0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Gyorsjelentés Olaszországból: megvettük az MX-5-öst

Szerencsénk volt, jól jöttünk ki és jó árat kaptunk Olaszországban

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Vakmerő vállalkozásba fogtunk: kollégánkkal Olaszországba indultunk autót venni. Egy Mazda MX-5-öst. Egyelőre minden rendben vele.

Megvettük. Kicsit mattabb a fényezése, mint arra számítottunk, de komoly hibája − úgy tűnik − nincs, vezetési élményből pedig az új példányoktól megszokottat adja, zajtalanul fut az 53 ezer kilométeres MX-5

Megvettük. Kicsit mattabb a fényezése, mint arra számítottunk, de komoly hibája − úgy tűnik − nincs, vezetési élményből pedig az új példányoktól megszokottat adja, zajtalanul fut az 53 ezer kilométeres MX-5

Miként arról tegnap írtunk, egy régóta érlelődő vásárlási szándék miatt Olaszországba indultunk egy Mazda MX-5-ösért. Természetesen a vonzó ár miatt, a projektre két szabadnapot szánva, szerdán este munka után indulva, mintegy 1250 kilométernyi autózást vállalva, ugyanis ahhoz, hogy pénteken hazaindulhassunk az autóval, csütörtökön délelőtt meg kellett érkeznünk az azt eladó kereskedéshez.

Négyen egy hétüléses Renault Grand Scénickel jöttünk. Az 1.6 dCi motoros, több mint 4,6 méteres egyterű nagyon jó utazóautónak bizonyult, de miként az MX-5 vásárlásáról, erről is beszámolunk majd még bővebben Négyen egy hétüléses Renault Grand Scénickel jöttünk. Az 1.6 dCi motoros, több mint 4,6 méteres egyterű nagyon jó utazóautónak bizonyult, de miként az MX-5 vásárlásáról, erről is beszámolunk majd még bővebben

Négyen egy hétüléses Renault Grand Scénickel jöttünk. Az 1.6 dCi motoros, több mint 4,6 méteres egyterű nagyon jó utazóautónak bizonyult, de miként az MX-5 vásárlásáról, erről is beszámolunk majd még bővebben

Négy férfi és egy Renault Grand Scénic vágott tehát neki Olaszországnak, teljesen remekül jöttünk – bővebb beszámoló később, most csak annyit kívánunk megosztani, hogy az autó, amiért mintegy 100 ezer forintnyi utazási költséget kockáztattunk, egészen korrekt. Persze azért lesz egy-két fényesíteni való rajta. Az alku viszont nehézkesen ment, ugyanis a 6900 euróért hirdetett autó kapcsán hallani sem akartak a hatossal kezdődő árakról, ugyanis a hirdetésben véletlenül szerepelt 6900, valójában 7900-ért szerették volna eladni az autót. Elírták.

Nem a Mazdánál, de vezetett szervizkönyves, utolsó olajcseréje óta 30 kilométert ment, még gyári, 2005-ös abroncsokat visel, tehát minden jel szerint valóban 53 ezer kilométeres és komolyabb sérüléstől mentes Nem a Mazdánál, de vezetett szervizkönyves, utolsó olajcseréje óta 30 kilométert ment, még gyári, 2005-ös abroncsokat visel, tehát minden jel szerint valóban 53 ezer kilométeres és komolyabb sérüléstől mentes Nem a Mazdánál, de vezetett szervizkönyves, utolsó olajcseréje óta 30 kilométert ment, még gyári, 2005-ös abroncsokat visel, tehát minden jel szerint valóban 53 ezer kilométeres és komolyabb sérüléstől mentes

Nem a Mazdánál, de vezetett szervizkönyves, utolsó olajcseréje óta 30 kilométert ment, még gyári, 2005-ös abroncsokat visel, tehát minden jel szerint valóban 53 ezer kilométeres és komolyabb sérüléstől mentes

Volt tehát némi stressz és para nálunk és az eladónál is, ám végül úriember módjára elismerték hibájukat, s még a kiírt árból is engedtek 200 eurónyit. Így tehát sokat nyertünk, uszkve 2 millió forintért sikerült megvennünk a 2006-os, 1.8-as, 53 ezer kilométert futott – piros – MX-5-öst. Magyar rendszámmal is „meg fog állni” 2,5 millió forint környékén, mellyel mintegy 500 ezer forinttal lesz olcsóbb honi áránál. Persze kockáztatni kellett hozzá, s nyilván akkor lehetünk majd teljesen nyugodtak, ha már otthon lesz, rendszámmal, forgalmival, névre írva. Ez azonban még messze van, ahogyan mi is messze vagyunk még. Holnap megkapjuk a papírjait, amivel mehetünk ideiglenes rendszámért, majd indulunk is haza. Vasárnap pedig olvasható lesz a teljes sztori – remélhetőleg a sikeres hazajutással.

