0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Alonso Honda NSX-et vezet és élvezi 

Fernando Alonso nem csak a Formula-1-ben érzi otthon magát

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Portugáliában huppant az új Honda NSX volánja mögé a kétszeres Formula-1 világbajnok, néhány kör erejéig nem csak magának, hanem a média képviselőinek is örömteli perceket okozva. Videón a bizonyíték.

Állítólag nem csak versenycélokra, hanem sorozatgyártásúként is készül majd az NSX-ből hibridhajtás nélküli benzines, tisztán elektromos, roadster és akár Type R kivitel is

Állítólag nem csak versenycélokra, hanem sorozatgyártásúként is készül majd az NSX-ből hibridhajtás nélküli benzines, tisztán elektromos, roadster és akár Type R kivitel is

Estorilban autózott egy jót Fernando Alonso, a média néhány szerencsés képviselőjével, az új Honda NSX-ben. Saját bevallása szerint élvezte, hogy nem egy versenyen vív csatát a másodpercekkel, hanem csak úgy saját − és mások örömére − kocsikázhat. Ráadásul éppen ott, ahol bő harminc éve Ayrton Senna aratta első sikerét a Formula-1-ben, aki a Honda NSX első generációjának fejlesztésében is közreműködött. A Honda új szupersportautója már rendelhető, az első példányok ősszel érkezhetnek az európai vevőkhöz. Akik kihagyják ezt a lehetőséget, azoknak az élményautózáson készült alábbi videót azért mindenképpen ajánljuk:

Ez is érdekes lehet:
 

Minden az LPG átépítésről és a gazdaságosságáról

Az autógáz még ma is bőven gazdaságos. De kinek éri meg ez a környezetkímélő üzem? Milyen egy...

Dacia Duster 1.2 TCe kontra Suzuki SX4 S-Cross 1.6l VVT összehasonlító teszt

Vajon a magyar gyártású Suzuki SX4 S-Cross lenyomja a piac kedvencét, a Dacia Dustert? Melyik...

Idén húzhatja be a harmadik X-et a Renault Clio

A világ legkelendőbb francia autója idén tölti be a harmincadik életévét. Persze hivatalosan...

Több mint százezer termék közt sem veszel el – Szétnéztünk a SzerszamKell.hu-nál!

Nem csak online webáruház a SzerszamKell.hu, tisztességes üzletet tartanak fenn, ahol az összes...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

Budapest-Bamako: a befutó után is érkeznek még érdekes beszámolók

Bár a Budapest-Bamako mezőnye vasárnap befutott Sierra Leone fővárosában a célba, a nagy hajtás...

Ikarus 30: hatvan éves a nejlonbusz

Botránnyal kezdődött az élete, igazából nem vált be a forgalomban sem, mégis maradandó nyomott...

Nem ígérkezik unalmasnak 2020 sem, a naptár máris tele van friss típusokkal

Idén sem pihen meg az autóipar, rengeteg újdonsággal lehet majd találkozni a szalonokban, ebből...

Elstartolt a Budapest-Bamako Rally olyan masinákkal, amire nem számítasz

Már 15 éve, hogy elrajtolt az első Budapest-Bamako Rally, amely egyre nagyszabásúbb rendezvénnyé...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

csalfaromeo írta: 2016 július 13., szerda 13:52:16

Alonso ábrázatát nézve eszembe jut, hogy a vonatsínhez kötözött ember mosolya nem feltétlenül őszinte. Látszik a videóban, hogy jól elvolt az NSX-szel, viszont a csapat Forma 1-es szereplése kívánnivalót hagy maga után. Abban a korban van már, amikor többen már a száguldó cirkuszból való kiszálláson gondolkoznak. Ron Dennis fáradhatatlanul bizonygatja, hogy türelem, az autó jó lesz, és utolérik a Mercedest, de azt sosem mondja, hogy mikor... Szerintem már csak a versenyzés szeretete tartja az F1-ben a jó öreg Nandót.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==

Friss tesztek

Alapmotorral próbáltuk az új Renault Capturt

Francia magaskényelem - Renault Captur TCe 100 villámteszt

Izmosabb, maszkulinabb megjelenéssel hódít az új Renault Captur. Ugyanakkor az erőteljesebb megjelenés mellett aprócska, egyliteres motorral is megrendelhető, most ezt az alap hajtásláncot próbáltuk ki.


