0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Fedél nélküli DS 7-ben feszített az új francia elnök

Egy nyitott tetejű DS 7 lett a Macron-mobil

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Elég komolyan behatárolta, hogy hova pozicionálja SUV-ját a DS. Elhúzható tetős elnöki vonulós autó lett a DS 7-ből, Macron fel is avatta.

%KA%Egy DS 7 Crossback lett Emmanuel Macron elnöki SUV-ja, állítólag maga választotta első elnöki útjához. Beiktatásán debütált, később kiállítják a DS Worldben, Párizsban%KA%

Egy DS 7 Crossback lett Emmanuel Macron elnöki SUV-ja, állítólag maga választotta első elnöki útjához. Beiktatásán debütált, később kiállítják a DS Worldben, Párizsban

Az amerikai elnökök rendszerint páncélozott Cadillac limuzinokkal járnak, Putyin egy hosszított tengelytávú Pullman féle Mercedes-Benz S-osztállyal látogatott Magyarországra, míg más országokban a német és brit prémiummárkákat részesítik előnyben. Egy dolog közös bennük, mind tök menő. Mi a helyzet a franciákkal, kérdezhetjük, ahol épp most történt meg az elnökválasztást. Nos, a franciák büszkék, autóiparukra is, ezért otthoni modelljeik közül szemezgettek Emmanuel Macron beiktatási ceremóniájához. Azért mégsem vonulhat végig a Champs-Elysées hömpölygő tömege előtt egy faceliftes Peugeot 301-gyel.

%KA%Macron fülig érő szájjal mosolygott, pedig kapta az esőt rendesen, ezzel is megmutatva kitartását%KA%

Macron fülig érő szájjal mosolygott, pedig kapta az esőt rendesen, ezzel is megmutatva kitartását

Szóba jöhetett a Renault, a Peugeot és a Citroën, ám ezekkel megjelenni elég snassz. Ott van még a Bugatti, de az igen beteg dobás lett volna, ráadásul nem tisztavérű francia legény. Maradt hát a Citroën prémiumvonala, az új francia elnöki autónak pedig úgy látszik, a nemrég bemutatott DS 7 Crossback SUV-t választották. A DS különleges átalakításokat végzett a kormányzati autón: indigókék fényezést, fekete bőrbelsőt, Francia Köztársaság feliratot és zászlótartót, valamint arany betéteket kapott a felniken. A legfurcsább részlete mégis az elhúzható vászontető, amitől így (a pápamobilból kiindulva) igazi Macron-mobillá változott a DS legfrissebb és legnagyobb városi terepjárója. Büszkén és kissé viccesen feszített az újdonsült elnök a DS 7 tetején, miközben ömlött az eső. A DS 7 Crossback piaci bevezetése 2018 januárjában lesz.

Ez is érdekes lehet:
 

Szeptember 1-től fokozott rendszám ellenőrzés

Ellentmondásos hírek keringenek a sajtóban, miszerint hiába ellenőrzik fokozottan a külföldi...

Tovább csökkent a dízel autók népszerűsége, de vajon mi kell a népnek? Mutatjuk!

Az év háromnegyede már elmúlt, érdekes tendenciák láthatók az autópiacon. Mutatjuk a vevők új...

Amikor egy olasz formatervező rajzol francia autót - Peugeot 504 kupé és kabrió

Többnyire jól sül el, amikor Sergio Pininfarina tollat ragad. A Peugeot-val különösen jól megértették...

Irány a Balaton! De merre?

Most már aztán tényleg megkezdődött a szezon, tömegek zarándokolnak vízközelbe, majd vissza a...

Olcsó nyugatiból kultjármű: Volkswagen Scirocco 1.6 GL, 1979

A Scirocco húsz éve még elment napi járósnak, aztán ciki lett, de mára megbecsült hobbiautó...

Több európai autó elbukott az amerikai törésteszten, az ügyben azóta mégis kevés történt

Amióta az IIHS bevezette a kisátfedéses töréstesztjeit, csak az biztos, hogy a jelenlegi európai...

Ismét érdekesen alakult a rendőrségi autók árverése

Idén is az Opel Maxabo telephelyén lehetett licitálni a rendőrségi állományból leselejtezett...