Hátulról szebb, mint elölről, főként ugyanis a fényszóró és a gépháztető szenvedte meg az UV-sugárzást. Az olasz próbarendszám ötpontos

Hátulról szebb, mint elölről, főként ugyanis a fényszóró és a gépháztető szenvedte meg az UV-sugárzást. Az olasz próbarendszám ötpontos

Ez is érdekes lehet:
 

Fejpénz, autópénz, hídpénz, biztosítás, útadó és sorompó nyitási hozzájárulás - belépők Szenegálba

A célhoz közelítve egyre viszontagságosabb körülményekről számolnak be a Budapest-Bamako résztvevői...

Hedonista benzinégetés és spórolós hibridek legfrissebb podcastban

Minden ötödik magyar elkövet valami hibát autóvásárláskor. Kielemeztük a témát és szót ejtettünk...

Ha ma gyártanák, akkor is menő lenne - Veterán az Opel Calibra!

Különösen veszélyes, ha az ember fotókat kezd el keresni az Opel Calibráról. Még ma is éppen...

Elkezdődött a PSA-motorok sorozatgyártása Szentgotthárdon

Néhány hete már felkészült a szentgotthárdi gyár és személyzete az új motorok gyártására, ám...

Tavaly itthon 8 elektromos autót helyeztek forgalomba

A 2012-es sem az elektromos autók éve volt, s a trendeket elnézve a közeljövőben is inkább csak...

Több mint százezer termék közt sem veszel el – Szétnéztünk a SzerszamKell.hu-nál!

Nem csak online webáruház a SzerszamKell.hu, tisztességes üzletet tartanak fenn, ahol az összes...

Minden az LPG átépítésről és a gazdaságosságáról

Az autógáz még ma is bőven gazdaságos. De kinek éri meg ez a környezetkímélő üzem? Milyen egy...

Megnéztük a legújabb rendőrautókat. Erősek, mutatósak, de vajon mennyire lesznek tartósak?

December 23-án 385 új rendőrautó állt szolgálatba, idén még 1202 érkezik. Az új szirénásokból...

Ikarus 30: hatvan éves a nejlonbusz

Botránnyal kezdődött az élete, igazából nem vált be a forgalomban sem, mégis maradandó nyomott...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

livaj írta: 2013 augusztus 03., szombat 01:58:21

Igen, csalók mindenhol vannak de lássuk be az olaszok ebben elég pofátlanok. A német legalább kiírja hogy ha a kocsiban 200ezer, netán 300ezer felett jár az óra. Az olasz ennyivel már meg se hirdeti, inkább visszatekeri 100ra. De ott vannak a franciák, a hollandok, a belgák... A hirdetéseik java része valós km állást tükröz, és jó állapotot. Az olaszok a mobile-n vagy az autoscout.eu-n visszatekerik a kocsi óráját, ami egy dolog, de széthajtják, és nem is tartják karban. Azért reálisan belegondolva hiába rizikós mindenhol autót venni, vannak helyek ahol a rizikófaktor sokkal magasabb. Olaszország pont ilyen. A sós levegő meg egy dolog mert pl. Rómában nemigen van tengerpart, szóval az nagy általánosítás, de persze ezt is számba kell venni. Mondjuk itthon se jobb a helyzet az tény...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Macan írta: 2013 augusztus 02., péntek 22:05:57

Már eleve nem vettem volna meg mert csalók..ha már az árát is meghamisították akkor az autón mi az igazi? A kaszni biztos nem jó mert általában a tengerparti autókat a sós levegő már szétmarta /nem csak a színét /

A válaszoláshoz belépés szükséges
Dawson írta: 2013 augusztus 02., péntek 21:40:41

