0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Vesztett az állam a lézerblokkoló perelésével

Ítélet született lézerblokkoló-ügyben

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Több politikus autóján is megtalálható, birtoklása nem tiltott és valójában használata sem az. A lézerblokkoló miatt mégis feljelentettek tavaly egy békéscsabai autóst, akit most mentettek fel.

Immár számítógépes rendszer elleni bűncselekmény kapcsán sem perelhető a sebességmérőket bénító lézerblokkoló

Immár számítógépes rendszer elleni bűncselekmény kapcsán sem perelhető a sebességmérőket bénító lézerblokkoló

Miként arról már írtunk, néhány politikus és temérdek autós teljesen jogszerűen használja a lézerblokkolót a sebességmérő berendezések kivédésére. Mivel az eszköz nem illegális itthon, azt is megnéztük, hogy miként, mennyiért építhető be ilyen készülék, melynek birtoklása és használata eddig csak elviekben nem számított tiltottnak.

Történt ugyanis, hogy még tavaly októberben feljelentettek egy békéscsabai autóst az említett eszköz használatáért. A vád szerint ő számítógépes rendszer elleni bűncselekményt követett el, következésképpen a bizonyítási eljárásban a felperesnek, azaz kvázi a Rendőrségnek azt kellett volna alátámasztania, hogy a sebességet lézernyalábbal megállapító traffipax számítógépes rendszer.

Joggal merülhet fel azonban, hogy amennyiben ezt az ítéletet hozta volna meg a bíróság, a lézerblokkolót használó politikusok is elmeszelhetők lettek volna. A Legfőbb Ügyészség már tavasszal állást foglalt, mely szerint a vád hivatkozása (számítógépes rendszer elleni bűncselekmény) nem állja meg a helyét, tehát egy lézerblokkolóval felszerelt autó, bekapcsolt blokkolóval sem tudja a fent említett bűncselekményt elkövetni. A bírósági szakban azonban több újabb szakértői véleményt szereztek be, ezek azonban nem támasztották alá, hogy a lézerblokkoló használatával a vádlott a bűncselekmény valamely elkövetési magatartását megvalósította volna. Az ügyészség ezen új bizonyítékok alapján megállapította, hogy a cselekmény nem bűncselekmény, ezért a büntetőeljárási szabályoknak megfelelően a vádat elejtette. A Gyulai Városi Bíróság előrehozott tárgyaláson jelentette be a vád elejtését, melyet követően a büntetőeljárást megszüntette. A mintegy fél millió forintos perköltséget az állam fizeti, a lézerblokkolókat pedig immár az eddigieknél is kevésbé kell rejtegetni.

Ez is érdekes lehet:
 

Szívesen éltünk volna a világ másik felén miatta – 50 éves a GT-R történet

Az év talán legfontosabb évforulóját könyvelhetik el a japánok. A felejthetetlen Nissan Skyline...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

Ínségpróbán a hibrid, a dízel, a szívó és a turbós benzines

Nem összehasonlító teszt, csak fogyasztáspróba: négy teljesen különböző, ám kivétel nélkül családi...

Elstartolt a Budapest-Bamako Rally olyan masinákkal, amire nem számítasz

Már 15 éve, hogy elrajtolt az első Budapest-Bamako Rally, amely egyre nagyszabásúbb rendezvénnyé...

Fejpénz, autópénz, hídpénz, biztosítás, útadó és sorompó nyitási hozzájárulás - belépők Szenegálba

A célhoz közelítve egyre viszontagságosabb körülményekről számolnak be a Budapest-Bamako résztvevői...

Járási rendszámok jövő évtől: 168 félét gyárthatnak

Jövőre területi, a kistérségeket nyugdíjazó járások alapján kiosztott, 168 különféle régiót jelölő...

Megnéztük a legújabb rendőrautókat. Erősek, mutatósak, de vajon mennyire lesznek tartósak?

December 23-án 385 új rendőrautó állt szolgálatba, idén még 1202 érkezik. Az új szirénásokból...

Idén húzhatja be a harmadik X-et a Renault Clio

A világ legkelendőbb francia autója idén tölti be a harmincadik életévét. Persze hivatalosan...

Piaci körkép - stílusos autók 500 ezer forintig

Az értékvesztést a típus híre és a márka presztízse határozza meg. Tizenéves kedvencünket új...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (35 db)

Törölt felhasználó írta: 2011 november 15., kedd 17:26:46

http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/mk11070.pdf
http://suzukiblog.hu/2011/06/

Hajrá, 16 mrd.Ft. van előirányozva a költségvetésben. Ne okozzatok csalódást!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Colie írta: 2011 november 06., vasárnap 17:45:34
szub.jektiv írta: 8 éve

Persze.

