0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Hurokban a külföldi rendszámosok feje

Szeptember 1-től fokozott rendszám ellenőrzés

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy nemzetközi ügyvédi iroda szerint, ha Szlovákiában működik egy cég, az vásárolhat autót, amit aztán bárki bérelhet tőle. De hogy vezethet ilyen kocsit legálisan egy magyar személy? Kinek van félnivalója a bírságtól?

Ha a vezető tudja igazolni, hogy legálisan vezeti a külföldi rendszámos autót Magyarországon, nem kell félnie a jogi következményektől és a büntetéstől

Ha a vezető tudja igazolni, hogy legálisan vezeti a külföldi rendszámos autót Magyarországon, nem kell félnie a jogi következményektől és a büntetéstől

2011. szeptember 1-től hatályos a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény 25/B. § (1) bekezdés b) pontja, miszerint a Magyarországon bejegyzett lakóhellyel rendelkező magyar állampolgár csak magyar hatósági jelzéssel (rendszámmal) ellátott gépjárművet vezethet. Úgy is mondhatnánk, lejárt a szlovák, német, luxemburgi vagy éppen liechtensteini rendszámos luxus- és sportautókkal „burokban ülve” furikázók, az adófizetéseket és a bírságokat a markukba röhögve megúszók kora. A magyar hatóságok szigorú, drasztikus erejű fellépést ígérnek, kezdve azzal, hogy megfordul a folyamat: szeptember 1-től nem az ellenőrző személynek kell fogást találnia, hanem az ellenőrzött bizonyítja majd a nála lévő okmányokkal, ő legálisan használja a külföldi rendszámos autót. Ha ez nem sikerül, a vonatkozó kormányrendelet értelmében ott helyben leszerelik a táblát, és a járművel való közlekedést mindaddig megtiltják, amíg a jogszerű használat egyértelmű bizonyítást nem nyer, illetve, amíg a gépjármű magyar rendszámot nem kap. Ellenkező esetben borítékolható a több százezer forintos bírság kiszabása, ami az olcsó, használt autókkal ügyeskedőknek komoly summa, de vélhetően a módosabbaknak sem lesz mindegy, hogy a többek között regadóval megspórolt haszonból az államkasszába adakozzanak.

Már a magyar utcakép részei a szlovák rendszámos autók, pedig vezetőiknek 99 százalékban semmi közük nincs északi szomszédunkhoz, csupán komoly összegeket akartak megspórolni a külföldön vett és honosított járművekkel

Már a magyar utcakép részei a szlovák rendszámos autók, pedig vezetőiknek 99 százalékban semmi közük nincs északi szomszédunkhoz, csupán komoly összegeket akartak megspórolni a külföldön vett és honosított járművekkel

Nemrégiben egy nemzetközi ügyvédi iroda, az enwc Natlacen Walderdorff Cancola kifejtette álláspontját, miszerint a füst nagy, de kicsi a láng, és a hatóságok egyszerű módszerrel kijátszhatók. Annyi a trükk, hogy tulajdonjogi státusz helyet csupán bérleti vagy lízingszerződés legyen az adott autóra, és máris nem sokat tehetnek a törvény képviselői. Ehhez például Szlovákiában még állandó lakhely sem szükséges, persze, jó kérdés, hogy melyik az a rendezett keretek között működő cég, amely ilyen kvázi anonim, kockázatos ügyfelekkel bármilyen megállapodást mer kötni. Mert ne feledjük, a szimplán az autóvásárlások érdekében alapított fantomvállalkozások működésképtelensége a kinti adóhatóságok szemét is szúrja, márpedig, ha nincs semmilyen tevékenység, akkor nincs bevétel, sem dokumentáció, és hamar kibukik, hogy valószínűleg fiktív számlákkal, csalással zajlik az élet, aminek a végeredménye a lebukás, a büntetés – a kör itt is bezárul. Azért tegyük hozzá, az említett ügyvédi irodánál sem kezdők dolgoznak, hozzáteszik, az egyetlen megoldás a legális, valóban üzleti szándékkal létrehozott, és rendben működtetett külföldi vállalkozás, amin keresztül tényleg legalizálható a jármű − de ez így már közel sem akkora biznisz, feltéve, hogy csakis autóvásárlásról van szó, némi külföldi kapcsolattal, valós vállalkozással azonban épp ellenkezőleg, hatványozott haszon is lehet.

