló épület is patinás, hiszen a farmon, ahol az M-Sport berendezkedett, már a 12. században is ott állt a ház

A csapat kis „templomában” viszont lehetett szerencsére fotózni. Ide állítottak ki néhány neves versenyautót, apróbb ereklyéket és úgy a rali sava-borsát jelképező tárgyakat. Malcolm Wilson személyesen mesélt arról, hogy idén nem úgy állnak a Rali Világbajnokságon ahogy szeretnék, viszont büszke arra, amit elértek eddig. Azt is elárulta, hogy összesen 47 darab Focus WRC készült, és ebből 43 még működőképes. Fiesta WRC-ből pedig 6 év alatt 50 darabot gyártottak eddig és egy ilyen versenygép ára minimum 600 ezer font, tehát körülbelül 220 millió forint. A műhelybe való betekintés mellett más finomsággal is készült ám Wilsonék csapata, de csak a GT próba után.

%KA%Az M-Sport kis szentélye a ralirajongók Mekkája%KA%

Az M-Sport kis szentélye a ralirajongók Mekkája

%KA%Itt áll Malcolm Wilson Escort versenygépe, de az afrikai Safari Rallyra felkészített, első generációs Focus WRC is%KA% %KA%Itt áll Malcolm Wilson Escort versenygépe, de az afrikai Safari Rallyra felkészített, első generációs Focus WRC is%KA%

Itt áll Malcolm Wilson Escort versenygépe, de az afrikai Safari Rallyra felkészített, első generációs Focus WRC is

Szóval térjünk vissza a pályaversenyzés világához, hiszen a Ford GT egyes egyedül annak köszönheti a létét, hogy a Ford újra harcba akart szállni néhány évvel ezelőtt Le Mans-ban a 24 órás versenyen az ellenfelekkel. Persze a legendás versenyen régre visszanyúló történelme van a márkának, olyan pikáns sztorival, amit Hollywood pont napjainkban filmesít meg. Azonban a szabályok megkövetelik a versenyautók homologizálásához, hogy utcai változatokból is le kell gyártani bizonyos számú darabot. Egészen pontosan 500-at, ám a hatalmas érdeklődés miatt végül 1000 darabot gyártott belőle a Ford, hogy aztán engedve a vásárlói akaratnak és igényeknek még 350 készüljön belőle 2018-ban. Az M-Sport saját kis tesztpályáján ezek közül kettő tette tiszteletét. Az aszfaltcsík vonalvezetésének betanulásához a Mustang Bullitt állt rendelkezésre, így még jobban kidomborodott, hogy mennyire jó futóművet sikerült kreálni a jelenlegi Mustang alá. Amikor már megismertem a pályát és mertem keresni az autó határait, olykor-olykor önkéntelenül is előtört belőlem a vihogás, hiszen továbbra is óriási élmény ez az autó, ráadásul jó összehasonlítási alap volt a GT-hez.

%KA%Mustang Bullitt tanulóautónak. Jól hangzik, ugye?%KA%

Mustang Bullitt tanulóautónak. Jól hangzik, ugye?

%KA%A Bullitt talán pályázhat a minden idők legélvezetesebb Mustangja címre is%KA% %KA%A Bullitt talán pályázhat a minden idők legélvezetesebb Mustangja címre is%KA%

A Bullitt talán pályázhat a minden idők legélvezetesebb Mustangja címre is

A GT-ben ugyanis „csak” 3,5 literes, V6-os motor dolgozik, két turbóval lélegeztetve. Ám ez jóval erősebb, mint a Mustang V8-as szíve, viszont eleinte nem olyan vészjósló a hangja. A Mustang hörög, szörcsög, kábé úgy kel életre, ahogy egy morcos T-Rex ébredezik egy borongós hétfő reggelen. A GT hozzá képest csak egy nagy szusszanással éled, mintha addig visszatartotta volna a levegőt. Hangos ő is, ám máshogy szép. Szinte szelídnek tűnik, de csak addig, amíg a padlóba nem nyomom a gázpedált. Óriási különbség, ha az ember háta mögött dübörög a motor.