Hazánk legőszintébb márkanagykövetével, dr. Kiss Gergellyel beszélgettünk Mustang szeretetéről

Több annyira hiteles márkanagykövetre lenne szükség, mint amilyen a Ford Mustangot képviselő...

City Taxi: 20 Toyota Prius bizonyítja, hogy ma még a hibrid a legjobb, taxizásra is

Egy-két villanyautó még csak kirakat, a hibrid taxik azonban világszerte és itthon is jól szolgálnak...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kcw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (76 db)

zold írta: 2017 május 30., kedd 08:07:15

A költsgéeknél pedig a lakbér arányosan emeli a béreket, különben nem mennek oda dolgozni. Luxembourgban egy családi ház 2000 EUR körül indul (!). Ez alatt erős kompromisszumokat kell kötni.

De például ott a drága bölcsöde, vagy hasonlóan meglepő tételek. Viszont az egy éve munkaviszonyban állók jogosultak a fizetésók 85%-ára munkanélküli segélyként

Amit írtál kiadásokra arra is igaz, hogy nyugaton teljesen más az emberek viszonya a bankhitelhez. Autót vagy ilyen felújítást rendszerint hitelből intéznek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2017 május 30., kedd 07:53:09

Úgy számoltam, hogyha egy házaspár két tagja csak átlagbért keres, akkor 3500-4000 EUR nettó családi jövedelem simán megvan. Ezt lehet variálni, pl jól kereső férj / háztartásbeli feleség, de a 4000 nettó két főre általában meglesz.

A német bérek messze nem a legmagasabbak, Luxemburgba minden reggel 100.000 ember indul meg a határ túloldaláról, ez a németekre éppúgy igaz, mint a belgákra vagy az elzászi franciákra. A 2000 eurós minimálbér csodákra képes.

Összességében a hétköznapi termékek árai olcsóbbak, Németországban mint a DM időkben (ez egyébként főleg a Benelux árakhoz képest látványos), ezt teszi a közös piac (pl minőségi spanyol gyülölcsök és zöldségek olcsón). A legnagyobb különbség a németek javára nem annyira az aldi áraknál jelentkezik, hanem pl a Norma vagy a Penny bio gyümölcseiben. A hatékony német feldolgozóipar is jól jön, őszintén szólva magyar szemmel nem lenne semmi szégyenleni valójuk.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 2017 május 29., hétfő 21:45:42

Első bekezdésed tök jó!!!
Éltem külföldön majdnem 10 évig. Szóval nem tudom mit hőbörögsz rögtön mintha ismernél.
A külföld meg nem csak Német országból áll.
Amúgy meg arra kívántam célozni hogy mondjuk ott egy postás vagy egy mezei akárki nem 120 bruttót keres, mint itthon, hanem többet mert jobb a szociális háló és ugye egész ejrópában csak nálunk van 27! százalékos áfa mindenen.

Szóval igen annyival nem drágább az élet nyugaton, mint itthon. Majd ha felemelik az áfát akkor talán majd lesz!

Németországban ott a sok Aldi meg Lidli, meg a bevásárló outletek ahol azért meg lehet oldani hogy jusson is maradjon is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2017 május 29., hétfő 13:21:43

Itt egy részletes táblázat a német fizetésekről:
http://www.focus.de/finanzen/news/arbeitsmarkt/grosse-gehaltsauswertung-jeder-dritte-verdient-weniger-als-2400-euro-so-ungleich-sind-die-einkommen-verteilt_id_6603710.html

Ez földrajzilag átlagolva de fizetésenként bontva eléggé informatív. Kevés bennszülött német család keres nettó 3500 EUR alatt. És benne vannak azok a munkakörök amelyeket német annyiért nem végezne.

A költségek között van ami magasabb, van ami alacsonyabb mint itthon, a bérlet pl biztos több, és normális helyeken 1000EUR alatt ne is várj semmit. De a bennszülöttek a korábbi hitelek nyomán 10-20 év alatt rendszerint már törlesztették és a saját házban élnek (aminek viszont szintén durva költségei lehetnek).

