0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Mi folyik a 8-as úton?

Irány a Balaton! De merre?

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Most már aztán tényleg megkezdődött a szezon, tömegek zarándokolnak vízközelbe, majd vissza a dolgozóba. Merre érdemes kerülni, ha muszáj?

Csak a szokásos zsúfoltság a Balaton felé... Fehérvár előtti M7-látkép a 7-es útról

Csak a szokásos zsúfoltság a Balaton felé... Fehérvár előtti M7-látkép a 7-es útról

Voltaképp a háromnapos pünkösdi víkenddel ha nem is hivatalosan, de jól megkezdődött az idei strandszezon, az az időszak, amikor a legtöbben a tópartokra, a nyaralóba, mindenhova menekülnek a betondzsungelből, a munkából, a mókuskerékből, a szürke hétköznapokból. Pihenni, fürdőzni, hűsölni, napozni, enni-inni-mulatozni, ahogy kell. Bicajostul tenné? Így takarékoskodjon! Alap, hogy elborul az agya? Legyen okosabb! És spóroljon a sebesség csökkentésével, ha bírja cérnával. Plusz jó vagy rossz hír, de pár nap, s a tanévnek is vége, a hétvégi kiruccanók mellett a rövidebb-hosszabb nyaralásra utazók is ellepik az utakat. Magyarok és külföldiek. Igen, tranzitútvonal lévén a vendégmunkások is szép számmal jönnek-mennek mondjuk Németországból haza „Törökbe” és vissza. És a fuvarozóknál sem áll meg az élet.

Például Badacsonyba a legrövidebb út − elvileg. M7, 710, 71. Ha nincsenek sokan, jó, gyors, egész rövid, a 710-et dobva Akarattyától szép is végig a Balaton mellett

Például Badacsonyba a legrövidebb út − elvileg. M7, 710, 71. Ha nincsenek sokan, jó, gyors, egész rövid, a 710-et dobva Akarattyától szép is végig a Balaton mellett

És akkor mi van? Dugó. Össznépi anyázás, klímás hajtépés vagy aszalódás saját lében. Általánosságban „le”, azaz Budapestről a Balaton irányába péntek délutántól szombat délutánig (de vasárnap sem sétagalopp az odajutás), a csúcs „föl” meg vasárnap délutántól estig tart. Az M7-esen. És a 7-es úton. Majd az északi oldalon a 71-esen. A dugóhoz nem is szükségeltetik baleset vagy tegyük fel, sávlezárás, elég, hogy jelentősen megnő a gépjárműforgalom. Merre és mikor érdemes menni a Balatonra? Merre és mikor optimális visszajönni?

Maradva a badacsonyi példánál: Fehérvárig 7-es, onnan 8-as Veszprémig, majd el a 77-esen, vagy ami tán a legszebb, a 77-esről hamarabb, Nagyvázsonynál irány Mencshely, Óbudavár, Tagyon, stb., s az út is minőségi! Hosszabb, de stresszmentes Maradva a badacsonyi példánál: Fehérvárig 7-es, onnan 8-as Veszprémig, majd el a 77-esen, vagy ami tán a legszebb, a 77-esről hamarabb, Nagyvázsonynál irány Mencshely, Óbudavár, Tagyon, stb., s az út is minőségi! Hosszabb, de stresszmentes

Maradva a badacsonyi példánál: Fehérvárig 7-es, onnan 8-as Veszprémig, majd el a 77-esen, vagy ami tán a legszebb, a 77-esről hamarabb, Nagyvázsonynál irány Mencshely, Óbudavár, Tagyon, stb., s az út is minőségi! Hosszabb, de stresszmentes

A mikort tudjuk le gyorsan: amikor és ahogy jólesik. Ha valaki van olyan perverz és/vagy előrelátó (megítélés kérdése), hogy a pihenését egy késő esti, éjszakai vagy hajnali autózással kezdje, akkor jó eséllyel – sokkal – kisebb a forgalom. De rábírni például a családot vagy a haverokat, felborítani a szokásos napi ritmust – nem mindenhol alternatíva. És ha marad a napközben utazás, a csúcsban, a tömeggel, az árral sodródni és stresszelni? Ideg kell hozzá, de legalább jobban fog csúszni az első – pár – sör. Vagy fröccs. A visszaút már neccesebb, az a szabadság végét jelzi, előrevetíti, hogy már megint dolgozni kell, ráadásul több ezrek lábát szorítja ugyanez a cipő... Tippünk: lehetőleg úgy vegye ki a szabadságot, hogy ne kelljen a főárral sodródnia. Vasárnap helyett hétfő délután vagy este hazaautózni nagyságrendekkel lazább. Másik tippünk: nyakunkon a focivébé, egy hónapon át a fél ország este 6-tól a képernyőkre tapad, ezt sem árt bekalkulálni. Vagy még valahol a vízparton, vagy már otthon, de július közepéig szinte mindenki Messiéket csodálja. És azt nem könnyen lehet az autóban ülve.