Márpedig a GT középmotoros, a hátsó tengely elé szerelték be a 655 lóerőt és 700 Nm nyomatékot biztosító EcoBoost egységet, amit akár a járókelők is megcsodálhatnak, hiszen nem rejtegetik, egy „üvegkupola” mögé helyezték.

Hangszigetelés viszont szinte nincs, ezért bent ülve már jóval félelmetesebb a hangorkán, mint a Mustangban. Az instruktort is alig hallani, aki hiába szólt előre, hogy teljesen más dimenzióban fogok autózni, a gyorsulástól kikerekedtek a szemeim, levegőt sem kaptam, csak az első kanyar után. Ezzel is jelezte a gép, hogy tényleg egy komoly versenyautó, nem szabad félvállról venni a vezetését. Lent ülsz szinte a földön. Habár a bal oldalon, de mégis úgy érzed, hogy te vagy az autó középpontja, te vagy a szív és az agy egyszerre, az autó többi része pedig a végtagjaid. És ez a vezetés igazi ősesszenciája, amikor eggyé válsz az autóval! Elcsépelt bölcsesség ez, de igaz, és nagyon kevés jármű adja meg maradéktalanul az érzést, de a GT tudja ezt.

%KA%Teljesen más dimenzió, lényegében minden máshoz képest a GT vezetése%KA%

Teljesen más dimenzió, lényegében minden máshoz képest a GT vezetése

%KA%Papíron három másodperc alatt gyorsul 100 km/h tempóra, de ennél sokkal elképesztőbb a lassulása és a kanyarstabilitása%KA% %KA%Papíron három másodperc alatt gyorsul 100 km/h tempóra, de ennél sokkal elképesztőbb a lassulása és a kanyarstabilitása%KA%

Papíron három másodperc alatt gyorsul 100 km/h tempóra, de ennél sokkal elképesztőbb a lassulása és a kanyarstabilitása

A Mustang kétség kívül jó móka, a GT viszont véresen komolyan veszi a rendeltetését, amiért erre a bolygóra született. Az instruktor finoman, brit udvariassággal és egy hosszabb körmondattal figyelmeztetett: nincs bukótér az első kanyar mellett, szóval, ha lehet ne nyírj ki már az elején. Ezért bevallom őszintén, eleinte a hétfokozatú, duplakuplunos automatizált váltóra hagytam a fokozatok pakolgatását és idejekorán fékeztem, később viszont egyre inkább próbáltam rövidebbre venni a féktávokat, hiszen a kerámia féktárcsák szempillantás alatt megállítják a gépet, illetve felbátorodva elkezdtem végre a kormánykerék mögötti fülekkel váltogatni.

Hihetetlen a tapadása a kanyarokban! Sokat kell gyakorolni, hogy elhidd, be fogja venni a kanyart még nagyobb sebességgel, mint amire szegény amatőr mazsola gondol. Persze rugózása, mint olyan, szinte nincs (pálya üzemmódban).

Szerintem teljesen értelmetlen utcára vinni, maximum a 15 perc hírnévért érdemes kipróbálni. A szárnyas ajtókon át sem lehet méltóságteljesen be, illetve kiszállni, az ötpontos övek sem a komfortról szólnak, úgyhogy nem tudom elégszer hangsúlyozni: a GT utcai változata is egy kőkemény versenyautó, bár tény, hogy gombnyomásra lehet emelni a szabad magasságán, az aktív futómű pedig enged némi puhítást a rugókon, illetve légkondi és rádió is van benne (de minek?), és ezzel kifújt a kényelmi extrák sora.

