0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Lada forever 

Gymkhana Lada: kilinccsel előre a Kakucsringen

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem szlalom, nem drift, kicsit mind összegyúrva a gymkhana. Ken Block helyett Turmur és Kistur, csilliárdos, összkerekes Ford Fiesta helyett hátul hajtó Lada 2107. És zseniális.

Volt egy Peugeot 208 GTi tesztautónk, elvittük a Kakucsringre, hogy biztonságban kideríthessük, mennyire hot hatch, mennyire élményautó. De a kontraszt kedvéért odatrombitáltuk a Turcsik testvéreket is, akik nem is egy, de két Lada versenyautót hoztak. Elvileg mindkettő képes és alkalmas is a közúti használatra, de több mint jelzésértékű, hogy a kék 2107-es tréleren érkezett a tesztre...

Volt egy Peugeot 208 GTi tesztautónk, elvittük a Kakucsringre, hogy biztonságban kideríthessük, mennyire hot hatch, mennyire élményautó. De a kontraszt kedvéért odatrombitáltuk a Turcsik testvéreket is, akik nem is egy, de két Lada versenyautót hoztak. Elvileg mindkettő képes és alkalmas is a közúti használatra, de több mint jelzésértékű, hogy a kék 2107-es tréleren érkezett a tesztre...

Tréleren érkezett, mert vadonatúj lengőkarszettet kapott Oroszországból (honnan máshonnan?), hogy a lehető legdurvább kormányszöget lehessen vele elérni. A gyakorlatban ez úgy nézett ki, hogy az ívbelső első kerék látszatra majdnem kiesett – már csak ezért is érdemes megnézni az alábbi videót. Meg persze a hatalmas keresztek miatt, s mert egyszerűen Lada forever!

Tréleren érkezett, mert vadonatúj lengőkarszettet kapott Oroszországból (honnan máshonnan?), hogy a lehető legdurvább kormányszöget lehessen vele elérni. A gyakorlatban ez úgy nézett ki, hogy az ívbelső első kerék látszatra majdnem kiesett – már csak ezért is érdemes megnézni az alábbi videót. Meg persze a hatalmas keresztek miatt, s mert egyszerűen Lada forever!

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

Lada forever, egyáltalán, miért Lada? – kérdeztem TurMur (Turcsik Péter) és KisTur (Turcsik Tamás) urakat, akikről annyit feltétlen érdemes tudni, hogy jobbára saját erőből finanszírozták és finanszírozzák a versenyzést, de (mint nyilván mindenki) szponzorok után kajtatnak, TurMur jó három éve gymkhanázik, KisTur pedig 2012-ben kezdte, hogy tavaly aztán egészen az amatőr magyar bajnoki címig vigye. Nem kispályások Lada forever, egyáltalán, miért Lada? – kérdeztem TurMur (Turcsik Péter) és KisTur (Turcsik Tamás) urakat, akikről annyit feltétlen érdemes tudni, hogy jobbára saját erőből finanszírozták és finanszírozzák a versenyzést, de (mint nyilván mindenki) szponzorok után kajtatnak, TurMur jó három éve gymkhanázik, KisTur pedig 2012-ben kezdte, hogy tavaly aztán egészen az amatőr magyar bajnoki címig vigye. Nem kispályások

Lada forever, egyáltalán, miért Lada? – kérdeztem TurMur (Turcsik Péter) és KisTur (Turcsik Tamás) urakat, akikről annyit feltétlen érdemes tudni, hogy jobbára saját erőből finanszírozták és finanszírozzák a versenyzést, de (mint nyilván mindenki) szponzorok után kajtatnak, TurMur jó három éve gymkhanázik, KisTur pedig 2012-ben kezdte, hogy tavaly aztán egészen az amatőr magyar bajnoki címig vigye. Nem kispályások

És azért Lada, avagy Zsiguli, mert egyrészt családi örökség a márka szeretete (nem véletlen nyomják réges-rég az LCH-t, a Lada Club Hungaryt is), másrészt hátsókerekes (naná), kis helyen fordul, könnyű, s nem utolsósorban imádják a nézők. És nem, ők nem driftelnek, bár azt is próbálták meg a ralit meg a szlalomot is, hanem a gymkhana az ő sportjuk, játékuk, szenvedélyük, tetszik tudni, az a valami, amit Ken Block neve fémjelez És azért Lada, avagy Zsiguli, mert egyrészt családi örökség a márka szeretete (nem véletlen nyomják réges-rég az LCH-t, a Lada Club Hungaryt is), másrészt hátsókerekes (naná), kis helyen fordul, könnyű, s nem utolsósorban imádják a nézők. És nem, ők nem driftelnek, bár azt is próbálták meg a ralit meg a szlalomot is, hanem a gymkhana az ő sportjuk, játékuk, szenvedélyük, tetszik tudni, az a valami, amit Ken Block neve fémjelez