Szeptember 1-től a külföldi rendszámos autók vezetőire ez a sors fog várni: fokozott közúti ellenőrzés. És nem a hatóságnak kell bebizonyítani, hogy jogos-e az autóhasználat!

Szeptember 1-től a külföldi rendszámos autók vezetőire ez a sors fog várni: fokozott közúti ellenőrzés. És nem a hatóságnak kell bebizonyítani, hogy jogos-e az autóhasználat!

A nemzetközi felvetésre egyébként megszületett a magyar válasz is: a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) és az Autós Nagykoalíció együttes közleményben reagált a lényegében a törvény megkerülésére biztató hírre. Véleményük szerint a magyar emberek magyar rendszámos autóval járjanak, kivéve, ha olyan életvitelük, vagy munkájuk van, ami őket egyértelműen külföldhöz köti. Ezt hivatott elérni az a jogszabály, amelyet a nemzetközi ügyvédi iroda nagy részben figyelmen kívül hagy véleménye megformálásakor, miközben ő maga is felhívja a figyelmet a jogszabály megkerülésének kockázatára. De mi is tekinthető kivételnek? Példának okáért, amikor egy magyar lakóhellyel rendelkező személy szlovák, vagy más külföldi rendszámú autót vezet − bérelje vagy lízingelje azt bárkitől -, csak akkor nem kerül megbírságolásra, ha a törvényben meghatározott kivételek fennállását már a közúti ellenőrzés során bizonyítani tudja. Ilyen kivétel:

  • ha a vezető tartózkodási helye nem Magyarország területén van,
  • ha a járművet 30 napnál rövidebb ideig használja Magyarországon,
  • ha a járművet Magyarország területén kívüli rendszeres munkavégzés érdekében használja.

Ha ezeknek a körülményeknek a fennállását közokirattal vagy teljes bizonyító erejű magánokirattal a vezető nem tudja a helyszínen igazolni, akkor a bírság megfizetését nem kerülheti el.

Büntetés esetén több százezer forintos bírságra lehet számítani

Büntetés esetén több százezer forintos bírságra lehet számítani

A Magyar Köztársaság területének közútjain ellenőrzési jogköre van a Rendőrségnek, a Nemzeti és Adó- és Vámhivatal (NAV) vámhatóságának, valamint a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak (NKH), és a megállítás után a vizsgálat rutinszerűen az okmányok átnézésével kezdődik. Azonban logikusan felmerül a kérdés, vajon mire lesznek elegendők azok, az elkövetkező napokban vélhetően tömegével beszerzett, hiteles (vagy akár csak hitelesnek látszó) munkáltatói igazolások, amivel a többség biztosra vehetően bepróbálkozik majd a külföldi rendszámának megmentése érdekében. Szeptember 1-től tehát indul a rendszámvadászat, és hamarosan kiderül, tényleg csak a főbejáratnál lett-e fokozott az őrség, netán végre a kiskapuknál is nyakon csípik az ügyeskedni próbálókat. Az Autós Nagykoalíció információi szerint az ellenőrzéseket végző szervezetek munkatársait már képzik, hogy ki tudják szűrni a valótlan szerződéseket.

Ez is érdekes lehet:
 

Egy játékautó kalandos élete

Ki ne emlékezne gyerekkora kedvenc játékautóira és versenypályájára? Az alábbi videóban egy nagyban...