A használt autó mindig rizikós! Németországban 2-300 ezer Km-es Német autó? Hehe, sok magyar cég van már németben, akik olaszból idehozzák a törött leharcolt szarokat, takarítás, cicoma és németben adják el, van hogy magyaroknak, vagy bárkinek. Miért? Mert beégett az embereknek, hogy a németek precizek, meg ott jólét van, mindenki bizalommal veheti onnan az autókat. A 90-es években még lehetett hinni a tündérmesékben, de ebben az évszázadban 1 biztos van! Aki használt autót vesz, annak tisztában kell lennie a kockázattal! Ha a szerencse fia vagy, akkor az előző tulaja 5-6 év alatt újraépítette az autót és neked nem lesz vele túl sok bajod. De van, hogy az olasz megvesz egy Mini Coopert újan, amit a szervízben garanciálisan cserélnek ok, a többi meg nem érdekes, még olajat sem cserélnek.
Nem csak az autóknál, hanem az élet többi részére is igaz, hogy a képzelet, mindig szebb a valóságnál.
Egyébként én is csatlakoznék: GRATULÁLOK AZ AUTÓHOZ!!!
Amikor az ember autót vásárol, óriási élménnyel tölti el! Szivesen átélném én is újra :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kempelen írta: 2013 augusztus 02., péntek 20:47:34
livaj írta: 7 éve

Én úgy tudom hazajöhet az olasz rendszámmal is. Viszont az olaszoktól nem vennék autót, a legmocskosabb fajta. Hajtják az autókat, majd 200.000km-t visszatekerve 130ezerrel eladják az autót. Pontosabban csak hirdetik mert (remélem) nem dőlnek be nekik. A német ugyan annyiért 250 ezerrel hirdeti a kocsit, a holland 350el, a francia 200al, az olasz meg 130al, vagy annyival se. Spanyolok, csehek szintén ilyen undorítók. Teljesen hülyének nézik az embereket. Persze ezt csak a német oldalakon, az olasz portálon nem látni ilyen hirdetéseket... Inkább megveszem a némettől vagy a franciától 220ezerrel mint az olasztól 400ezerről visszatekerve, a belét kihajtva...


Bizonyára így van, de a kivétel erőíti a szabályt. Gondolom nem a bontóban vettek erre a kordéra 2005-ös gumikat...

A válaszoláshoz belépés szükséges
livaj írta: 2013 augusztus 02., péntek 18:28:38

Én úgy tudom hazajöhet az olasz rendszámmal is. Viszont az olaszoktól nem vennék autót, a legmocskosabb fajta. Hajtják az autókat, majd 200.000km-t visszatekerve 130ezerrel eladják az autót. Pontosabban csak hirdetik mert (remélem) nem dőlnek be nekik. A német ugyan annyiért 250 ezerrel hirdeti a kocsit, a holland 350el, a francia 200al, az olasz meg 130al, vagy annyival se. Spanyolok, csehek szintén ilyen undorítók. Teljesen hülyének nézik az embereket. Persze ezt csak a német oldalakon, az olasz portálon nem látni ilyen hirdetéseket... Inkább megveszem a némettől vagy a franciától 220ezerrel mint az olasztól 400ezerről visszatekerve, a belét kihajtva...

A válaszoláshoz belépés szükséges
witz írta: 2013 augusztus 01., csütörtök 16:57:15

Gratula. sok sikert az autóhoz, szerintem jó vásár volt!

A válaszoláshoz belépés szükséges
F.Peti írta: 2013 augusztus 01., csütörtök 15:27:43

Mákoscsigák!! :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2013 augusztus 01., csütörtök 15:27:19

Sok boldokgságot a verdához, méltó egy autós újságíróhoz !

Én a II es Memories-t kerestem sokáig, de sajna eléggé magas áron maradtak, és azért a IIes eléggé passzentos darab.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Friss tesztek

Dögös köntösbe bújtatták a Prius II. hajtásláncát

Absztinens sporttörpe - Toyota Yaris GR Sport Edition teszt

Idén kifut a Yaris jelenlegi generációja, ám mielőtt elfogynak a kereskedésből a modellek és megérkezik az új generáció,, néhány egyedi szériával kedveskedik a Toyota. Például a GR Sport változattal.


