0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Így vegyél és így NE vegyél autót. Hibridek vs. benzinégetők

Hedonista benzinégetés és spórolós hibridek legfrissebb podcastban

·

Minden ötödik magyar elkövet valami hibát autóvásárláskor. Kielemeztük a témát és szót ejtettünk a Toyota leköszönő és legfrissebb hibrid Yarisáról, de egy 510 lóerős BMW-ről is hallhatsz tőlünk.

%KA%Úgy vett Mátyás autót, ahogy neked nem kéne.  András most épp hibriddel jár, én sorhat turbóval, ezekről hallhatsz a friss podcastunkban%KA%

Úgy vett Mátyás autót, ahogy neked nem kéne. András most épp hibriddel jár, én sorhat turbóval, ezekről hallhatsz a friss podcastunkban

Kicsit ellentmondásosra sikerült a legfrissebb podcast adásunk. Még mindig egy benzinégető dinoszaurusszal járok, miközben Mátyás a legújabb hibrid Yaris élményeit eleveníti fel, András pedig a leköszönő hibrid Yaris sportosabb verziójának kulcsát tudhatja éppen a zsebében. Melyik a hatékonyabb, miért jó mégis a búcsúzó Yaris hibrid és mit tud a BMW X4 M Competition, ami miatt alig térek még mindig magamhoz? Fogadjátok szeretettel legfrissebb podcast felvételünket, amelyben szót ejtünk az említett autókról, van benne spórolás és hedonista benzinégetés is, valamint egy sokkal forróbb és mindenkit érintő téma is.

Tudtad, hogy minden ötödik magyar követ el valamilyen hibát autóvásárláskor? Erről a héten már írtunk, de az ismétlés semmiképp sem árt! Tavaly több mint 800 000 használtautó adás-vételt bonyolítottak le Magyarországon és valószínűleg mindenkinek megvan a saját sztorija, élménye, ami kellemes, vagy kellemetlen. Nem szabad egy-egy hirdetés alapján beleszeretni egy autóba, sose induljunk el úgy autót venni, hogy előre eldöntjük, hogy el is hozzuk. Ez egy óriási hiba lenne! Én mondjuk így vettem autót, szerencsére nem fáztam rá, de másnak nem ajánlanám. Mátyás sztorija kicsit cifrább a Priusról, ami után a két Peugeot iOn személyes megtekintés nélküli megvétele már nem is tűnik akkora kockázatnak. Érdekel a történet egyenesen főszerkesztőnktől? A legfrissebb podcastban − alább − meghallgathatod!

Korábbi podcastjaink itt találhatók

Ez is érdekes lehet:
 

Elkezdődött a PSA-motorok sorozatgyártása Szentgotthárdon

Néhány hete már felkészült a szentgotthárdi gyár és személyzete az új motorok gyártására, ám...

Lényegében 2012-ben változott utoljára a regisztrációs adó - van is baj vele

Egyre több a hibrid autó a piacon, ez pedig a kisebb belső égésű motoros autóknál megdöbbentő...

Egy kis történelmi kalandozás a Skoda 125. szülinapja alkalmából

Tudtad, hogy a Skoda kerékpárok gyártásával kezdte és valójában nem is Skoda néven? Most, hogy...

Kisokos nem csak gyorshajtóknak, a ma érvényes bírságtételek gyorshajtásért és némi traffipaxinfó

Hú, belecsúsztam a falutáblába 65-tel. Benne van a 10 százalékban? Lesz-e belőle bírság?

Minden az LPG átépítésről és a gazdaságosságáról

Az autógáz még ma is bőven gazdaságos. De kinek éri meg ez a környezetkímélő üzem? Milyen egy...

Budapest-Bamako: a befutó után is érkeznek még érdekes beszámolók

Bár a Budapest-Bamako mezőnye vasárnap befutott Sierra Leone fővárosában a célba, a nagy hajtás...

Van idő felkészülni, megjelent a januártól hatályos útdíj-rendelet

A Magyar Közlöny december 30-i számában megjelent az útdíjfizetési rendszer módosításáról szóló...

