0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Sírunk és nevetünk: új autók képtelen képregénye Genfből 

Genfi újdonságok fotókölteményeken

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Vicces meló lehet sajtófotókat gyártani, persze kreatív és izzadságos is. A Genfi Autószalon újdonságairól szóló áradatban úszva állítottuk össze a magunk képregényét. Avagy képzavarát. Képzeljék, képesek voltunk egy Oscart is kiosztani!

Genf összes fontos hírére éhes? Itt megtalálja mind. A legjobb popókra kíváncsi? Tessék. Elnézést, kicsit átvágtuk − ha azt hitte, hogy az autócsodák mellett szokásosan pózoló hölgykoszorún legeltetheti a szemét. Esetleg majd máskor, közkívánatra. Most következő képsorozatunk sem a fizetetten dekoratív és őszintétlen mosolyú lányok-asszonyokról szól, hanem a Genfi Autószalonon bemutatott újdonságokról. Mi már csak ilyenek vagyunk, kocsikról írogatunk annak reményében, hogy témáink találkoznak olvasóink érdeklődésével. Ugye, mekkora képzavar? No, hasonlókra lehet számítani a továbbiakban is, jöjjenek hát a mókás, béna, érthetetlen vagy minimum érdekes fotók, bónuszként egy Oscar-díjassal.

Nagyon forró a gép. Egy-két poroltó ki is dőlt, már azelőtt feladva a harcot, hogy a Toyota GT 86 egyáltalán füstölni kezdene. De miért is füstölne? Mindegy, éljen a kreativitás és a marketing, soká. A hátsókerekes, Subaruként BRZ névre hallgató sportautót ezzel együtt várjuk szeretettel.

A frissített SsangYong Actyon Sports nyilván nem nagy durranás, és igazából ez a kép sem az. A szélvédőt is érintő ablaksötétítés, ami veri a biztosítékot kifelé. Oké, ez csak egy sajtófotó, nem a való világ realitás, de akkor sem túl elegáns.

Két férfi, egy eset. Illetve egy márka (Rolls-Royce), két típus (Phantom és Phantom Coupe), illetve két férfi és két nő esete a luxusba oltott udvariatlansággal. Hát milyen üzenet az, hogy egyik "úriember" sem segíti ki/beszállni a hölgyet?! A kupés ficsúr mintha még ki is röhögné az asszonykát, hogy a szerencsétlen pára nem bírja szélesebbre tárni a nehéz, vaskos ajtót...

A smart for us koncepció önmagában is mulatságos, de a sárga biztonsági öves, kapuzárási pánikos, nagyon sikeres és még nagyon aktívabb üzletember a volánjánál még rátesz egy lapáttal. És a non plus ultra: a roppant dinamikus képet, ha ez egyáltalán valóságközeli kép, egy famólón lőtték. Maximum 5 km/h-s sebességgel. Emberünk úgy kapaszkodik a kormányba, mintha vagy 50-nel sietne aktív szabadidőt tölteni.

Na ezzel a géppel viszont tényleg lehet repeszteni. Jobb is, ha a Lamborghini Aventador J vezetője Darth Vadernek vagy Stignek öltözik. Vagy az a valaki ott a volán mögött inkább valami? Egy ufó? Esetleg Chuck Norris?

És íme az új Kia cee'd, ami kinőtte az árnyékát... Vagy valami ilyesmi lehet a kép mondanivalója, nem? Mindenesetre tény, hogy a dél-koreaiak pikk-pakk utolérték az európai etalonokat. Csak sajnos már messze nem olyan jutányos az áruk, mint néhány esztendeje.

Elmentek a ... Az egyik egy Bentley, a másik egy Rolls, voltaképp mindegy is nekünk, földi halandóknak, akik ha néha tán piknikezünk is, nem a csomagtartóban elrejtett szekrényrendszerből vesszük elő az eszcájgot és/vagy a pezsgőt, persze illőn behűtve. Sokkal viccesebb lett volna egy olyan fotó, amin egy Bill Gates-szerű ember áll például a Drophead faránál, a csomagtartó nyitva, benne kenyér, kó'bász meg hagyma, Vilmos pedig flanelingének ujjába törli épp a bugylibicskáját.

