0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét 

Ismét tombol a BMW-tipró

·
Címkék: BMW, BMW 7-ES SOROZAT, láng, tűz

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.

%KA%Két éve kezdte a gyújtogatást, most éppen egy E65-öt öntött lángba, csak azért, mert 4 éve nem megfelelően bántak fel%KA%

Két éve kezdte a gyújtogatást, most éppen egy E65-öt öntött lángba, csak azért, mert 4 éve nem megfelelően bántak fel

Emlékeznek a rokonszenves úrra, aki nagy szeretettel törte bajor autóit egy kőkalapáccsal különböző autószalonok előtt? Először 2013-ban a Frankfurti Autószalonon, majd egy évvel később a Genfi Autószalon mellett törte ripityára BMW M6-osát, hogy kifejezze nemtetszését a német prémium autógyárral kapcsolatban. Hadi Pourmohseni, ahogy hívják az úrt, a BMW ügyfélkezelésétől fakadt ki ennyire. M6-osa furcsa hangon kerregett és a váltó is rángatott. Valószínűleg szétrúgta. Azonban a kereskedő nem kezelte őt az elvárt módon, aminek igen egyedi módon ad hangot minden évben, ahelyett, hogy márkát váltana. Majd még egy fokkal továbbment: felgyújtott egy Z3-at, piromániáját pedig idén folytatta méghozzá egy facelift előtti E65-tel. A Bangle féle 7-es BMW-t ráadásul a BMW Museum előtt gyújtotta fel a tomboló tulaj, a bajor márka főhadiszállásán. A füst gyorsan beborította München egét, a tűzoltók szerencsére még korán kiértek a helyszínre, a rendőrök pedig letartóztatták Hadi urat, aki megígérte, hogy nem fejezi be hadjáratát a BMW-vel szemben. Biztos nagyon sok szabadideje lehet. Amit viszont nem értek, hogy akkor miért van még mindig BMW-je.

Ez is érdekes lehet:
 

Ikarus 30: hatvan éves a nejlonbusz

Botránnyal kezdődött az élete, igazából nem vált be a forgalomban sem, mégis maradandó nyomott...

A héten cikkben már beszámoltunk az új Vitaráról, de most a podcastban el is meséljük a próbáját

Egyre kevésbé népszerűek a dízelek, jönnek fel az alternatív hajtású autók, körükben még a hibridek...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

Lényegében 2012-ben változott utoljára a regisztrációs adó - van is baj vele

Egyre több a hibrid autó a piacon, ez pedig a kisebb belső égésű motoros autóknál megdöbbentő...

Van idő felkészülni, megjelent a januártól hatályos útdíj-rendelet

A Magyar Közlöny december 30-i számában megjelent az útdíjfizetési rendszer módosításáról szóló...

Budapest-Bamako: a befutó után is érkeznek még érdekes beszámolók

Bár a Budapest-Bamako mezőnye vasárnap befutott Sierra Leone fővárosában a célba, a nagy hajtás...

Nem ígérkezik unalmasnak 2020 sem, a naptár máris tele van friss típusokkal

Idén sem pihen meg az autóipar, rengeteg újdonsággal lehet majd találkozni a szalonokban, ebből...

Több mint százezer termék közt sem veszel el – Szétnéztünk a SzerszamKell.hu-nál!

Nem csak online webáruház a SzerszamKell.hu, tisztességes üzletet tartanak fenn, ahol az összes...

