0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Több mint 1200 lóerős GT-R épül Magyarországon

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége. Egy tank benzint 7 perc alatt tudna megenni.

%KA%A 2017-es GT-R tesztelésekor bukkant fel először, akkor még nem tudtuk, milyen bestia készül belőle. 550 lóerősként született, 750 lóerős lett, 1200+ lóerős lesz%KA%

A 2017-es GT-R tesztelésekor bukkant fel először, akkor még nem tudtuk, milyen bestia készül belőle. 550 lóerősként született, 750 lóerős lett, 1200+ lóerős lesz

Nem kellett sok idő, azonnal elterjedt az interneten a nem mindennapi Használtautó.hu hirdetés. Nissan GT-R, több mint 1200 lóerővel. Talán még emlékeznek: mikor a 2017-es Nissan GT-R-t teszteltük, egy előző generációs, akkor kb. 750 lovas R35-tel is volt szerencsénk összehasonlítani. Nos, ez pontosan ugyanaz a Godzilla, így természetesen mi is kíváncsiak voltunk a további sorsára. Egyetlen hazai médiumként számolhatunk be az itthon egyedülálló teljesítményű Nissan GT-R építéséről. Meglátogattuk hát a Red Sun garázsát, ahol oly sok hazai japán csoda született és születik folyamatosan, hogy első kézből láthassuk, milyen egy GT-R lecsupaszítva, és mi vár rá a későbbiekben.

%KA%Jelenleg legtöbbször egy emelőn ágaskodik, ám vadiúj méretes intercoolerét már büszkén viseli az egyébként Black Edition GT-R. A mostani átalakítás árából egy másik GT-R-t lehetne venni%KA% %KA%Jelenleg legtöbbször egy emelőn ágaskodik, ám vadiúj méretes intercoolerét már büszkén viseli az egyébként Black Edition GT-R. A mostani átalakítás árából egy másik GT-R-t lehetne venni%KA%

Jelenleg legtöbbször egy emelőn ágaskodik, ám vadiúj méretes intercoolerét már büszkén viseli az egyébként Black Edition GT-R. A mostani átalakítás árából egy másik GT-R-t lehetne venni

%KA%Gozu bácsi (a motor összeszerelője) valószínűleg agyvérzést kapna a látványtól, hogy remekműve darabokban áll%KA%

Gozu bácsi (a motor összeszerelője) valószínűleg agyvérzést kapna a látványtól, hogy remekműve darabokban áll

Hazánk talán minden bizonnyal legerősebb Nissan GT-R-je van készülőben, ami olyan adatokat fog tudni, mint a 2,3 másodperc alatti 0-100-as sprint, de felette lesz még izgalmasabb. 100-ról 200 km/órára gyorsítani kevesebb, mint 4 másodperc kell majd neki. Sofőrrel együtt több mint 1800 kilótól nem rossz. A most vásárolt alkatrészekkel 1200 lóerő, vagy inkább afölött várják a teljesítményt. A végeredményt még ők sem tudják pontosan. Annyi biztos, hogy mindenből a lehető legjobbat rendelték, hogy a várható teljesítmény és az 1300 Nm nyomaték mellett is a lehető legtartósabb és legmegbízhatóbb legyen. Az ECUTEK motor- és váltóvezérlő rendszernek köszönhetően különböző programokból választhat majd a tulaj, például, hogy milyen turbónyomással vagy épp milyen üzemanyaggal szeretne menni. Akár 95-ös benzinhez is lesz csökkentett teljesítményű hétköznapi mód, sőt a biztonsági móddal nyugodt szívvel hagyhatja egy mosóban vagy ismerősnél, hisz az általa meghatározott nyomatékkorlátot tartja majd az autó. Egyébként mindezen módok között telefonos alkalmazással is lehet váltani.

