0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nem állt meg a kifutó végén, nagyot bukott a Lamborghini

Versenyeztek az Aventadorral, hatalmas bukás lett a vége

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Még ellenőrzött körülmények között sem veszélytelen a gyorsulási verseny, most egy Aventador bánta, méghozzá elég különös módon, nem állt meg.

%KA%A Lamborghini Aventador Roadster, egyike a négy darab Brazíliában regisztráltaknak, most már csak három van belőlük, ugyanis ez megsemmisült%KA%

A Lamborghini Aventador Roadster, egyike a négy darab Brazíliában regisztráltaknak, most már csak három van belőlük, ugyanis ez megsemmisült

Egy gyorsulási versenyen bármilyen körülmények között akadhatnak problémák, fordulhatnak elő balesetek, akkor is, ha zárt területen történik. Sao Paulo egyik elhagyott repülőterén rendeztek gyorsulási versenyt a napokban, az ország négy Lamborghini Aventadorából az egyik is részt vett. Az ilyen versenyek helyszínein biztos távolságban szokták kijelölni a gyorsulási pálya végét, ahonnan már mindenképp fékezni kell, az Aventador viszont nem lassult le, túlfutott a kifutópályán.

%KA%Ellenőrzött körülmények között gyorsult vele tulajdonosa, ám nem állt meg a kifutó végén, a mentők húzták ki a roncsból, mielőtt az kigyulladt volna%KA%

Ellenőrzött körülmények között gyorsult vele tulajdonosa, ám nem állt meg a kifutó végén, a mentők húzták ki a roncsból, mielőtt az kigyulladt volna

Az aszfaltcsík végén csak egy kisebb szintkülönbség után van sík terület, a nagy sebesség miatt pedig az autó felborult, ripityára tört, majd kigyulladt. Mivel a helyszín biztosítva volt, a mentők azonnal a balesetnél lehettek, a pilótát kihúzták még az autó kigyulladása előtt, megúszta néhány sérüléssel, az autóból viszont csak egy kupac hamu maradt. Nem tudni egyelőre, hogy a pilóta hibázott, vagy esetleg a fékrendszer hibásodott meg, ha több kört futott egymás után a Lamborghinivel, az is előfordulhat, hogy a fékek már elfáradtak, vagy elfogytak, így nem volt, ami megfogja a sportkocsit.

%KA%Jól látszik, mennyivel futott túl a sportkocsi a kifutópályán, a szintkülönbség miatt felborult, porig égett, tulaja megúszta sérülésekkel%KA%

Jól látszik, mennyivel futott túl a sportkocsi a kifutópályán, a szintkülönbség miatt felborult, porig égett, tulaja megúszta sérülésekkel

Ez is érdekes lehet:
 

Elstartolt a Budapest-Bamako Rally olyan masinákkal, amire nem számítasz

Már 15 éve, hogy elrajtolt az első Budapest-Bamako Rally, amely egyre nagyszabásúbb rendezvénnyé...

Több mint százezer termék közt sem veszel el – Szétnéztünk a SzerszamKell.hu-nál!

Nem csak online webáruház a SzerszamKell.hu, tisztességes üzletet tartanak fenn, ahol az összes...

Budapest-Bamako: a befutó után is érkeznek még érdekes beszámolók

Bár a Budapest-Bamako mezőnye vasárnap befutott Sierra Leone fővárosában a célba, a nagy hajtás...

Még egy csokornyi információ az E10 üzemanyagról

Lassan negyed éve velünk van az E10, hiszen már december végén megjelent a töltőállomásokon...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

Ikarus 30: hatvan éves a nejlonbusz

Botránnyal kezdődött az élete, igazából nem vált be a forgalomban sem, mégis maradandó nyomott...

Lényegében 2012-ben változott utoljára a regisztrációs adó - van is baj vele

Egyre több a hibrid autó a piacon, ez pedig a kisebb belső égésű motoros autóknál megdöbbentő...

Minden az LPG átépítésről és a gazdaságosságáról

Az autógáz még ma is bőven gazdaságos. De kinek éri meg ez a környezetkímélő üzem? Milyen egy...

Dacia Duster 1.2 TCe kontra Suzuki SX4 S-Cross 1.6l VVT összehasonlító teszt

Vajon a magyar gyártású Suzuki SX4 S-Cross lenyomja a piac kedvencét, a Dacia Dustert? Melyik...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Adevinta Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==

Friss tesztek

Alapmotorral próbáltuk az új Renault Capturt

Francia magaskényelem - Renault Captur TCe 100 villámteszt

Izmosabb, maszkulinabb megjelenéssel hódít az új Renault Captur. Ugyanakkor az erőteljesebb megjelenés mellett aprócska, egyliteres motorral is megrendelhető, most ezt az alap hajtásláncot próbáltuk ki.


Hyundai Kona 1.6 GDi Hybrid 2 WD DCT teszt

Arany középút - Hyundai Kona hibrid teszt

Nem bízza a véletlenre a Hyundai, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő Kona modellt. Rendelhető benzines, dízel, villanyhajtású és most már hibrid változat is. Utóbbi egy igazi arany középútnak tűnik.


Keménykedés mindenek felett – BMW X4 M Competition teszt

Menőségérzet – BMW X4 M Competition

A Competition modellek nem épp versenyautókat takarnak a BMW-nél, csupán a legkeményebb kiviteleket. Ez pedig az X4 M Competition esetében 510 lóerőt és őrülten jó stabilitást jelent.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Ráncfelvarrást kapott a Renault zászlóshajója, a Talisman

Öt év után frissül a Renault Talisman

8 órája – Újdonság

Szokatlan módon már fél évtizede nem nyúltak a franciák a nagyautójukhoz, most is leginkább csak a technológiát frissítették - bár a stílusra így sem lehet panasz, a szegmensben még mindig ez az egyik legvonzóbb szedán.


Még egy csokornyi információ az E10 üzemanyagról

E10 a kutakon - miért kellett ez, mit kell tudni róla?

11 órája – Sztori

Lassan negyed éve velünk van az E10, hiszen már december végén megjelent a töltőállomásokon. Írtunk róla már többször, most pedig bevezetésének okait, következményeit néztük meg.


Lényegében 2012-ben változott utoljára a regisztrációs adó - van is baj vele

Elavult regisztrációs adónk bünteti a modern hibrideket

2 napja – Sztori

Egyre több a hibrid autó a piacon, ez pedig a kisebb belső égésű motoros autóknál megdöbbentő módon jelentősebb regisztrációs adót jelent. Mutatjuk, miért.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LAMBORGHINI URUS.FULL FULL

LAMBORGHINI URUS.FULL...

Ár: 110.000.000 Ft

Évjárat: 2019 / 11

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

LAMBORGHINI GALLARDO superleggera

LAMBORGHINI GALLARDO s...

Ár: 35.000.000 Ft

Évjárat: 2008 / 1

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

LAMBORGHINI HURACÁN Performant LP640-4 Lifting

LAMBORGHINI HURACÁN Pe...

Ár: 62.680.000 Ft

Évjárat: 2017 / 12

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!