0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Szolidan beszólt a Teslának a BMW - teljesen jogosan

Egymás utáni próbán a konnektoros BMW-k

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Végigültük a zöld rendszámra jogosult BMW modelleket, melyekből idén 100 ezer példányt kívánnak eladni a bajorok. Nem ok nélkül.

%KA%Már az i3 (elöl) is különleges, az i8 különcsége a létező legjobb reklám a konnektoros BMW-k számára%KA%

Már az i3 (elöl) is különleges, az i8 különcsége a létező legjobb reklám a konnektoros BMW-k számára

BMW Electric Now Tour névvel hozta el hazánkba is teljes elektromos palettájának gyári tesztparkját a bajor gyártó. Mi a zsámbéki drivingcamp területén és környékén ismerkedhettünk a konnektoros, részben vagy egészében elektromos modellekkel, a nagyközönség pedig csütörtöktől szombatig a budapesti Hősök terénél teheti ezt meg. Közös bennük, hogy mind jogosultak a zöld rendszámra és az általa adott kedvezményekre.

%KA%Rá kell írni az oldalára, hogy plug-in hybrid, különben módosított lökhárítójáról alig ismernénk fel az 530e-t. Nem mellesleg míg nálunk lehet modelljelölés nélkül kérni, Németországban például nem, hogy a tűzoltók azonnal tudják, hogy ebben nagyfeszültségű kábelek is vannak%KA%

Rá kell írni az oldalára, hogy plug-in hybrid, különben módosított lökhárítójáról alig ismernénk fel az 530e-t. Nem mellesleg míg nálunk lehet modelljelölés nélkül kérni, Németországban például nem, hogy a tűzoltók azonnal tudják, hogy ebben nagyfeszültségű kábelek is vannak

%KA%Ilyen is lehet egy hibrid, az 530e ugyanolyan prémiumautó, mint a többi 5-ös%KA% %KA%Ilyen is lehet egy hibrid, az 530e ugyanolyan prémiumautó, mint a többi 5-ös%KA%

Ilyen is lehet egy hibrid, az 530e ugyanolyan prémiumautó, mint a többi 5-ös

%KA%Az 530e iPerformance belseje igazából csak műszerblokkjával tér el a hagyományos hajtásláncú verziókétól%KA%

Az 530e iPerformance belseje igazából csak műszerblokkjával tér el a hagyományos hajtásláncú verziókétól

A legnagyobb újdonság az új 530e, a G30-as 5-ös plug-in hybrid verziója. Tudják, 2,0 literes (184 LE) turbós benzinessel, 95 lóerős villanymotorral, 252 lóerős rendszerteljesítménnyel (részletes infók itt). Néhány kilométeren vezetve nagyon finom volt, de hogy tudja-e az 50 kilométeres emssziómentes hatótávját, azt majd inkább a hosszabb teszt után mondjuk meg. A bemutatón a legkevésbé sportos 225xe kivételével minden konnektoros, azaz ma már iPerformance BMW-t volt mód vezetni, de komolyabb ismerkedésre, játszadozásra az eddig is imádott i8-cal, a világ legtakarékosabb sportautójával, meg persze a még mindig szenzációsan jó i3 villanyautóval volt mód. Közös bennük, hogy szénszálas karosszériára épülnek, hajtásláncuk és akkumulátoruk pedig egy nagyon merev, lényegében az alvázat jelentő alumínium kalodában helyezkedik el. Ez a megoldás mind a karosszériamerevségnek, mind az alacsony tömegközéppontnak igen jót tesz.