%KA%Esélyünk nyílt megtekinteni a méretes kardánalagutat is. Impozáns látvány, ahogy hiányzik a híres VR38DETT erőforrás%KA% %KA%Esélyünk nyílt megtekinteni a méretes kardánalagutat is. Impozáns látvány, ahogy hiányzik a híres VR38DETT erőforrás%KA%

Esélyünk nyílt megtekinteni a méretes kardánalagutat is. Impozáns látvány, ahogy hiányzik a híres VR38DETT erőforrás

%KA%30-30 mm-el szélesebb Toyo R888rR abroncsok kerülnek majd alá%KA%

30-30 mm-el szélesebb Toyo R888rR abroncsok kerülnek majd alá

A legdurvább, hogy a hétköznapokban is használható lesz, hiszen 12 injektoros, alapvetően 3 benzinpumpás üzemanyagrendszert kap, ami normál használatban csak egy benzinpuma és 6 injektor, így nem eszik többet, mint a gyári. Egyéb esetben, teljes igénybevételkor kb. 7-8 perc alatt megenné a 74 literes tank tartalmát. Ez a fogyasztás szerencsére földi körülmények között nem kivitelezhető, mivel sík úton, kb. 20 mp alatt a végsebesség környékén, 360km/h felett megy majd. Itt a motor már 8000 fordulat/percen dolgozik. Egyébként lehet hozzá hosszabb végáttételt is kapni, mellyel 400km/h is elérhető. Közúton, szabályosan közlekedve csak a váltó sírása és a kétszer 9 tárcsás nagyteljesítményű kuplung gyors kapcsolása utalgat majd belső tartalomra, a fogyasztás nem.

%KA%Az üzemanyagpumpák 1000 liter felett tudnának átforgatni óránként, az injektorok 100%-on hajtva 860 liter/óra befecskendezésre képesek. Turbóinak mérete is nőni fog%KA% %KA%Az üzemanyagpumpák 1000 liter felett tudnának átforgatni óránként, az injektorok 100%-on hajtva 860 liter/óra befecskendezésre képesek. Turbóinak mérete is nőni fog%KA%

Az üzemanyagpumpák 1000 liter felett tudnának átforgatni óránként, az injektorok 100%-on hajtva 860 liter/óra befecskendezésre képesek. Turbóinak mérete is nőni fog

%KA%A Red Sun kötelékébe tartozó srácok nem ijedtek meg a feladattól, volt már dolguk jó pár GT-R-rel, elmondásuk szerint hálás feladat szerelni őket%KA%

A Red Sun kötelékébe tartozó srácok nem ijedtek meg a feladattól, volt már dolguk jó pár GT-R-rel, elmondásuk szerint hálás feladat szerelni őket

Az új alkatrészek sora végtelen, de a teljesség igénye nélkül vannak még itt Manley extrém terhelhetőségű dugattyúk és hajtórudak, 2 db óriási golyóscsapágyas Garrett GTX35 turbó, Tomei hengerfejalkatrészek, King Racing csapágyak, erősített Albins váltószett, Xtreme komplett összkerék-kuplung, vagy épp Linney intercooler-szett. De van még itt kormányról, menet közben változtatható álló és akár guruló rajtprogram is, valamint az összkerék-hajtás ECU-ja is írhatóra lett cserélve. Minden jót megfejelve 20 colos JR-Wheels JR-21 felnik kerülnek alá, amiken Toyo R888R 285/35R20 és 315/30R20-ös gumik feszülnek majd. Akit a piszkos anyagiak is érdekelnek: csak nagyságrendileg tudunk számokat, de a mostani átalakítás kb. 20 millió forintot ölelt fel, az autó pedig most tart kb. 50 millió forintnál, ha beleszámoljuk a vételárát is. Így már érthető a Használtautó.hu-s hirdetésben feltüntetett 47 millió forintos ajánlat is. Kíváncsian várjuk a végeredményt. Ha minden jól megy, ott leszünk az első tesztkilométerekkor.

Ez is érdekes lehet:
 

Ínségpróbán a hibrid, a dízel, a szívó és a turbós benzines

Nem összehasonlító teszt, csak fogyasztáspróba: négy teljesen különböző, ám kivétel nélkül családi...

