0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ezért ne menj veteránnal versenyezni! 

Öreg Mercedes S-osztályt hajtottak a Nordschleifén, közel volt a baj

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Persze most nem veterán versenyautóról van szó, hanem öreg utcai kocsikról. A napokban egy W126-os Mercivel vetődött egy bátor a Norschleiféra, nem volt túl jó ötlet.

Besokallt a balkanyarban, majd kisodródott a bukótérbe, de sérülés nélkül visszakeveredett a pálya közepére

Besokallt a balkanyarban, majd kisodródott a bukótérbe, de sérülés nélkül visszakeveredett a pálya közepére

Autós videók szempontjából a legjobbak vagy Oroszországból, vagy a Nordschleiféról érkeznek, most az utóbbiról jelentkezünk. Utcai, versenyre felkészítetlen autóval is necces tempós kört menni a Nürburgring hosszú pályáján, hát még egy ugyanilyen veteránnal. Nemrégiben egy W126-os S Mercivel fizettek be egy körre, az egyik kanyarban viszont előjöttek a problémák.

Se fék, se tapadás, se kellő elektronika, ami idő előtt összeszedné a sofőr helyett a járgányt. Nagyobb baj nem történt, bár közel volt hozzá, hogy oldalba kapja a Clio RS-t. Kár lett volna a Merciért, igazán szép állapotban van. Most megúszta, reméljük többet nem nyúzzák majd pályán.

Ez is érdekes lehet:
 

Íme az autópiac 2019-es számai: a személyautók győztese a Suzuki

Tavaly is lassuló növekedés mellett, de tovább nőtt az autópiac. Bár a márkák dobogóján nincs...

Tavaly itthon 8 elektromos autót helyeztek forgalomba

A 2012-es sem az elektromos autók éve volt, s a trendeket elnézve a közeljövőben is inkább csak...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

Az évtized autós mozijának is nevezhetnénk a Ford v Ferrari filmet

Előre szólok, hogy NEM leszek SPOJLERMENTES. Most már eltelt több, mint egy hét a film bemutatója...

A Queen énekese az autók terén is szerette a luxust

Freddie Mercury nem csak kiváló énekes, dalszerző és producer volt, hanem az autók iránt is vonzódott...

Minden idők legszigorúbb hazai emissziós korlátozása jön a riasztási fokozattal

Nyugalom, még csak tájékoztatási fokozatában van a szmogriadó Budapesten, mivel azonban tavaly...

Minden az emissziós normákról és a most megszűnt környezetvédelmi plakettekről

Euro norma, katalizátor, szén-dioxid kibocsátás, meg fekete plakett. Ha ezek a fogalmak idegenek...

Formája volt a legnagyobb sikere, ritka veteránná érett a Citroën XM

A prémium szegmensben indított francia nagyautók bája egészen a ’90-es évek közepéig elbűvölte...

Ha ma gyártanák, akkor is menő lenne - Veterán az Opel Calibra!

Különösen veszélyes, ha az ember fotókat kezd el keresni az Opel Calibráról. Még ma is éppen...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (10 db)

Lehel81 írta: 2016 november 04., péntek 16:00:40

Én ismerem Nürburgringet mint a tenyeremet,van amikor a Porsche Gt-mel indulok,van amikor az M5-ös BMW-vel...de mostanában ritkabban indulok versenyezni mert sokat dolgozok és nincs idő bekapcsolni a Playstationt. :))))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2016 november 01., kedd 21:45:54

Ez jó lehet. Viszont azt tudni kell, hogy nagyon sok oldtimer-es verseny nem a sebességről szól hanem a pontosságról. Ritka az olyan mint ez, ahol van olyan is ahol a sebesség számít. Goodwood ilyen még. De általában átlagtartó futamokat rendeznek. Pl a Monte-Carlo historique is ilyen. Így akár egy Fiat 500-assal is esélyes lehet az ember. (Egyébként szerintem sokszor ezekkel a gyenge autókkal a legjobb az egész mert eléggé kell nyomni nekik, főleg ha van hegyi szakasz.) Itthon is vannak egyébként jó kis versenyek, volt szerencsém páron elindulni és annak ellenére, hogy ezek sem a sebességről szóltak nagyon élvezetes volt mind. Csak itt azért általában nincs annyi autócsoda mint tőlünk nyugatra.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2016 november 01., kedd 21:16:41
Tizenkettő írta: 3 éve

Egyikkel sem indulnék..... Vagy igazából a táj miatt lehet, de biztosan nem egy pályanapon neveznék.


