0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Jönnek az oroszok, év végétől ismét vehetünk Ladát

Első kézből: visszatér Magyarországra a Lada

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új olcsó márkával bővül novemberben a hazai autópiac, a Lada európai minőségű modelleket, már nem években mért várakozási időt ígér.

A Ladák belépője a négyajtós Granta lesz, vélhetően 2 millió forintot alulról súroló vételárral, erről az importőr persze még nemigen beszélt. 1989-ben épp a vélt alapár tizedébe, 199 ezer forintba került a Ladák akkori belépője, az 1300 S

A Ladák belépője a négyajtós Granta lesz, vélhetően 2 millió forintot alulról súroló vételárral, erről az importőr persze még nemigen beszélt. 1989-ben épp a vélt alapár tizedébe, 199 ezer forintba került a Ladák akkori belépője, az 1300 S

Tavaly ősszel felmerült ötlet (és persze hosszas előkészítés) alapján július 1-jén írta alá a Duna Autó Zrt. tulajdonosai által alapított Lada Hungary Kft. azt a szerződést, mellyel a Lada megkezdi feltámasztani európai kereskedelmi hálózatát. Igen, a Lada ősztől itt lesz, s innen kívánja majd meghódítani a kontinenst. Már épül az első, vadonatúj, mintegy 350 m2-es szalon a Duna Autó Zay utcai, már eddig is tízmárkás központjában, azaz az Autóvárosban. A tervek szerint november első hetében nyitnak, s kezdődik meg, pontosabban folytatódik hosszú szünet után a Lada forgalmazása hazánkban.

Ormos István, a Duna Autó vezérigazgatója 1958 óta dolgozik autókkal, a tízmárkás Autóváros kereskedései mellé egy új márka importőrségét is nyakába vette

Ormos István, a Duna Autó vezérigazgatója 1958 óta dolgozik autókkal, a tízmárkás Autóváros kereskedései mellé egy új márka importőrségét is nyakába vette

Minden más lesz − ígéri a forgalmazó, de ez logikus is. Már a Lada esetén sem kell majd éves várakozással számolni, az általános garancia a törvényileg előírtnál hosszabbnak ígérkezik, a vételárakról pedig egyelőre csak annyit lehet tudni, hogy versenyképesek lesznek. Mit is jelenthet ez? Mely márkával kell majd versenyeznie a Ladának? Érdekes módon épp a szintén Renault-tulajdon, 2004 óta új történelmet író Daciával, amely kezdetben nevével eladhatatlannak tűnt, mára a magyar piacon is a hatodik legkedveltebb márka, a magánvásárlók egyik kedvence, s racionális döntés is. A Lada alapból jobb helyzetből indul, míg az egykori, még KGST-piacos Daciák silány összeszerelésükről voltak híresek, a Ladák elnyűhetetlenségükről, s hátsókerék-hajtásukkal kvázi a sportos márkát jelentették. Ki ne szerette volna a télen nyárigumival kitörő fart? Ha valakinek a családjában nem lett volna Lada, akkor taxiként, rendőrautóként mindenképp találkozott vele. Ugye megvan, hogy Ötvös Csöpi például miként üldözte vele (is) a bűnt, s foglalta le a materialista világnézet nevében a szerencsepatkót?

A Lada most is jelen van a WTCC-ben, a (karosszériájával) ott is futó Vesta hozzánk jövőre érkezhet. Balra az utcai Vesta, jobbra a szintén jövőre várható X-Ray crossover, melynél természetesen komolyabb terepjárója is van/lesz a Ladának

A Lada most is jelen van a WTCC-ben, a (karosszériájával) ott is futó Vesta hozzánk jövőre érkezhet. Balra az utcai Vesta, jobbra a szintén jövőre várható X-Ray crossover, melynél természetesen komolyabb terepjárója is van/lesz a Ladának