A nem létező költségekre adott és felvett költségtérítés sem bűnszövetkezetben elkövetett adócsalás- vagy hűtlen kezelés.

A lézerblokkoló nem a tehetős autósok büntetéselkerülése, mert lézerblokkolót közpénzből is lehet vásárolni vagy bérelni.

A mérést végző járőr vagy a traffipax képeket feldolgozó tisztviselők sosem nyúlnak bele megrendelésre a rendszerbe, nem cserélgetik le a rendszámokat sem megbízásra.

Itt rend van, a bíróságok nem megrendelésre dolgoznak, hanem alkalmas szakértők szakvéleménye alapján.


Előzmények megtekintése

Gondolom akinek 'hivatalosan' belefér 50 helyett akár csak 55-el menni (+10%), vagy inkább TÖBBEL, az az egyirányú utcába is behajt, de csak max. 10% hosszon, az szembe hajt az autópályán is, de csak 10% erejéig, a piros lámpás kereszteződések csak 10%-án hajt át, stb... Az ellen mi a 'lézerblokkoló'?

Tényleg hülye sebesség szabályok vannak, vagy csak én vagyok Napóleon! ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
tbiudrl írta: 2011 november 06., vasárnap 15:48:02

Véleményem szerint, ha valaki az autópályán csak 160-170-nel érzi jól magát, az a városban sem elégszik meg az 50-nel.

Érdekes módon mindig, minden notórius gyorhajtó a kintfelejtett és egyéb "értelmetlen" sebeségkorlátozásokba kapaszkodik mentsvárként, miközben a többit sem tartja be. Nehogy már mindenki saját maga dönthesse el, hogy mikor, hol, mennyivel közlekedik.

A lassú haladásról meg annyit, hogy a megengedett legnagyobb, az nem keverendő a kötelező legkissebbel! Miért ne mehetne valaki 100-110-zel a pályán? Én is ritkán hajtok gyorsabban és nem fogok kimenni a 80-90-nel haladó kamionok közé csak azért, hogy egy 160-nal száguldozónak ne kelljen a középsőből a belsőbe sorolnia. Eleve, miért nem ott megy, akkor nem zavarnák a középsőben "tötyörgők". Ja, azért, mert onnan ki kellett jönnie egy 140-nel cammogó miatt!

A sebességhatárokr miatt meg lehet hisztizni, de egész európában ennyi.
Lsd.: http://www.utazas-ajanlat.hu/megengedett-sebesseg-europaban
A német csodapályákról meg mindig elfelejtik, ami a táblázat alatt is olvasható, hogy bár hivatalosan "Németországban az autópályán nincsen felső sebességkorlát, ám az ajánlott maximális sebesség 130km/óra. Jó tudni, hogy abban az esetben ha ezt valaki átlépi és balesetet szenved, akkor nem fizet a biztosító." Vagyis, ha 140-nel csattansz, még a ragtapaszt is kifizettetik veled!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Linka 11 írta: 2011 november 02., szerda 14:41:01

A sebesség korlátozó táblákat kellene ésszerűbben kirakni , ahol az út forgalmi viszonyok megengedik mért ne lehetne menni. Öncélúan ,átgondolatlanul sok helyen korlátozások vannak
más helyeken ahol a józan ész is azt diktálná hogy lassabban menj ott meg semmi. Vannak útburkolati jelek is felfestve sok helyen ahol a közlekedés logikája,gyakorlata is ellenkezik a jelzéssel,ezért szinte mindenki szabályt sért.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 2011 november 01., kedd 12:48:10
vogue írta: 8 éve

na ja csak legyen toleráns az is aki tötymörög az iránt aki viszont haladna


Előzmények megtekintése

Természetesen ez így van, a tötymörgő is legyen toleráns a másikkal szemben aki haladni szeretne. Viszont ha autópálya ha nem, nem autózhatsz a kocsid képességei szerint! Hidd el tudom milyen érzés szembesülni ezzel, én is megéltem sokszor, és sok éven át.

Azért említettem az USA-t ezzel kapcsolatban, mert lelkileg másként kell megélni az egészet, mint ahogyan előadtad, sokkal türelmesebben, sokkal kisebb belső feszültséggel, ami egy idő után reflexé válik. Erre legjobb terápia az USA, ahol óriási a közlekedés kulturális különbsége a magyarhoz viszonyítva.