%KA%Nagyon nem olcsó, de nagyon jó, egészen takarékos játék- és kiváló utazóautó az i8%KA%

Nagyon nem olcsó, de nagyon jó, egészen takarékos játék- és kiváló utazóautó az i8

Az i8 1,5 literes turbós háromhengeres motorjával is mesés motorhangot képest adni (részletes adatai korábbi tesztünkben), ugyanakkor pályán is kezes játékautó. Nem igazi sportkocsi, sportos, de inkább utazóautó. A 740e iPerformance már ismert bálna, mesés menetdinamikával és parádés fogyasztással, a BMW X5 40e őszintén szólva nehezen magyarázható, de azért van mellette érv: kulturált üzemet ad emészthető fogyasztással. Hogy rajta van a zöld rendszám, támadhatónak tűnik, ahogyan mondjuk a 330e vagy a 225xe Active Tourer esetén. Viszont el kell ismerni: jelenleg a BMW rendelkezik a legkiterjedtebb plug-in hybrid kínálattal, amibe ráadásul olyan bizarr összeállítások is beleférnek, mint az M-csomagos, már-már versenyfékes 330e és 530e.

%KA%Ha nem is úgy néznek ki, hibridek, itthon zöld rendszámra jogosultak%KA% %KA%Ha nem is úgy néznek ki, hibridek, itthon zöld rendszámra jogosultak%KA%

Ha nem is úgy néznek ki, hibridek, itthon zöld rendszámra jogosultak

Hét konnektoros hibrid és az i3 villanyautó felelős azért, hogy a BMW elérje idei, 100 ezer példányos célját a kínálat e szegmensével. Igen, a BMW csupán konnektoros autóiból majdnem annyit ad el, mint a Tesla összességében. A teljes konnektoros piac 30 százalékát adja ugyanis a Tesla, 29 százalékát a BMW. És itt jön a szolid beszólás Elon Musk csapatának: a BMW nyereséget termel, nem mellesleg azzal számol, hogy 2025-re már eladásainak 15-25 százalékát a konnektoros (teljesen elektromos vagy plug-in hybrid) modellek adják majd, a Teslát pedig a tervek szerint már idén utolérik. Ami pedig a BMW, illetve a BMW-vevők változását igen erősen mutatja, az az, hogy idén már több i és iPerformance modell fogyott, mint M és M Performance. Hogy ne csak a Tesla kapjon, a prezentáción megtudhattuk azt is, hogy BMW i3-ból idén háromszor annyi fogyott, mint amennyi Chevrolet Bolt és Opel Ampera-e rendelést leadtak. Igaz, utóbbi nálunk egyelőre nem kapható. Na nem mintha volumenben jelentős lenne a magyar piac, piacrészben viszont igenis átlag felett teljesítünk már a régióban, amihez az új villanyautókra kínált 1,5 millió forintos állami támogatás is hozzájárul.

%KA%Pályán, szlalom közben is meglepően stabil az alapvetően magas építésű i3. Nem mellesleg mesésen fordulékony is%KA%

Pályán, szlalom közben is meglepően stabil az alapvetően magas építésű i3. Nem mellesleg mesésen fordulékony is

És melyik BMW volt az én kedvencem? A 170 lóerős villanymotorjával hátul hajtó i3. Nem mellesleg ez Németország kedvenc villanyautója, Norvégia kedvenc BMW-je, tavaly óta kapható növelt kapacitású 94 Ah akkumulátorral. Vezetni pedig igazi élmény, belseje a sok-sok természetes, vagy természethez közeli anyaggal egyszerre trendi, egyszerre barátságos. Oké, nem olcsó, de az állami támogatással amúgy épp a legkedvezőbb áron elérhető konnektoros BMW, még a nagyobb akkumulátorral is megkapható 10 millió forint alatt, és ez bizony nem kicsit jó!

%KA%Az i3 lényegében már a jövő mobilitási eszköze, a Drive Now szolgáltatással már több mint 240 ezer embernek adta meg a villanyautózás első élményét%KA%

Az i3 lényegében már a jövő mobilitási eszköze, a Drive Now szolgáltatással már több mint 240 ezer embernek adta meg a villanyautózás első élményét

Ez is érdekes lehet:
 

City Taxi: 20 Toyota Prius bizonyítja, hogy ma még a hibrid a legjobb, taxizásra is

Egy-két villanyautó még csak kirakat, a hibrid taxik azonban világszerte és itthon is jól szolgálnak...

Mi lesz veled bioetanol?