Itt épp egy kolléga ajánlása szintén az északi partra, Tihanyig a Fehérvár-Veszprém tengelynél is északabbra Bicskén és Bodajkon át Zircig, ez is kiváló út ám

Itt épp egy kolléga ajánlása szintén az északi partra, Tihanyig a Fehérvár-Veszprém tengelynél is északabbra Bicskén és Bodajkon át Zircig, ez is kiváló út ám

A fővárosból csak a Balaton keleti csücskéig kocsizni, netán még kevesebbet, épp csak a Velencei-tóig elgurulni nem nagy kihívás (M7 vagy 7-es út, ha gáz van, át lehet vágni az 1-es út felé), és utazási szempontból a déli oldalra igyekvők is szerencsésebbek, hiszen végig autópályázhatnak. Bezzeg az északi parton nyaralók újra és újra óriásit szívnak a dugóval, ha a szokásos útvonalat választják, azaz Balatonvilágosnál pályáról le, s indul a csorgás a 71-esen… A 710-es elkerülő csak Akarattyától Fűzfőig osztja meg és gyorsítja a haladást, aki Balatonfüredre megy vagy még nyugatabbra (Révfülöpre, Badacsonyba, Keszthelyre, Zalakarosra, Hévízre, stb.), az A: bölcsebb, ha Veszprém felől megy mesés tájakon, B: ne zárja ki a hosszabb, de nem feltétlen lassabb át a déli oldalon, s onnan föl lehetőséget.

Fehérvár "elkerülő" útjain átvágni sem mindig felhőtlen élmény, de amikor a városból végre kiérve azt hinnénk, hogy innen szabad a pálya Veszprémig (khm, kivéve Várpalotát), a 8-ason dolgoznak, végig négysávosítják, ami szuper lesz, de addig sávlezárásra, munkálatokra, forgalomkorlátozásra kell számítani

Fehérvár "elkerülő" útjain átvágni sem mindig felhőtlen élmény, de amikor a városból végre kiérve azt hinnénk, hogy innen szabad a pálya Veszprémig (khm, kivéve Várpalotát), a 8-ason dolgoznak, végig négysávosítják, ami szuper lesz, de addig sávlezárásra, munkálatokra, forgalomkorlátozásra kell számítani

A Székesfehérvártól hajrá Veszprémig dolgot csak egyvalami zavarja. Nem is az, hogy egy szakasz az egyik állítólag legveszélyesebb, hanem az, hogy végestelen végig négysávúsítják a 8-as utat. Remek lesz, ha elkészül, addig viszont nem lehet ám 100-110-zel hasítani az autóúton. az ott mostanság 50-60-nak. A hajmáskéri új csomópontot például idén év végén adják át, ha minden igaz. Tud más hasonló "buktatóról"? Van olyan "titkos" útvonala, amit mégiscsak megosztana másokkal? Nem mindenképp Budapest és a Balaton között, csak hát ez a legforgalmasabb szakasz, ezen a 100-200 kilométeren autózik a túlnyomó többség. Egymás hegyén-hátán. Nem kéne átszokni a Tisza-tóra?

Ez is érdekes lehet:
 

Ha Suzukid van, csapatod is van!

Aki már belépett a Suzukisok népes családjába, tanúsíthatja, hogy azt követően minden, amire...

Így néz ki egy évi 2100 kilométert futott negyed század után Lexus LS

Nincs itt kérem semmi meglepetés, egy évente alig több mint kétezer kilométert futott Lexus LS...

Botránysorozat a német ADAC-nál

Először a Sárga Angyal díj körüli manipuláció, most meg az derült ki, mentőhelikopterrel jártak...

Autók akcióban: a legjobb filmes autós üldözések, szerintem

Az autó sem mindegy milyen, de az legjobb, ha az üldözés szerves része a történetnek. Autóbuzik...