%KA%A hagyományos értelemben vett komfort másodlagos. A lényeg, hogy a pályán magabiztosnak érezze benne magát a sofőr. A vezetőülés sem állítható, a pedálsort lehet előre-hátra mozgatni. A kormányon 18 gomb található, köztük az irányjelzők is, mert nincs hozzá bajuszkapcsoló%KA%

A hagyományos értelemben vett komfort másodlagos. A lényeg, hogy a pályán magabiztosnak érezze benne magát a sofőr. A vezetőülés sem állítható, a pedálsort lehet előre-hátra mozgatni. A kormányon 18 gomb található, köztük az irányjelzők is, mert nincs hozzá bajuszkapcsoló

%KA%Gombnyomásra 12 centi magasra emelhető a GT szabad magassága, pályán 7 cm választja el a földtől%KA% %KA%Gombnyomásra 12 centi magasra emelhető a GT szabad magassága, pályán 7 cm választja el a földtől%KA% %KA%Gombnyomásra 12 centi magasra emelhető a GT szabad magassága, pályán 7 cm választja el a földtől%KA%

Gombnyomásra 12 centi magasra emelhető a GT szabad magassága, pályán 7 cm választja el a földtől

Ford GT műszaki adatok
Motor 3.5, V6 EcoBoost
Hengerűrtartalom (cm3) 3497
Váltófajta/-fokozat automata/7
Teljesítmény [LE (1/min)] 655 (6250)
Nyomaték [Nm (1/min)] 750 (5900)
Végsebesség [km/h] 347
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 3,0
Saját tömeg [kg] 1385

Annyira belelendültem a vezetési élmény kifejtésébe, hogy az autó megjelenéséről még nem is ejtettem szót. Mondjuk magáért beszél a képeken. Széles, lapos, ahogy azt elvárjuk egy Le Mans-i versenyautótól, ráadásul közelebb hajolva hozzá, látszik a sok apró aerodinamikai trükk is. A karosszéria egyébként szénszálas műanyag, ahogy az utascella is, és mindez acél csővázra épül. Akár be is nevezhetne vele a tulaj világbajnoki versenyekre, ugyanis minden megfelel benne az FIA szabványainak. Megjelenésekor sokkolt a kinézete, persze pozitív értelemben.

Rendkívül látványos, ahogy a hátsó kerekek sárvédői és a motorburkolat között kialakítottak egy „légcsatornát”.

De említhetem még az aktív hátsó szárnyat, a hátsó lámpák közepén látható hűtőrácsot, és most felfedeztem az első kerekek mögött is egy csatornát, továbbá eddig nem látott légbeömlőket. Igazi ínyencség azok számára, akik a technikát is imádják a versenysportban. Korábban a képek alapján és az autósport iránti szeretetem miatt is egyértelmű volt, hogy különleges helyet fog betölteni a Ford GT az életemben, de most, hogy vezettem is, végképp az álomautóim toplistájára került.

%KA%Aktív hátsó szárnyak segítenek aszfalthoz tapasztani a GT-t%KA%

Aktív hátsó szárnyak segítenek aszfalthoz tapasztani a GT-t

%KA%Rengeteg érdekes aerodinamikai megoldás található az autón%KA% %KA%Rengeteg érdekes aerodinamikai megoldás található az autón%KA% %KA%Rengeteg érdekes aerodinamikai megoldás található az autón%KA%

Rengeteg érdekes aerodinamikai megoldás található az autón

Ford GT − méretek
Hosszúság [mm] Szélesség [mm] Magasság [mm] Tengelytáv [mm]
4779 2003 1063 2710
Bár miután aludtam egyet az élményre, máris következett az újabb adrenalin-löket, hiszen Pontus Tidemand, a Ford gyári pilótája vitt a Fiesta WRC-vel. Hát mondhatom, ettől már végképp nehéz szóhoz jutni! Imádom az autóversenyek minden formáját. Mindent próbálok követni, ami pályaversenyzés, de ugyanígy gyerekkorom óta a rali bűvöletében is élek. Ám mindenféle ítélkezés nélkül, mert egyetlen sportágról sem szeretnék lekezelően beszélni, most már végképp úgy érzem, hogy a rali nem szimplán autóverseny.

A rali már művészet! Tidemandtól egy kicsi ízelítőt kaptam a brit világbajnoki futam hangulatából, miközben saras, murvás földutakon repesztett a Fiesta WRC-vel. Jobbra egy erdő, balra farakások, szóval veszély minden irányból, mégis fülig érő vigyorral élveztem minden percét és valahol szomorúan gondoltam arra, hogy miért nem kezdtem bele már gyerekkoromban a versenyzésbe.

