0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Szélvédőt dob az MX-5 a SEMA-ra

Két modellel is készült a Mazda Design Amerikának

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Mazda MX-5 korunk egyik legjobb sportautója, nem csoda tehát, hogy sokakat megihlet. Két egyedi darab is készült a SEMA Show-ra.

Az alapmodell alakja is legendásan sportos, szélvédő nélkül viszont eszméletlen vadító

Az alapmodell alakja is legendásan sportos, szélvédő nélkül viszont eszméletlen vadító

Sok változatát láthattuk már korunk egyik legnagyobb vezetésélményét adó roadsterének, mégis tud újat mutatni a Mazda Design csapata. Két egyedi darabbal is készültek a novemberi SEMA Show-ra. Az egyik az MX-5 RF Kuro, ami a dizájnra koncentrál, a másik a Speedster Evolution, ami a teljesítményre összpontosít. Természetesen utóbbi az érdekesebb, hisz dobta szélvédőjét, ezzel pedig a régi versenyautók dicső korszakát idézi. Az új MX-5 formája alapból is végtelenül sportos, szívdobogtató, így pedig azonnal pályára vinném. Ráadásul sikerült pehelysúlyából még többet lecsípni, így pedig súlya nincs 1 tonna, pontosan 943 kiló. Csúnya színekkel vagy matricákkal se rontották el, egyszerű fehér fényezést kapott, fekete kontraszttal néhány elemen. Zseniális kanyarfaló lehet!

Szürkeség a szürkületben. Igényes, visszafogott, mégis valamiben más a matt faszén fényezésű MX-5 RF

Szürkeség a szürkületben. Igényes, visszafogott, mégis valamiben más a matt faszén fényezésű MX-5 RF

A másik modell egy MX-5 RF, tehát a targatetős Miata, ami a Kuro nevet kapta. Japánul faszenet jelent, ezzel utalva a sötétszürke matt fényezésre. Szintén igényes darab, főleg a szintén faszén szürke 17 colos Rays felnikkel. A külsőn kívül egyedül a futóműhöz nyúltak hozzá, ami a Global MX-5 Cup autóiból ismert állítható futómű. Persze nem ők az egyetlen utángyártott piacos modellek, a brit BBR például 214 lóerőt és 248 Nm nyomatékot tudott kihozni a mini-sportautóból, míg az amerikai Flyin' Miata, a General Motors LS3 6,2 literes V8-asát képes beültetni abba a kis testbe, ami indokolatlan 525 lóerőt küld a hátsó kerekre.

Ez is érdekes lehet:
 

Szívesen éltünk volna a világ másik felén miatta – 50 éves a GT-R történet

Az év talán legfontosabb évforulóját könyvelhetik el a japánok. A felejthetetlen Nissan Skyline...

Mivel telt a hetünk? Elmeséljük!

Elindítottuk az Autónavigátor podcastját, az első adást már hallgathatjátok is!

Ha ma gyártanák, akkor is menő lenne - Veterán az Opel Calibra!

Különösen veszélyes, ha az ember fotókat kezd el keresni az Opel Calibráról. Még ma is éppen...

Tavaly itthon 8 elektromos autót helyeztek forgalomba

A 2012-es sem az elektromos autók éve volt, s a trendeket elnézve a közeljövőben is inkább csak...

Megtörtént eset: közúti veszélyeztetésből totálkár

Érdekes történet: a károsult maga határozhatta meg, hogy milyen jóvátételt kér attól, aki autójának...

60 éves a Citroën Kacsa

Az 1948-as párizsi autószalonon mutatták be a Citroën legendássá vált kisautóját, a 2CV-t - magyarul...

Elkezdődött a PSA-motorok sorozatgyártása Szentgotthárdon

Néhány hete már felkészült a szentgotthárdi gyár és személyzete az új motorok gyártására, ám...

5 éven belül 10 villanyautót ígér a Toyota – egyebek mellett

Tavaly több mint egymillió autót értékesített a Toyota, 2025-re 1,4 millió a cél, felfedték...