60 éves a Citroën Kacsa

Az 1948-as párizsi autószalonon mutatták be a Citroën legendássá vált kisautóját, a 2CV-t - magyarul...

Megnéztük a legújabb rendőrautókat. Erősek, mutatósak, de vajon mennyire lesznek tartósak?

December 23-án 385 új rendőrautó állt szolgálatba, idén még 1202 érkezik. Az új szirénásokból...

Egyszerűnek tűnik, mégsem az: nem egységesek a parkolási időszakok

Most még úgy gondolja, hogy biztosan tudja, mikor kell fizetni a parkolásért? Akkor olvasson...

Tovább csökkent a dízel autók népszerűsége, de vajon mi kell a népnek? Mutatjuk!

Az év háromnegyede már elmúlt, érdekes tendenciák láthatók az autópiacon. Mutatjuk a vevők új...

Ínségpróbán a hibrid, a dízel, a szívó és a turbós benzines

Nem összehasonlító teszt, csak fogyasztáspróba: négy teljesen különböző, ám kivétel nélkül családi...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (28 db)

Törölt felhasználó írta: 2014 június 16., hétfő 20:09:45

ez a "gyökér pesti, gyökér vidéki, gyökér budai"-stílus annyira lehangoló, hogy hihetetlen.

A válaszoláshoz belépés szükséges
horabora írta: 2014 június 14., szombat 23:41:07

Budapest Budapest de csodás.....

A válaszoláshoz belépés szükséges
BN(W) írta: 2014 június 13., péntek 13:26:40

A közlekedési morál nem csak a "pestiek" tulajdona, mindeninek sajátja. Sajnos országos viszonylatban nem állunk túl jól vele, ezen lehetne csiszolni.
Viszont a lényeg szerintem nem itt van. Egyrészt tranzit ország vagyunk, másrészt az itthoni autópark és ezzel az utazások száma is megnövekedett (hála részben a SZÉP kártyáknak). Ezen csak minőségi és mennyiségi úthálózattal lehetne javítani, 3 esetleg 4 sávos autópályákkal pl. a Balaton célirányba...
Na de ideje felébredni, visszacseppenni a "nagy magyar valóságba" és keresgélni a jobbnál jobb alternatív útvonalak között, addig amíg majd egyszer "a haza fényre derül".

A válaszoláshoz belépés szükséges
tastaltos írta: 2014 június 12., csütörtök 22:02:40

Veszprémiként csak két dolgot tennék a cikkhez:
1. Kerüljétek el messze nagy ívben a 8-ast, vagy fogadjátok el, hogy sokan a 70-es táblát 60-asnak értelmezik, és garantáltan nem fogjátok tudni megelőzni őket...
2. A motorosokat nem kell ijesztgetni a sávon belüli kólicálással, és mifelénk vidéken nem szégyen az irányjelzőt használni (szintén a sok motoros miatt)...

Balesetmentes, körültekintő és anyázás mentes autózást kívánok.

ui: 15 perc alatt hátramenetben a parton lehet lenni :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Jaga írta: 2014 június 12., csütörtök 19:34:13

Titkos alternatíva egyébként Balatonfüred. Kulturált, gyönyörű, és sokat fejlődött. Minden van, amire szükségünk lehet.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Jaga írta: 2014 június 12., csütörtök 19:32:27