A magyar rendőröket illetően a pofátlan és gátlástalan pénzlenyúlási gyakorlat az egyértelmű.
Bár meg kell mondanom, tegnap az egyik négysávos országúton körforgalomnál strázsált 2 rendőr, nagyon néztek, de nem állítottak meg. Akkor esett le, hogy fényes nappal elfelejtettem bekapcsolni a tompított fényt. Megúsztam.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vogue írta: 2011 november 01., kedd 11:49:27
vidi500 írta: 8 éve

Nem arról beszéltem amiről írsz, vegyél lézerblokkolót, ha úgy esik jól. Arról beszéltem, hogy a közlekedésben toleranciával, és felelősséggel tartozunk egymásért.


Előzmények megtekintése

na ja csak legyen toleráns az is aki tötymörög az iránt aki viszont haladna

A válaszoláshoz belépés szükséges
vogue írta: 2011 november 01., kedd 11:41:56
vidi500 írta: 8 éve

"még a ladákra kitalált ezer éves 130-as sebességhatárok miatt..."





A 130-at nem a Ladákra találták ki. Ez a sebességkorlát Európában általános érvényű. A közlekedés nem öntörvényű dolog, a közút mindenkié, nem versenypálya, ezért a "mazsolákra" is gondolni kell.



Javasolnék neked egy kis USA beli vezetésterápiát, ahol nagyságrendekkel jobb az úthálózat, útminőség is, 200-300 lóerős cirkálókkal közlekednek jobbára, a megengedett legnagyobb sebesség pedig 70 mph, ami megfelel 112,63 km/h nak. Rátehetsz még 5 mph-t, ezt még megúszod büntetés nélkül.

Ott a magyar típusú rendőrségi lenyúlás nem dominál, habár vasszigor van, ellenben ezzel a mentalitással amiről számot adtál, még ha nem is okozol balesetet, hamar a rács mögött találnád magad.




Előzmények megtekintése

a hozzászólásod első részére csak annyit írnék hogy nézz utána mi az a túlzó irónia
persze hogy nem szó szerint értettem...
de míg a volvommal megyek 160-170-et a belsőben, addig a 18 éves T4-es tranyóval max 100, előzésnél 110 (autópályáról beszélek), egyszerűen tudom hogy mi biztonságos az adott úton az adott autóval, sajnos Mo-n kevesen vagyunk így és sok az izmos getra-autós
a mazsoláknak meg ott van a 3 sávból a legkülső, itt jegyezném meg óriási különbség van 'mazsola'/tanuló/friss jogsis meg béna/batyufasz között (ugyanis messze menőkig toleráns vagyok a tanuló matricásokkal)

másrészről a hamburger zabáló amcsikra végképp nem vagyok kíváncsi, miért nem épp a megfelelő szakaszokon korlátozás nélküli német pályákat hozod fel példának?

de hogy a témával kapcsolatban is írjak: egy rakás csekket kaptam már olyan szituációból kifolyólag, hogy gyakorlatilag kiértem a faluból/városból mind2 oldalt mező meg erdő van, persze gyorsít az ember félelmetes 90-100-ra, de a város vége tábla jó párszár méterre van csak, viszont a mókusok biztonságát is szem előtt tartó rendőrök nyomják a fotót, nem a lakóházak között áá dehogy kinnt a pampán kihasználva az anomáliákat, ez ma Mo szimpla pénzlehúzás, csak ráhúzzák a közlekedés biztonság maszlagot, amíg így működnek a dolgok: hajrá KISKAPUK

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 2011 november 01., kedd 11:35:08
BorZoló írta: 8 éve

Az miért olyan természetes, hogy európa, meg USA az normális???

Mindkét civilizáció hülyére szívattatja magát a közlekedési jogszabályokkal ugyanúgy, mint a júdeai pénzkölcsönzők rajzolt papírjaiért véredet is akaró, kamatnak nevezett mocskosságaival.

Mindenki műanyagkaját eszik, aztán műanyaggyógyszerekkel gyógyíttatja magát egészen a műanyagkoporsóig. ja és még azt is elhiszi a civilizáció, hogy oka van a magas benzinárnak, és meg kell emelni a bioetanol árát, aki kitalálja a vízzel hajtott autót, azt meg vagy diliházba kell zárni, vagy egyszerűen le kell lőni!

Ennyit a nagyrabecsült civilizációd okosságáról...