Autók akcióban: a legjobb filmes autós üldözések, szerintem

Az autó sem mindegy milyen, de az legjobb, ha az üldözés szerves része a történetnek. Autóbuzik...

Típustörténet: a Hódgép Puli rövid tündöklése és bukása

Ő lehetett volna a hazai járműgyártás első számú exportslágere, helyette csúnya lebőgés lett...

Óriás tér 1 millió alatt - Mazda E 2200 használtan

Ritka az ilyen őszinte és elnyűhetetlen autó, mint a Mazda E 2200, ami ráadásul 6 üléssel is...

Amikor egy olasz formatervező rajzol francia autót - Peugeot 504 kupé és kabrió

Többnyire jól sül el, amikor Sergio Pininfarina tollat ragad. A Peugeot-val különösen jól megértették...

Tovább csökkent a dízel autók népszerűsége, de vajon mi kell a népnek? Mutatjuk!

Az év háromnegyede már elmúlt, érdekes tendenciák láthatók az autópiacon. Mutatjuk a vevők új...

Jogsértés miatt több ezer hirdetését kellett törölje a Netriskauto

Bár az idén 20 éves Használtautó.hu továbbra is magasan piacvezető az oldalán található hirdetésszám...

60 éves a Citroën Kacsa

Az 1948-as párizsi autószalonon mutatták be a Citroën legendássá vált kisautóját, a 2CV-t - magyarul...

A rend őrei sem vetik meg a luxust és a tempót

A hazai rendőrség állományát jórészt Skoda Octaviák teszik ki, de persze itthon is találni néhány...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (33 db)

Bodzi írta: 2011 szeptember 04., vasárnap 14:25:30

"A nemzetközi felvetésre egyébként megszületett a magyar válasz is: a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) és az Autós Nagykoalíció együttes közleményben reagált a lényegében a törvény megkerülésére biztató hírre. Véleményük szerint a magyar emberek magyar rendszámos autóval járjanak," És mi lesz a robogókkal?? Nekem magyarországi robogóm van, elmáletileg hagyhatom el az országot, pedig Komárno-ban van lakásom! Ezzel járok dolgozi. Naponta törvényt sértek, talán a világon egyetlenként nekünk nincs rendszám a robogón. Egy külföldi nyaraló bátran hozhatja hozzánk kis kedvencét. Én mivel vagyok kevesebb EU-s állampolgár?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2011 szeptember 02., péntek 20:43:00

az a fő gond, hogy nagyon problematikus ez a jogszabály,ha komolyan veszik a betartatását, akkor nagyon sok vita, per lesz miatta .
hogy miért?

-hogyan, mivel lehet igazolni, hogy a szok. tart. hely nem mo-n van? ha az illetőnek vagy a házastársának főállású munkaviszonya van külföldön, az elfogadható? munkaszerződést , tb kártyát kell magánál hordani? esetleg a külföldi lakcímet kell igazolni?

-hogyan, mivel lehet igazolni, hogy a járművet 30 napnál rövidebb ideig használja mo-n? elég a 30 napnál nem régebbi, ellenjegyzett , letanúzott meghatalmazás ?
ha az autó 5 percre kilép az országból, akkor a 30 nap nyilván újraindul. vagy soha többé nem léphet be az országba? ez nonszensz lenne, és nem csak eu direktívákat, de több nemz. szerződést is sértene!
ráadásul honnan lehet tudni, hogy mikor ment ki és mikor jött be az autó egy schengen tagállamban??

szóval a törvény egyrészt könnyen kikerülhető, ha valaki megfizet egy jó ügyvédet és precizen lepapírozza a dolgot, másrészt nagyon sok jóhiszemű hazalátogató magyart hoz majd kellemetlen helyzetbe.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pitty írta: 2011 szeptember 02., péntek 18:21:15
Törölt felhasználó írta: 8 éve

nem csak az emberek ,de az állam is trükközik, hiszen maga a regisztrációs is trükközés, gyakorlatilag adónak álcázott vám,aminek célja az eu-n belüli vámmentesség kijátszása.



márpedig , mint tudjuk, a hal általában a fejétől bűzlik.



nem várhatunk jogkövető magatartást a polgároktól, egy olyan országban, ahol maga a jogalkotó állam sem tartja be az őt korlátozó jogszabályokat, azaz az alkotmányt és az uniós direktívákat.



magyarország a trükközők , ügyeskedők hazája...