A bioetanollal elvileg sokan jól járnak: energianövény-termesztők, állattenyésztők, előállítók...

Amikor egy olasz formatervező rajzol francia autót - Peugeot 504 kupé és kabrió

Többnyire jól sül el, amikor Sergio Pininfarina tollat ragad. A Peugeot-val különösen jól megértették...

Tovább csökkent a dízel autók népszerűsége, de vajon mi kell a népnek? Mutatjuk!

Az év háromnegyede már elmúlt, érdekes tendenciák láthatók az autópiacon. Mutatjuk a vevők új...

Csak szabályosan, nem csak a megjelenésért: fólia az 1300 eurós Renault Mégane ablakain

Már egy ideje szolgál az 1300 euróért vásárolt Renault Mégane, most üvegeinek fóliázásával csinosabb...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...

Vállalható Astra 200 ezer forintért? Szétnéztünk az eladó rendőrautók között

Idén sem marad el a valahai rendőrautók árverése. Vajon lehet értelmes négykerekűt találni a...

Szeptember 1-től fokozott rendszám ellenőrzés

Ellentmondásos hírek keringenek a sajtóban, miszerint hiába ellenőrzik fokozottan a külföldi...

Cordon: lecsap a gyorshajtókra

Egyszerre harminckét autót képes azonosítani és bemérni a legújabb lézeres sebességmérő-rendszer...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (16 db)

Görénymentesítő írta: 2017 június 06., kedd 10:09:10
GubaBuba írta: 2 éve

Nem tudom miért olyan jó az i3 10MFt-os ára egy ilyen kisautóra? Az i8-at meg egyáltalán nem értem, egy vagyonba kerül és el tud menni elektromosan talán 50km-t és van benne egy 3 hengeres motor? Akkor inkább vennék pl.egy rendes Porschét. Kiváncsi leszek arra, hogy mikor kell majd az akksikat cserélni bennük és az mibe fog fájni. Egyébként is úgy gondolom, hogy az akksis elektromos autó zsákutca és nagyon környezetszennyező az akksik előállítása, majd kidobása. Miért nem pl. a Honda FCX hidrogén tüzelőanyagcellás rendszere terjed el az elektromos autókban? Ott nincs környezetszennyezés és gyorsan tankolható, abszolút teljesen tiszta. Szerintem az a jövő.


Előzmények megtekintése

Nem, te egy F Astrát fogsz venni. Majd amikor lesz jogosítványod.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Nick írta: 2017 június 03., szombat 15:49:29

Egyszerűen mesés, hogy milyen mesésen ritkán fordul elő szóismétlés ennek a mesés szórólapnak a szövegében.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 2017 június 03., szombat 13:57:37
PDA_FAN írta: 2 éve

Az i3-nak van tisztán elektromos változata is, benzinmotor nélkül.


Előzmények megtekintése

Szerintem hagyd....

A válaszoláshoz belépés szükséges
PDA_FAN írta: 2017 június 03., szombat 10:00:06

Mielőtt még a hagyományos autógyárakat temetnénk, vegyük figyelembe, hogy a villanyautók tervezésénél és gyártásánál az akkumulátor a fő tényező. Kasztnit, futóművet, fékeket, belteret lehet független gyártókkal, autóipari beszállítókkal is terveztetni-gyártatni, mint ahogy a hagyományos autógyárak ma is megteszik. Villanymotor, hajtáslánc, inverter: ezeket megint csak nem ma kell feltalálni, hiszen ezek is évszázados múltra tekintenek vissza, csak éppen nem a személyautókban. Kiváló példa a Deutsche Post, aki a saját villanyfurgonjait maga gyártatja külső beszállítókkal, és nem a nagy gyárak valamelyik átalakított típusát veszi meg. Tehát a technológia ma bárki számára rendelkezésre áll.

Ha tehát egy autógyártó össze tud bútorozni a 3-4 nagy akkumulátor fejlesztő és gyártó távol-keleti cég valamelyikével, akkor 1-2 év alatt ütőképes villanyautót tud piacra dobni, ahol csak az akkugyártó kapacitása lesz a szűk keresztmetszet. Akkor aztán hiába van a Teslának évtizedes tapasztalata, aki olcsóbban tud használható villanyautót gyártani, az fog profitot termelni.

