0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Vettel: Köszi, remekül szórakoztam

Ki hogyan értékelt az Ausztrál Nagydíj után?

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A címvédő Red Bull és a trónkövetelő McLaren pilótái végeztek az F1-szezonnyitó Ausztrál GP első négy helyén, a mezőny hat világbajnokából csak Schumacher esett ki.

Kitűnően kezdte az idényt a McLaren, joggal örültek Buttonék. Hamilton sem volt szomorú, a tavalyinál egészen biztosan kiegyensúlyozottabb produkciót várhatunk tőle

Kitűnően kezdte az idényt a McLaren, joggal örültek Buttonék. Hamilton sem volt szomorú, a tavalyinál egészen biztosan kiegyensúlyozottabb produkciót várhatunk tőle

Button tanári autózással nyert, Vettel lemákolta a pole-ból induló Hamiltont, s második lett, Alonso behozta ötödiknek a Ferrarit, Schumacher kiesett, Räikkönen hetedikként zárta visszatérő versenyét − a hat világbajnokból három elfoglalta a dobogót, öt pontokat szerzett, MSC önhibáján kívül vált kakukktojássá. Villantott a Sauber és a Williams, csak utóbbi meglepetésembere, Maldonado az utolsó körben nem bírt a vérével. Mozgalmas, egész jó volt az F1-szezonnyitó Ausztrál Nagydíj. A szokásos lózungok helyett a versenyzői nyilatkozatokból csupán egy-egy érdekességet emeltünk ki visszhangként.

A többiek csak szeretnék, ha ilyen szép, ívelt orra lehetne az autójuknak. Persze azt sem bánnák, ha ennyire komoly tempóra lenne képes, mint a McLaren

A többiek csak szeretnék, ha ilyen szép, ívelt orra lehetne az autójuknak. Persze azt sem bánnák, ha ennyire komoly tempóra lenne képes, mint a McLaren

"A biztonsági autós fázis nem jött jól, pláne azért, mert a naplementével lehűlt a levegő és az aszfalt hőmérséklete is, és ahogy lassan haladtunk a safety car mögött, nehéz volt melegen tartani a gumikat" − mondta a Melbourne utcai pályáján négy év alatt harmadszor diadalmaskodó Button (McLaren). "Nyilván kicsit csalódott vagyok, hiszen nem tudtam megtartani a vezető helyemet, de gratulálok Jensonnek, s már a Malajziai GP-re fókuszálok. A vb-cím a következetességen múlik" − filozofált a csapattárs Hamilton, aki ismét együtt fut Scherzinger kisasszonnyal, új a menedzsmentje, s összeszedettebbnek tűnik, mint valaha.

Webber és Vettel is példásan ment, a Red Bullnak az égvilágon semmi baja sincsen. Tessék nézni a háttérben Räikkönent, milyen izgatott és jókedvű Webber és Vettel is példásan ment, a Red Bullnak az égvilágon semmi baja sincsen. Tessék nézni a háttérben Räikkönent, milyen izgatott és jókedvű

Webber és Vettel is példásan ment, a Red Bullnak az égvilágon semmi baja sincsen. Tessék nézni a háttérben Räikkönent, milyen izgatott és jókedvű

"Elégedett vagyok, jól éreztem magam a kocsiban, köszönöm, remekül szórakoztam" − vigyorgott a címvédő Vettel, aki a harmadik sorból rajtolva is bizonyította a kvalifikáción nem valami fényesen teljesítő Red Bull parádés versenytempóját. "Nem akartam, hogy véget érjen a futam" − így Webber, aki bár a startot rossz szokásához híven elszúrta, hazai pályán aztán mind följebb küzdötte magát, s a hajrában már Hamiltont is veszélyeztette.