Most viszont új szelek fújnak, míg 2010-ig minimálisan fejlesztett modelljeivel volt jelen, pontosabban vegetált a magyar piacon is a Lada, az orosz cég azóta belátta, hogy a fennmaradáshoz az európai piacra való visszatérés szükséges, ahhoz pedig friss, az itteni előírásoknak és igényeknek megfelelő modellkínálat. 2013-ban kérték fel a cég vezetésére a svéd Bo Anderssont, aki a General Motors egykori csúcsvezetője. Arról híres, hogy kemény tempót diktál, s mindent maga ellenőriz, reggel 7 és 10 óra között a gyártósort járja végig az esetleges hibák szemrevételezésére. Igen komoly minőségbiztosítási rendszert építtetett ki, tehát elvileg az új Ladák minden eddiginél jobbak lesznek. (Ahogyan persze a mai Daciáknak sincs közük az régiekhez.)

Az ötajtós Granta nem csak jobban pakolható farával több a négyajtósnál, eleve egy frissített modell, 2 évvel később jelent meg

Az ötajtós Granta nem csak jobban pakolható farával több a négyajtósnál, eleve egy frissített modell, 2 évvel később jelent meg

Új modellek sora jön. Már az idei évben is három főmodell, összesen kilenc változatban érkezik hozzánk a Ladától. A belépőt a négyajtós Granta képviseli. A márka legolcsóbb modelljeként várhatóan 2 millió forint alatt elérhető lesz, felszereltségéről most még konkrétumokat nem lehet tudni, alapmotorja viszont ismert, hiszen kezdetben a Ladák csakis 1.6-os benzinesek és 1.6-os benzinesek lesznek: 8, illetve 16 szelepesként, várhatóan 85, illetve 105 lóerő körüli teljesítménnyel. Az Euro 6-os norma természetesen meglesz, stop-start rendszerről, egyéb úri huncutságról egyelőre nincs hír, de automata váltó állítólag mindegyik modellhez elérhető lesz. Érdekesség, hogy az ötajtós Granta már a négyajtós frissített és átdolgozott, két évvel fiatalabb kiadása − ez árában is megmutatkozik majd. Sportverzió már a négyajtós Grantából is lesz − 20 lóerős teljesítménynöveléssel, 3 centivel ültetett, keményített futóművel, növelt teljesítményű fékrendszerrel, sportkipufogóval és sportülésekkel, egyedi alufelnikkel, valamint optikai csomaggal. Az átalakítás alaposságát jelzi, hogy ezek a kivitelek a karosszéria fényezése után egy külön, korábban versenyautókat építő üzemben kerülnek összeszerelésre. A 20 lóerős teljesítménynövelés még csak a kezdet, a gyáriak már turbós, 180 lóerős változatban is tesztelik az 1.6-ost, jövőre azt is megkaphatjuk.

Ötajtós, kombi és Cross néven crossover − ez a Kalina kezdeti kínálata Ötajtós, kombi és Cross néven crossover − ez a Kalina kezdeti kínálata Ötajtós, kombi és Cross néven crossover − ez a Kalina kezdeti kínálata

Ötajtós, kombi és Cross néven crossover − ez a Kalina kezdeti kínálata

Míg a Granta esetén csak jövőre várható a Sport verzió, a már frissített kiadásával érkező Kalina kínálatában alapból elérhető lesz az. Kalinából az ötajtós és az azon alapuló Sport, illetve 3 centivel emelt futóműves Cross változat mellett kombi is lesz. Visszatér a Lada terepjáró-ikonja, amit Nivaként ismerhettünk meg, de ma már saját nevét a korábbi GM-Chevrolet kapcsolat miatt nem használhatja, az ugyanis a mára bezárt Chevy birtokába került. Így aztán 4x4 néven jön majd a háromajtós, alvázas, állandó összkerékhajtású, felezőváltós és zárható diffizáras terepgép. Utóbbiból az alapverzió mellett lesz egy Urban nevű szabadidő-autó kivitel is, alufelnivel, vonzóbb beltérrel és külsővel − ez Oroszországban az importőr elmondása szerint olyan kelendő, hogy nem tudnak belőle eleget gyártani.