Amikor egy olasz formatervező rajzol francia autót - Peugeot 504 kupé és kabrió

Többnyire jól sül el, amikor Sergio Pininfarina tollat ragad. A Peugeot-val különösen jól megértették...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

60 éves a Citroën Kacsa

Az 1948-as párizsi autószalonon mutatták be a Citroën legendássá vált kisautóját, a 2CV-t - magyarul...

Dacia Duster 1.2 TCe kontra Suzuki SX4 S-Cross 1.6l VVT összehasonlító teszt

Vajon a magyar gyártású Suzuki SX4 S-Cross lenyomja a piac kedvencét, a Dacia Dustert? Melyik...

Így néz ki egy évi 2100 kilométert futott negyed század után Lexus LS

Nincs itt kérem semmi meglepetés, egy évente alig több mint kétezer kilométert futott Lexus LS...

A rend őrei sem vetik meg a luxust és a tempót

A hazai rendőrség állományát jórészt Skoda Octaviák teszik ki, de persze itthon is találni néhány...

Jogsértés miatt több ezer hirdetését kellett törölje a Netriskauto

Bár az idén 20 éves Használtautó.hu továbbra is magasan piacvezető az oldalán található hirdetésszám...

Egyszerűnek tűnik, mégsem az: nem egységesek a parkolási időszakok

Most még úgy gondolja, hogy biztosan tudja, mikor kell fizetni a parkolásért? Akkor olvasson...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (32 db)

Edy írta: 2017 január 22., vasárnap 13:48:59

"Induljunk ki abból, hogy a Nissan GT-R már gyárilag is egy nagy szartorta"
Szánalmas személyes véleményed csak téged jelleme.
Igen voltak problémák a váltóval az első generációnál, azóta orvosolták a hibát, túlmelegedett sok állórajttól.
A 911 az egyik legszervízigényesebb darab egy lista szerint.
Ettől szar lenne? Nem. Üzemórásak az alkatrészei és ha lejárt az ideje cserélni kell.
Az ilyen nagyteljesítményű autóknak sokkal gyorsabban kopik mindene nemcsak az üzemanyag szintjük.
Attól hogy volt a GT-R nek problémája a váltóval még nem ócska autó.
Ostobság ilyet állítani.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2017 január 21., szombat 23:46:59

Ha visszaemlékeznél az első vitáinkra (nem hiszem, hogy van annyi eszed), akkor talán felrémlene, hogy ki is kezdte a személyeskedő és pocskondiázó hangnemet. Ész érvek híján a buta emberek szoktak így reagálni. Te is többek között ezek táborába tartozol.

"Holott mindannyian tudjuk itt, hogy műszaki értelemben Te aztán nem értesz semmihez."

Mindannyian tudjátok? Csak nem hatan vagytok? :)
Egyébként valóban nem vagyok sem autószerelő, sem gépészmérnök, de a te hülyeségeid cáfolatához ez nem is előfeltétel. :)
A műszaki dolgokba meg nagyon sok minden beletartozik, nem csak az autók világa, így csak egy hozzád hasonló elfogult, buta alak állít ilyet ismeretlenül valakiről.
Én eltekintek attól, hogy külön véleményt alkossak rólad. Nem látom értelmét, de talán a hozzád írt kommentjeim elárulnak erről valamit.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2017 január 20., péntek 10:25:37

Der tökfej
Normálisan szólítottalak meg, de látom, hogy a hozzád hasonló primitív egyedekkel nem lehet így kommunikálni.
A hülyeséged kár ilyen bunkó stílussal palástolni, mert attól még egyértelmű a dilettantizmusod.

Inkább mesélj, hogy szuperál a világból kimenő francia csúcsgéped? Abban a vetítésben legalább otthon vagy seggfejkém. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2017 január 19., csütörtök 23:08:41

"Induljunk ki abból, hogy a Nissan GT-R már gyárilag is egy nagy szartorta, nem a megbízhatóságról szól a dolog. Kb a BMW M5 vagy Audi RS6 színvonala megbízhatóságban, csak erről nem illik beszélni mert ez japán autó."