Holnap meg megyek és veszek lézerblokkolót Én is, mert még nincs :-)


Előzmények megtekintése

Nem arról beszéltem amiről írsz, vegyél lézerblokkolót, ha úgy esik jól. Arról beszéltem, hogy a közlekedésben toleranciával, és felelősséggel tartozunk egymásért.

A válaszoláshoz belépés szükséges
BorZoló írta: 2011 november 01., kedd 11:29:51
vidi500 írta: 8 éve

"még a ladákra kitalált ezer éves 130-as sebességhatárok miatt..."





A 130-at nem a Ladákra találták ki. Ez a sebességkorlát Európában általános érvényű. A közlekedés nem öntörvényű dolog, a közút mindenkié, nem versenypálya, ezért a "mazsolákra" is gondolni kell.



Javasolnék neked egy kis USA beli vezetésterápiát, ahol nagyságrendekkel jobb az úthálózat, útminőség is, 200-300 lóerős cirkálókkal közlekednek jobbára, a megengedett legnagyobb sebesség pedig 70 mph, ami megfelel 112,63 km/h nak. Rátehetsz még 5 mph-t, ezt még megúszod büntetés nélkül.

Ott a magyar típusú rendőrségi lenyúlás nem dominál, habár vasszigor van, ellenben ezzel a mentalitással amiről számot adtál, még ha nem is okozol balesetet, hamar a rács mögött találnád magad.




Előzmények megtekintése

Az miért olyan természetes, hogy európa, meg USA az normális???
Mindkét civilizáció hülyére szívattatja magát a közlekedési jogszabályokkal ugyanúgy, mint a júdeai pénzkölcsönzők rajzolt papírjaiért véredet is akaró, kamatnak nevezett mocskosságaival.
Mindenki műanyagkaját eszik, aztán műanyaggyógyszerekkel gyógyíttatja magát egészen a műanyagkoporsóig. ja és még azt is elhiszi a civilizáció, hogy oka van a magas benzinárnak, és meg kell emelni a bioetanol árát, aki kitalálja a vízzel hajtott autót, azt meg vagy diliházba kell zárni, vagy egyszerűen le kell lőni!
Ennyit a nagyrabecsült civilizációd okosságáról...
Holnap meg megyek és veszek lézerblokkolót Én is, mert még nincs :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 2011 november 01., kedd 09:46:23
vogue írta: 8 éve

nagy sebességgel gázolják el szeretteinket?! atya úristen micsoda demagóg közhely...

mondjuk az M7-esen a belső sávban mikor mászkálnak a te szeretteid? mert ott is keményen mérnek és miért? még a ladákra kitalált ezer éves 130-as sebességhatárok miatt... meg az elkerülő utakon 2-3 sávnál 110... pl M0 új szakasz... agyfaszt kapok tőle

nem dicsekvés képpen de egy S80-as volvoval mászkálok (nem vagyok miller egy 7 éves kocsiról beszélünk) tökéletes műszaki állapotban, ennek az autónak a 130 olyan mintha állna, a 160-170 egy kényelmes utazó sebesség, pl az említett M7 3 sávos részén, és ezzel az "őrült száguldozással" biztosra veszem kevésbé veszélyeztetem a sofőr kollegákat mint az a barom aki a 3 sávból középen megy 90-100-al mert 'nehogy má kimenjek a szélsőbe az milyen gáz mán' és jobbról is kerülgetni kell, meg 110-el megy (úgy hogy nincs mellette senki) a 3 sávnál a belsőben és még én vagyok a szemét mert kivillogom meg rárepülök...

az ilyen barmokat kéne kőkeményen büntetni, nem azt aki haladósan megy az arra alkalmas autójával


Előzmények megtekintése

"még a ladákra kitalált ezer éves 130-as sebességhatárok miatt..."


A 130-at nem a Ladákra találták ki. Ez a sebességkorlát Európában általános érvényű. A közlekedés nem öntörvényű dolog, a közút mindenkié, nem versenypálya, ezért a "mazsolákra" is gondolni kell.

Javasolnék neked egy kis USA beli vezetésterápiát, ahol nagyságrendekkel jobb az úthálózat, útminőség is, 200-300 lóerős cirkálókkal közlekednek jobbára, a megengedett legnagyobb sebesség pedig 70 mph, ami megfelel 112,63 km/h nak. Rátehetsz még 5 mph-t, ezt még megúszod büntetés nélkül.
Ott a magyar típusú rendőrségi lenyúlás nem dominál, habár vasszigor van, ellenben ezzel a mentalitással amiről számot adtál, még ha nem is okozol balesetet, hamar a rács mögött találnád magad.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Dögös köntösbe bújtatták a Prius II. hajtásláncát

Absztinens sporttörpe - Toyota Yaris GR Sport Edition teszt

Idén kifut a Yaris jelenlegi generációja, ám mielőtt elfogynak a kereskedésből a modellek és megérkezik az új generáció,, néhány egyedi szériával kedveskedik a Toyota. Például a GR Sport változattal.