Jövőre − akár 180 lóerős turbómotorral − várható a Kalina Sport, a márka sportos/modern, ugyanakkor elérhető/megfizethető képét kívánja majd hangsúlyozni

Jövőre − akár 180 lóerős turbómotorral − várható a Kalina Sport, a márka sportos/modern, ugyanakkor elérhető/megfizethető képét kívánja majd hangsúlyozni

Jövő tavasszal várható a WTCC-ből ismert Vesta, ősszel a városi terepjáró X-Ray, ami természetesen nem kívánja majd leváltani a 4x4-et, más stílusú lesz. Két év múlva azonban a 4x4-ből is új kiadást kaphatunk. Muszáj idéznem a sajtóanyag alábbi mondatát: "Az importőr tervei szerint a Lada olyan autó lesz, mely az átlagemberek számára is lehetővé teszi, hogy megérezhesse egy új autó semmihez sem hasonlítható illatát." Remélhetőleg az illat nem a kétezres évek Ladáiból ismerős lesz, az azokban használt műanyagokkal ugyanis voltak problémák. Amúgy a márka a legkeresettebb, ma jellemzően csak használtautókat kínáló, 2 millió forint alatti ársávban valóban sokak számára érdekes lehet. További jó hír, hogy a gyári kapcsolattal állítólag az 1970-es első, azaz idén 45 éves első Ladáktól kezdve ismét biztosított lesz az alkatrészellátás. Fellélegezhetnek a gyűjtők, a márka szerelmesei, az viszont kérdés, hogy vajon azok is, akik csak olcsón szeretnének egy idős Ladát életben tartani.

A Niva öröknek tűnik, de nem az, ma már 4x4 névre hallgat a legendás terepjáró, két év múlva pedig a hírek szerint lecserélik

A Niva öröknek tűnik, de nem az, ma már 4x4 névre hallgat a legendás terepjáró, két év múlva pedig a hírek szerint lecserélik

Az olcsó autózás új szinonimája sanszosabban az új Lada lehet, mely a kezdetben állítólag a budapesti központ mellett négy további kereskedésnél lesz elérhető. Az importőr szerződni kíván a korábbi márkaszervizekkel, s nem kizárt, hogy azokat támogatná, hogy márkakereskedővé váljanak. Cél a korábbi vevők elérése, akik bőven vannak, de természetesen az újak, minden egyéb kuncsaft megnyerése is. Mint azt Markó Zoltán projektigazgatótól megtudtuk, az importőr és a Lada közös hosszútávú célja, hogy a Daciához hasonló pozíciót és piacrészt szerezzenek Magyarországon. Tíz év alatt nekik is sikerült, pedig (mint arról már szó esett), még nehezebb helyzetből indultak.

Markó Zoltán projektigazgató elárulta: a Daciához hasonló eredményt kívánnak elérni

Markó Zoltán projektigazgató elárulta: a Daciához hasonló eredményt kívánnak elérni

Ez is érdekes lehet:
 

Amikor egy olasz formatervező rajzol francia autót - Peugeot 504 kupé és kabrió

Többnyire jól sül el, amikor Sergio Pininfarina tollat ragad. A Peugeot-val különösen jól megértették...

Ismét érdekesen alakult a rendőrségi autók árverése

Idén is az Opel Maxabo telephelyén lehetett licitálni a rendőrségi állományból leselejtezett...

City Taxi: 20 Toyota Prius bizonyítja, hogy ma még a hibrid a legjobb, taxizásra is

Egy-két villanyautó még csak kirakat, a hibrid taxik azonban világszerte és itthon is jól szolgálnak...

Lengyel hétvége: Polonez történet

A Polonez története bővelkedik izgalmakban. Például hogy kerül a képbe a Giugiaro név? És a Fiat...

Irány a Balaton! De merre?

Most már aztán tényleg megkezdődött a szezon, tömegek zarándokolnak vízközelbe, majd vissza a...

Járási rendszámok jövő évtől: 168 félét gyárthatnak

Jövőre területi, a kistérségeket nyugdíjazó járások alapján kiosztott, 168 különféle régiót jelölő...