Hyundai Kona 1.6 GDi Hybrid 2 WD DCT teszt

Arany középút - Hyundai Kona hibrid teszt

Nem bízza a véletlenre a Hyundai, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő Kona modellt. Rendelhető benzines, dízel, villanyhajtású és most már hibrid változat is. Utóbbi egy igazi arany középútnak tűnik.


Keménykedés mindenek felett – BMW X4 M Competition teszt

Menőségérzet – BMW X4 M Competition

A Competition modellek nem épp versenyautókat takarnak a BMW-nél, csupán a legkeményebb kiviteleket. Ez pedig az X4 M Competition esetében 510 lóerőt és őrülten jó stabilitást jelent.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==
Hirdetés

HONDA tesztek

Honda HR-V 1.5 i-VTEC 2WD teszt

Utolsó mohikán? - Honda HR-V 1.5 CVT teszt

Szívó benzinmotor, kényelmes automatikus váltó és nem hivalkodó méret? Ritka jó kombinációnak hangzik.


Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC teszt

A szívás vége? Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC teszt

Kidolgozásával és árával megnyerő a Honda Civic Tourer, szívómotorja tartós üzemet, megbízhatóságot ígér. Sportos? Kicsit sem az.


Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC teszt

Finommechanika - Honda Civic Tourer teszt

Szerethető autó az új Civic Tourer, ami a Honda 1.6-os dízelével ha nem is a legolcsóbb, de az egyik legigényesebb a kategóriában.


Honda CR-V 2.0 Exe és Honda kerékpár teszt

Honda nyolc kerékkel

Három Honda egy áráért. A gyár kerékpártartót és Honda biciklit is kínál a CR-V szabadidő-autóhoz. Némi felár megfizetése után.


Honda CR-Z teszt

Zöld örömautó

Újjászületett a CRX? Elsőként teszteltük a Honda CR-Z 1.5 GT hibrid sportkocsit.


Még több HONDA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ráncfelvarrást kapott a Renault zászlóshajója, a Talisman

Öt év után frissül a Renault Talisman

3 órája – Újdonság

Szokatlan módon már fél évtizede nem nyúltak a franciák a nagyautójukhoz, most is leginkább csak a technológiát frissítették - bár a stílusra így sem lehet panasz, a szegmensben még mindig ez az egyik legvonzóbb szedán.


Még egy csokornyi információ az E10 üzemanyagról

E10 a kutakon - miért kellett ez, mit kell tudni róla?

6 órája – Sztori

Lassan negyed éve velünk van az E10, hiszen már december végén megjelent a töltőállomásokon. Írtunk róla már többször, most pedig bevezetésének okait, következményeit néztük meg.


Lényegében 2012-ben változott utoljára a regisztrációs adó - van is baj vele

Elavult regisztrációs adónk bünteti a modern hibrideket

2 napja – Sztori

Egyre több a hibrid autó a piacon, ez pedig a kisebb belső égésű motoros autóknál megdöbbentő módon jelentősebb regisztrációs adót jelent. Mutatjuk, miért.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

HONDA CR-V 2.2i CTDi Elegance

HONDA CR-V 2.2i CTDi E...

Ár: 2.199.000 Ft

Évjárat: 2007 / 12

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

HONDA CIVIC 1.6 LSi ABS+Airbag+ (Automata)

HONDA CIVIC 1.6 LSi AB...

Ár: 300.000 Ft

Évjárat: 1996

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

HONDA CIVIC 2.2 CTDi Sport

HONDA CIVIC 2.2 CTDi S...

Ár: 1.199.000 Ft

Évjárat: 2006 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!