A Tesla 2018 végére jósolt nyereségessége csak akkor reális, ha a többi autógyár továbbra is a Nokia-szindrómát produkálja, azaz azt hiszi, hogy nem kell a technológiai váltást meglépnie, hiszen milliós darabszámokat tud így is produkálni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
PDA_FAN írta: 2017 június 03., szombat 09:44:24
karoly.bartos írta: 2 éve

Ekkora faszság ez a cikk ,ne akarja már a Teslát egy fos í3-al összehasonlítani!!!Sem menetdinamikában sem hatótávban a nyomába sincs!Az úttartásáról meg ne is beszéljünk,lehetetlen vele egyenesen menni a virsli 155-ös gumikkal...ja és van benne egy benzinmotor ami ha lefogy az akksi akkor 100-120km-t képes menni vele 9liter benzinnel!!!Amúgy meg a Tesla teljesen elektromos de a BMW-k közül egy sem ezért nem is tennék rájuk zöld rendszámot!!!


Előzmények megtekintése

Az i3-nak van tisztán elektromos változata is, benzinmotor nélkül.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lúzer írta: 2017 június 02., péntek 21:28:50
GubaBuba írta: 2 éve

Nem tudom miért olyan jó az i3 10MFt-os ára egy ilyen kisautóra? Az i8-at meg egyáltalán nem értem, egy vagyonba kerül és el tud menni elektromosan talán 50km-t és van benne egy 3 hengeres motor? Akkor inkább vennék pl.egy rendes Porschét. Kiváncsi leszek arra, hogy mikor kell majd az akksikat cserélni bennük és az mibe fog fájni. Egyébként is úgy gondolom, hogy az akksis elektromos autó zsákutca és nagyon környezetszennyező az akksik előállítása, majd kidobása. Miért nem pl. a Honda FCX hidrogén tüzelőanyagcellás rendszere terjed el az elektromos autókban? Ott nincs környezetszennyezés és gyorsan tankolható, abszolút teljesen tiszta. Szerintem az a jövő.


Előzmények megtekintése

Az árra nekem sincs értelmes magyarázatom. Persze lehet sok mindenre gondolni: ha ökó vagy fizess, paraszt, vagy először nagyon-de nagyon lehúzzuk a júzert, vagy az elsők fizessék ki a feljesztési költségek egy részét... Nem tudni. Igazad van én is vennék inkább a fele pénzből 718 Boxter S-t, az csá. Az akksi csere jó kérdés. Egyenlőre amerikai fórumokon találtam 70 E mérföldet futott példányokat. Blogokon kb pár százalék teljesítményvesztést írnak. Bár a 8 év/100 e km garancia nem rossz, de egy ez majd feljebb is. Pl a Prius akksijai is jól bírják. Sajnos igazad van az ökológiai lábnyommal kapcsolatban. De most ua zajlik, mint a kőolajjal, szénnel stb. Ajánlom akkor, nézz utána Honda Clarity (régen FCX). Most dobják a plug in hybridet és a full elektromos verziót a hidrogénes mellé. Köszi, hogy elolvastad.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lúzer írta: 2017 június 02., péntek 21:19:19
karoly.bartos írta: 2 éve

Ekkora faszság ez a cikk ,ne akarja már a Teslát egy fos í3-al összehasonlítani!!!Sem menetdinamikában sem hatótávban a nyomába sincs!Az úttartásáról meg ne is beszéljünk,lehetetlen vele egyenesen menni a virsli 155-ös gumikkal...ja és van benne egy benzinmotor ami ha lefogy az akksi akkor 100-120km-t képes menni vele 9liter benzinnel!!!Amúgy meg a Tesla teljesen elektromos de a BMW-k közül egy sem ezért nem is tennék rájuk zöld rendszámot!!!