Valóban?
Mégis milyen extra információk állnak a rendelkezésedre, hogy ilyen határozott kijelentést teszel?
A kuplungjáról hallottam, hogy nem bírja a folyamatos, egymás utáni sok gyorsulást, de a motorjáról csak jókat olvastam. Éppen azért tuningolható olyan jól, mert gyárilag sok tartalék van benne.
Az agyontuningolt nyilván más tészta és nem lehet nagyon tartós, főleg ha gyakran ki is használják azt amit tud.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2017 január 19., csütörtök 08:54:28
Bezzenev írta: 3 éve

2300 lóerő, hivatalos világrekord idő, tehát nem kamu lóerők.



https://www.youtube.com/watch?v=lHW-ogV90l0


Előzmények megtekintése

Én ezt csak úgy tudom elképzelni mint a drag autóknál, hogy 400m mutatvány, fél óra hűtés.......

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2017 január 18., szerda 23:03:56
Tizenkettő írta: 3 éve

Azért 550-ről 1200+ az baromi sok. Hiába teszel bele kovácsolt űrtechnikát ha a blokköntvény mondjuk nem fogja bírni. Itt nem egy amerikai öntöttvas blokkról van szó ami minden szempontból túlméretezett. Még ha egy mérés erejéig tudni is fogja nem vagyok benne biztos, hogy túl tartós is lesz.


Előzmények megtekintése

2300 lóerő, hivatalos világrekord idő, tehát nem kamu lóerők.

https://www.youtube.com/watch?v=lHW-ogV90l0

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 2017 január 18., szerda 22:24:51
Tizenkettő írta: 3 éve

Nézegetem ezeket a videokat plusz ezeket a tuningolt autókat. Nem tudom továbbra sem. A Veyron 1200 lóerő és ha jól emlékszem csak olyan apróságokkal is rengeteget szívtak mint a féltengely gumiharangok, amire az ember nem is gondolna, hogy problémás alkatrész lehet. Itt meg sok helyen kétszer!!! akkora teljesítmények is repkednek ilyen kis műhelyekből. Szóval nem tudom ezek mennyit bírhatnak....... És a Veyronnál nem hiszem, hogy volt bármi korlátja is annak, hogy ha ennyire egyszerűen el lehet érni dupla akkora teljesítményt, akkor ne hozzák azt ki belőle. Tényleg nem tudom mi lehet az igazság. Szerintem az az 550 lóerő amit ez az autó tud, attól a motortól már alapból is egy igen tisztességes teljesítmény és szerintem azt mindig tudja is, bárhol, bármikor akár egész nap. Azt sem értem, hogy pl azt az irdatlan hőt, amit termel annak az iszonyatos mennyiségű üzemanyag elégetésekor azt pl hogy a francba tudja leadni egy ilyen akár csak 1200+ lóerős autó. Tényleg nem tudom. Írja már meg légyszi valaki aki ezeket az autókat ismeri, hogy hogyan van ez a valóságban.


