0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

2016 nagy bukásai a Nordschleifén 

Törtek az autók rendesen idén is a Zöld Pokolban

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Érdemes néha visszanézni a legendás versenypálya videóit. Egyre népszerűbb a Touristenfahrten az amatőrök között is, sokan otthagyták a lökhárítójukat idén is.

Szinte már külön videós műfajjá növi ki magát a Nordschleifén való autótörés vadászat. Idén is rengetegen videóztak és töltötték fel a legnépszerűbb megosztóra, most az idei nagy bukásokból szemezgetnénk egy kicsit. Ahogy az a fenti videóban is látható, nagyon sok amatőr otthon épített, vagy akár széria autóval hajt föl a legendásan nehéz és kiszámíthatatlan versenypályára. Sokan közülük megússzák kisebb törésekkel, horzsolásokkal, a kevésbé szerencsések lökhárítókat hagynak ott, de nem ritka a futóműtörés sem.

Ritkán végzi ennyire csúnyán egy autó, de megesik. Ez egy BMW E36 M3 volt valamikor. Annyi BMW-t törnek a Nordschleifén, hogy jószerivel az egész környéket apró BMW darabok boríthatják

Ritkán végzi ennyire csúnyán egy autó, de megesik. Ez egy BMW E36 M3 volt valamikor. Annyi BMW-t törnek a Nordschleifén, hogy jószerivel az egész környéket apró BMW darabok boríthatják

Ahhoz azért komoly tempót kell autózni, hogy megborítsuk az autót, de előfordul ez is, mivel bukótér nem igazán van. A szerencsésebbek lepattannak róla, aki viszont beleakad, rendszerint nem ússza meg horpadt sárvédővel. Láttunk szerencsésen végződött megpördült veterán Mercit, sokakat megviccelő és komoly költségekbe verő olajfoltot kékpólós önjelölt tekebábúval, valamint sárga zászlót figyelmen kívül hagyó honfitársunkat is. Nem szabad megfeledkezni az idei év legdrágább összetört autójáról, ami a Koenigsegg One:1 egyik tesztpéldánya volt. A legemlékezetesebb viszont egy szörnyű baleset, ahol egy huszonéves Civic pilótája csúszott meg, majd az egyik pályakarbantartó Zafirába csapódott. A Civicben ülők nem élték túl, és többen megsérültek. Hiába szabad a Nordschleife mindenki számára, fontos észben tartani a képességeket és a lehetőségeket is.

Ez is érdekes lehet:
 

Nem ma, csaknem 100 éve kezdte az elektromos autókkal való foglalkozást a Peugeot

Bár szinte futótűzként terjed, hogy az új e-208 a Peugeot első elektromos autója, messze nem...

Íme az autópiac 2019-es számai: a személyautók győztese a Suzuki

Tavaly is lassuló növekedés mellett, de tovább nőtt az autópiac. Bár a márkák dobogóján nincs...

Ha ma gyártanák, akkor is menő lenne - Veterán az Opel Calibra!

Különösen veszélyes, ha az ember fotókat kezd el keresni az Opel Calibráról. Még ma is éppen...

Minden idők legszigorúbb hazai emissziós korlátozása jön a riasztási fokozattal

Nyugalom, még csak tájékoztatási fokozatában van a szmogriadó Budapesten, mivel azonban tavaly...

Már 50 milliárd forintos tétel a nagycsaládos autók támogatása, küzdenek a vevők és a kereskedők is

Érdekes helyzetet szült a tavaly júliustól igényelhető nagycsaládos autóvásárlási támogatás...

Teslát idéző megoldásokat is kínál a hazai fejlesztésű Gorilla S10 autóvédelmi rendszer

Egy profi autóvédelmi rendszerrel nem csupán egy terméket, hanem szolgáltatást is vásárolunk...

Tavaly itthon 8 elektromos autót helyeztek forgalomba

A 2012-es sem az elektromos autók éve volt, s a trendeket elnézve a közeljövőben is inkább csak...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

A negyedik X-et is behúzta a Mercedes S-osztály második generációja

A Mercedes-Benz S-osztály neve összeforrt a luxussal és a csúcstechnológia alkalmazásával. Bár...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Bezzenev írta: 2016 december 12., hétfő 18:25:05
Forticors írta: 3 éve

Én is nagyon szeretnék eljutni a Nordschleifera, és ezek a videók (meg persze a többi, akár baleset nélküli youtube videók) egyre jobban megerősítenek abban hogy a Ringtaxi a legjobb választás egy "Nordschleife-szűznek".


azért ha egy jó szimulátorral mész rajta párezerszer előtte majd saját kocsi, amit nagyon jól ismersz, akkor azért tudni fogod, hogy mi merre hányméter...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 2016 december 12., hétfő 15:47:40

Én is nagyon szeretnék eljutni a Nordschleifera, és ezek a videók (meg persze a többi, akár baleset nélküli youtube videók) egyre jobban megerősítenek abban hogy a Ringtaxi a legjobb választás egy "Nordschleife-szűznek".