Tavaly itthon 8 elektromos autót helyeztek forgalomba

A 2012-es sem az elektromos autók éve volt, s a trendeket elnézve a közeljövőben is inkább csak...

Mi lesz veled bioetanol?

A bioetanollal elvileg sokan jól járnak: energianövény-termesztők, állattenyésztők, előállítók...

Teslát idéző megoldásokat is kínál a hazai fejlesztésű Gorilla S10 autóvédelmi rendszer

Egy profi autóvédelmi rendszerrel nem csupán egy terméket, hanem szolgáltatást is vásárolunk...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (64 db)

kata írta: 2015 július 30., csütörtök 14:17:27

Nem kell olyan jónak tartani a dácia árát,az alapban jó,hogy kerekei vannak,mire komfortossá veszed már nem is olyan csábító.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2015 július 18., szombat 13:23:06
Tizenkettő írta: 4 éve

Igen, talán ez a szegmens még nyitott a piacon. Egy diszkont sportos autó. Bár a Sanderoból is csináltak most valami ilyesmit. Ami egyébként szerintem jól eladható lenne, és gyakorlatilag nincs semmilyen gyártónál, az az igazán picike városi autó. Sajnos minden kisautó idő közben eléggé megnőtt. És azok a picike Seicento méretű kis bevásárlókocsik teljesen kihaltak. Lehet egy 1.5-2 millió körüli áron akár sikeres is lehetne egy ilyen, ha megfelelő műszaki tartalmat adnak hozzá, és nem egy ilyen Tata nano féle gyöszt akarnak eladni.


igen, ő az : http://41.media.tumblr.com/9067f252a7190e516d5e75aba1085e4c/tumblr_nr37o6ki641u6pny2o1_1280.jpg

mármint, rönó diszkont sportos :) 150 lóval, bőven elég lehet a város és hatáskörzetében, 4 méteres, elfér benne mindenki és olcsó lehetne, de ha jól tudom még csak dél amerikában van...nem tudom, hogy tervezi-e a rönó itt..bár, ha e helyett itt erős vesta lenne, az se lenne baj, mondjuk 3.5 millió körnéykére gondolnám ezt a kis gépet. (suzuki sport kisebb, gyengébb és 4+ millió, a clio rs ugye 6 millió) máskérdés, h abból már ilyen is vehető.... :
http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/megane/renault_megane_2.0_16v_rs_luxe_navi-9100900

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2015 július 17., péntek 23:21:50

Igen, talán ez a szegmens még nyitott a piacon. Egy diszkont sportos autó. Bár a Sanderoból is csináltak most valami ilyesmit. Ami egyébként szerintem jól eladható lenne, és gyakorlatilag nincs semmilyen gyártónál, az az igazán picike városi autó. Sajnos minden kisautó idő közben eléggé megnőtt. És azok a picike Seicento méretű kis bevásárlókocsik teljesen kihaltak. Lehet egy 1.5-2 millió körüli áron akár sikeres is lehetne egy ilyen, ha megfelelő műszaki tartalmat adnak hozzá, és nem egy ilyen Tata nano féle gyöszt akarnak eladni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2015 július 17., péntek 22:06:12
Tizenkettő írta: 4 éve

Kíváncsi leszek mi fog kisülni belőle.


Előzmények megtekintése

én is, úgyis csak találgatunk...aztán majd eljön az igazság pillanata. Mindenesetre egy olyan vesta nem lenne rossz 180 lóval.

A válaszoláshoz belépés szükséges
DLI1992 írta: 2015 július 17., péntek 14:34:44

Dacia mellett nem tudom fog-e labdába rúgni, a 180 lovas Kalina biztos, mert az hézag kitöltő... Egyedül a Duster-nek van nagy félni valója... X-Ray belül jól fog-e kinézni, viszont a Niva terepen megeszi reggelire... szóval a külsőségek lesznek mérvadóak....