Jelentős fogyókúra és teljes stílusváltás – Opel Corsa 1.2 Turbo 100 HP teszt

Csak könnyedén – Opel Corsa teszt Videó

Egyre biztosabb, hogy a PSA házasság az Opel számára minden tekintetben kifizetődő lesz. Az új Corsában már csak az embléma német, és ennek mindenki csak örülhet.


Mazda CX-30 Skyactiv-X teszt

Nincsenek csodák? - Mazda CX-30 Skyactiv-X teszt

Nemes céllal született meg a Skyactiv-X motor, hiszen a fogyasztáscsökkentés és a károsanyag-kibocsátás mérséklése lebegett a tervezők szeme előtt a megalkotásakor. Most elmesélem, hogy ez mennyire sikerült egy SUV-ban.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
Hirdetés

MAZDA tesztek

Tervezett népszerűség - Mazda CX-30 G122 Plus teszt

Dögös harmincas? Mazda CX-30

Másként jár a kikövezett úton a Mazda, különleges eszközöket alkalmaz, amik kétség kívül működnek. Az érzelmeknek parancsolni szinte lehetetlen.


Mazda6 G165 Revolution teszt

Merni kell forgatni - Mazda6 teszt

A Mazda forradalma csöndes, de nem eredménytelen. A frissített 6-os legügyesebb változatát tesztelve nem is értem, miért nem fogy még több.


Mazda CX-5 2.0 AWD Revolution teszt

Ilyen könnyű lenne? - Mazda CX-5 teszt

Napfénytetőt leszámítva minden finomsággal megtömött CX-5-öt kaptunk első tesztünkre, kétliteres benzinmotorral, összkerék-hajtással, totális Skyactiv-kezeléssel.


Mazda RX-8 Revolution teszt

Nem gyárt több porszívót a Mazda Videó

A Mazdánál komolyan hittek abban, hogy meg tudják oldani a Wankel-motor problémáit. Nem jött össze, így sajnos eljött a szomorú pillanat, hogy a Mazda RX-8 elbúcsúzzon tőlünk. Azért utoljára még tartogatott egy meglepetést.


Mazda5 1.6 CD115 TX teszt

Ülésenként egymillió - Mazda5 teszt

Két tolóajtó, hét ülés, nyolc szelep - a számok tükrében így fest a Mazda kompakt, 1,6-os dízelmotorral szerelt egyterűje, amely az 5-ös jelzést kapta.


Még több MAZDA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Könnyű-hibrid rendszert kapott a Suzuki Vitara, végre kipróbálhattuk!

Hibriddé vált a kedvenc autónk – Kipróbáltuk az új Vitarát!

Tegnap – Újdonság

Nem kell túlmisztifikálni, de tény, hogy jelentősen modernebb technikával folytatja életét Magyarország legnépszerűbb új autója, a Suzuki Vitara. Kipróbáltuk az új hibridet!


Budapest-Bamako: a befutó után is érkeznek még érdekes beszámolók

Hét óra utazás a senki földjén? Ilyen is volt a Budapest-Bamakón

3 napja – Sztori

Bár a Budapest-Bamako mezőnye vasárnap befutott Sierra Leone fővárosában a célba, a nagy hajtás után is érkeznek még beszámolók.


Fejpénz, autópénz, hídpénz, biztosítás, útadó és sorompó nyitási hozzájárulás -  belépők Szenegálba

Mauritán határ: okostelefon a kilépésért, pénz a belépésért

6 napja – Sztori

A célhoz közelítve egyre viszontagságosabb körülményekről számolnak be a Budapest-Bamako résztvevői. Úttalan utak, hatalmas por és korrupt határőrök a hírekben.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MAZDA MX-5 1.6i 16V Open Air

MAZDA MX-5 1.6i 16V Op...

Ár: 1.749.000 Ft

Évjárat: 2004 / 10

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

MAZDA MX-5 2.0 160Le NÉVRE ÍRVA!

MAZDA MX-5 2.0 160Le N...

Ár: 2.700.000 Ft

Évjárat: 2006 / 1

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

MAZDA MX-5 1.8i 16V Challenge Bőr EU5 Recaro Bőrbelső!Klíma!

MAZDA MX-5 1.8i 16V Ch...

Ár: 3.249.000 Ft

Évjárat: 2013 / 3

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!