Ez mind igaz, de attól még bicskanyitogató, hogy akik simán ki tudnák fizetni, pont azok trükköznek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2011 szeptember 02., péntek 18:19:30

nem csak az emberek ,de az állam is trükközik, hiszen maga a regisztrációs is trükközés, gyakorlatilag adónak álcázott vám,aminek célja az eu-n belüli vámmentesség kijátszása.

márpedig , mint tudjuk, a hal általában a fejétől bűzlik.

nem várhatunk jogkövető magatartást a polgároktól, egy olyan országban, ahol maga a jogalkotó állam sem tartja be az őt korlátozó jogszabályokat, azaz az alkotmányt és az uniós direktívákat.

magyarország a trükközők , ügyeskedők hazája...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pitty írta: 2011 szeptember 02., péntek 17:53:40
Dr Úr írta: 8 éve

Én sem értek egyet a regadóval, de én másfelől közelítem a témát! Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy ha gazdagéknak van 20-30 milliójuk autóra, akkor regadóra miért nincs? Ha én be tudom fizetni a 10 éves kisautómra az adókat akkor ők miért nem? És még hősködnek is vele, hogy csalnak!


Na, ez az a hozzászólás, amivel a leginkább egyet tudok érteni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Dr Úr írta: 2011 szeptember 02., péntek 16:05:05

Én sem értek egyet a regadóval, de én másfelől közelítem a témát! Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy ha gazdagéknak van 20-30 milliójuk autóra, akkor regadóra miért nincs? Ha én be tudom fizetni a 10 éves kisautómra az adókat akkor ők miért nem? És még hősködnek is vele, hogy csalnak!

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 2011 szeptember 02., péntek 09:30:19
Brooklyn007 írta: 8 éve

Hihetetlen ami ebben az országban van! Nem hogy azon gondolkodna el a "drága jó" vezetőség hogy lejjebb kéne vinni az adókat (vagy pl. eltörölni a regadót) mert akkor talán a külföldi rendszámos autók is magyarral futnának és tőlük is beszedhetnék a súlyadót meg a hasonlókat meg lehet hogy nem érné meg külföldre vinni a cégeket (+ X adó ami az államkasszába vándorol) ! Egy kicsit hosszabb távon kéne gondolkodni! De sajnos ez ott "fent" senkinek nem jut az eszébe!


Egyetértek ésszerű gondolataiddal. Sajnos ez Magyarország. Ha ilyen és ehhez hasonló gondolatok mentén történtek volna a változások az utóbbi 21 évben, akkor a táboron belüli elsőkből most nem sereghajtók lennénk, hanem az EU-n belül is a legjobbak közé tartoznánk. Ez nem fantazmagória, valamint nem az én gondolatom, hanem a magyar "elit" azon tagjaitól származik, akikben az egoizmuson kívül még maradt némi felelősségtudat is az ország iránt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Brooklyn007 írta: 2011 szeptember 02., péntek 01:05:37

Hihetetlen ami ebben az országban van! Nem hogy azon gondolkodna el a "drága jó" vezetőség hogy lejjebb kéne vinni az adókat (vagy pl. eltörölni a regadót) mert akkor talán a külföldi rendszámos autók is magyarral futnának és tőlük is beszedhetnék a súlyadót meg a hasonlókat meg lehet hogy nem érné meg külföldre vinni a cégeket (+ X adó ami az államkasszába vándorol) ! Egy kicsit hosszabb távon kéne gondolkodni! De sajnos ez ott "fent" senkinek nem jut az eszébe!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2011 szeptember 01., csütörtök 16:53:40

azokra az esetekre leszek majd kíváncsi, mikor a rendőr a téves jogértelmezés miatt leszereli a rendszámot, majd később mégis elfogadják az autós bizonyítékait, az pedig százezrekere pereli majd a magyar rendőrséget a jogtalan rendszámlevételből eredő kára miatt.