Jelentős fogyókúra és teljes stílusváltás – Opel Corsa 1.2 Turbo 100 HP teszt

Csak könnyedén – Opel Corsa teszt Videó

Egyre biztosabb, hogy a PSA házasság az Opel számára minden tekintetben kifizetődő lesz. Az új Corsában már csak az embléma német, és ennek mindenki csak örülhet.


Mazda CX-30 Skyactiv-X teszt

Nincsenek csodák? - Mazda CX-30 Skyactiv-X teszt

Nemes céllal született meg a Skyactiv-X motor, hiszen a fogyasztáscsökkentés és a károsanyag-kibocsátás mérséklése lebegett a tervezők szeme előtt a megalkotásakor. Most elmesélem, hogy ez mennyire sikerült egy SUV-ban.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

AUDI tesztek

Audi e-tron 55 quattro teszt

Nagyfogyasztó - Audi e-tron teszt

Elektromos is, SUV is - az Audi e-tron a trendiség csúcsa. Takarékosnak azonban zéró helyi emissziója mellett sem nevezhető.


Audi TT RS teszt

Kicsi R8 - Audi TT RS teszt

Ritka finomság az öthengeres motorral felszerelt Audi TT RS. Érzésre, mint egy kicsinyített R8-as.


Audi R8 V10 FSI quattro Coupé teszt

Érezted már, hogy valami tökéletes? – Audi R8

Igény kérdése, hogy mi számít tökéletesnek, de ha valami után nem marad kérdés, keserű szájíz, vagy bosszúság, akkor az lehet az. Az R8 ilyen. Megvan a zsiráf effektus, de csak találnék neki helyet.


Audi RS5 2.9 TFSI quattro teszt

Mesterlövész - Audi RS5

Döbbenetes megjelenésével azonnal állakat szakít, és bár a tűzijáték kicsit halvány, a számok akkor sem hazudnak. Az RS5-höz fel kell nőni, akkor is, ha nehéz, ez valami egészen más, mint amit várnánk.


Audi Q2 Design 1.4 TFSI 150 LE S tronic teszt

A könnyedség a kulcsszó - Audi Q2 teszt Videó

Egy könnyed városi crossover az Audi hidegségével, de annak kényelmével és elismerésre méltó technikai tudásával. Ez az új Audi Q2.


Még több AUDI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Könnyű-hibrid rendszert kapott a Suzuki Vitara, végre kipróbálhattuk!

Hibriddé vált a kedvenc autónk – Kipróbáltuk az új Vitarát!

5 órája – Újdonság

Nem kell túlmisztifikálni, de tény, hogy jelentősen modernebb technikával folytatja életét Magyarország legnépszerűbb új autója, a Suzuki Vitara. Kipróbáltuk az új hibridet!


Budapest-Bamako: a befutó után is érkeznek még érdekes beszámolók

Hét óra utazás a senki földjén? Ilyen is volt a Budapest-Bamakón

2 napja – Sztori

Bár a Budapest-Bamako mezőnye vasárnap befutott Sierra Leone fővárosában a célba, a nagy hajtás után is érkeznek még beszámolók.


Fejpénz, autópénz, hídpénz, biztosítás, útadó és sorompó nyitási hozzájárulás -  belépők Szenegálba

Mauritán határ: okostelefon a kilépésért, pénz a belépésért

5 napja – Sztori

A célhoz közelítve egyre viszontagságosabb körülményekről számolnak be a Budapest-Bamako résztvevői. Úttalan utak, hatalmas por és korrupt határőrök a hírekben.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

AUDI A4 1.9 TDI Klíma

AUDI A4 1.9 TDI Klíma

Ár: 199.900 Ft

Évjárat: 1998 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI S6 Avant 4.0 TFSI V8 quattro S-tronic Áfás átadási ár

AUDI S6 Avant 4.0 TFSI...

Ár: 18.990.000 Ft

Évjárat: 2018 / 3

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

AUDI A4 Avant 2.0 TDI SZERVIZKÖNYVES GARANCIÁLIS

AUDI A4 Avant 2.0 TDI...

Ár: 2.689.000 Ft

Évjárat: 2010 / 5

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!