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2015 július 17., péntek 13:29:18
Bezzenev írta: 4 éve

a hajszál pontos tervét nem tudom a rönónak meg a nissannak, de a lada az biztos, hogy eladni akar és nem csak oroszországban, h értelme is legyen. szerintem ez tök logikus egyébként...azt meg elég butaságnak gondolnám, hogy beleöl az anyacég x millió eur-t és azért ne vigye xy piacra, mert már ott van egy olcsó szekció (dacia) -ha így lenne, minden márkából max 1 típus lenne mindenhol :D - , ha csak a granta lenne, mint felhozatal, akkor én is értelmetlennek látnám, ha ugyan azon az áron menne, ha még olcsóbban, akkor van benne ráció, de csináltak egy vestát meg xray, úgy már több értelme van, egy kicsit a dacia fölé pozicionálva.


Előzmények megtekintése

Kíváncsi leszek mi fog kisülni belőle.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2015 július 17., péntek 13:00:25
Tizenkettő írta: 4 éve

Egyáltalán nem hisztizek, hanem nem találom az egész értelmét, és próbálom minél több oldalról megnézni, hátha értelmet nyer a dolog. De eddig nem sikerült.


Előzmények megtekintése

a hajszál pontos tervét nem tudom a rönónak meg a nissannak, de a lada az biztos, hogy eladni akar és nem csak oroszországban, h értelme is legyen. szerintem ez tök logikus egyébként...azt meg elég butaságnak gondolnám, hogy beleöl az anyacég x millió eur-t és azért ne vigye xy piacra, mert már ott van egy olcsó szekció (dacia) -ha így lenne, minden márkából max 1 típus lenne mindenhol :D - , ha csak a granta lenne, mint felhozatal, akkor én is értelmetlennek látnám, ha ugyan azon az áron menne, ha még olcsóbban, akkor van benne ráció, de csináltak egy vestát meg xray, úgy már több értelme van, egy kicsit a dacia fölé pozicionálva.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Zoli0119 írta: 2015 július 17., péntek 12:18:23

Várom az új Ladákat, melyek elérhető árúak lesznek és visszaszorítják a drágábbnál drágább nyugati autókat. Ezek a gyártók nem tudják, milyen nehéz a magyar átlag fizetésből autót venni és fenntartani. Ha megkeresnének még lennék a forgalmazójuk is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2015 július 17., péntek 09:40:46

Sokan kritizálták az új MCV-t, hogy visszalépés a régihez képest haszálhatóság terén, na most majd vehetnek újra Lada néven. :D:D:D:D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2015 július 17., péntek 09:36:10
Bezzenev írta: 4 éve

12 mit össze hisztizel itt, te valami kielégitetlen lány vagy?

a szemed meg nem tudom hol tartod (bár van rá tippem), de a mostani dákók designra kb a granta szinten vannak, egy minimálissal felette, de a különbséget fölösleges akár meg is említeni (főleg a csapotthátú 5 ajtós esetében) . A vesta és xray szint az pedig még véletlenül sem a dákó szandéró szint már, akinek van szeme azt látja, csaxólok.

a rönó meg biztos, h tud a dologról, emiatt ne legyenek álmatlan éjszakáid. igazándiból a vestát most kellett volna behoznia év végén, akkor durranthatott volna, de még jövőre is vinni fogja a piac, hasonló szintű dákók majd csak több év múlva jönnek a piacra.


Előzmények megtekintése

Ez azért érdekes amit írsz, hogy az aktuális Ladák milyen viszonyban állnak a Daciaval, illetve a Sanderoval, mert jelenleg a Lada csúcsmodellje az előző generációs Logan MCV. Szóval szerintem annyira nem lehetnek minőségben előttük. De élőben nem láttam még őket, azt írtam amit tudok róluk.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh

Friss tesztek

Az utolsó szívómotors Ford Focus még néhány napig elérhető

Utolsó mohikán? Ford Focus kombi 1.5 PFI teszt

Az egyik legjobb Focus a modellpaletán a háromhengeres szívómotorral felszerelt változat. Kár, hogy már nem sokáig szerepel az árlistán, szóval igyekezz, ha lecsapnál rá!