minden jogász tudja,hogy minden kétséget kizáró bizonyítékot könnyű kreálni, az x6 sofőrök pedig meg tudják fizetni a legjobb ügyvédeket.
a tréleresekkel is könnyű megegyezni, higy adj egy milliós számlát, aztán ha jogerősen elpereltük az összeget a rendőrségtől, a fele a tied.

oszt jónapot ;-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pjotr írta: 2011 augusztus 30., kedd 17:23:05
tomka írta: 8 éve

Szóval vissza a szocializmusba,mikoris külföldi rendszámú autót magyar állampolgár nem vezethetett!Ez az egyik,ha az itt lévő multi olcsón lizingel autót Németorszában a dolgozói részére,miért nem német rendszámmal és biztosítással közlekedik itt is.Tulaj német haszánó a magyar itthon.És ja a rendszám: Mikor lesz már nálunk is végre Német,Osztrák,szlovák,és a többi és a többi mintájára BP és egyéb lakhelyet mutató rendszám.Hogy lehesen látni Nyiregyházán,miért jár valaki szombathelyi rendszámmal?


"Hogy lehesen látni Nyiregyházán,miért jár valaki szombathelyi rendszámmal?"
Na nehogy már!
Kinek mi köze van hozzá, hogy milyen rendszámmal hol járkál az ember?
Mit akartok? Rendőrállamot? Diktatúrát? Egymillió besúgót megint?
Elment az eszetek!

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

A puttonyosban még sosem kellett csalódnunk – BMW 330d xDrive Touring

Van zsákjában minden jó! – BMW 330d Touring

Történnek furcsa dolgok a BMW-nél, de szerencsére, ami igazán fontos, arra többszörösen koncentrálnak. A 3-as sosem volt ennyire jó, mint most, hat hengerrel pedig azt adja, amit kell.


Íme, a vásárlók igénye – Csúcsmotorjával próbáltuk a Skoda Kamiqot

Közkívánatra – Skoda Kamiq

Túllépett már áraival azon a Skoda, hogy egyszerű népautónak mondhassuk, ehhez igazodik a minőség, a konstrukció és a kivitelezés is. Legkisebb crossoverükbe, a Kamiqba se lehet belekötni.


Citroën Grand C4 SpaceTourer 1.5 BlueHDi 130 Automata Feel teszt

Kényelemre vágyó nagycsaládosoknak: Citroën Grand C4 SpaceTourer

Hat évvel ezelőtt debütált a Citroën C4 Picasso harmadik, egyben a Grand C4 Picasso második generációja. Tavaly leginkább nevet váltottak: C4 SpaceTourer és Grand C4 SpaceTourer néven folytatták karrierjüket.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

AUDI tesztek

Audi TT RS teszt

Kicsi R8 - Audi TT RS teszt

Ritka finomság az öthengeres motorral felszerelt Audi TT RS. Érzésre, mint egy kicsinyített R8-as.


Audi R8 V10 FSI quattro Coupé teszt

Érezted már, hogy valami tökéletes? – Audi R8

Igény kérdése, hogy mi számít tökéletesnek, de ha valami után nem marad kérdés, keserű szájíz, vagy bosszúság, akkor az lehet az. Az R8 ilyen. Megvan a zsiráf effektus, de csak találnék neki helyet.