Idén húzhatja be a harmadik X-et a Renault Clio

A világ legkelendőbb francia autója idén tölti be a harmincadik életévét. Persze hivatalosan...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Friss tesztek

Önzáró difi és sportos külső? Egész vonzó ez a Passat!  - Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG R-Line

Az üzlet, az üzlet – VW Passat R-Line

Sokat nem lett volna értelme változtatni a 2015-ös Év Autóján. A Passat enyhe külső frissítése jól áll neki, új technológiai részletei miatt pedig igazán modern. Unalmas? Én is azt gondoltam…


Ha tényleg kemény vagy, SUV helyett ilyennel jársz – Mitsubishi L200 teszt

Alig ismerni rá – Mitsubishi L200

A SUV őrület szinte teljesen romba döntötte mindazt, amiért egy autót önmagában a technika miatt értékelni lehet. Látványos? Nagy? Tekintélyt parancsoló? Puhány! Az önző óriások között egy pickup legalább tényleg fickós - mint az L200.


Bárcsak szabad lehetne… - BMW X2 M35i xDrive teszt

Nyugtatókon él – BMW X2 M35i

A BMW-nél tudják, hogyan kell élvezhető autót építeni, ez tiszta sor. A piac változása viszont alaposan feladja a leckét a bajoroknak, elsőre a legdurvább X2-ről is nehéz eldönteni, hogy jó-e.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
Hirdetés

MAZDA tesztek

Tervezett népszerűség - Mazda CX-30 G122 Plus teszt

Dögös harmincas? Mazda CX-30

Másként jár a kikövezett úton a Mazda, különleges eszközöket alkalmaz, amik kétség kívül működnek. Az érzelmeknek parancsolni szinte lehetetlen.


Mazda6 G165 Revolution teszt

Merni kell forgatni - Mazda6 teszt

A Mazda forradalma csöndes, de nem eredménytelen. A frissített 6-os legügyesebb változatát tesztelve nem is értem, miért nem fogy még több.


Mazda CX-5 2.0 AWD Revolution teszt

Ilyen könnyű lenne? - Mazda CX-5 teszt

Napfénytetőt leszámítva minden finomsággal megtömött CX-5-öt kaptunk első tesztünkre, kétliteres benzinmotorral, összkerék-hajtással, totális Skyactiv-kezeléssel.


Mazda RX-8 Revolution teszt

Nem gyárt több porszívót a Mazda Videó

A Mazdánál komolyan hittek abban, hogy meg tudják oldani a Wankel-motor problémáit. Nem jött össze, így sajnos eljött a szomorú pillanat, hogy a Mazda RX-8 elbúcsúzzon tőlünk. Azért utoljára még tartogatott egy meglepetést.


Mazda5 1.6 CD115 TX teszt

Ülésenként egymillió - Mazda5 teszt

Két tolóajtó, hét ülés, nyolc szelep - a számok tükrében így fest a Mazda kompakt, 1,6-os dízelmotorral szerelt egyterűje, amely az 5-ös jelzést kapta.


Még több MAZDA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Minden szempontból a legjobb! Opel Grandland X Hybrid4 menetpróba

Ezzel az autóval nem kap bírságot az Opel!

2 napja – Újdonság

Nem csak zöld rendszámos modellt jelent az Opel Grandland X Hybrid4 verziója, úgy mellesleg ez a teljes mai Opel kínálat legerősebb és legtakarékosabb modellje. Vezetni sem rossz ám!


Igazi ámokfutót csíptek el ezúttal a rendőrök

Alig érte utol a rendőr a szabálytalanul előző autóst

4 napja – Sztori

A szabályos és biztonságos előzés alapvető feltétele, hogy belássuk azt az útszakaszt, amelyen meg kívánjuk előzni az előttünk haladót. Ezt azonban nem mindenki gondolja végig.


Mivel telt a hetünk? Elmeséljük!

Készítettünk egy podcastot, hallgassátok

5 napja – Sztori

Elindítottuk az Autónavigátor podcastját, az első adást már hallgathatjátok is!


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MAZDA MX-5 RF 2.0i G184 Revolution Top

MAZDA MX-5 RF 2.0i G18...

Ár: 8.990.000 Ft

Évjárat: 2019 / 3

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

MAZDA MX-5 1.8i 16V Soft Top NB

MAZDA MX-5 1.8i 16V So...

Ár: 4.000.000 Ft

Évjárat: 2000 / 1

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

MAZDA MX-5 RF 2.0i G160 Revolution KEMÉNYTETŐ

MAZDA MX-5 RF 2.0i G16...

Ár: 6.998.000 Ft

Évjárat: 2017 / 6

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!