Ford Kuga, s a divatos alárúgás legújabb szösszenete, azaz láblendítésre nyílik a csomagtartó, hogy mi, kedves felhasználók egész nyugodtan telefonáljunk, cipelhessük a vásárlás szatyrait vagy az ajándékot a marketinges igazgatónak. Legalább a csávó rúgná be a focit, lenne gól vagy valami... Egyébként mindhárom kép egyazon galériában szerepelt, a készítők nem érték be egy példázattal.

S ha már Ford, ez itt a citromdíjas alkotás, melyről megtudhatjuk, hogy néznek ki a B-Max első üléstámlái fejtámla nélkül. Lukasan.

Ez a Nissan-tanulmány nem a meghatározhatatlan formájú kormánykereke okán került be gyűjtésünkbe, hanem a fura kontrasztossága miatt. Hogy fent sötét, lent világos. Ééérted, a mocskos cipőddel és ruháddal nyilván a műszerfal meg a felső burkolatok találkoznak, s nem a szőnyeg meg a lentiek.

Rengeteg sajtófotón döngetnek rendszám nélkül, ennek a spéci Bugatti Veyronnak a malacorrát sem akarták vele − még jobban − elrondítani. Tán ez lehet az új kiskapu az itthon a külföldi rendszámokat jogosulatlanul használók számára: ha nincs rendszám, nem is tudja levenni a rendőr...

Kár, hogy Mokka, s nem mondjuk az lett a neve ennek a kis SUV-nak, hogy Opel Reggeli, egész jól hangzik pedig. Mint az is, hogy Opel Fehér Napszemcsi (tessék megkeresni a képen!). Trendiség van, Mokka és kacagás.

Jó, ez a kép kicsit kakukktojásos, mert nem a hivatalos anyag része, külön kaptuk egyenesen a Genfi Autószalonról, ahol Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, az igazgatótanács elnöke beült életében először − és vélhetően utoljára − egy Skoda Citigo kisautóba. Aztán persze lehet, hogy ő is ilyennel jár haza a fárasztó munkanapok végén, csak nem túl valószínű.

Még egy kis Citigo "kép a képben": hogy szeretteink mindig velünk legyenek. De nevezhetjük gyermekfelismerő vagy -ellenőrző rendszernek is. Anya vagy pláne apa, aki alig látja családját a sok robot miatt, elmegy a kölkökért a sulihoz, s amikor a srácok beszállnak, le tudja csekkolni, hogy tényleg ők azok.

Végül ímhol kedvencünk: a nagyon is ígéretes Dacia Lodgy fotózásán papa, mama és gyerekek vették birtokba a szép nagy egyterűt, de mi újság a tóparton, tópartokon? Mi folyik itt Gyöngyösön? És ezt így hogy? Szóval mi a kislány terve a bal egyben? Mi volt az ötletgazda terve? Vagy a kislány már most alig várja, hogy felnőjön, jogosítványt szerezzen és vezethesse a Lodgyt. A szülők most még röhögnek ott hátul a vokálban, a harmadik sorban, de a kis Lodgy mindjárt rálép a gázra, és lesz baj. Az ananász is vicces abban a rekeszben? Jaa, hogy ez egy ananásztartó rekesz? Világos. De nem fér bele, legalábbis nem lehet lecsukni a fedelet, na mindegy. Jár az Oscar, oda is készítették a kesztyűtartó alatti polcra.

Ez is érdekes lehet:
 

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

Trükkös csalások használt autókkal

Megvan álmaink autója! Remek kondíció, kedvező évjárat, és amit végképpen alig hiszünk: az ár...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...

A héten cikkben már beszámoltunk az új Vitaráról, de most a podcastban el is meséljük a próbáját

Egyre kevésbé népszerűek a dízelek, jönnek fel az alternatív hajtású autók, körükben még a hibridek...