Előzmények megtekintése

Sajnos több téves információval rendelkezik. A benzinmotort nem akkor kell használni, ha lefogy az akksi, persze lehet akkor is, de semmi értelme. Igen, akkor a fogyasztás nem kevés, de nem közvetlenül hajt, hanem tölti az akksit, csak. Ezért hívják ezt range extendernek (lsd: Opel Ampera, az eredeti, nem az E). Az I3-asból van 60, 94 Ah verzió, ami csak elektromos! Persze a Tesla teljesen más, de momentán nics alhangon 24 M Ft-om venni egyet. Az I3, Leaf, Golf E stb csak elérhetőbb. Hát ennyi. Köszi, hogy elolvastad.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lohmann írta: 2017 június 02., péntek 20:40:44
karoly.bartos írta: 2 éve

Ekkora faszság ez a cikk ,ne akarja már a Teslát egy fos í3-al összehasonlítani!!!Sem menetdinamikában sem hatótávban a nyomába sincs!Az úttartásáról meg ne is beszéljünk,lehetetlen vele egyenesen menni a virsli 155-ös gumikkal...ja és van benne egy benzinmotor ami ha lefogy az akksi akkor 100-120km-t képes menni vele 9liter benzinnel!!!Amúgy meg a Tesla teljesen elektromos de a BMW-k közül egy sem ezért nem is tennék rájuk zöld rendszámot!!!


Előzmények megtekintése

S egyébként a Tesla menetdinamikájának és gyorsulásának mi értelme közúti körülmények között? A mass-marketnak nem amperszagú versenyautók kellenek, hanem anyuautónak is használható bevásárlókocsik. Olyanok, mint az i3, I-PACE vagy Leaf. A Tesla energiahatékonyságban egyelőre fasorban sincs ezekhez képest - műszakilag inkább az izomautók eszmei utódja, mintsem a jövő zöld közlekedési eszköze.

A válaszoláshoz belépés szükséges
karoly.bartos írta: 2017 június 02., péntek 19:23:49

Ekkora faszság ez a cikk ,ne akarja már a Teslát egy fos í3-al összehasonlítani!!!Sem menetdinamikában sem hatótávban a nyomába sincs!Az úttartásáról meg ne is beszéljünk,lehetetlen vele egyenesen menni a virsli 155-ös gumikkal...ja és van benne egy benzinmotor ami ha lefogy az akksi akkor 100-120km-t képes menni vele 9liter benzinnel!!!Amúgy meg a Tesla teljesen elektromos de a BMW-k közül egy sem ezért nem is tennék rájuk zöld rendszámot!!!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 2017 június 02., péntek 14:50:05
Bambi írta: 2 éve

Nem tudom, hogy miért pampognak a bmwsek. Az i3 okádokul néz ki, az i8 hangja borzasztó (tegyél mellé egy hasonló árkategóriájú tetszőleges sportos autót), a többi "zöld" rendszámos autójuk nevetséges, egyedül a lobbierejük miatt zöld a rendszáma.


Úgy tűnik a BMW elvesztett egy potenciális vásárlót...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Első próba: Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Premier előtti vetítés? Itthon próbáltuk az új Opel Corsát

Míg az Opel Corsa nemzetközi menetpróbája csak jövő héten lesz (a magyar újságírók számára), itthon már tesztvezethető az elektromosként is érkező újdonság. El is kértük egy körre!


Az utolsó szívómotors Ford Focus még néhány napig elérhető

Utolsó mohikán? Ford Focus kombi 1.5 PFI teszt

Az egyik legjobb Focus a modellpaletán a háromhengeres szívómotorral felszerelt változat. Kár, hogy már nem sokáig szerepel az árlistán, szóval igyekezz, ha lecsapnál rá!