Egy verseny nem a világ (van még hátra 19), de pillanatnyilag a Sauber áll a konstruktőri harmadik helyen. Az Ausztrál Nagydíj hajrájában Kobajasi szerencsés, Perez peches volt Egy verseny nem a világ (van még hátra 19), de pillanatnyilag a Sauber áll a konstruktőri harmadik helyen. Az Ausztrál Nagydíj hajrájában Kobajasi szerencsés, Perez peches volt

Egy verseny nem a világ (van még hátra 19), de pillanatnyilag a Sauber áll a konstruktőri harmadik helyen. Az Ausztrál Nagydíj hajrájában Kobajasi szerencsés, Perez peches volt

"Az egész versenyen törött hátsó szárnnyal mentem" − árulta el Kobajasi, akit csapattársa, Perez kapott el hátulról. A Sauber ezzel együtt parádés futamot zárt. "Az utolsó rajtkockából indulva hamar Kamui mögött találtam magam, s nem tudtam mit tenni, mert ő meg egy Williamsszel csatázott" − egészítette ki a sztorit Perez.

Massa (a háttérben) megint leszerepelt, Alonso mentette a menthetőt a Ferrarinak

Massa (a háttérben) megint leszerepelt, Alonso mentette a menthetőt a Ferrarinak

"Fellélegeztem, amikor láttam Maldonadót megcsúszni, persze sajnálom, ami vele történt, mert szörnyű így kiesni" − értékelt Alonso, aki újfent kihozta a Ferrariból a maximumot. Csak hát aggasztó, hogy a Williams gyorsabb volt nála... "Az esetünk Sennával versenybaleset volt. Meg kell értenünk amúgy, miért volt ennyire jelentős a gumikopás" − magyarázta az elégtelen bizonyítványt Massa, aki ügyesen rajtolt, ám utána esélye nem volt értékelhető eredményt elérni.

Melbourne-ben csak 22-en rajtolhattak el, mert a HRT pilótáit kipenderítette az időmérős 107 százalékos szabály. Újfent érdemes megfigyelni, Räikkönen (alsó sor, jobbról a második) milyen izgatott és jókedvű

Melbourne-ben csak 22-en rajtolhattak el, mert a HRT pilótáit kipenderítette az időmérős 107 százalékos szabály. Újfent érdemes megfigyelni, Räikkönen (alsó sor, jobbról a második) milyen izgatott és jókedvű

"Mintha sosem hagytam volna itt az F1-et. Az autót jó érzés volt vezetni" − összegzett a minap a Top Gear műsorában brillírozó Räikkönen, aki a 17. helyről startolva végül hetedik lett. "Dobogóra szerettem volna állni, de az incidensüknél Maldonado elütötte a kormányösszekötőmet" − szomorkodott Grosjean, aki az új Lotus istálló első versenyén tényleg beférhetett volna a legjobb háromba.

Kalap le a Toro Rosso fiataljai (és a technika) előtt: Ricciardónak megvannak az első pontjai, és Vergne is majdnem befért a Top10-be

Kalap le a Toro Rosso fiataljai (és a technika) előtt: Ricciardónak megvannak az első pontjai, és Vergne is majdnem befért a Top10-be

"Fogalmam sincs, mi történt az utolsó körben, káosz volt" − mondta az igen boldog Ricciardo, aki első pontjait épp saját közönsége előtt szerezte, míg a másik Toro Rossóval az újonc csapattárs épp csak nem fért be a Top10-be. "Kicsit túlerőltettem a végén, ugyanakkor sokat tanultam" − szögezte le Vergne.

A Force Indiától talán többet vártunk, de csak egy autója ért célba − a tizedik helyen. Ezzel együtt a Di Resta, Hülkenberg duó biztosan okoz még majd kellemes meglepetéseket A Force Indiától talán többet vártunk, de csak egy autója ért célba − a tizedik helyen. Ezzel együtt a Di Resta, Hülkenberg duó biztosan okoz még majd kellemes meglepetéseket

A Force Indiától talán többet vártunk, de csak egy autója ért célba − a tizedik helyen. Ezzel együtt a Di Resta, Hülkenberg duó biztosan okoz még majd kellemes meglepetéseket

"Szerencsére maradt némi KERS-em a finisre, így tudtam Vergne-t egy tizeddel megverni" − így Di Resta, aki ezzel egy pontocskát azért csak gyűjtött a Force Indiának. "Két éve Melbourne-ben, az első versenyemen sem tudtam megtenni egy kört sem − valakitől kaptam egy pofont, s megsérült az autó felfüggesztése" − búslakodott a versenyt szinte azonnal feladni kényszerülő Hülkenberg.