És más nyugati országokhoz képest is vannak eltérések, pl Belgiumban bevásárolni sokkal drágább, de több a minőségi étel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 2017 május 23., kedd 19:51:16

Azért annyival nem drágább az élet nyugton, mint itthon.
Az üzemanyag, élelmiszer, albi ára között nincs nagy különbség.
A fizukban van.
Erre mondják hogy nálunk európai árak vannak és balkáni fizetések.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 2017 május 19., péntek 14:58:08
zold írta: 2 éve

Luxemburgban nem fogsz albéretet találni 1000 euró alatt (ez egy garzon ára). Kimész családdal és beindulnak a költségek amiről itt nem is hallottál, pl menza a gyerekednek hogy rendesen táplálkozzon, vagy épp bölcsöde.



A különbség az, hogy a helybeliek vagy rendelkeznek már lakással, és pl ez nem terheli őket, vagy bevállalhatnak egy hitelt mert nem tervezik hogy el kell menniük / kitoloncolják 20 éven belül.



Személy szerint úgy vagyok vele, hogy egy ideig akár fizettem is azért hogy világot lássak és tapasztalatot szerezzek. Majd egy idő után elvárod hogy ezért a tapasztalatért meg is fizessenek, a családdal pedig elég sok többletteher is jelentkezik.


Előzmények megtekintése

Tudom mennyibe kerül egy albérlet, mert Svájban és Dél-Franciaországban is rendelkezem ingatlanokkal, amik ki vannak adva...Persze ez csak vicc volt :)
ebben igazad van, de megint csak ugyanoda jutunk vissza, hogy annyival többet is keres egy luxemburgi, a real keresete jóval több, mint kis hazánkban lenne...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2017 május 19., péntek 14:28:53
octi írta: 2 éve

Én most már inkább kibonyolodni szeretnék a témából, de erre a megjegyézsre még reagálnék: "Londonban, Párizsban vagy Luxembourgban 500.000 ft NETTÓ fizuig kb ingyen dolgozol, ha nem valami munkásszálláson tengődsz, a fizetések azért is drágák mert a költségek is magasabbak"

Az a baj, hogy még ennyi fizetésért is érdemes külföldi munkát vállalni, mert jut is marad is.Ha annyiva drágább lenne az élet, ahogy te itt leírtad,a kutya nem menne oda.Egyébként meg ha megélhetéshez szükséges minden szolgáltatás, élelmiszer, ruha,üzemanyag...stb árát nézed, összességében egy átlag fizetés bőven elég rá.Csak azt vedd, hogy ott hány liter benzint tudnak venni egy fizetésből, és itthon mennyit vehetsz.Néhány kivétellel(szolgáltatás), ólcsóbban élnek, vagyis a real keresetek sokkal de sokkal jobbak mint nálunk...ennyi


Előzmények megtekintése

Luxemburgban nem fogsz albéretet találni 1000 euró alatt (ez egy garzon ára). Kimész családdal és beindulnak a költségek amiről itt nem is hallottál, pl menza a gyerekednek hogy rendesen táplálkozzon, vagy épp bölcsöde.

A különbség az, hogy a helybeliek vagy rendelkeznek már lakással, és pl ez nem terheli őket, vagy bevállalhatnak egy hitelt mert nem tervezik hogy el kell menniük / kitoloncolják 20 éven belül.

Személy szerint úgy vagyok vele, hogy egy ideig akár fizettem is azért hogy világot lássak és tapasztalatot szerezzek. Majd egy idő után elvárod hogy ezért a tapasztalatért meg is fizessenek, a családdal pedig elég sok többletteher is jelentkezik.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 2017 május 19., péntek 13:49:26
zold írta: 2 éve

Szerintem meg a te igényszinted van alacsonyan ha kb mindent lexarsz csak a saját kis bukszádat figyeled meg hogy meglegyen a napi pálaszed. Akkor neked való az ilyen jobbikos kretén baleketetés. Ez ötödölős kreténség önmagában is baromság, mert ha nyugaton szeretne megélni sokkal drágábban teheti meg. Ezt már leírtam valahol. Londonban, Párizsban vagy Luxembourgban 500.000 ft NETTÓ fizuig kb ingyen dolgozol, ha nem valami munkásszálláson tengődsz, a fizetések azért is drágák mert a költségek is magasabbak.