Idén húzhatja be a harmadik X-et a Renault Clio

A világ legkelendőbb francia autója idén tölti be a harmincadik életévét. Persze hivatalosan...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

Lohmann írta: 2017 szeptember 25., hétfő 18:43:28

Az okokat azért nem lehet egyszerűen elintézni a "miért nem vesz mást" c. történettel, mert az úriember problémája az, hogy a BMW (és egyébként 1-2 egyéb német gyártó) nem ismeri a visszahívás fogalmát, s a létező, nyilvánvalóan ismert szériahibákról sem vezet semmiféle nyilvános adatbázist. Nem egyéni, hanem csoportos probléma érdekében tüntet. Ha rosszindulatú akarnék lenni, akkor az a BMW előbb-utóbb úgyis kigyulladt volna, hiszen aki olvasott kicsit a témában az tudhatja, hogy számos dokumentált magyar eset van, ahol márkaszervizben szervizelt pár éves BMW-k égtek porig, s a gyártó mégsem hajlandó semmit elismerni abból, hogy valami közös hibáról lenne szó.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 2017 szeptember 24., vasárnap 22:31:05

Nekem is voltak minőségi gondjaim a tavalyi új autómmal, el is tartott egy darabig, amíg el tudtam állni a szerződéstől. Valószínűleg ha nagyon akarna, neki is sikerülhetne a dolog, a német fogyasztóvédelem sokkal jobb, mint a magyar.

A válaszoláshoz belépés szükséges
schrank írta: 2017 szeptember 24., vasárnap 15:20:16

a bmw a bengl 7-es kiállásával, újraélesztette a musclecar fogalmást, rá pár évre ébredtek fel az amerikai gyártók ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pelso írta: 2017 szeptember 23., szombat 20:08:00

Az úrnak talán időpontot kellene kérnie egy pszichiátriai szakrendelésre.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2017 szeptember 23., szombat 16:52:04

Miért ilyen régi szart gyújtogat? Mindenki aki kicsit képben van tudja, hogy azok értéktelen hulladékok.
Vegyen egy új hetest aztán azt gyújtsa fel, sokkal komolyabb hatása lenne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 2017 szeptember 23., szombat 13:10:09

Akik utálják a BMW-t most ujjonghatnak, de ha ennyire utálja Pourmohseni Úr akkor miért nem vesz mást (ez nagyon jó felvetése volt a cikknek). Több BMW-t tett már tönkre ilyen és ehhez hasonló teátrális körülmények között mint amennyit egy átlagember lát egy nap. Egy pszichiáter megvizsgálhatná, én nem lennék nyugodt ha a szomszédom lenne.... Nem szeretem ha lehülyézik a BMW-seket, de ebben az esetben sajnos nem tudnék vitatkozni ezzel

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 2017 szeptember 23., szombat 12:13:22

Nyilván az autókkal semmi gondja, a BMW-vel olyan túl sok nem is lehet, hiszen német prémium a világ egyik legjobb, legelismertebb, legkedveltebb márkája. A baja azzal az egy emberrel volt, aki nem megfelelően foglalkozott vele, ez bármelyik márkánál előfordulhat. A másik, meg, hogy valami baj azért lehet ott fent, mert bármi történik, az ember nem gyújtogat csak úgy. Arról nem szól a cikk, hogy ezért milyen büntetést kapott, ráadásul visszaeső ........ :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 2017 szeptember 23., szombat 10:18:18

Jól állnak a lángok annak a kotlának. Herr Pourmohseni, hallott-e már a Lexusról? Onnan válasszon, csak lehetőleg ne IS220D legyen, mert az is serkentően hat a piromán hajlamokra:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Alapmotorral próbáltuk az új Renault Capturt

Francia magaskényelem - Renault Captur TCe 100 villámteszt

Izmosabb, maszkulinabb megjelenéssel hódít az új Renault Captur. Ugyanakkor az erőteljesebb megjelenés mellett aprócska, egyliteres motorral is megrendelhető, most ezt az alap hajtásláncot próbáltuk ki.


Hyundai Kona 1.6 GDi Hybrid 2 WD DCT teszt

Arany középút - Hyundai Kona hibrid teszt

Nem bízza a véletlenre a Hyundai, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő Kona modellt. Rendelhető benzines, dízel, villanyhajtású és most már hibrid változat is. Utóbbi egy igazi arany középútnak tűnik.