Nem ígérkezik unalmasnak 2020 sem, a naptár máris tele van friss típusokkal

Idén sem pihen meg az autóipar, rengeteg újdonsággal lehet majd találkozni a szalonokban, ebből...

Ínségpróbán a hibrid, a dízel, a szívó és a turbós benzines

Nem összehasonlító teszt, csak fogyasztáspróba: négy teljesen különböző, ám kivétel nélkül családi...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Alapmotorral próbáltuk az új Renault Capturt

Francia magaskényelem - Renault Captur TCe 100 villámteszt

Izmosabb, maszkulinabb megjelenéssel hódít az új Renault Captur. Ugyanakkor az erőteljesebb megjelenés mellett aprócska, egyliteres motorral is megrendelhető, most ezt az alap hajtásláncot próbáltuk ki.


Hyundai Kona 1.6 GDi Hybrid 2 WD DCT teszt

Arany középút - Hyundai Kona hibrid teszt

Nem bízza a véletlenre a Hyundai, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő Kona modellt. Rendelhető benzines, dízel, villanyhajtású és most már hibrid változat is. Utóbbi egy igazi arany középútnak tűnik.


Keménykedés mindenek felett – BMW X4 M Competition teszt

Menőségérzet – BMW X4 M Competition

A Competition modellek nem épp versenyautókat takarnak a BMW-nél, csupán a legkeményebb kiviteleket. Ez pedig az X4 M Competition esetében 510 lóerőt és őrülten jó stabilitást jelent.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

TOYOTA tesztek

Egyenesen a lista élére – Toyota GR Supra teszt

Piros betűs ünnep – Toyota Supra

Komolyan azon problémázunk, hogy az új Supra nem teljesen Toyota?! Ránézésre megmondjuk, hogy ez akkor most nekünk nem jó? Vezetni kell, megérezni, meghallani, amikor azt mondja: De, ez nekünk most rohadt jó!


Villámpróba: Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive VIP

Álruhás Lexus? Itthon próbáltuk a Toyota Camry új kiadását

Hamarosan a tesztautó is befut, de előtte még egy kereskedői példánnyal is megejtettünk egy villámrandit. A Toyota Camry nem csak különleges, jó ajánlat is a piacon.


Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Megérkeztek a hazai piacra a DS villamosított modelljei

Jól áll a DS-nek a villamosság

Tegnap – Újdonság

Bekeményít a DS az elektromobilitás terén, mindegyik modelljéből érkeznek a részben vagy teljesen villanyhajtású változatok.


Ráncfelvarrást kapott a Renault zászlóshajója, a Talisman

Öt év után frissül a Renault Talisman

2 napja – Újdonság

Szokatlan módon már fél évtizede nem nyúltak a franciák a nagyautójukhoz, most is leginkább csak a technológiát frissítették - bár a stílusra így sem lehet panasz, a szegmensben még mindig ez az egyik legvonzóbb szedán.


Még egy csokornyi információ az E10 üzemanyagról

E10 a kutakon - miért kellett ez, mit kell tudni róla?

2 napja – Sztori

Lassan negyed éve velünk van az E10, hiszen már december végén megjelent a töltőállomásokon. Írtunk róla már többször, most pedig bevezetésének okait, következményeit néztük meg.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA AVENSIS Wagon 2.0 Sol DIGIT KLIMA 194000 KM!!!

TOYOTA AVENSIS Wagon 2...

Ár: 1.299.000 Ft

Évjárat: 2005 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA PROACE 2.0 D VIP L2H1 Panoramic Aut.

TOYOTA PROACE 2.0 D VI...

Ár: 12.750.000 Ft

Évjárat: 2019

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

TOYOTA PRIUS+ 1.8 HSD Comfort (Automata) 7 SZEMÉLYES NAGY CSALÁDOS

TOYOTA PRIUS+ 1.8 HSD...

Ár: 10.235.000 Ft

Évjárat: 2020 / 5

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!