0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Tömeges karambol egyetlen Volvóval - a 850-es állta a sarat 

Egy Volvo mindent kibír? Majdnem, bizonyítja azt a tömeges ütközés

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A 850-es Volvónak még nem volt Euro NCAP töréstesztje, mégis kora legbiztonságosabb autójának tartották. Az alábbi videó szerint nem alaptalanul.

20 évvel ezelőtt prémiumautónak számított a Volvo 850, ma is lehet az, ám leginkább egy olcsón elérhető, tágas és az alábbi videó szerint biztonságosan masszív monstrum

20 évvel ezelőtt prémiumautónak számított a Volvo 850, ma is lehet az, ám leginkább egy olcsón elérhető, tágas és az alábbi videó szerint biztonságosan masszív monstrum

Mérföldkőnek számított a Volvo történelmében a 20 évvel ezelőtt megjelent 850-es, ami még klasszikusan szögletes, de már kellően kerekded volt. Az Egyesült Államokban sokak szerint ez a modell emelte a prémiummárkák közé a svéd gyártót, ugyanis alapáron is igen gazdag ellátmányt vonultatott fel.

Természetesen kombiként az igazi Természetesen kombiként az igazi

Természetesen kombiként az igazi

Már a kezdetektől alapáron kínált első légzsákpárt és blokkolásgátlót, valamint aktív, a ráfutásos balesetek ostorcsapáshatásától védő fejtámaszokat és hárompontos biztonsági övet az összes utasnak, 1995-től pedig elsőként kínált opcióként oldallégzsákot, s az 1997-ig gyártott modellben az ESP is megjelent.

Az 1997-ben alapított Euro NCAP e modellt még épp nem vizsgálta, de korának legbiztonságosabb modelljének számított. Hogy ez igaz, arra temérdek legenda létezik, ám ennek bizonyítására néhány vállalkozó kedvű fiatal egy roncstelepi kísérletet is tett, több tucat autóba rongyoltak bele egy 850-essel, ami igen sokat kibír, a videó végén mondjuk arra is fény derül, hogy a kísérleti példányba bukócső is került, ám ennek ellenére lenyűgöző, hogy a ma a Használtautó.hu kínálatában már 200 ezer forintért is elérhető 850-es mi mindent kibírt úgy, hogy a pilóta karc nélkül szállhatott ki belőle.

Ez is érdekes lehet:
 

Több mint százezer termék közt sem veszel el – Szétnéztünk a SzerszamKell.hu-nál!

Nem csak online webáruház a SzerszamKell.hu, tisztességes üzletet tartanak fenn, ahol az összes...

A héten cikkben már beszámoltunk az új Vitaráról, de most a podcastban el is meséljük a próbáját

Egyre kevésbé népszerűek a dízelek, jönnek fel az alternatív hajtású autók, körükben még a hibridek...

60 éves a Citroën Kacsa

Az 1948-as párizsi autószalonon mutatták be a Citroën legendássá vált kisautóját, a 2CV-t - magyarul...

Egy kis történelmi kalandozás a Skoda 125. szülinapja alkalmából

Tudtad, hogy a Skoda kerékpárok gyártásával kezdte és valójában nem is Skoda néven? Most, hogy...

Nem ígérkezik unalmasnak 2020 sem, a naptár máris tele van friss típusokkal

Idén sem pihen meg az autóipar, rengeteg újdonsággal lehet majd találkozni a szalonokban, ebből...

Elstartolt a Budapest-Bamako Rally olyan masinákkal, amire nem számítasz

Már 15 éve, hogy elrajtolt az első Budapest-Bamako Rally, amely egyre nagyszabásúbb rendezvénnyé...

Lényegében 2012-ben változott utoljára a regisztrációs adó - van is baj vele

Egyre több a hibrid autó a piacon, ez pedig a kisebb belső égésű motoros autóknál megdöbbentő...

Ikarus 30: hatvan éves a nejlonbusz

Botránnyal kezdődött az élete, igazából nem vált be a forgalomban sem, mégis maradandó nyomott...

Budapest-Bamako: a befutó után is érkeznek még érdekes beszámolók

Bár a Budapest-Bamako mezőnye vasárnap befutott Sierra Leone fővárosában a célba, a nagy hajtás...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (5 db)

zolikaDB írta: 2013 január 03., csütörtök 13:08:09

"több tucat autóba rongyoltak bele egy 850-essel" ->szerintem kettő. Első képeken acélerék volt alatta, vége felé alu.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Andris94 írta: 2012 december 29., szombat 13:39:09

Nem is tagadták h nincs bukócsövezve, olvasd el a cikket!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 2012 december 29., szombat 10:20:09

egy pár megállított (mondjuk 2:23-24-nél), és lassított résznél sajna látszanak a bukócsövek :))..szóval rendesen be van csövezve..tuti a motortér is, mert a hűtő a legelső ütközéskor sem sérült, ami lehetetlen még egy Volvónál is..