És azért Lada, avagy Zsiguli, mert egyrészt családi örökség a márka szeretete (nem véletlen nyomják réges-rég az LCH-t, a Lada Club Hungaryt is), másrészt hátsókerekes (naná), kis helyen fordul, könnyű, s nem utolsósorban imádják a nézők. És nem, ők nem driftelnek, bár azt is próbálták meg a ralit meg a szlalomot is, hanem a gymkhana az ő sportjuk, játékuk, szenvedélyük, tetszik tudni, az a valami, amit Ken Block neve fémjelez

Amikor Ken Blockról kérem ki a véleményüket, ezek jönnek: ügyes kezű, tehetséges, szuper technikával, szuper háttérrel és marketinggel. De egyéb sportágakban előszeretettel törögeti az autókat… Találkozásukból pedig ilyen emlékek maradtak meg: iszonyat szakállas volt és nagyon vigyáztak rá… Mármint nem a szakállára, hanem Mr. Blockra. Persze valamilyen szinten ő a példakép, a videói aratnak, jól csinálja, amit csinál Amikor Ken Blockról kérem ki a véleményüket, ezek jönnek: ügyes kezű, tehetséges, szuper technikával, szuper háttérrel és marketinggel. De egyéb sportágakban előszeretettel törögeti az autókat… Találkozásukból pedig ilyen emlékek maradtak meg: iszonyat szakállas volt és nagyon vigyáztak rá… Mármint nem a szakállára, hanem Mr. Blockra. Persze valamilyen szinten ő a példakép, a videói aratnak, jól csinálja, amit csinál

Amikor Ken Blockról kérem ki a véleményüket, ezek jönnek: ügyes kezű, tehetséges, szuper technikával, szuper háttérrel és marketinggel. De egyéb sportágakban előszeretettel törögeti az autókat… Találkozásukból pedig ilyen emlékek maradtak meg: iszonyat szakállas volt és nagyon vigyáztak rá… Mármint nem a szakállára, hanem Mr. Blockra. Persze valamilyen szinten ő a példakép, a videói aratnak, jól csinálja, amit csinál

És miért gymkhana, mire jó a gymkhana? Mert ügyességi verseny, mert egybegyúrja a már említett szakágakat, mert nagyon megtanít vezetni, kezelni a gépet, mert rettenet precízen kell menni, precízen és gyorsan, időre, mert döntő, ki mennyire tud vezetni, s mert nem alap, hogy csak a brutál autókkal lehet sikert elérni. Itt kanyarodunk vissza a Ladához, ami bizony alkalmas a 400-500 lovas riválisok lepipálására is. Hoppá! És miért gymkhana, mire jó a gymkhana? Mert ügyességi verseny, mert egybegyúrja a már említett szakágakat, mert nagyon megtanít vezetni, kezelni a gépet, mert rettenet precízen kell menni, precízen és gyorsan, időre, mert döntő, ki mennyire tud vezetni, s mert nem alap, hogy csak a brutál autókkal lehet sikert elérni. Itt kanyarodunk vissza a Ladához, ami bizony alkalmas a 400-500 lovas riválisok lepipálására is. Hoppá!

És miért gymkhana, mire jó a gymkhana? Mert ügyességi verseny, mert egybegyúrja a már említett szakágakat, mert nagyon megtanít vezetni, kezelni a gépet, mert rettenet precízen kell menni, precízen és gyorsan, időre, mert döntő, ki mennyire tud vezetni, s mert nem alap, hogy csak a brutál autókkal lehet sikert elérni. Itt kanyarodunk vissza a Ladához, ami bizony alkalmas a 400-500 lovas riválisok lepipálására is. Hoppá!