Év Magyar Autója összevetés: Audi e-tron, Kia e-Niro, Merecedes-Benz EQC, Renault Zoe

Villanyautós villámteszt: az igények szabják meg a győztest Videó

Az Év Magyar Autója zsűrivel elsőként kaparintottuk meg az új Renault Zoét, rögtön össze is vetettük a legfontosabb idei elektromos újdonságokkal. Ahhoz képest, hogy ő a legolcsóbb, nagyon derekasan helytállt.


Könyörög egy sportmotorért – Mazda3 Skyactiv-X teszt

Várjuk a csodát – Mazda3 Skyactiv-X

Csodamotort adott volna a világnak a Mazda? A Skyactiv-X egy különleges szerkezet, de mit érzékel belőle a felhasználó, akit teljesen hidegen hagy, hogy épp egy mérhetetlenül egyedi megoldást vezet?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh
Hirdetés

LADA tesztek

Lada Vesta SW CROSS LUX 1.6 teszt

Egy kedvelhető rohamosztagos - Lada Vesta SW Cross teszt

A fehérben pompázó, emelt hasmagasságú Lada Vesta kombival farkasszemet nézve kicsit olyan érzése van az élénk fantáziájú embernek, mintha a Star Wars űroperából megelevenedett rohamosztagos nézne vissza rá. Ám a Vesta inkább kedvelhető karakter.


Lada 4x4 Urban ötajtós teszt

A tajga terep-Csajkája - Lada 4x4 ötajtós teszt

A Niva csak nevében változott 4x4-re, technikailag szinte ugyanazt adja, mint 20-30 évvel ezelőtt. Ezen felül 50 centi plusz tengelytávot és fejedelmi hátsó lábteret. Lássuk, mit kapunk az új ötajtós terep Ladától!


Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Jó, Ladába be, ablakot le! - Lada Vesta teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada Vestát. Azért még mindig van hova fejlődni.


Lada Kalina LUX AT 1.6 teszt

Sárga Zsiguli – Lada Kalina LUX teszt Videó

Az automataváltó a legjobb része a nálunk jelenleg kapható legmodernebb Ladának. Tömve extrával nagyon sokat nyújt, csak nem mindegy, hogyan.


Lada 4X4 Urban teszt

Garanciális veteránautó – Lada 4X4 Urban Videó

Az első nap csodás nosztalgiával telt az új Lada Nivával, bocsánat, 4X4-gyel, még talán a második is, de a végére már fájt. Célgépnek viszont még mindig nincs jobb!


Még több LADA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Önálló karakter - Kipróbáltuk az új 208-at!

Maradandó élmény - Peugeot 208

13 órája – Újdonság

A Peugeot dolga az, hogy minden teljesen egyszerű és hagyományos megoldást olyan csomagolásban tálaljon, hogy évekkel később is emlegetni lehessen. Az új 208 is ilyen.


Kipróbáltuk a friss Toyota C-HR-t az új kétliteres hibrid motorral

Megtanít okosan vezetni az új Toyota C-HR - Menetpróba

5 napja – Újdonság

Hatalmasat tarolt a piacon a Toyota C-HR, amikor 2016-ban megjelent. Napjainkban már 400 000 példány gördül Európa útjain, de még a legnépszerűbb típusok életében sem maradhat el a ráncfelvarrás. A C-HR esetében a lemezek alatt történt a nagyobb változás.


Teslát idéző megoldásokat is kínál a hazai fejlesztésű Gorilla S10 autóvédelmi rendszer

Egy autóvédelmi rendszer, és ami mögötte van: Gorilla S10

Múlt héten – Sztori

Egy profi autóvédelmi rendszerrel nem csupán egy terméket, hanem szolgáltatást is vásárolunk, így nem mindegy, hogy kik, miként csinálják.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LADA 112 (21120) 16V

LADA 112 (21120) 16V

Ár: 219.000 Ft

Évjárat: 2004 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

LADA 2105 1300s

LADA 2105 1300s

Ár: 1.699.999 Ft

Évjárat: 1986 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

LADA VESTA 1.6 Comfort Készletről azonnal elvihető!

LADA VESTA 1.6 Comfort...

Ár: 3.199.000 Ft

Évjárat: 2019

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!