A válaszoláshoz belépés szükséges
Sixty-67 írta: 2012 december 28., péntek 21:15:27

unzerstörbar!!!

A válaszoláshoz belépés szükséges
T. írta: 2012 december 28., péntek 18:26:09

ez kész :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Friss tesztek

Alapmotorral próbáltuk az új Renault Capturt

Francia magaskényelem - Renault Captur TCe 100 villámteszt

Izmosabb, maszkulinabb megjelenéssel hódít az új Renault Captur. Ugyanakkor az erőteljesebb megjelenés mellett aprócska, egyliteres motorral is megrendelhető, most ezt az alap hajtásláncot próbáltuk ki.


Hyundai Kona 1.6 GDi Hybrid 2 WD DCT teszt

Arany középút - Hyundai Kona hibrid teszt

Nem bízza a véletlenre a Hyundai, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő Kona modellt. Rendelhető benzines, dízel, villanyhajtású és most már hibrid változat is. Utóbbi egy igazi arany középútnak tűnik.


Keménykedés mindenek felett – BMW X4 M Competition teszt

Menőségérzet – BMW X4 M Competition

A Competition modellek nem épp versenyautókat takarnak a BMW-nél, csupán a legkeményebb kiviteleket. Ez pedig az X4 M Competition esetében 510 lóerőt és őrülten jó stabilitást jelent.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
Hirdetés

VOLVO tesztek

Korrekt munka - Volvo XC40 T3 Momentum Pro teszt

Ha csak három, akkor legalább így – Volvo XC40 T3

Szinte az összes háromhengeres motor ugyanott vérzik el. A kelletlen járásban, a nyomatékszegény indulásban és a kínos hangban. És akkor jött a Volvo, és megmutatta, hogy lehet ezt rendesen is.


Volvo S90 T6 AWD Inscription teszt

Ebben még van anyag! – Volvo S90 T6 AWD

Igazi hedonista életérzés a Volvo S90-et a turbós és kompresszoros T6-os benzinmotorral használni!


Volvo V90 Inscription D5 AWD teszt

Csillagromboló - Volvo V90 teszt Videó

A prémiumgyártókkal vetekszik a Volvo egyik legújabb modellje, könnyen elcsavarhatja a vevők fejét akár a német hármas felől is. Különös kisugárzása van, amivel a Volvók mindig kenyérre kentek.


Volvo S90 D5 AWD Inscription teszt

Lehet szeretni! Volvo S90 teszt

Prémiumautó lett az új Volvo S90, ez kétségtelen. És van benne valami, ami miatt még úgy is nagyon szerethető, hogy a tesztautó bizony mutatott egy-két hibát.


Volvo XC90 D5 AWD Inscription teszt

Vállatlan fordulat - Volvo XC90 D5 AWD teszt Videó

Idén végre megérkezett a második generációs Volvo XC90, vállaiból és motorjainak hengerszámából is veszített, ám nagyon sokat okosodott.


Még több VOLVO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Megérkeztek a hazai piacra a DS villamosított modelljei

Jól áll a DS-nek a villamosság

6 órája – Újdonság

Bekeményít a DS az elektromobilitás terén, mindegyik modelljéből érkeznek a részben vagy teljesen villanyhajtású változatok.


Ráncfelvarrást kapott a Renault zászlóshajója, a Talisman

Öt év után frissül a Renault Talisman

Tegnap – Újdonság

Szokatlan módon már fél évtizede nem nyúltak a franciák a nagyautójukhoz, most is leginkább csak a technológiát frissítették - bár a stílusra így sem lehet panasz, a szegmensben még mindig ez az egyik legvonzóbb szedán.


Még egy csokornyi információ az E10 üzemanyagról

E10 a kutakon - miért kellett ez, mit kell tudni róla?

Tegnap – Sztori

Lassan negyed éve velünk van az E10, hiszen már december végén megjelent a töltőállomásokon. Írtunk róla már többször, most pedig bevezetésének okait, következményeit néztük meg.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLVO 850 2.0-20V

VOLVO 850 2.0-20V

Ár: 599.000 Ft

Évjárat: 1993 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

VOLVO 850 2.5 TDI

VOLVO 850 2.5 TDI

Ár: 715.000 Ft

Évjárat: 1996 / 5

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLVO 850 2.3-20V T-5 Műszakilag kiváló! 7 személyes!!

VOLVO 850 2.3-20V T-5...

Ár: 789.000 Ft

Évjárat: 1996 / 4

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!