Turcsikék 2107-esei 1991-es évjáratúak, tehát nem mai darabok, a kékben, a becsövezettben 1.7-es, a fehérben 1.6-os motor ordít egyformán kb. 140 lóerővel. Hozzá szokás szerint egyenes fogazású, tolókerekes váltó kapcsolódik, kuplungolni csupán elinduláskor nem árt. A kézifék hidraulikus, az autó üres tömege 950 kg. Nem fontos, de 200-zal is tud ám menni a Lada, de akkor már félős, izgulós, olyan hangja van, hogy juj, nem erre találták ki – mondják a srácok

Turcsikék 2107-esei 1991-es évjáratúak, tehát nem mai darabok, a kékben, a becsövezettben 1.7-es, a fehérben 1.6-os motor ordít egyformán kb. 140 lóerővel. Hozzá szokás szerint egyenes fogazású, tolókerekes váltó kapcsolódik, kuplungolni csupán elinduláskor nem árt. A kézifék hidraulikus, az autó üres tömege 950 kg. Nem fontos, de 200-zal is tud ám menni a Lada, de akkor már félős, izgulós, olyan hangja van, hogy juj, nem erre találták ki – mondják a srácok

Rövid áttétellel 7-8 mp körüli a 100-ra gyorsulás, bőven van kraft az autókban, ahogy ezt magam is megtapasztalom úgy a pálya széléről, mint a jobb egyből. Egyenesen kb. egy métert nem megyünk, bal láb a taposóhoz szögezve, néha a féken, a kéziféket egyszer-egyszer használják ezen a pályán – a gáz majdnem mindent megold. Tökéletes kontroll alatt csúszunk egyik kanyarból a másikba és kilinccsel előre, ahogy kell, de nekik, akiknek az első kerék mindig is a szomszédban volt, szóval nekik az egyenes szakasz is balról jobbrát és jobbról balrát jelent. Löttyintést a visszafordítóra készülve, az ívet abból kihúzva, s vagy 40-50 méter csúszást lapjával, disznómód keresztben, hadd sírjon és égjen a gumi

Rövid áttétellel 7-8 mp körüli a 100-ra gyorsulás, bőven van kraft az autókban, ahogy ezt magam is megtapasztalom úgy a pálya széléről, mint a jobb egyből. Egyenesen kb. egy métert nem megyünk, bal láb a taposóhoz szögezve, néha a féken, a kéziféket egyszer-egyszer használják ezen a pályán – a gáz majdnem mindent megold. Tökéletes kontroll alatt csúszunk egyik kanyarból a másikba és kilinccsel előre, ahogy kell, de nekik, akiknek az első kerék mindig is a szomszédban volt, szóval nekik az egyenes szakasz is balról jobbrát és jobbról balrát jelent. Löttyintést a visszafordítóra készülve, az ívet abból kihúzva, s vagy 40-50 méter csúszást lapjával, disznómód keresztben, hadd sírjon és égjen a gumi

A gumi elöl lehet slick, hátul maximum utcai félslick, sperrdiffi van még − anno meg hegesztett volt vagy CO sperr vagy 12 pálcás vagy parasztsperr… Záporoztak a kiváló szinonimák. De persze ha még följebb szeretnének lépni, márpedig ez a cél (sőt, a szabályzat értelmében az amatőr bajnok a következő kiírásban már csakis a profik között indulhat), akkor a technikát is fejleszteni kell. Mondjuk turbós Nissan-motorral, de külsőleg maradva a Ladánál még jobban megerősítve, hogy bírja a strapát

A gumi elöl lehet slick, hátul maximum utcai félslick, sperrdiffi van még − anno meg hegesztett volt vagy CO sperr vagy 12 pálcás vagy parasztsperr… Záporoztak a kiváló szinonimák. De persze ha még följebb szeretnének lépni, márpedig ez a cél (sőt, a szabályzat értelmében az amatőr bajnok a következő kiírásban már csakis a profik között indulhat), akkor a technikát is fejleszteni kell. Mondjuk turbós Nissan-motorral, de külsőleg maradva a Ladánál még jobban megerősítve, hogy bírja a strapát

Az anyagiakra térve állítólag úgy 200 ezer forint magasságában kapni megfelelő alapot (fontos, hogy ne rohadjon), aztán mire győztes versenyautó lesz belőle, 4-5 milliót is elnyel a jó ég tudja, mennyi idő mellett. És mennyiért lehetne eladni, mennyit ér? Talán 1,5-2 milliót… Hűha. Kell még költeni gumira, üzemanyagra, logisztikára és a megannyi „apróságra” féktől olajig, de a kuplungot, a futóművet is eszi az autó. Meg a benzint is: fogyasztása 15-30 l/100 km vagy akár kilométerenként 1 liter...