Szerintem is átszokhatnának a Tisza-tóra. Bár én nem a turizmusban dolgozom. Én sem megyek le Pestre, pedig jobb az átlagfizetés, jobb a választék mindenből, olcsóbbak az árak, stb. De még sem kívánkozom. Győrbe sokszor szoktunk menni, pénteken oda, vasárnap vissza. Szembe persze tumultus, de nekünk kellemes utunk szokott lenni, haza Veszprémbe. Minden nap munka után irány a strand. Hétvégén főleg. Kocsival pillanatok alatt ott van az ember. Ezért is érdemesebb itt lakni. Gyönyörű környezet egész évben, rohamosan fejlődő megyeközpont, főleg az utóbbi években. Az egyik legfejlettebb magyar régió, az egyik legmagasabb jövedelmekkel. Tavasszal, amíg a sok turista nem jön, még idillibb a táj. Vagy ősszel. A víz olyan tiszta, hogy nagyon mélyre lelátni. Majdnem mint a tengerben. Azt az arcát sokan nem is ismerik a tónak. Még nincs felkeverve a homok amit a tömeg kever fel fürdéskor. Szóval nyilván van előnye és hátránya mindennek. Ez az egyik, ha valaki itt vagy nem itt lakik. Nyilván a Balaton, és főleg az északi oldal, az egyik, ha nem legszebb része Magyarországnak. Máshol nincs ilyen minőségű és ekkora felületű víz az országban. Vannak még termálfürdők, vannak azoknak is előnyei, gyógyvíz, élményfürdő stb. Szeretem én is azokat is. De az sokfelé van. Balaton csak egy helyen. Ez földrajzi adottság. Az csak itt van és kész. Itt szokott az bejönni, hogy ami nem Budapest felé vezető út, az sohasem készül el, vagy legalább is másodrendű marad. Nagyon jó lenne pl. ha a 8-as is autópálya lenne, de legalább Szombathelyig és az osztrák határig megtörténne az útszélesítés. A 82-es Győr felé vezető útra is ráférne, hogy gyorsforgalmú legyen, és többsávos. Nyilván autópálya elképzelhetetlen. Szóval mindennek van előnye és hátráya. Ezt itt vidéken, ahogy a fővárosiak mondják, is érezzük. Csak arról kevesebb szó esik. Mellesleg Veszprém rendkívül sok programot szokott tartogatni egész nyárra, főleg a mára híressé vált utcazene fesztivált, ami létszámban vetekszik a Volt és Balaton Sound fesztivállal, vagy a Szigettel. Igaz másabb jellegű, és csak egy hétig tart. Ekkor Veszprém igazi mediterrán hangulatú megyeszékhellyé kezd válni. Rengeteg az ember. De persze szívesen várunk mindenkit. Vagy Horvátország, vagy más országok az alternatíva. De az nem hétvégi kiruccanás, és nyilván más tészta, nem a saját országunkban vagyunk. Én is szeretek külföldre járni, mindig más országba, körülnézni. De azért nem hagynám ki, hogy itthon is, Magyarországon is kiélvezzem hogy milyen szép helyen élhetek, és milyen rengeteg program vár rám a Balatonnál. Most pl. lesz levendula fesztivál (hetek) Tihanyban. De hasonló lesz Pannonhalmán, de gyerekeseknek ott van a veszprémi kabóca fesztivál, vagy a győri győrkőc fesztivál! Szép, élménydús nyarat mindenkinek!

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2014 június 12., csütörtök 15:50:50
Szibi írta: 5 éve

Jól van gyökér lassítok. Amúgy ez a megszólítás arra vonatkozik aki csak pesttel foglalkozik. De te nyugodtan védd csak őket. Ugyanis ők képesek csak pest szemszögéből nézni mindent, mint most a kedves szerkesztő úr.


Előzmények megtekintése

Nem azért de az M7es nem Pestről megy hanem Budáról.

Én se szeretem a pestieket, még jó hogy a rózsadombon nincs sok :))))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kempelen írta: 2014 június 11., szerda 23:28:37
Szibi írta: 5 éve

Jól van gyökér lassítok. Amúgy ez a megszólítás arra vonatkozik aki csak pesttel foglalkozik. De te nyugodtan védd csak őket. Ugyanis ők képesek csak pest szemszögéből nézni mindent, mint most a kedves szerkesztő úr.


Előzmények megtekintése

Kemény vagy. Fel is áll ilyenkor? :-DDD

A válaszoláshoz belépés szükséges
Szibi írta: 2014 június 11., szerda 19:56:09
Kempelen írta: 5 éve

"mint akármelyik pesti gyökérnek"



Kicsit lassítanod kéne maki! Ettől se vagányabb nem leszel, se nyomósabb érveid nem lesznek. (Üdv Borsodból)


Előzmények megtekintése

Jól van gyökér lassítok. Amúgy ez a megszólítás arra vonatkozik aki csak pesttel foglalkozik. De te nyugodtan védd csak őket. Ugyanis ők képesek csak pest szemszögéből nézni mindent, mint most a kedves szerkesztő úr.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kempelen írta: 2014 június 11., szerda 15:22:59
Szibi írta: 5 éve

Igen én vázsmegyében lakom. De nem szeretnék Bükfürdőre menni, hanem a Balatonra. Ugyanis nekem is annyi jogom van oda menni mint akármelyik pesti gyökérnek. És szeretnék én is autópályán vagy legalább gyorsforgalmin odaeljutni. Amúgy Bükfürdőre se visz jobb út. Mivel én Szentgotthárdon lakom, ezért Körmendig mindenképpen a 8 ason kéne mennem. De én Ausztria fele járok, mert ott legalább az alsóbbrendű utak is jobbak, mint a 8-as. Azt a 2 km es gyorsforgalmi szakaszt pedig hiába nézzük, ami Csákánydoroszló után van, mert előtte és utána is fos az út. De örülök, hogy pestinek előjoga van a Balatonhoz. De te meg menj a dunára fürödni ne a Balatonra.....