Az Audi és tsai idehoztak egy magyar prolifejjel felfoghatatlan beruházást, amihez piacot és fejlődési lehetőséget hoztak. És ez a fejlődési lehetőség szerintem igaz lesz az alkalmazottakra is, de ehhez mondjuk nem árt ha az a proli munkás szeretne kitörni ebből (Nem úgy juthat előre hogy szétbarmolja a világrendet, ezt már egyszer eljátszottuk). És gyanítom jobban fizetnek mint a szokásos csalós trükközös magyar munkaadók. Szóval engedtessék meg nekik hogy kapnak adókedvezményt a nyereségükhöz amit amúgy honfitársaink kis és középvállalatai "okosan-ügyesen" oldanak meg. És azért azt sem árt megjegyezni, hogy amit te a saját adódnak tudsz be, azt is ők állják, és egyáltalán nem mentesek alóla...



Az Audi nem csak a pénzzel szált be amit idehozott, hanem tudással amit megismertet a dolozóival és mágnesként vonzza a többi beszállítót. hírét viszik hogy itt nem csak pálinkafőzés zajlik hanem komoly munka is, és mások is bepróbálkoznak zöld beruházással.



Nem tudom melyik gyengeelméjű jött itt a talált pénzt kilapátoló multi toposzával, de ez a saját gazdasági tevékenységük gyümölcse amiért rengeteg pénzt hozott, és sokkal többet tett az országért mint a sok egysejtű vidéki mezőgazdasági vállalkozó, akik TÉNYLEG rabszolgaszámban tartanak idénymunkásokat, tényleg kisemmizik őket, semmi hozzáadott értéket nem teremtenek, és gyakorlatilag szinte annyi uniós támogatást kapnak, mint amennyi árut megtermelnek. De ha elmész vidékre egy közepes városban lesz három négy vállalkozó (aki képes is rá, hogy vállalkozzon), ezek közül a 2-3 mezógazdasági lesz leginkább eleresztve most (uniós pénzből), ott fog parkolni a ház előtt vadiúj(szerű) BMW. Ennyit a kisemmizős hazugságról.



És a szemétláda Jobbik ezeknek a simliseknek lobbizik, kelti a hangulatot és hazudozik nekünk két pofára.


Előzmények megtekintése

Én most már inkább kibonyolodni szeretnék a témából, de erre a megjegyézsre még reagálnék: "Londonban, Párizsban vagy Luxembourgban 500.000 ft NETTÓ fizuig kb ingyen dolgozol, ha nem valami munkásszálláson tengődsz, a fizetések azért is drágák mert a költségek is magasabbak"
Az a baj, hogy még ennyi fizetésért is érdemes külföldi munkát vállalni, mert jut is marad is.Ha annyiva drágább lenne az élet, ahogy te itt leírtad,a kutya nem menne oda.Egyébként meg ha megélhetéshez szükséges minden szolgáltatás, élelmiszer, ruha,üzemanyag...stb árát nézed, összességében egy átlag fizetés bőven elég rá.Csak azt vedd, hogy ott hány liter benzint tudnak venni egy fizetésből, és itthon mennyit vehetsz.Néhány kivétellel(szolgáltatás), ólcsóbban élnek, vagyis a real keresetek sokkal de sokkal jobbak mint nálunk...ennyi

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 2017 május 19., péntek 13:27:50
meleagris írta: 2 éve

Egy nemetnek is nehez egy uj Dacia megvasarlasa....:-) Ajjaj, most akkor költözöl? :-)

A viccet felreteve, valoban jobb körülmenyek allnak rendelkezesükre, hogy gyakrabban üljenek uj autoba.

Csak tulozni nem kell, hogy minden nemet csalad uj BMW-vel furikazik....

Az mas teszta, hogy milyen tartalekaik vannak, amiböl böven tudnank ujat venni, legfeljebb nem teszik...költenek masra.


Előzmények megtekintése

Kedves meleagris kolléga,köszönöm a válaszod, nagy kő esett le a szívemről...így csak Szlovéniába emigrálok :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2017 május 19., péntek 12:47:38
Tizenkettő írta: 2 éve

Nem szeretnék nagyon belebonyolódni a témába, de ezt úgy is lehet nézni, hogy igen robotolsz nekik ötöde pénzért, vagy ülsz az árokparton és nézel a nagy semmibe.