Az anyagiakra térve állítólag úgy 200 ezer forint magasságában kapni megfelelő alapot (fontos, hogy ne rohadjon), aztán mire győztes versenyautó lesz belőle, 4-5 milliót is elnyel a jó ég tudja, mennyi idő mellett. És mennyiért lehetne eladni, mennyit ér? Talán 1,5-2 milliót… Hűha. Kell még költeni gumira, üzemanyagra, logisztikára és a megannyi „apróságra” féktől olajig, de a kuplungot, a futóművet is eszi az autó. Meg a benzint is: fogyasztása 15-30 l/100 km vagy akár kilométerenként 1 liter...

Kasztnijavításra, a horpadások gyógykezelésére már nemigen költenek, az autó hátulja a legsérülékenyebb pontja, ami nem ritkán találkozik a hordókkal és egyéb tereptárgyakkal. Számottevő törésük, kalandjuk egy volt: látva, hogy egy bizonyos feladat a BMW-s pilótáknak megy, hát neki akkor miért ne menne, KisTur túlvállalta, sok volt a tempó, mire az ajtóval bombázta el az állványt, s az a tetőn landolt a tetőt behorpasztva, a belső tükröt lezúzva… Majd – ahogy hangsúlyozza − visszavett az arcból, mert a gymkhanát is csak komolyan szabad csinálni

Kasztnijavításra, a horpadások gyógykezelésére már nemigen költenek, az autó hátulja a legsérülékenyebb pontja, ami nem ritkán találkozik a hordókkal és egyéb tereptárgyakkal. Számottevő törésük, kalandjuk egy volt: látva, hogy egy bizonyos feladat a BMW-s pilótáknak megy, hát neki akkor miért ne menne, KisTur túlvállalta, sok volt a tempó, mire az ajtóval bombázta el az állványt, s az a tetőn landolt a tetőt behorpasztva, a belső tükröt lezúzva… Majd – ahogy hangsúlyozza − visszavett az arcból, mert a gymkhanát is csak komolyan szabad csinálni

Esetleges motorcseréről már hallottunk, arról még nem, hogy egy összkerekes autó is szóba jöhet-e opcióként. KisTur meséli, hogy volt szerencséje kipróbálni egy Evo VI-os Mitsubishit, nagyon tetszett, s voltaképp nem is drágább, ha már megvan… Nem drágább fenntartani, mert erősebbek az alapjai, míg a Lada motorilag duplájára van tuningolva, mindenestül agyig van hegyezve, a féltengely gyenge, törik, melósabb. Egy Mitsubishi jobban nyúzható, többet bír. De ha egyszer lesz váltás, a Lada-fíling nyilván biztosan hiányozni fog

Esetleges motorcseréről már hallottunk, arról még nem, hogy egy összkerekes autó is szóba jöhet-e opcióként. KisTur meséli, hogy volt szerencséje kipróbálni egy Evo VI-os Mitsubishit, nagyon tetszett, s voltaképp nem is drágább, ha már megvan… Nem drágább fenntartani, mert erősebbek az alapjai, míg a Lada motorilag duplájára van tuningolva, mindenestül agyig van hegyezve, a féltengely gyenge, törik, melósabb. Egy Mitsubishi jobban nyúzható, többet bír. De ha egyszer lesz váltás, a Lada-fíling nyilván biztosan hiányozni fog

Ez is érdekes lehet:
 

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

Megnéztük a legújabb rendőrautókat. Erősek, mutatósak, de vajon mennyire lesznek tartósak?

December 23-án 385 új rendőrautó állt szolgálatba, idén még 1202 érkezik. Az új szirénásokból...

Budapest-Bamako: a befutó után is érkeznek még érdekes beszámolók

Bár a Budapest-Bamako mezőnye vasárnap befutott Sierra Leone fővárosában a célba, a nagy hajtás...

Teslát idéző megoldásokat is kínál a hazai fejlesztésű Gorilla S10 autóvédelmi rendszer

Egy profi autóvédelmi rendszerrel nem csupán egy terméket, hanem szolgáltatást is vásárolunk...

Trükkös csalások használt autókkal

Megvan álmaink autója! Remek kondíció, kedvező évjárat, és amit végképpen alig hiszünk: az ár...

Elkezdődött a PSA-motorok sorozatgyártása Szentgotthárdon

Néhány hete már felkészült a szentgotthárdi gyár és személyzete az új motorok gyártására, ám...

Több mint százezer termék közt sem veszel el – Szétnéztünk a SzerszamKell.hu-nál!

Nem csak online webáruház a SzerszamKell.hu, tisztességes üzletet tartanak fenn, ahol az összes...