Keménykedés mindenek felett – BMW X4 M Competition teszt

Menőségérzet – BMW X4 M Competition

A Competition modellek nem épp versenyautókat takarnak a BMW-nél, csupán a legkeményebb kiviteleket. Ez pedig az X4 M Competition esetében 510 lóerőt és őrülten jó stabilitást jelent.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

BMW tesztek

Legalább nem néznek politikusnak – BMW 750d xDrive teszt

Van benne élet – BMW 750d

A felsőkategóriában már nem illik viccelődni, mókázni. Legyen bármilyen embléma az orrán, az biztosan precíz, kimért, végtelenül kényelmes és magas presztízsű autó lesz, a 7-esben azért van némi plusz.


Még jó, hogy nem lehet xDrive – BMW Z4 M40i teszt

Lóerőkkel táncoló – BMW Z4 M40i

Kezd elveszni az, ami az évtizedek alatt a BMW-n ragadt. Sorhatos motor és hátsókerékhajtás? Egyre kevesebb van náluk is, szerencsére a Z4-hez még rendelni sem lehet összkereket, így ez mindig igazi lesz.


Csúfolhatjuk, ez akkor is sikerült – BMW X7 M50d xDrive teszt

Túl a jó ízlésen? Na és? – BMW X7

El kell fogadnunk azt, hová jutott a világ. A vállságnak már nyoma sincs, a pénztárcák dagadnak – már akié –, irodaházak nőnek minden sarkon és túlméretes autók. Most ez a divat, és van ennek szép oldala.


Ne nézd a számát, csak fogadd el - BMW M850i xDrive teszt

Jobb, mint egy M5? – BMW M850i xDrive Videó

Lehet támadni a BMW-t az elnevezések miatt, de nincs túl sok értelme. Igen, a 8-astól nem egészen azt kapjuk, amit várnánk tőle, legalábbis a neve miatt, más tekintetben viszont az egyik legjobb ma kapható BMW.


Gátlástalan sportautó - BMW M5 xDrive teszt

Erről kell még emlék – BMW M5 Videó

Sokkal több akar lenni annál, mint amennyi, pedig már így is rengeteg. Az M5 egyszerre luxuslimuzin és a szó szoros értelmében vehető sportautó, olyan menettulajdonságokkal, amin még az egzotikus modellek is elpirulnak.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Megérkeztek a hazai piacra a DS villamosított modelljei

Jól áll a DS-nek a villamosság

7 órája – Újdonság

Bekeményít a DS az elektromobilitás terén, mindegyik modelljéből érkeznek a részben vagy teljesen villanyhajtású változatok.


Ráncfelvarrást kapott a Renault zászlóshajója, a Talisman

Öt év után frissül a Renault Talisman

Tegnap – Újdonság

Szokatlan módon már fél évtizede nem nyúltak a franciák a nagyautójukhoz, most is leginkább csak a technológiát frissítették - bár a stílusra így sem lehet panasz, a szegmensben még mindig ez az egyik legvonzóbb szedán.


Még egy csokornyi információ az E10 üzemanyagról

E10 a kutakon - miért kellett ez, mit kell tudni róla?

Tegnap – Sztori

Lassan negyed éve velünk van az E10, hiszen már december végén megjelent a töltőállomásokon. Írtunk róla már többször, most pedig bevezetésének okait, következményeit néztük meg.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 7-ES SOROZAT 730d xDrive (Automata) Bézs belsős teljes extrás

BMW 7-ES SOROZAT 730d...

Ár: 9.499.000 Ft

Évjárat: 2015 / 4

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW 7-ES SOROZAT 745i (Automata) KomfortBőr.Ajtószervó.Tető

BMW 7-ES SOROZAT 745i...

Ár: 1.498.000 Ft

Évjárat: 2003 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

BMW 7-ES SOROZAT 730d (Automata) FULL-EXTRA!BITCOIN-ért is MEGVÁSÁROLHATÓ!

BMW 7-ES SOROZAT 730d...

Ár: 5.490.000 Ft

Évjárat: 2008 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!