Előzmények megtekintése

Jól mondod, nem, nem mindegyik tudja.
Pont ez a különbség az átépítés és a gyári állapot között.
Az átépítésnél már lassan az egész autót ki lehetne cserélni, persze még sokszor így is sokkal olcsóbb mintha vásárolna egy széria 1200le-s autót (pl Bugatti Veyron, Koenigsegg Agera......)
A GTR ha valaki 1000+le-t akar talán a Nissannál kapja meg ezt legolcsóbban készletekben Japánból Usa-ból, és vesz újan egy széria GTR-t.
A lényeg ott bújik el hogy Európában nincs még egy ilyen jó alap ehhez új autóként, ilyen áron.
Ehhez ismerni kell hogy a Nissan motorja több évtizedes nagy múltra tekint vissza, és ehhez régóta készítenek ilyen kiteket az adott országokban, tehát egy nagyon kiforrott technikára, nagy teljesítménynövelő készlet épült.
Nem 1-2 éve fejelsztett motorblokkra mint pl Lamborghini azaz Audi motor.
Hasonlóakat tudnak az amerikai gyártók is kivéve hogy azok "nyomórudas 5000cc fölötti sőt 9000cc-s motorok is, V8-al.
Ezek mind épített autók, nem hosszú távú tartósságra kifejlesztve, hanem gyorsulási versenyekre leginkább.
Az viszont nem igaz hogy ha betartanak bizonyos feltételeket, akkor ne lenne megbízható a körülményekhez képest.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2017 január 18., szerda 20:55:11
gnx írta: 3 éve

https://www.youtube.com/results?search_query=gtr+2000+hp

ilyesmikre gondolj.


Előzmények megtekintése

Nézegetem ezeket a videokat plusz ezeket a tuningolt autókat. Nem tudom továbbra sem. A Veyron 1200 lóerő és ha jól emlékszem csak olyan apróságokkal is rengeteget szívtak mint a féltengely gumiharangok, amire az ember nem is gondolna, hogy problémás alkatrész lehet. Itt meg sok helyen kétszer!!! akkora teljesítmények is repkednek ilyen kis műhelyekből. Szóval nem tudom ezek mennyit bírhatnak....... És a Veyronnál nem hiszem, hogy volt bármi korlátja is annak, hogy ha ennyire egyszerűen el lehet érni dupla akkora teljesítményt, akkor ne hozzák azt ki belőle. Tényleg nem tudom mi lehet az igazság. Szerintem az az 550 lóerő amit ez az autó tud, attól a motortól már alapból is egy igen tisztességes teljesítmény és szerintem azt mindig tudja is, bárhol, bármikor akár egész nap. Azt sem értem, hogy pl azt az irdatlan hőt, amit termel annak az iszonyatos mennyiségű üzemanyag elégetésekor azt pl hogy a francba tudja leadni egy ilyen akár csak 1200+ lóerős autó. Tényleg nem tudom. Írja már meg légyszi valaki aki ezeket az autókat ismeri, hogy hogyan van ez a valóságban.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 2017 január 18., szerda 20:43:19
Tizenkettő írta: 3 éve

Azért 550-ről 1200+ az baromi sok. Hiába teszel bele kovácsolt űrtechnikát ha a blokköntvény mondjuk nem fogja bírni. Itt nem egy amerikai öntöttvas blokkról van szó ami minden szempontból túlméretezett. Még ha egy mérés erejéig tudni is fogja nem vagyok benne biztos, hogy túl tartós is lesz.


Előzmények megtekintése

Nézd én nem tudom hogy a youtube-on mutatott GTR-ben milyen blokk van de azt sem hogy itt milyen lesz, de gondolom itt sem saját maguk tervezik meg az illető átépítők a technikát hanem Kit-et, készletet vesznek, meg összeépítenek megfeleő módon csak a programozható elektronika az amit összeépítés után be kell lőni.
Én nem vagyok tuningmester, sőt engem nem is annyira fog meg ez a téma, de akit igen és foglalkozik a témával komoly szinten az nem fogja tudáshiány miatt összetörni a tizenmilliós technikát.
Mostanság marhanagy divatja lett kishazánkban is az ilyen átépítő műveleteknek mivel nagy pénz és nagy élvezet van benne, de mint mondtam engem nem vonz. Tartósságról meg annyit hogy a kitekre valami garancia van, ha nincs akkor lehet próbálkozni annak aki akar.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2017 január 18., szerda 20:05:19
gnx írta: 3 éve

Szerintem te arra a tuningra gondolsz amikor csiptuningal emelnek 20 Le-t.

Nagy tévedés amúgy hogy a gyári mérnökök csak annyit tudnak.