Év Magyar Autója összevetés: Audi e-tron, Kia e-Niro, Merecedes-Benz EQC, Renault Zoe

Villanyautós villámteszt: az igények szabják meg a győztest Videó

Az Év Magyar Autója zsűrivel elsőként kaparintottuk meg az új Renault Zoét, rögtön össze is vetettük a legfontosabb idei elektromos újdonságokkal. Ahhoz képest, hogy ő a legolcsóbb, nagyon derekasan helytállt.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

BMW tesztek

Legalább nem néznek politikusnak – BMW 750d xDrive teszt

Van benne élet – BMW 750d

A felsőkategóriában már nem illik viccelődni, mókázni. Legyen bármilyen embléma az orrán, az biztosan precíz, kimért, végtelenül kényelmes és magas presztízsű autó lesz, a 7-esben azért van némi plusz.


Még jó, hogy nem lehet xDrive – BMW Z4 M40i teszt

Lóerőkkel táncoló – BMW Z4 M40i

Kezd elveszni az, ami az évtizedek alatt a BMW-n ragadt. Sorhatos motor és hátsókerékhajtás? Egyre kevesebb van náluk is, szerencsére a Z4-hez még rendelni sem lehet összkereket, így ez mindig igazi lesz.


Csúfolhatjuk, ez akkor is sikerült – BMW X7 M50d xDrive teszt

Túl a jó ízlésen? Na és? – BMW X7

El kell fogadnunk azt, hová jutott a világ. A vállságnak már nyoma sincs, a pénztárcák dagadnak – már akié –, irodaházak nőnek minden sarkon és túlméretes autók. Most ez a divat, és van ennek szép oldala.


Ne nézd a számát, csak fogadd el - BMW M850i xDrive teszt

Jobb, mint egy M5? – BMW M850i xDrive Videó

Lehet támadni a BMW-t az elnevezések miatt, de nincs túl sok értelme. Igen, a 8-astól nem egészen azt kapjuk, amit várnánk tőle, legalábbis a neve miatt, más tekintetben viszont az egyik legjobb ma kapható BMW.


Gátlástalan sportautó - BMW M5 xDrive teszt

Erről kell még emlék – BMW M5 Videó

Sokkal több akar lenni annál, mint amennyi, pedig már így is rengeteg. Az M5 egyszerre luxuslimuzin és a szó szoros értelmében vehető sportautó, olyan menettulajdonságokkal, amin még az egzotikus modellek is elpirulnak.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Önálló karakter - Kipróbáltuk az új 208-at!

Maradandó élmény - Peugeot 208

2 napja – Újdonság

A Peugeot dolga az, hogy minden teljesen egyszerű és hagyományos megoldást olyan csomagolásban tálaljon, hogy évekkel később is emlegetni lehessen. Az új 208 is ilyen.


Kipróbáltuk a friss Toyota C-HR-t az új kétliteres hibrid motorral

Megtanít okosan vezetni az új Toyota C-HR - Menetpróba

6 napja – Újdonság

Hatalmasat tarolt a piacon a Toyota C-HR, amikor 2016-ban megjelent. Napjainkban már 400 000 példány gördül Európa útjain, de még a legnépszerűbb típusok életében sem maradhat el a ráncfelvarrás. A C-HR esetében a lemezek alatt történt a nagyobb változás.


Teslát idéző megoldásokat is kínál a hazai fejlesztésű Gorilla S10 autóvédelmi rendszer

Egy autóvédelmi rendszer, és ami mögötte van: Gorilla S10

Múlt héten – Sztori

Egy profi autóvédelmi rendszerrel nem csupán egy terméket, hanem szolgáltatást is vásárolunk, így nem mindegy, hogy kik, miként csinálják.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 730d (Automata) full extra - annak aki csak a legjobbal éri be

BMW 730d (Automata) fu...

Ár: 6.190.000 Ft

Évjárat: 2011 / 1

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW X6 xDrive40d M Sport Edition (Automata) Individual.Éjjellátó-Acc-Állófűtés-Soft close-Harman/kardon-360 Kamera!

BMW X6 xDrive40d M Spo...

Ár: 22.900.000 Ft

Évjárat: 2019 / 6

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

BMW 218d Advantage Active Tourer. Áfás

BMW 218d Advantage Act...

Ár: 7.490.000 Ft

Évjárat: 2016 / 12

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!