Homlokegyenest más az egész, mint a pályaversenyek. Nincs meg az a ritmus, amit egy pályán érzel, amikor szinte már csukott szemmel végig tudnál menni rajta. Minden kanyar jelentősen megváltozik percek leforgása alatt, így amikor újra arra jár a versenyző egy későbbi szakaszon, már más várja. Ugyanígy az újságírók autóztatásánál is minden egyes emberrel már más volt a szakasz felülete. Szinte felfoghatatlan, hogy a kevés tapadást nyújtó, nedves, agyagos felületen milyen tempóra képes a WRC. Elképesztő, milyen gyorsan megáll, de a legtöbb kanyarhoz mégsem szabad fékezni, csak be kell dobni kilinccsel előre, olykor bele a nyomvájúba, ami szépen irányban tartja a gépet. Végül csak az járt a fejemben, mennyivel szebb lenne a világ, ha ezt mindenki átélhetné, aki vonzódik ehhez a sporthoz!

%KA%Életre szóló élmény egy WRC-ben ülni!%KA%

Életre szóló élmény egy WRC-ben ülni!

%KA%Pontus Tidemand nem kímélte az autót. Elöl a splitter a nap végére már elég csálén állt%KA% %KA%Pontus Tidemand nem kímélte az autót. Elöl a splitter a nap végére már elég csálén állt%KA%

Pontus Tidemand nem kímélte az autót. Elöl a splitter a nap végére már elég csálén állt

Mindezek mellett még Ranger Raptoroztunk az erdőben, így a sivatag után egy másik arcát is megmutatta a pickup, illetve kipróbálhattuk az új Ford Focus ST modelleket is. Ám ezekkel a masinákkal hamarosan itthon is találkozunk, ezért majd egy kicsit később részletesen is beszámolunk róluk.

%KA%A Ranger Raptor néhány nap múlva megérkezik hozzánk tesztre%KA%

A Ranger Raptor néhány nap múlva megérkezik hozzánk tesztre

%KA%A Focus ST dízelmotoros változatát próbálhattam. Sajnos csak néhány tucat kilométeren, de hamarosan ő is megérkezik hozzánk tesztre benzinmotorral, és akkor részletesen megmutatjuk!%KA% %KA%A Focus ST dízelmotoros változatát próbálhattam. Sajnos csak néhány tucat kilométeren, de hamarosan ő is megérkezik hozzánk tesztre benzinmotorral, és akkor részletesen megmutatjuk!%KA%

A Focus ST dízelmotoros változatát próbálhattam. Sajnos csak néhány tucat kilométeren, de hamarosan ő is megérkezik hozzánk tesztre benzinmotorral, és akkor részletesen megmutatjuk!

Ez is érdekes lehet:
 

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

Hazánk legőszintébb márkanagykövetével, dr. Kiss Gergellyel beszélgettünk Mustang szeretetéről

Több annyira hiteles márkanagykövetre lenne szükség, mint amilyen a Ford Mustangot képviselő...

Ismét érdekesen alakult a rendőrségi autók árverése

Idén is az Opel Maxabo telephelyén lehetett licitálni a rendőrségi állományból leselejtezett...

City Taxi: 20 Toyota Prius bizonyítja, hogy ma még a hibrid a legjobb, taxizásra is

Egy-két villanyautó még csak kirakat, a hibrid taxik azonban világszerte és itthon is jól szolgálnak...

Cordon: lecsap a gyorshajtókra

Egyszerre harminckét autót képes azonosítani és bemérni a legújabb lézeres sebességmérő-rendszer...

Izgalmasabb országúton autózni, mint autópályán, megérheti azt választani

Nem fontos a sokszor kaotikus M7-est választanunk, ha a Balaton partjára tartunk. Az országút...

Megtörtént eset: közúti veszélyeztetésből totálkár

Érdekes történet: a károsult maga határozhatta meg, hogy milyen jóvátételt kér attól, aki autójának...

Csak szabályosan, nem csak a megjelenésért: fólia az 1300 eurós Renault Mégane ablakain

Már egy ideje szolgál az 1300 euróért vásárolt Renault Mégane, most üvegeinek fóliázásával csinosabb...