Árharcban a Ford Kuga, a Kia Sportage, a Peugeot 3008 és a SEAT Ateca

Több friss kompakt szabadidő-autó is verseng a mind népszerűbb szegmens vevőiért. Megnéztünk...

Egy kis történelmi kalandozás a Skoda 125. szülinapja alkalmából

Tudtad, hogy a Skoda kerékpárok gyártásával kezdte és valójában nem is Skoda néven? Most, hogy...

Dacia Duster 1.2 TCe kontra Suzuki SX4 S-Cross 1.6l VVT összehasonlító teszt

Vajon a magyar gyártású Suzuki SX4 S-Cross lenyomja a piac kedvencét, a Dacia Dustert? Melyik...

Elstartolt a Budapest-Bamako Rally olyan masinákkal, amire nem számítasz

Már 15 éve, hogy elrajtolt az első Budapest-Bamako Rally, amely egyre nagyszabásúbb rendezvénnyé...

Ínségpróbán a hibrid, a dízel, a szívó és a turbós benzines

Nem összehasonlító teszt, csak fogyasztáspróba: négy teljesen különböző, ám kivétel nélkül családi...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Friss tesztek

Keménykedés mindenek felett – BMW X4 M Competition teszt

Menőségérzet – BMW X4 M Competition

A Competition modellek nem épp versenyautókat takarnak a BMW-nél, csupán a legkeményebb kiviteleket. Ez pedig az X4 M Competition esetében 510 lóerőt és őrülten jó stabilitást jelent.


Renault Zoe Z.E. R135 Intens teszt

Vajon mit tud az új Renault Zoe? Kifaggattuk!

Növelt kapacitású akkumulátor, erősített motor, villámtölthetőség opciója - a Renault Zoe továbbra is erős ajánlat a piacon. Megnéztük, miként fogyaszt valós, egyhetes használatban.


Dögös köntösbe bújtatták a Prius II. hajtásláncát

Absztinens sporttörpe - Toyota Yaris GR Sport Edition teszt

Idén kifut a Yaris jelenlegi generációja, ám mielőtt elfogynak a kereskedésből a modellek és megérkezik az új generáció, néhány egyedi szériával kedveskedik a Toyota. Például a GR Sport változattal.

Még több teszt
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Lényegében 2012-ben változott utoljára a regisztrációs adó - van is baj vele

Elavult regisztrációs adónk bünteti a modern hibrideket

24 órája – Sztori

Egyre több a hibrid autó a piacon, ez pedig a kisebb belső égésű motoros autóknál megdöbbentő módon jelentősebb regisztrációs adót jelent. Mutatjuk, miért.


Nem ígérkezik unalmasnak 2020 sem, a naptár máris tele van friss típusokkal

Tíz idei újdonság, amiket nagyon várhatunk

2 napja – Sztori

Idén sem pihen meg az autóipar, rengeteg újdonsággal lehet majd találkozni a szalonokban, ebből a színes felhozatalból választottunk ki tíz modellt.


Egy kis történelmi kalandozás a Skoda 125. szülinapja alkalmából

Idén 125 éves a Skoda!

3 napja – Sztori

Tudtad, hogy a Skoda kerékpárok gyártásával kezdte és valójában nem is Skoda néven? Most, hogy 125 éves lett a gyár, nézzünk egy picit körül a történelmében!


Használtautó.hu

PEUGEOT 308 1.6 HDI. MO-i. klíma

PEUGEOT 308 1.6 HDI. M...

Ár: 1.250.000 Ft

Évjárat: 2008

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

CITROEN C4 PICASSO 1.6 HDI. 7 személyes. klíma

CITROEN C4 PICASSO 1.6...

Ár: 1.200.000 Ft

Évjárat: 2010

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT VII 2.0 TDI. Comfortline

VOLKSWAGEN PASSAT VII...

Ár: 3.250.000 Ft

Évjárat: 2012

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!