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2016 december 11., vasárnap 19:39:58

Érdekesek ezek a videók. Némelyikből még tanulni is lehet.
Minden esetre jobb nézni mint átélni. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Bárcsak szabad lehetne… - BMW X2 M35i xDrive teszt

Nyugtatókon él – BMW X2 M35i

A BMW-nél tudják, hogyan kell élvezhető autót építeni, ez tiszta sor. A piac változása viszont alaposan feladja a leckét a bajoroknak, elsőre a legdurvább X2-ről is nehéz eldönteni, hogy jó-e.


Ráncfevarrása után is mesteri a Renault Master

Mesterek mestere - Renault Master teszt

Bútorszállítónak álltunk néhány napra, közben a látványosan frissített Renault Master biznyította a képességeit.


Teszten a lágy hibrid Suzuki Swift

Mit adott nekünk a hibridség? - Suzuki Swift Hybrid teszt

A lágy hibrid Ignis után a Swift is nálunk járt ugyanazzal a hajtáslánccal, amelyben a 12 voltos lítium-ion akksi és az ISG segíti a benzinmotor dolgát. Vajon megéri a felárat?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

BMW tesztek

Legalább nem néznek politikusnak – BMW 750d xDrive teszt

Van benne élet – BMW 750d

A felsőkategóriában már nem illik viccelődni, mókázni. Legyen bármilyen embléma az orrán, az biztosan precíz, kimért, végtelenül kényelmes és magas presztízsű autó lesz, a 7-esben azért van némi plusz.


Még jó, hogy nem lehet xDrive – BMW Z4 M40i teszt

Lóerőkkel táncoló – BMW Z4 M40i

Kezd elveszni az, ami az évtizedek alatt a BMW-n ragadt. Sorhatos motor és hátsókerékhajtás? Egyre kevesebb van náluk is, szerencsére a Z4-hez még rendelni sem lehet összkereket, így ez mindig igazi lesz.


Csúfolhatjuk, ez akkor is sikerült – BMW X7 M50d xDrive teszt

Túl a jó ízlésen? Na és? – BMW X7

El kell fogadnunk azt, hová jutott a világ. A vállságnak már nyoma sincs, a pénztárcák dagadnak – már akié –, irodaházak nőnek minden sarkon és túlméretes autók. Most ez a divat, és van ennek szép oldala.


Ne nézd a számát, csak fogadd el - BMW M850i xDrive teszt

Jobb, mint egy M5? – BMW M850i xDrive Videó

Lehet támadni a BMW-t az elnevezések miatt, de nincs túl sok értelme. Igen, a 8-astól nem egészen azt kapjuk, amit várnánk tőle, legalábbis a neve miatt, más tekintetben viszont az egyik legjobb ma kapható BMW.


Gátlástalan sportautó - BMW M5 xDrive teszt

Erről kell még emlék – BMW M5 Videó

Sokkal több akar lenni annál, mint amennyi, pedig már így is rengeteg. Az M5 egyszerre luxuslimuzin és a szó szoros értelmében vehető sportautó, olyan menettulajdonságokkal, amin még az egzotikus modellek is elpirulnak.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Toyota Yaris: lehet nagyon takarékos, de lesz belőle vérpezsdítő  GR is

2,9 l/100km fogyasztással jön az új Toyota Yaris

Tegnap – Újdonság

Egyre többet tudunk az új Toyota Yarisról, egyre ígéretesebb is: a hibrid kategóriája legtakarékosabbja lesz


5 éven belül 10 villanyautót ígér a Toyota – egyebek mellett

Felkapcsolják a villanyt! Íme a Toyota 5 éves terve

2 napja – Sztori

Tavaly több mint egymillió autót értékesített a Toyota, 2025-re 1,4 millió a cél, felfedték, milyen modellekkel, miként képzelik el a közeljövőt.


Már 50 milliárd forintos tétel a nagycsaládos autók támogatása, küzdenek a vevők és a kereskedők is

Nagycsaládos autó: gyorsabb volt a gyártás, mint a MÁK határozat

4 napja – Sztori

Érdekes helyzetet szült a tavaly júliustól igényelhető nagycsaládos autóvásárlási támogatás, a határozatok és az utalások is csúsznak, igény pedig van bőven. Egy beszédes példán keresztül mutatjuk be a rendszert.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW X3 xDrive20d

BMW X3 xDrive20d

Ár: 5.950.000 Ft

Évjárat: 2014 / 1

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

BMW X1 xDrive18d (Automata) magánszemélytől AWD. 8 fok.aut.váltó. M pack.. friss nagy szerviz. nagy navi

BMW X1 xDrive18d (Auto...

Ár: 4.390.000 Ft

Évjárat: 2013

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

BMW 420d (Automata) GRAN COUPE. Bérelhető

BMW 420d (Automata) GR...

Ár: 6.990.000 Ft

Évjárat: 2016 / 2

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!