A szezonnyitó nagy vesztese a Mercedes lett, amely a tesztek és az időmérő alapján dobogós pozícióra ácsingózott, végül pont nélkül utazhatott tovább Malajziába. Schumacher autójában bekrepált a váltó, Rosberg a hajrában esett vissza. Az időmérőn Schumi még Vettelt is elverte, mondta is a kétszeres világbajnok német a hétszeres világbajnok németnek, hogy várjál, ne dörzsöld még a tenyered, itt csak én ihatok előre − elképesztő mennyiségű Red Bullt − a medve bőrére A szezonnyitó nagy vesztese a Mercedes lett, amely a tesztek és az időmérő alapján dobogós pozícióra ácsingózott, végül pont nélkül utazhatott tovább Malajziába. Schumacher autójában bekrepált a váltó, Rosberg a hajrában esett vissza. Az időmérőn Schumi még Vettelt is elverte, mondta is a kétszeres világbajnok német a hétszeres világbajnok németnek, hogy várjál, ne dörzsöld még a tenyered, itt csak én ihatok előre − elképesztő mennyiségű Red Bullt − a medve bőrére

A szezonnyitó nagy vesztese a Mercedes lett, amely a tesztek és az időmérő alapján dobogós pozícióra ácsingózott, végül pont nélkül utazhatott tovább Malajziába. Schumacher autójában bekrepált a váltó, Rosberg a hajrában esett vissza. Az időmérőn Schumi még Vettelt is elverte, mondta is a kétszeres világbajnok német a hétszeres világbajnok németnek, hogy várjál, ne dörzsöld még a tenyered, itt csak én ihatok előre − elképesztő mennyiségű Red Bullt − a medve bőrére

"Defektet kaptam a végén, amikor Perezzel ütköztünk, pechem volt" − mondta Rosberg. A másik Mercedesszel Schumacher a harmadik helyről állt ki még a futam elején, a csapat egy pontot sem szerzett. "A tesztek során egyszer sem fordult elő hasonló hiba, ennek ellenére biztos, hogy sikerült előrelépnünk" − hangsúlyozta a rekordbajnok, aki váltóhiba miatt esett ki a harmadik helyről.

"Ez van, elszállt az autó hátulja" − kesergett kicsit Maldonado az eldobott hatodik hely mián, majd hozzátette, hogy szerinte a Williams gyorsabb a Ferrarinál, s majdnem olyan erős, mint a Red Bull vagy a McLaren." A Marussia nem az, de "az autó egy igazi születésnapi ajándék volt számomra, köszönöm" − mondta Glock, aki pont vasárnap lett 30 éves. És célba ért, azaz sok kilométert rakott az autóba, ami biztosan értékes infódömping az istállónak. A kormányhibával kiálló Caterham-pilóták, Kovalainen és Petrov csupán abban bíznak, hogy Malajziában jobbak lesznek, ámen.

Ez is érdekes lehet:
 

Szeptember 1-től fokozott rendszám ellenőrzés

Ellentmondásos hírek keringenek a sajtóban, miszerint hiába ellenőrzik fokozottan a külföldi...

Elstartolt a Budapest-Bamako Rally olyan masinákkal, amire nem számítasz

Már 15 éve, hogy elrajtolt az első Budapest-Bamako Rally, amely egyre nagyszabásúbb rendezvénnyé...

Idén húzhatja be a harmadik X-et a Renault Clio

A világ legkelendőbb francia autója idén tölti be a harmincadik életévét. Persze hivatalosan...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

Több mint százezer termék közt sem veszel el – Szétnéztünk a SzerszamKell.hu-nál!

Nem csak online webáruház a SzerszamKell.hu, tisztességes üzletet tartanak fenn, ahol az összes...