Fejpénz, autópénz, hídpénz, biztosítás, útadó és sorompó nyitási hozzájárulás - belépők Szenegálba

A célhoz közelítve egyre viszontagságosabb körülményekről számolnak be a Budapest-Bamako résztvevői...

Idén húzhatja be a harmadik X-et a Renault Clio

A világ legkelendőbb francia autója idén tölti be a harmincadik életévét. Persze hivatalosan...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

Lemon írta: 2014 január 10., péntek 22:17:07

Nagyon király! Télen is toljátok neki:)))

A válaszoláshoz belépés szükséges
írta: 2014 január 10., péntek 11:24:04

Teljesen mindegy, hogy ez pont egy Lada, bármire ráköltesz ennyit ha átalakítod versenyre és sosem fogja megérteni aki nincs benne. Elég karaj árak vannak a motorsport alkatrészekben és az egyedileg gyártott/átalakított dolgok sem olcsók, nem beszélve az ezernyi beleölt munkaóráról. Ezt nem fogja észrevenni egy "nem szép" átépített autóban senki, akinek annyi tapasztalata van alkatrészekből, hogy olajat vesz a teszkóban és elviszi a szerelőjének :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Robert83 írta: 2014 január 10., péntek 10:22:20

2milla az a vart maximum eladasi ar.A 4-5millio a bevallot rakoltes ami lehet tobb is,sokkal tobb.
Es igaz eljart az ido felettuk en tisztelem es becsulom azokat akik meg a szoci kocsikat zuzzak.
De par eve mikor voltam haveromnal,kimentunk rally-t nezni
hat meglepodtem mikor jottek az EVOk es tarsai neztek jott-ment ennyi.
Majd meghallottak a Zsigat es orjongtek,szurkoltak total kikeltek magukbol.
Jol esett nekem is az hogy egy rallyban kozel 30eve szolgalo autokert igy odavannak.
Szerintem ez elismeresre melto,es az is hogy mikor terveztek nem volt Gymkaha Drift es tarsai amire
alap szinten nem nehez alkalmassa tenni ez kezdonek kb 500e Ft.
En szurkolok nekik hogy sokaig csinaljal.Hajra!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Diaz89 írta: 2014 január 08., szerda 15:22:54
Diaz89 írta: 6 éve

Szerintem ez istentelen király:) Nekem egy E46-os kompaktom (tudom, fúj, de én a belsejét látom) van, és bizony elcsábulok néha a téli kanyarokban, amire tavaj rá is pacsáltam fél milkát... Simán jó egy olcsón javítható/alkatrészezhető lada, különösen ha ilyen pöpec módon fel van készítve! Kéne:)


Jujfuj tavaly* bocs

A válaszoláshoz belépés szükséges
Diaz89 írta: 2014 január 08., szerda 15:20:11

Szerintem ez istentelen király:) Nekem egy E46-os kompaktom (tudom, fúj, de én a belsejét látom) van, és bizony elcsábulok néha a téli kanyarokban, amire tavaj rá is pacsáltam fél milkát... Simán jó egy olcsón javítható/alkatrészezhető lada, különösen ha ilyen pöpec módon fel van készítve! Kéne:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Santer írta: 2014 január 08., szerda 15:06:23

Akinek nem tetszik ez a cikk ne olvassa, szerintem inkább tiszteletre méltó amit csinálnak, hogy nem apuci által vett szalonból kihozott autókban veretik, játszák a MR.Colinmcrae-t hanem a maguk által egyedivé tett, épített autóikat használják, a saját tapasztalataikat felhasználva.

Ha valaki jobban tudja , csinálja utánuk....lehet próbálkozni.....

Ja és akinek nem inge......

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 2014 január 08., szerda 14:27:37

Ez igaz ez csak egy Lada marad. Viszont játszós autónak kitűnő. Élményt ad, olcsón, olcsó alkatrészekkel. Mi kell ennél több? Kistur amatőr magyar bajnk volt 2012-ben,ezt se feledjük! Amúgy a videóban látszik hogy van rajta rendes fék elöl, ami a legfontosabb! Persze ma már rengeteg videót látni hogy veretik a Bentliknek, meg Ferrariknak a földúton, hatalmas!!!, egy hiba és millós a kár. Na az a nemnormális! Meg az akiböl a féltékenység meg a negatívizmus folyik és még ki is teszi az ablakba!