Előzmények megtekintése

"mint akármelyik pesti gyökérnek"

Kicsit lassítanod kéne maki! Ettől se vagányabb nem leszel, se nyomósabb érveid nem lesznek. (Üdv Borsodból)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Turbóval is érezhetően japán – Toyota Corolla Touring Sports teszt

Egymillióval rövidebb, egy turbóval több – Toyota Corolla

Jelentős változás érte a japán márka rajongóit, szívómotor már csak a szedán Corollához kérhető, de mi lesz azokkal, akik a hibridet nem tudják, vagy nem akarják megfizetni? Nos, nem járnak rosszul.


Audi e-tron 55 quattro teszt

Nagyfogyasztó - Audi e-tron teszt

Elektromos is, SUV is - az Audi e-tron a trendiség csúcsa. Takarékosnak azonban zéró helyi emissziója mellett sem nevezhető.


A puttonyosban még sosem kellett csalódnunk – BMW 330d xDrive Touring

Van zsákjában minden jó! – BMW 330d Touring

Történnek furcsa dolgok a BMW-nél, de szerencsére, ami igazán fontos, arra többszörösen koncentrálnak. A 3-as sosem volt ennyire jó, mint most, hat hengerrel pedig azt adja, amit kell.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

OPEL tesztek

Villámpróba: Opel Combo Life 1.5 Turbo D

Ez most a legjobb vétel? Próbán az Opel legújabb családi autója

A PSA Autobest díjas egyeterű családjába immár az Opel Combo Life is beletartozik. Eláruljuk, miért számíthat ez a legjobb eladási adatokra!


Opel Grandland X 1.2 Innovation teszt

Szépített a válogatott - Opel Grandland X Videó

Az Opel és a franciák házassága először nem volt valami meggyőző, persze az Opel ebből csak jól jöhet ki. És a vásárlók is, de hagyják a kisebbet, a Grandland X lett igazán jó.


Opel Crossland X Innovation B1.2XHT MT6 teszt

Keresztre feszítve - Opel Crossland X

Nehéz Opelként nézni a Crossland X-re, pláne úgy, hogy a motorteret felnyitva rám ordít egy oroszlán. Ennél az Opel sokkal finomabban tudná azt, amit csinálnia kell.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Így néz ki egy évi 2100 kilométert futott negyed század után Lexus LS

Full bőr, kevés km: makulátlan állapotú Lexus LS 1993-ból

11 órája – Sztori

Nincs itt kérem semmi meglepetés, egy évente alig több mint kétezer kilométert futott Lexus LS, pláne ha még az időjárás és az egyéb erők sem gyilkolták, bő negyed évszázad után is jó állapotban kell legyen. Íme egy valóban szép példány.


Kommunikál a többi autóval is, a megoldás első lépése az új VW Golf!

Maximalista kortárs – Volkswagen Golf VIII

Tegnap – Újdonság

Amennyire kompakt, annyira összetett az új Golf, ami tökéletesen őrzi az eredeti értékeket, miközben a precíz technológiai megoldásaival és a jövő egy nagyon fontos lépésével halmoz el.


Ha Suzukid van, csapatod is van!

Nem engedi el ügyfelei kezét a Suzuki

3 napja – Sztori

Aki már belépett a Suzukisok népes családjába, tanúsíthatja, hogy azt követően minden, amire autójához technikai értelemben szüksége lesz, karnyújtásnyira kerül tőle.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL CROSSLAND X 1.2 Enjoy LEGSZEBB FEHÉR!!!!

OPEL CROSSLAND X 1.2 E...

Ár: 4.685.000 Ft

Évjárat: 2019

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

OPEL INSIGNIA Sports Tourer 2.0 CDTI COUNTRY Start Stop

OPEL INSIGNIA Sports T...

Ár: 3.550.000 Ft

Évjárat: 2014 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

OPEL MERIVA A 1.6 16V Cosmo

OPEL MERIVA A 1.6 16V...

Ár: 949.000 Ft

Évjárat: 2005 / 1

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!