Előzmények megtekintése

zöldnek is ez a 2 véglet létezik...pedig már leírtam más lehetőségeket is. Nem csak a robotmunka és a parton ülés létezik, de mind1, fölösleges ide bármit mondani. Pont ezért marad balkáni az ország kb. örökre.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kcw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kcw==

Friss tesztek

Év Magyar Autója összevetés: Audi e-tron, Kia e-Niro, Merecedes-Benz EQC, Renault Zoe

Villanyautós villámteszt: az igények szabják meg a győztest Videó

Az Év Magyar Autója zsűrivel elsőként kaparintottuk meg az új Renault Zoét, rögtön össze is vetettük a legfontosabb idei elektromos újdonságokkal. Ahhoz képest, hogy ő a legolcsóbb, nagyon derekasan helytállt.


Könyörög egy sportmotorért – Mazda3 Skyactiv-X teszt

Várjuk a csodát – Mazda3 Skyactiv-X

Csodamotort adott volna a világnak a Mazda? A Skyactiv-X egy különleges szerkezet, de mit érzékel belőle a felhasználó, akit teljesen hidegen hagy, hogy épp egy mérhetetlenül egyedi megoldást vezet?


Őszinte. Brutális, de őszinte... – Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio teszt

Agresszív kismalac – Alfa Romeo Stelvio QV

Azért szeretjük az agresszív kismalacot, mert gátlástalanul kimondja mindazt, amire mi is gondolunk. Általában mondjuk fájdalmasan kellemetlen, de végülis csak önmagát adja, se többet, se kevesebbet.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kcw==
Hirdetés

DS tesztek

DS 3 Crossback La Premiere Pure Tech 155 EAT8 teszt

Ha szereted az ékszereket! DS 3 Crossback teszt

A már önálló DS márka belépő modellje a DS 3 Crossback. Egy kompakt SUV, aminek egyedi stílusán túl talán legnagyobb különlegessége, hogy a PSA új, moduláris platformjára épül. De vajon milyen összességében?


Vajon lesz visszatapsolás? – DS 7 Crossback BlueHDi 180 EAT8 teszt

Francia fordítás – DS 7 Crossback

Meglehetősen tartalmas színházat fejlesztett a PSA csoport, minden márkájánál más darabot láthatunk, de végsősoron ugyanazt. Vajon a DS7 Crossback tényleg mindegyiknél jobb volna?

Még több DS teszt

Címlapon


Friss cikkek

Kipróbáltuk a friss Toyota C-HR-t az új kétliteres hibrid motorral

Megtanít okosan vezetni az új Toyota C-HR - Menetpróba

Tegnap – Újdonság

Hatalmasat tarolt a piacon a Toyota C-HR, amikor 2016-ban megjelent. Napjainkban már 400 000 példány gördül Európa útjain, de még a legnépszerűbb típusok életében sem maradhat el a ráncfelvarrás. A C-HR esetében a lemezek alatt történt a nagyobb változás.


Teslát idéző megoldásokat is kínál a hazai fejlesztésű Gorilla S10 autóvédelmi rendszer

Egy autóvédelmi rendszer, és ami mögötte van: Gorilla S10

4 napja – Sztori

Egy profi autóvédelmi rendszerrel nem csupán egy terméket, hanem szolgáltatást is vásárolunk, így nem mindegy, hogy kik, miként csinálják.


600 literes csomagtér, minőségi ugrás – Rengeteget fejlődött az Octavia

Úton a luxus felé – Ültünk az új Skoda Octaviában!

5 napja – Újdonság

Hatalmas szakadék tátong az Octavia és a többi modell között, mióta tegnap este bemutatták az új kompaktot. Európa egyik legnépszerűbb autója érzésre is a prémium felé lépett, legalább kettőt.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

DS DS 4 2.0 BlueHDi S&S Mo-i!1.Tulaj!59.923Km!ÁFÁ-s!

DS DS 4 2.0 BlueHDi S&...

Ár: 4.490.000 Ft

Évjárat: 2016 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

DS DS 5 2.0 BlueHDi S&S

DS DS 5 2.0 BlueHDi S&...

Ár: 5.800.000 Ft

Évjárat: 2015 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

DS DS 5 2.0 BlueHDi S&S EAT6 ÜVEGTETŐ/NAVI/BŐR/KAMERA

DS DS 5 2.0 BlueHDi S&...

Ár: 4.199.000 Ft

Évjárat: 2016 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!