Vállalható Astra 200 ezer forintért? Szétnéztünk az eladó rendőrautók között

Idén sem marad el a valahai rendőrautók árverése. Vajon lehet értelmes négykerekűt találni a...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Év Magyar Autója összevetés: Audi e-tron, Kia e-Niro, Merecedes-Benz EQC, Renault Zoe

Villanyautós villámteszt: az igények szabják meg a győztest Videó

Az Év Magyar Autója zsűrivel elsőként kaparintottuk meg az új Renault Zoét, rögtön össze is vetettük a legfontosabb idei elektromos újdonságokkal. Ahhoz képest, hogy ő a legolcsóbb, nagyon derekasan helytállt.


Könyörög egy sportmotorért – Mazda3 Skyactiv-X teszt

Várjuk a csodát – Mazda3 Skyactiv-X

Csodamotort adott volna a világnak a Mazda? A Skyactiv-X egy különleges szerkezet, de mit érzékel belőle a felhasználó, akit teljesen hidegen hagy, hogy épp egy mérhetetlenül egyedi megoldást vezet?


Őszinte. Brutális, de őszinte... – Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio teszt

Agresszív kismalac – Alfa Romeo Stelvio QV

Azért szeretjük az agresszív kismalacot, mert gátlástalanul kimondja mindazt, amire mi is gondolunk. Általában mondjuk fájdalmasan kellemetlen, de végülis csak önmagát adja, se többet, se kevesebbet.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

FORD tesztek

Ford Tourneo Custom L2H1 2.0 TDCi Titanium teszt

Nyáron negyedével kevesebbet fogyaszthat a buszocska

Járt már nálunk új EcoBlue motorjával a Ford Tourneo Custom, mégis elhoztam egy újabb körre, hogy kiderüljön, tud ám keveset is fogyasztani.


Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


Ford Edge Sport Powershift teszt

Kanadai bálna-SUV - Ford Edge teszt

Csupán kétféle motorral kapható az új Edge, mi az erősebbikkel, Sport felszereltségben próbáltuk. Ilyen kényelmes ülés pedig nem létezik!


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?


Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Kipróbáltuk a friss Toyota C-HR-t az új kétliteres hibrid motorral

Megtanít okosan vezetni az új Toyota C-HR - Menetpróba

2 napja – Újdonság

Hatalmasat tarolt a piacon a Toyota C-HR, amikor 2016-ban megjelent. Napjainkban már 400 000 példány gördül Európa útjain, de még a legnépszerűbb típusok életében sem maradhat el a ráncfelvarrás. A C-HR esetében a lemezek alatt történt a nagyobb változás.


Teslát idéző megoldásokat is kínál a hazai fejlesztésű Gorilla S10 autóvédelmi rendszer

Egy autóvédelmi rendszer, és ami mögötte van: Gorilla S10

5 napja – Sztori

Egy profi autóvédelmi rendszerrel nem csupán egy terméket, hanem szolgáltatást is vásárolunk, így nem mindegy, hogy kik, miként csinálják.


600 literes csomagtér, minőségi ugrás – Rengeteget fejlődött az Octavia

Úton a luxus felé – Ültünk az új Skoda Octaviában!

6 napja – Újdonság

Hatalmas szakadék tátong az Octavia és a többi modell között, mióta tegnap este bemutatták az új kompaktot. Európa egyik legnépszerűbb autója érzésre is a prémium felé lépett, legalább kettőt.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD FOCUS 1.8Di Ghia

FORD FOCUS 1.8Di Ghia

Ár: 379.000 Ft

Évjárat: 2000 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

FORD EDGE 2.0 EcoBlue Bi-Turbo ST-Line (Automata) UTOLSÓ WHITE PLATINUM!!!

FORD EDGE 2.0 EcoBlue...

Ár: 15.614.000 Ft

Évjárat: 2019

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS C-MAX 1.6 VCT Trend FRISS MŰSZAKI!!!!

FORD FOCUS C-MAX 1.6 V...

Ár: 1.279.000 Ft

Évjárat: 2006

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!