Előzmények megtekintése

AvD Oldtimer rally? :)
http://www.nuerburgring.de/en/events-tickets/oldtimer/avd-oldtimer-grand-prix.html

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2016 november 01., kedd 20:59:02
zold írta: 3 éve

A DHL-es ford transitz vagy a Setra busz jobb? :)

https://www.youtube.com/watch?v=LX5Y1jcoUXE

Akárcsak a Vespa robogó, azok is hátsókerék-hajtásúak :))))


Előzmények megtekintése

Egyikkel sem indulnék..... Vagy igazából a táj miatt lehet, de biztosan nem egy pályanapon neveznék.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2016 november 01., kedd 20:49:38
Tizenkettő írta: 3 éve

Most komolyan, ki az a nemnormális, aki oda egy ekkora döggel megy "versenyezni"......


Előzmények megtekintése

A DHL-es ford transitz vagy a Setra busz jobb? :)
https://www.youtube.com/watch?v=LX5Y1jcoUXE
Akárcsak a Vespa robogó, azok is hátsókerék-hajtásúak :))))

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 2016 november 01., kedd 18:59:04

Abban a kanyarban nem ok nélkül nem nő fű :) szerintem egyszerűen csak hülye volt: utolérte a piros hármas, lassabb lévén el akarta engedni, csak azt nem fékezés nélkül kellett volna a szűk kanyar külső ívén. Ha nem megy ki a külső ívre hanem marad nyugodtan, nem dobja el magát az autó.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2016 november 01., kedd 18:30:00

Most komolyan, ki az a nemnormális, aki oda egy ekkora döggel megy "versenyezni"......

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2016 november 01., kedd 13:57:55

Aki oda megy és valóban nem lődörögni akar, hanem megpróbál jó időt futni, annak sajnos bele kell kalkulálnia a hasonló esetet. Ez itt nagyon szerencsés kimenetelű volt.
A törés nagyon sokba kerül, még akkor is, ha másnak nem okozunk bajt, mert a pályában okozott kárt is bevasalják a szállítási és mentési költségről nem is beszélve.
Szóval aki oda indul, tegyen félre a nem várt eseményekre. Én már elkezdtem. ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2016 november 01., kedd 13:26:44
zold írta: 3 éve

Először is, veteránnal elég jó mókának tűnik versenyezni, még nézőként is szürakoztató... (http://autossagok.blog.hu/2016/07/01/spa_summer_classics). Mondjuk nem S klasséval az igazi, de vicces látni, amikor a 30 éves Talbot kisautóvitézkedik


a hölgy a porschék között (elég ügyesen), egy 968 CS bármikor jöhetne. Mondjuk a Super 7-ek tűntek a legerősebb mezőnynek.

Másodszor: nem az oldtimerség miatt szállt el, amatőr volt a sofőr. Nagy felkészülést igényel a 'ring, aki nem ismeri az pillanatok alatt a szalagkorlátban.

Harmadszor: még mindkettő (profii sofőr és jó autó) esetén is el lehet szálnii, lásd a Q7 gyári tesztautó vagy az M5 ös Nürburgring "Taxi"'.

Inkább elismerés hogy megpróbékozott, de remélem legközelebb komolyabban veszi a felkészülést a sofőr és nagyobb tisztelettel megy körbe. AKár komolyabb baj is lehetett volna ebből...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2016 november 01., kedd 13:22:49

Először is, veteránnal elég jó mókának tűnik versenyezni, még nézőként is szürakoztató... (http://autossagok.blog.hu/2016/07/01/spa_summer_classics). Mondjuk nem S klasséval az igazi, de vicces látni, amikor a 30 éves Talbot kisautóvitézkedik

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Bárcsak szabad lehetne… - BMW X2 M35i xDrive teszt

Nyugtatókon él – BMW X2 M35i

A BMW-nél tudják, hogyan kell élvezhető autót építeni, ez tiszta sor. A piac változása viszont alaposan feladja a leckét a bajoroknak, elsőre a legdurvább X2-ről is nehéz eldönteni, hogy jó-e.