Fejpénz, autópénz, hídpénz, biztosítás, útadó és sorompó nyitási hozzájárulás - belépők Szenegálba

A célhoz közelítve egyre viszontagságosabb körülményekről számolnak be a Budapest-Bamako résztvevői...

Hedonista benzinégetés és spórolós hibridek legfrissebb podcastban

Minden ötödik magyar elkövet valami hibát autóvásárláskor. Kielemeztük a témát és szót ejtettünk...

Piaci körkép - stílusos autók 500 ezer forintig

Az értékvesztést a típus híre és a márka presztízse határozza meg. Tizenéves kedvencünket új...

Ha ma gyártanák, akkor is menő lenne - Veterán az Opel Calibra!

Különösen veszélyes, ha az ember fotókat kezd el keresni az Opel Calibráról. Még ma is éppen...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tY2xhcmVu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tY2xhcmVu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tY2xhcmVu

Friss tesztek

Jelentős fogyókúra és teljes stílusváltás – Opel Corsa 1.2 Turbo 100 HP teszt

Csak könnyedén – Opel Corsa teszt Videó

Egyre biztosabb, hogy a PSA házasság az Opel számára minden tekintetben kifizetődő lesz. Az új Corsában már csak az embléma német, és ennek mindenki csak örülhet.


Mazda CX-30 Skyactiv-X teszt

Nincsenek csodák? - Mazda CX-30 Skyactiv-X teszt

Nemes céllal született meg a Skyactiv-X motor, hiszen a fogyasztáscsökkentés és a károsanyag-kibocsátás mérséklése lebegett a tervezők szeme előtt a megalkotásakor. Most elmesélem, hogy ez mennyire sikerült egy SUV-ban.


Skoda Kamiq Style 1.0 TSI DSG teszt

Éretlen? - Skoda Kamiq 1.0 TSI DSG teszt

Az egyliteres motorral felszerelt Skoda Kamiq járt már nálunk, ám korábban manuális váltóval. Most megnéztük, hogy mit tud a hétfokozatú DSG-vel.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tY2xhcmVu
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Budapest-Bamako: a befutó után is érkeznek még érdekes beszámolók

Hét óra utazás a senki földjén? Ilyen is volt a Budapest-Bamakón

14 órája – Sztori

Bár a Budapest-Bamako mezőnye vasárnap befutott Sierra Leone fővárosában a célba, a nagy hajtás után is érkeznek még beszámolók.


Fejpénz, autópénz, hídpénz, biztosítás, útadó és sorompó nyitási hozzájárulás -  belépők Szenegálba

Mauritán határ: okostelefon a kilépésért, pénz a belépésért

4 napja – Sztori

A célhoz közelítve egyre viszontagságosabb körülményekről számolnak be a Budapest-Bamako résztvevői. Úttalan utak, hatalmas por és korrupt határőrök a hírekben.


Több mint százezer termék közt sem veszel el – Szétnéztünk a SzerszamKell.hu-nál!

Megtalálod, amit keresel! – Bejártuk a SzerszamKell.hu üzletét

4 napja – Sztori

Nem csak online webáruház a SzerszamKell.hu, tisztességes üzletet tartanak fenn, ahol az összes raktáron lévő termék megtalálható. Körülnéztünk náluk.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD MONDEO 3.0 ST 220 DIGITKLIMA TEMPOMAT XENON NAVI RECARO BÖR ÜLÉSFŰTÉS NAPTETŐ

FORD MONDEO 3.0 ST 220...

Ár: 1.295.000 Ft

Évjárat: 2002 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

AUDI A3 Limousine 1.4 TFSI Attraction CoD S-tronic Navi-Tempomat-Radar-Ülésfütés

AUDI A3 Limousine 1.4...

Ár: 4.998.000 Ft

Évjárat: 2015 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

KIA CEE'D 1.4 EX Szép állapopt

KIA CEE'D 1.4 EX Szép...

Ár: 1.989.000 Ft

Évjárat: 2012 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!