A válaszoláshoz belépés szükséges
skylaw írta: 2014 január 08., szerda 13:05:24

Költhetnek rá akármennyit, akkor is csak egy ezer éves lada marad. Kb az egyetlen dolog ami égőbb a tetű suzukitól. :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh

Friss tesztek

Dögös köntösbe bújtatták a Prius II. hajtásláncát

Absztinens sporttörpe - Toyota Yaris GR Sport Edition teszt

Idén kifut a Yaris jelenlegi generációja, ám mielőtt elfogynak a kereskedésből a modellek és megérkezik az új generáció,, néhány egyedi szériával kedveskedik a Toyota. Például a GR Sport változattal.


Jelentős fogyókúra és teljes stílusváltás – Opel Corsa 1.2 Turbo 100 HP teszt

Csak könnyedén – Opel Corsa teszt Videó

Egyre biztosabb, hogy a PSA házasság az Opel számára minden tekintetben kifizetődő lesz. Az új Corsában már csak az embléma német, és ennek mindenki csak örülhet.


Mazda CX-30 Skyactiv-X teszt

Nincsenek csodák? - Mazda CX-30 Skyactiv-X teszt

Nemes céllal született meg a Skyactiv-X motor, hiszen a fogyasztáscsökkentés és a károsanyag-kibocsátás mérséklése lebegett a tervezők szeme előtt a megalkotásakor. Most elmesélem, hogy ez mennyire sikerült egy SUV-ban.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh
Hirdetés

LADA tesztek

Lada Vesta SW CROSS LUX 1.6 teszt

Egy kedvelhető rohamosztagos - Lada Vesta SW Cross teszt

A fehérben pompázó, emelt hasmagasságú Lada Vesta kombival farkasszemet nézve kicsit olyan érzése van az élénk fantáziájú embernek, mintha a Star Wars űroperából megelevenedett rohamosztagos nézne vissza rá. Ám a Vesta inkább kedvelhető karakter.


Lada 4x4 Urban ötajtós teszt

A tajga terep-Csajkája - Lada 4x4 ötajtós teszt

A Niva csak nevében változott 4x4-re, technikailag szinte ugyanazt adja, mint 20-30 évvel ezelőtt. Ezen felül 50 centi plusz tengelytávot és fejedelmi hátsó lábteret. Lássuk, mit kapunk az új ötajtós terep Ladától!


Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Jó, Ladába be, ablakot le! - Lada Vesta teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada Vestát. Azért még mindig van hova fejlődni.


Lada Kalina LUX AT 1.6 teszt

Sárga Zsiguli – Lada Kalina LUX teszt Videó

Az automataváltó a legjobb része a nálunk jelenleg kapható legmodernebb Ladának. Tömve extrával nagyon sokat nyújt, csak nem mindegy, hogyan.


Lada 4X4 Urban teszt

Garanciális veteránautó – Lada 4X4 Urban Videó

Az első nap csodás nosztalgiával telt az új Lada Nivával, bocsánat, 4X4-gyel, még talán a második is, de a végére már fájt. Célgépnek viszont még mindig nincs jobb!


Még több LADA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Könnyű-hibrid rendszert kapott a Suzuki Vitara, végre kipróbálhattuk!

Hibriddé vált a kedvenc autónk – Kipróbáltuk az új Vitarát!

9 órája – Újdonság

Nem kell túlmisztifikálni, de tény, hogy jelentősen modernebb technikával folytatja életét Magyarország legnépszerűbb új autója, a Suzuki Vitara. Kipróbáltuk az új hibridet!


Budapest-Bamako: a befutó után is érkeznek még érdekes beszámolók

Hét óra utazás a senki földjén? Ilyen is volt a Budapest-Bamakón

2 napja – Sztori

Bár a Budapest-Bamako mezőnye vasárnap befutott Sierra Leone fővárosában a célba, a nagy hajtás után is érkeznek még beszámolók.


Fejpénz, autópénz, hídpénz, biztosítás, útadó és sorompó nyitási hozzájárulás -  belépők Szenegálba

Mauritán határ: okostelefon a kilépésért, pénz a belépésért

5 napja – Sztori

A célhoz közelítve egyre viszontagságosabb körülményekről számolnak be a Budapest-Bamako résztvevői. Úttalan utak, hatalmas por és korrupt határőrök a hírekben.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LADA 2104

LADA 2104

Ár: 225.000 Ft

Évjárat: 1987

Kivitel: Kombi

LADA 2103

LADA 2103

Ár: 1.750.000 Ft

Évjárat: 1980 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

LADA 2105

LADA 2105

Ár: 180.000 Ft

Évjárat: 1995

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!