Ahhoz hogy tartós darab lehessen és marketing szempontból is és az emisszió!!!!! és fogyasztás szempontjából optimalizálják a motorját talán még kevesebbet is fog fogyasztani mint eddig.

Az 1200+ az már egy egész más téma egész más felfogással készül.

Főleg amerikában de japánban is kaphatóak úgynevezett valódi tuning készletek, amik inkább nevezhetőek átépítésnek.

Nagyobb turbok szállítása mellett át kell alakítani a motort teljesen pl kovácsolt dugattyúk hajtókarok főtengely olajszivattyú hűtő befecskendező üzemenyagpumpa ezekhez programozható elektronika....... és még csak a motorról írtam azon kívül is van jópár dolog még.


Előzmények megtekintése

Azért 550-ről 1200+ az baromi sok. Hiába teszel bele kovácsolt űrtechnikát ha a blokköntvény mondjuk nem fogja bírni. Itt nem egy amerikai öntöttvas blokkról van szó ami minden szempontból túlméretezett. Még ha egy mérés erejéig tudni is fogja nem vagyok benne biztos, hogy túl tartós is lesz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Renault Talisman Blue dCi 150 Limited teszt

A legjobb cégautó? Renault Talisman Limited teszt

Ha csak egy modellt lehet választani, hozzá pedig extrákat nem, a Renault ajánlata nagyon nyerő: a Talisman mindenképp korrektül felszerelt.


Turbóval is érezhetően japán – Toyota Corolla Touring Sports teszt

Egymillióval rövidebb, egy turbóval több – Toyota Corolla

Jelentős változás érte a japán márka rajongóit, szívómotor már csak a szedán Corollához kérhető, de mi lesz azokkal, akik a hibridet nem tudják, vagy nem akarják megfizetni? Nos, nem járnak rosszul.


Audi e-tron 55 quattro teszt

Nagyfogyasztó - Audi e-tron teszt

Elektromos is, SUV is - az Audi e-tron a trendiség csúcsa. Takarékosnak azonban zéró helyi emissziója mellett sem nevezhető.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

„Low cost” szupersportautó - Nissan GT-R teszt Videó

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos árral. Csak ne melegedne túl ilyen gyorsan.


Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Így néz ki egy évi 2100 kilométert futott negyed század után Lexus LS

Full bőr, kevés km: makulátlan állapotú Lexus LS 1993-ból

24 órája – Sztori

Nincs itt kérem semmi meglepetés, egy évente alig több mint kétezer kilométert futott Lexus LS, pláne ha még az időjárás és az egyéb erők sem gyilkolták, bő negyed évszázad után is jó állapotban kell legyen. Íme egy valóban szép példány.


Kommunikál a többi autóval is, a megoldás első lépése az új VW Golf!

Maximalista kortárs – Volkswagen Golf VIII

2 napja – Újdonság

Amennyire kompakt, annyira összetett az új Golf, ami tökéletesen őrzi az eredeti értékeket, miközben a precíz technológiai megoldásaival és a jövő egy nagyon fontos lépésével halmoz el.


Ha Suzukid van, csapatod is van!

Nem engedi el ügyfelei kezét a Suzuki

3 napja – Sztori

Aki már belépett a Suzukisok népes családjába, tanúsíthatja, hogy azt követően minden, amire autójához technikai értelemben szüksége lesz, karnyújtásnyira kerül tőle.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

NISSAN GT-R 3.8 V6 Prestige Automata MO-I! 1 TUL! ÁFÁS!

NISSAN GT-R 3.8 V6 Pre...

Ár: 30.990.000 Ft

Évjárat: 2019 / 3

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

NISSAN GT-R 3.8 V6 Black Edition (Automata)

NISSAN GT-R 3.8 V6 Bla...

Ár: 19.999.999 Ft

Évjárat: 2012 / 6

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

NISSAN GT-R 3.8 V6 Automata

NISSAN GT-R 3.8 V6 Aut...

Ár: 31.417.000 Ft

Évjárat: 2019 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!