Audi RS5 2.9 TFSI quattro teszt

Mesterlövész - Audi RS5

Döbbenetes megjelenésével azonnal állakat szakít, és bár a tűzijáték kicsit halvány, a számok akkor sem hazudnak. Az RS5-höz fel kell nőni, akkor is, ha nehéz, ez valami egészen más, mint amit várnánk.


Audi Q2 Design 1.4 TFSI 150 LE S tronic teszt

A könnyedség a kulcsszó - Audi Q2 teszt Videó

Egy könnyed városi crossover az Audi hidegségével, de annak kényelmével és elismerésre méltó technikai tudásával. Ez az új Audi Q2.


Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic teszt

Szabad egy táncra? - Audi A5 Coupé

Egy Audi ezüst, vagy fekete, legalábbis a legtöbb vélemény szerint. Az új A5 Coupé viszont így vadító. Tangóvörös fényezése és az erősebbik kétliteres turbós benzinese együtt ütős párosítás.


Még több AUDI teszt

Címlapon


Friss cikkek

A rend őrei sem vetik meg a luxust és a tempót

Nyolc típus, amit nehéz elképzelni rendőrautónak

7 órája – Sztori

A hazai rendőrség állományát jórészt Skoda Octaviák teszik ki, de persze itthon is találni néhány érdekesebb modellt. A világ más pontjain sincs ez másképp, méregdrága négykerekűeknek is van helye a rendőrség kötelékében.


A piac legkedvezőbb árú hibrideit kínálja a Suzuki

Megfizethető hibridekkel erősít a Suzuki Videó

Tegnap – Sztori

Ma már nem feltétlenül kell drágább autókra gondolni, ha a hibridek kerülnek szóba. A Suzuki minden eddiginél elérhetőbbeket kínál, az Ignis esetén ráadásul alapáron.


Alig két hete, hogy bemutatták, de már hazánkba is ellátogatott az Aston Martin DBX

Amikor az orrunkat megcsapja a finom bőr illata: Aston DBX

Tegnap – Újdonság

Exkluzív élményben lehetett részünk, hiszen még a potenciális vásárlók előtt tekinthettük meg a brit gyártó legújabb modelljét. Nem árt tudni róla, hogy a legkomolyabb ligába érkezik a DBX, ahol Bentley és Porsche modellekkel mérkőzik.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Nincs holdra szállás holdjáró nélkül!

Az USA ünnepel: holdjáróval tisztelegnek az Apollo-11 előtt

4 hónapja – Autósvilág hírei

Már 50 éve annak, hogy az ember először – és egyelőre utoljára – lépett a Holdra. Ez pedig a Polarist is megihlette.


A hetedhét hegyeken is túl: autós túra Montenegróban

Kamionbaleset az alagútban: megvolt! Autóval a Balkánon

8 éve – Sztori

2600 kilométert autóztunk az albán határig és vissza, szigorúan csigavonalban kígyózva, teknősök és szamarak között.


Így dolgozik a világ leghosszabb kamionmosója

Karcmentes ragyogás: gépi mosó kefék nélkül Videó

8 éve – Autósvilág hírei

Kanadában sokszor extrém hosszú kamionnal fuvaroznak. Ezeknek a monstrumoknak a tisztán tartása kézi munkával lehetetlen lenne, így jöhetnek a speciális gépi mosók.


Használtautó.hu

AUDI Q7 SQ7 4.0 V8 TDI quattro Tiptronic ÁFÁS/Éjjellátó/BOSE/HUD/Matrix

AUDI Q7 SQ7 4.0 V8 TDI...

Ár: 28.400.000 Ft

Évjárat: 2018 / 8

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

AUDI Q7 4.2 FSI quattro Tiptronic

AUDI Q7 4.2 FSI quattr...

Ár: 3.650.000 Ft

Évjárat: 2007 / 4

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

AUDI Q7 3.0 V6 TDI quattro Tiptronic ÁFÁ-s

AUDI Q7 3.0 V6 TDI qua...

Ár: 17.990.000 Ft

Évjárat: 2017 / 10

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!