Ráncfevarrása után is mesteri a Renault Master

Mesterek mestere - Renault Master teszt

Bútorszállítónak álltunk néhány napra, közben a látványosan frissített Renault Master biznyította a képességeit.


Teszten a lágy hibrid Suzuki Swift

Mit adott nekünk a hibridség? - Suzuki Swift Hybrid teszt

A lágy hibrid Ignis után a Swift is nálunk járt ugyanazzal a hajtáslánccal, amelyben a 12 voltos lítium-ion akksi és az ISG segíti a benzinmotor dolgát. Vajon megéri a felárat?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Elképesztő jármű a Mercedes G 500!

Őserő - Mercedes G 500 teszt

Látszólag változatlanul őrizte meg formáját a Mercedes G-osztály a generációváltás során, ám a lemezek alatt korunk egyik legmodernebb terepjárójává érett.


Mercedes-Benz E 300 de teszt

Ördögűzés felsőfokon – Mercedes-Benz E 300 de

Csoda, hogy nem pattan le róla magától a zöldrendszám, dízelhibridsége miatt igazi tiltott gyümölcs, miközben egy végtelenül kifinomult és minőségi szerkezetről van szó, szemtelenül hosszú hatótávval.


Mercedes-Benz S 400 d Lang teszt

Elnöki ügy - Mercedes-Benz S 400 d

A sofőrös limuzinok között etalon, a politikusok között imádott, az átlagemberek szemében tekintélyt parancsoló. Az S-osztály nem csak a külsőségek miatt az, ami, az új dízelmotorral is fenséges.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupé teszt

Magasan hordja a farát – Mercedes GLC 220 d Coupé

Csak a képeken tolakodó, a valóságban épp jó méretű SUV a GLC. Kupé farával mindent elveszít abból, amitől praktikus lehet, viszont ez a divat, aminek maximálisan megfelel.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Toyota Yaris: lehet nagyon takarékos, de lesz belőle vérpezsdítő  GR is

2,9 l/100km fogyasztással jön az új Toyota Yaris

Tegnap – Újdonság

Egyre többet tudunk az új Toyota Yarisról, egyre ígéretesebb is: a hibrid kategóriája legtakarékosabbja lesz


5 éven belül 10 villanyautót ígér a Toyota – egyebek mellett

Felkapcsolják a villanyt! Íme a Toyota 5 éves terve

2 napja – Sztori

Tavaly több mint egymillió autót értékesített a Toyota, 2025-re 1,4 millió a cél, felfedték, milyen modellekkel, miként képzelik el a közeljövőt.


Már 50 milliárd forintos tétel a nagycsaládos autók támogatása, küzdenek a vevők és a kereskedők is

Nagycsaládos autó: gyorsabb volt a gyártás, mint a MÁK határozat

4 napja – Sztori

Érdekes helyzetet szült a tavaly júliustól igényelhető nagycsaládos autóvásárlási támogatás, a határozatok és az utalások is csúsznak, igény pedig van bőven. Egy beszédes példán keresztül mutatjuk be a rendszert.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ S-OSZTÁLY S 300 Turbo D (Automata) Teljesen gyári állapotban. Új gumikkal. Rozsdamentesen. szervizkönyvvel

MERCEDES-BENZ S-OSZTÁL...

Ár: 2.430.000 Ft

Évjárat: 1996 / 8

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ S-OSZTÁLY S 400 L 4Matic (Automata) AMG 6.3 Kitunő állapotban

MERCEDES-BENZ S-OSZTÁL...

Ár: 19.999.999 Ft

Évjárat: 2014 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ S-OSZTÁLY S 320 CDI (Automata)

MERCEDES-BENZ S-OSZTÁL...

Ár: 2.400.000 Ft

Évjárat: 2006 / 2

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!